Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » onsdag, 31. mar, 2010 09:44

Hekkem skrev:
Steven__Gerrard skrev:Jeg læste (godt nok på indkast) at vi skulle prøve at hente Raul i Real. Det ville være noget af en personlighed at få til klubben, men tvivl på det ville blive en sportslig succes. Men det er nok bare en praktikant der har kedet sig, for tror ikke chancen er så stor for at det sker...
Raul forlader ikke Real Madrid, og tror hans aktive karriere slutter her ved sommerpausen.
Hvad skal vi osse med ham han er jo ikke på toppen mere og hvorfor satse på en der er 32 år.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 31. mar, 2010 09:48

Martin E skrev:
Hekkem skrev:
Steven__Gerrard skrev:Jeg læste (godt nok på indkast) at vi skulle prøve at hente Raul i Real. Det ville være noget af en personlighed at få til klubben, men tvivl på det ville blive en sportslig succes. Men det er nok bare en praktikant der har kedet sig, for tror ikke chancen er så stor for at det sker...
Raul forlader ikke Real Madrid, og tror hans aktive karriere slutter her ved sommerpausen.
Hvad skal vi osse med ham han er jo ikke på toppen mere og hvorfor satse på en der er 32 år.
Åhh hvor har du ret martine :)

Han er ikke til gavn for os.
Billede

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » onsdag, 31. mar, 2010 11:03

Xenne skrev:
Martin E skrev:
Hekkem skrev:
Steven__Gerrard skrev:Jeg læste (godt nok på indkast) at vi skulle prøve at hente Raul i Real. Det ville være noget af en personlighed at få til klubben, men tvivl på det ville blive en sportslig succes. Men det er nok bare en praktikant der har kedet sig, for tror ikke chancen er så stor for at det sker...
Raul forlader ikke Real Madrid, og tror hans aktive karriere slutter her ved sommerpausen.
Hvad skal vi osse med ham han er jo ikke på toppen mere og hvorfor satse på en der er 32 år.
Åhh hvor har du ret martine :)

Han er ikke til gavn for os.

Vil du kalde det at se fremad med at få en spiller der er på vej ned.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 31. mar, 2010 12:04

@ Hekkem

Du må slevfølgelig helt selv om, du vil debatere med mig, men når du flere gange ikke svarer på de spørgsmål, som jeg stiller, og ikke forholder dig til væsentlige dele af min argumentation, så kan jeg da ikke andet end spørge igen. Hvis det er sarkastisk, så er det et biprodukt. Og hvis det fremstilles som den skinbarlige sandhed (og vel og mærke ikke er det), så forhindrer det dig ikke i at svare og komme med modargumenter.

Men vi enes bare om at være uenige.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 31. mar, 2010 12:31

Fribytter skrev:@ Hekkem

Du må slevfølgelig helt selv om, du vil debatere med mig, men når du flere gange ikke svarer på de spørgsmål, som jeg stiller, og ikke forholder dig til væsentlige dele af min argumentation, så kan jeg da ikke andet end spørge igen. Hvis det er sarkastisk, så er det et biprodukt. Og hvis det fremstilles som den skinbarlige sandhed (og vel og mærke ikke er det), så forhindrer det dig ikke i at svare og komme med modargumenter.

Men vi enes bare om at være uenige.
Det har jeg jo netop gjort flere gange. Og synes ikke det er værdigt at svare på den måde du gør i dit forrige sarkastiske indlæg. Så gider jeg ikke bruge min tid på det. Mine svar kan du se i tidligere indlæg og ingen grund til at repetere dem.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 31. mar, 2010 13:14

Hekkem skrev:
Fribytter skrev:@ Hekkem

Du må slevfølgelig helt selv om, du vil debatere med mig, men når du flere gange ikke svarer på de spørgsmål, som jeg stiller, og ikke forholder dig til væsentlige dele af min argumentation, så kan jeg da ikke andet end spørge igen. Hvis det er sarkastisk, så er det et biprodukt. Og hvis det fremstilles som den skinbarlige sandhed (og vel og mærke ikke er det), så forhindrer det dig ikke i at svare og komme med modargumenter.

Men vi enes bare om at være uenige.
Det har jeg jo netop gjort flere gange. Og synes ikke det er værdigt at svare på den måde du gør i dit forrige sarkastiske indlæg. Så gider jeg ikke bruge min tid på det. Mine svar kan du se i tidligere indlæg og ingen grund til at repetere dem.
Du har ikke svaret på, hvordan det er at se på den hele spiller at tilskrive de offensive bidrag kollektivet og de defensive mangler individet.

Du har heller ikke svaret på, hvordan indkøbet af en bedre defensiv back løser LFCs problemer, som primært har været offensive i denne sæson.

Og du har heller ikke svaret på, hvorfor Insua ikke kan udvikle sig til en god back, når hurtighed ikke er en nødvendighed for en back, og når spilforståelsen og placeringsevnen kan udvikles med tiden som i Johnsons tilfælde.

Du har heller ikke svaret på, hvad du har baseret dine uindfriede høje forventninger til Insuas spil på.

At jeg svarer delvist sarkastisk på (den eneste sarkastiske formulering i mit forrige indlæg), at du skriver, at Insua er elendig, kan vel ikke komme som et lyn fra en skyklar himmel? Havde du forventet, at den formulering ville blive kommenteret 100 % sagligt? Iøvrigt har du tidligere i debatten netop sondret mellem elendige Dossena og Insua, hvorfor det kommer lidt bag på mig, at du nu finder Insua elendig.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 31. mar, 2010 15:27

Ham så jeg dælme gerne i klubben, har set ham i et 5-6 bundes og CL kampe denne sæson, og den standard han har haft har været høj, hellere ham end Chamakh og diverse andre angribere vi er sat i forbindelse med, prisen er jo også fin. Er dog i tvivl om han har det brasilianer gen der gør, at han kommer til træning og fra ferie når det passer ham?


Se 1. og 2. Bundesliga på
Cacau har efter flere overvejelser besluttet sig for at takke nej til Stuttgarts tilbud om en kontraktforlængelse. Dermed stopper topscoreren i klubben til sommer.
Brasilianskfødte Cacau, der i starten af 2009 fik tysk statsborgerskab, indledte sit ophold i Tyskland hos klubben Türk Gücü München., men skiftede i 2001 til FC Nürnberg. To år senere gik turen til Stuttgart, hvor han har været siden.

Her har angriberen imponeret, og i år er han klubbens topscorer i Bundesligaen, ligesom han diskede op med en stærk præstation i hjemmekampen mod Barcelona i Champions League. Nu er 29-årige Cacau imidlertid snart tabt for Stuttgart, for han har valgt at takke nej til en forlængelse af den kontrakt, der udløber efter sæsonen.

- Efter mange overvejelser har jeg besluttet ikke at acceptere tilbuddet, siger Cacau ifølge Kicker.

Hvor Cacau fortsætter karrieren ventes offentliggjort en af de kommende dage. Bundesliga-klubber som Wolfsburg, Schalke 04, 1899 Hoffenheim og Werder Bremen skulle være interesserede, mens det samme også menes at gøre sig gældende for spanske Sevilla.

Cacau har spillet 172 Bundesligakampe for Stuttgart med 57 mål til følge
http://www.bold.dk/nyt/Cacau-forlader-Stuttgart
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 01. apr, 2010 07:13

Tja, hans scoringssnit minder meget om Voronins i Leverkusen, før han kom til Liverpool - så det er ikke derfor vi skal købe ham. Jeg har set nok af middelmådige free transfers - så synes jeg lige så godt vi kan satse på N'Gog, der bestemt ikke er færdigudviklet endnu.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » torsdag, 01. apr, 2010 10:33

Der er vidst nogle stykker der har foreslået Belhadj fra Portsmouth, og den vogn vil jeg gerne springe med på. Fandt en artikel med dertil hørende video. Synes artiklen rammer rigtigt mht. de ting vi mangler i vores spil, og hvad vi har råd til økonomisk.
With Portsmouth given special dispensation to sell their players outside of the official transfer window, Liverpool should take advantage of Pompey’s plight, and make a bid for Algerian left-back Nadir Belhadj.

Roma and CSKA Moscow are known to be interested in the defender, with Portsmouth looking to gleam around £4.5 million from the players transfer. Even Barcelona were said to be interested, following Belhadj’s showing for Algeria in the African Cup of Nations, with Barcelona’s Xavi Hernandez heaping praise on the Algerian fullback. Whilst Liverpool face an uncertain summer regarding the size of their transfer budget, surely the talented Algerian is within their budget.

Fabio Aurelio looks set to leave the club this summer having suffered niggling injuries over the past two seasons, and so is unlikely to be offered a new contract by Benitez after his current deal expires this summer. Further, whilst Benitez will be patient with 21 year old Emiliano Insua, at 27, Belhadj would bring experience and an attacking dimension to a Liverpool team that could be short in the left full-back department next term.

Belhadj would take no time to adapt to Premier League football, having spent the past two seasons plying his trade at Fratton Park, after joining the club permanently for £3.8 million in January 2009 after an initial loan move from RC Lens. The defender, like Glen Johnson, is excellent going forward, and would offer Liverpool width and an attacking threat on the left which they often lack. For example, whilst Babel has recently secured a run of games in the side and offered Liverpool more of a threat from the left, Liverpool have at times looked too narrow this season. Injury to Glen Johnson, and the fact that Dirk Kuyt is deployed as a wide attacking midfielder player, has often left Liverpool lacking penetration on the wings. The signing of Belhadj however, would provide Benitez with another attacking option, and especially against weaker teams where Liverpool need to attack, Belhadj could be a useful addition.

Belhadj is not perhaps the strongest defender, and Benitez may not wish to sign another defender ala Glen Johnson, who is excellent going forward but poor defensively. However, in todays game, fullbacks are often the best source of width in the game, and need to be competent going forward. Further, Liverpool often play with two holding midfield players, so there is no reason for the full back not to attack when one of the two holding players can offer cover.

Belhadj has good Premier League experience, and owing to Portsmouth’s financial woes, Liverpool could get him relatively cheaply, freeing up cash to invest in other areas. He is a flair player, and his pace, skill and overall attacking ability would arguably serve the club well. However, with CSKA Moscow likely to make a bid immanently, Benitez could be set to miss out on a Premier League bargain.
http://www.footballfancast.com/football ... l_Blogs%29

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kofoed » torsdag, 01. apr, 2010 12:54

Belhadj for £4,5 millioner, ja tak.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 01. apr, 2010 12:57

wup wup wup, nup ham og det kan ikke gå hurtigt nok!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » fredag, 02. apr, 2010 19:40

Jeg må være den eneste der syntes at han besidder nogle skrækkelige defensive egenskaber. Har set 3-4 pompeys kampe i denne sæson, og Belhadj laver godt nok ofte nogle værre ballader på egen bane halvdel :?

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 02. apr, 2010 22:01

Jæger skrev:Jeg må være den eneste der syntes at han besidder nogle skrækkelige defensive egenskaber. Har set 3-4 pompeys kampe i denne sæson, og Belhadj laver godt nok ofte nogle værre ballader på egen bane halvdel :?
Har heller ikke været imponeret over hans defensive egenskaber.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 04. apr, 2010 11:09

Fribytter skrev:
Hekkem skrev:
Fribytter skrev:@ Hekkem

Du må slevfølgelig helt selv om, du vil debatere med mig, men når du flere gange ikke svarer på de spørgsmål, som jeg stiller, og ikke forholder dig til væsentlige dele af min argumentation, så kan jeg da ikke andet end spørge igen. Hvis det er sarkastisk, så er det et biprodukt. Og hvis det fremstilles som den skinbarlige sandhed (og vel og mærke ikke er det), så forhindrer det dig ikke i at svare og komme med modargumenter.

Men vi enes bare om at være uenige.
Det har jeg jo netop gjort flere gange. Og synes ikke det er værdigt at svare på den måde du gør i dit forrige sarkastiske indlæg. Så gider jeg ikke bruge min tid på det. Mine svar kan du se i tidligere indlæg og ingen grund til at repetere dem.
Du har ikke svaret på, hvordan det er at se på den hele spiller at tilskrive de offensive bidrag kollektivet og de defensive mangler individet.

Du har heller ikke svaret på, hvordan indkøbet af en bedre defensiv back løser LFCs problemer, som primært har været offensive i denne sæson.

Og du har heller ikke svaret på, hvorfor Insua ikke kan udvikle sig til en god back, når hurtighed ikke er en nødvendighed for en back, og når spilforståelsen og placeringsevnen kan udvikles med tiden som i Johnsons tilfælde.

Du har heller ikke svaret på, hvad du har baseret dine uindfriede høje forventninger til Insuas spil på.

At jeg svarer delvist sarkastisk på (den eneste sarkastiske formulering i mit forrige indlæg), at du skriver, at Insua er elendig, kan vel ikke komme som et lyn fra en skyklar himmel? Havde du forventet, at den formulering ville blive kommenteret 100 % sagligt? Iøvrigt har du tidligere i debatten netop sondret mellem elendige Dossena og Insua, hvorfor det kommer lidt bag på mig, at du nu finder Insua elendig.
Men I fik da virkelig vendt alt omkring Insua i denne tråd, og jeg står egentlig tilbage med ønsket om en rutineret back a la Finnan og Arbeloa med primær styrke i det defensive, så de kan lære fra sig til Insua og bruges i kampe, hvor en stærk defensiv er påkrævet, men han skal samtidig være stærk nok offensivt til at foretage de nødvendige overlap med mere i løbet af en kamp. Han må også gerne være hovedstødsstærk både hjemme og i modstanderens felt.

Søren B
Indlæg: 772
Tilmeldt: tirsdag, 08. jan, 2008 17:41
Geografisk sted: Odense C
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Søren B » søndag, 04. apr, 2010 14:38

Belhadj kunne være spændende, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke tror han har mentaliteten til en klub som Liverpool. Det er vover jeg i hvert fald at stille tvivl omkring efter hans noget uheldige udvisning i årets semifinale ved Cup of Nations. Jeg tror ikke han er stærk nok til at holde sit temperement i store kampe.
Og desuden har jeg svært ved at bifalde en spiller der kan lave så syg en svinestreg. Det var virkeligt usympatisk og urutineret.
Selv mit skæg er rødt!

Besvar