Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 11. nov, 2009 11:03

Jeg har det stadig rigtig fint med Masche for Toure + en pæn pose penge, så vi også kan hente en super winger/angriber. Om det skal være allerede til vinter eller næste, er mig lige gyldigt.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » onsdag, 11. nov, 2009 11:38

Lass er helt klart en spiller, der kan tage over for Masherano. De er blandt verdens bedste på positionen. Og hvis vi kan tjene en god sum på dette pudslespil, så er det værd at overveje.

Andichrist

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Andichrist » onsdag, 11. nov, 2009 12:52

Nu går der rygter om Carlton Cole (http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id ... rentzone=0). IMO et udmærket køb (afhængig af prisen natullervis), der kan give os et alternativ til spidspladsen og desuden giver os muligheder, vi har savnet siden Crouch forlod os. Han har også været i ok målform i denne sæson med 6 mål i 11 kampe.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 11. nov, 2009 14:02

Generelt burde Rafa forsøge at støvsuge WH for unge britiske spillere imø. De har en del unge talentfulde spillere, som allerede er en del af førsteholdet og har lidt PL-erfaring.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 11. nov, 2009 14:58

Fribytter skrev:Generelt burde Rafa forsøge at støvsuge WH for unge britiske spillere imø. De har en del unge talentfulde spillere, som allerede er en del af førsteholdet og har lidt PL-erfaring.
De har da før produceret rimeligt fornuftige spillere :D

Andichrist

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Andichrist » onsdag, 11. nov, 2009 19:24

Mark Noble kunne i den forbindelse være interessant på CM. Han er ovenikøbet LFC-fan.

Eller Junior Stanislas fordi han har et fedt navn. På den konto synes jeg i øvrigt vi skal få fat i Eden Hazard.

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kofoed » onsdag, 11. nov, 2009 20:13

bongfong skrev:Lass er helt klart en spiller, der kan tage over for Masherano. De er blandt verdens bedste på positionen. Og hvis vi kan tjene en god sum på dette pudslespil, så er det værd at overveje.
Helt enig. Nu har jeg ikke set så mange Real kampe, men de gange hvor Lass har spillet, har han gjort det rigtig godt
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » onsdag, 11. nov, 2009 20:18

Når vi snakker om West Ham, tænker jeg på Zavon Hines, som virkelig har imponeret i denne sæson. Han spillede også godt i kampen mod os.
Han er hurtig, udfordrende og har fremtiden foran sig. Derudover kan jeg også læse mig til, at han har lavet 4 kasser i 12 optrædener i denne sæson. Ganske fint.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 11. nov, 2009 20:27

Nu er det ikke for at kopiere et af mine tidligere indlæg... Eller jo det er det:


Dog må Rafa nok til at indstille sigtekornet på britiske spillere pga. en nok nært forestående regelændring - og der kunne det være en idé at gå efter Hammers' spillere. De har vist stadig lidt økonomiske problemer og en del talentfulde unge spillere. Jeg kender ikke meget til dem, men mon ikke en af disse kunne have en fremtid i Liverpools trup?: Frank Nouble (angriber), Junior Stanislas (venstrewing), James Tomkins (centerforsvarer), Jack Collison (alsidig venstremidt) og den spiller, som jeg kender bedst, men som sjovt nok har fået færrest kampe af de nævnte, Zavon Hines (angriber)...

Mark Noble har jeg ikke megen fidus til. Parker heller ikke - Upson er ved at være oppe i årene. Dean Ashton kan måske ikke spille fodbold længere. C. Cole er den eneste jeg lige sådan kunne se i Liverpool af de etablerede britiske (eller rettere walisiske og engelske) navne i Hammers' trup, men måske er han netop af den grund ret dyr, og prædikatet engelsk landsholdsspiller har vist også sit at sige i den sammenhæng.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7299
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 11. nov, 2009 22:14

bongfong skrev:Lass er helt klart en spiller, der kan tage over for Masherano. De er blandt verdens bedste på positionen. Og hvis vi kan tjene en god sum på dette pudslespil, så er det værd at overveje.
Nix. Daniele De Rossi er den eneste, der kan udfylde Masche plads. Hvis Masche smutter skal Aqui lokke De Rossi til os.
Torres, Reina og Riera sørger for David Villa og så bliver det hele godt igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » onsdag, 11. nov, 2009 23:13

Masche20 skrev:
bongfong skrev:Lass er helt klart en spiller, der kan tage over for Masherano. De er blandt verdens bedste på positionen. Og hvis vi kan tjene en god sum på dette pudslespil, så er det værd at overveje.
Nix. Daniele De Rossi er den eneste, der kan udfylde Masche plads. Hvis Masche smutter skal Aqui lokke De Rossi til os.
Torres, Reina og Riera sørger for David Villa og så bliver det hele godt igen.
Super plan :army7: Meeen Lass ville da være okay at få ind, hvis man får et flot overskud på handelen, ellers kunne Flamini være et godt valg, AC Milan vil være tilfredse med at tjene godt ind på en spiller, de ikke har fået optimalt udbytte af og spilleren vil vel også gerne tilbage til ligaen, hvor han slog igennem. Det aller bedste ville selvfølgelig være at overtale Barcelona til at bytte Yaya Toure og nogle håndører for Mascherano.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » torsdag, 12. nov, 2009 10:44

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 19355.html

Jeg håber ikke vi får ham, det er kun rygte og vi må håbe man bruger hovedet når vi skal hente en angriber og ikke laver endnu et nødkøb som ham grækeren.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 12. nov, 2009 11:37

Martin E skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 19355.html

Jeg håber ikke vi får ham, det er kun rygte og vi må håbe man bruger hovedet når vi skal hente en angriber og ikke laver endnu et nødkøb som ham grækeren.
Det ville da netop være fornuftigt at hente ham på en halvårs lejekontrakt, specielt hvis vi kan slippe af sted med kun at betale eksempelvis 70 % af lønnen. Vi har, som det står i artiklen, givetvis ikke råd til en ny spiller, hvorfor lejekontrakter kan være nyttige. Specielt når Pavlyuchenko ikke er tiltænkt nogen rolle som førstevalg, men snarere én man kan smide ind til sidst for at skabe plads.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » torsdag, 12. nov, 2009 12:23

Peter From skrev:
Masche20 skrev:
bongfong skrev:Lass er helt klart en spiller, der kan tage over for Masherano. De er blandt verdens bedste på positionen. Og hvis vi kan tjene en god sum på dette pudslespil, så er det værd at overveje.
Nix. Daniele De Rossi er den eneste, der kan udfylde Masche plads. Hvis Masche smutter skal Aqui lokke De Rossi til os.
Torres, Reina og Riera sørger for David Villa og så bliver det hele godt igen.
Super plan :army7: Meeen Lass ville da være okay at få ind, hvis man får et flot overskud på handelen, ellers kunne Flamini være et godt valg, AC Milan vil være tilfredse med at tjene godt ind på en spiller, de ikke har fået optimalt udbytte af og spilleren vil vel også gerne tilbage til ligaen, hvor han slog igennem. Det aller bedste ville selvfølgelig være at overtale Barcelona til at bytte Yaya Toure og nogle håndører for Mascherano.
Flamini ville være et kæmpe gamble og virkelig fræk investering. Han er stadig ung, men han viste for nogle sæsoner siden, at han var PL's bedste på den plads. Det enorme løbearbejde og defensive oprydning på midten han lavede og samtidig evnen til at deltage i det offensive var helt fantastisk. Men spørgsmålet er om han kan komme op på det niveau igen? Han får trods alt næsten ingen spilletid i Milan. Men fræk fidus.

Lass, Masherano, De Rossi, Essien og Pirlo er klart blandt verdens bedste spillere på den position. Lass er nok den med størst mulighed for at forlade klubben, men for at være ærlig tror jeg ikke rigtig på at nogen af dem forlader deres klubber.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » torsdag, 12. nov, 2009 12:24

AJ skrev:
Martin E skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 19355.html

Jeg håber ikke vi får ham, det er kun rygte og vi må håbe man bruger hovedet når vi skal hente en angriber og ikke laver endnu et nødkøb som ham grækeren.
Det ville da netop være fornuftigt at hente ham på en halvårs lejekontrakt, specielt hvis vi kan slippe af sted med kun at betale eksempelvis 70 % af lønnen. Vi har, som det står i artiklen, givetvis ikke råd til en ny spiller, hvorfor lejekontrakter kan være nyttige. Specielt når Pavlyuchenko ikke er tiltænkt nogen rolle som førstevalg, men snarere én man kan smide ind til sidst for at skabe plads.
Han forlader Spurs for at få spilletid og komme i betragtning til et kommende VM. Derfor tager han ikke til Pool.

Besvar