Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 20. apr, 2010 14:50

AJ skrev:Hvad med Aleksandar Kolarov? Han virker som et rigtigt stærkt offensivt kort i mine øjne. Han mangler noget i det defensiven hvor hans indgreb til tider er mistimede, men Rafa kan vel lære ham den slags ;) Jeg synes Kolarov sparker nogle giftige fri- og hjørnespark, hvilket vi har manglet, specielt fra højre side. Insúa og Agger (vores eneste venstrebenede, Riera og Aurelio undtgaget) sparker jo aldrig sådanne dødbolde. Desuden virker serberen let til bens og drible- og fintestærk, lidt ligesom Johnson gør i højre side.
Det er det bedste navn pt., der samtidig virker nogenlunde realistisk. Jeg har en kammerat, der er Lazio-fan, og han er ret begejstret for ham.

Kolarov, en angriber og en venstrewing så er min lykke gjort.

Vores forsvar har iøvrigt kun lukket tredjefærrest mål ind i PL indtil videre, og Reina ser ud til at vinde en ny Golden Glove. Udover venstreback så synes jeg, at offensiven skal prioriteres fremfor defensiven.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 20. apr, 2010 15:36

Hva med N'zogbia?

Han er dygtig og kan også være venstre kant. Bestemt en spændende spiller, jeg var også skuffet over Wigan fik ham fra Newcastle og ikke os.
Billede

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 20. apr, 2010 15:48

Xenne skrev:Hva med N'zogbia?

Han er dygtig og kan også være venstre kant. Bestemt en spændende spiller, jeg var også skuffet over Wigan fik ham fra Newcastle og ikke os.
... og så har han vist også spillet back (dog med begrænset succes så vidt jeg husker) - og et godt mål mod Arsenal i weekenden (og generelt god kamp af Wigan - de spillede generelt godt - ikke bare i de sidste 10 min). Han er helt sikkert en mulighed.

Der er jo generelt også muligheden for to-spillere-i-en-løsningen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

TheGrazz

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TheGrazz » tirsdag, 20. apr, 2010 16:11

Ja har set et par kampe med Lazio denne sæson og Kolarov har gjort det pænt med gode offensive tiltag...
Så forresten også at Liverpool skulle være efter Dida da hans kontrakt løber ud og cav... Gerne ville hjem til Brasilien eller videre ud i Europa.

Hvis han så kunne blyde krydret med et par offensive genier syntes jeg igen det ser fornuftigt ud.

--------------- Reina
G. Johnson -- Carra -- Agger -- Kolarov
------------- Mascerano
Maxi R --Aquilani -- Gerrard -- Silva
------------- Torres

Så kunne vi også få os en udemærket skræmmende bænk hvis vi slap af med lidt af overskuddet i: Degen, Babel, Riera hvilket også ville give lidt gode midler til at hente lidt forstærkninger for.

Bænk: Dida??, Skrtel, Græker Bøf, Kuyt, Benna, Jovanovic, Insua, Kelly plus + + + Muligvis en stor sommersigning mere til mulig startellever!!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » tirsdag, 20. apr, 2010 16:24

Ifølge The Guardian kigger Barcelona på Clichy og vil måske byde 80 millioner for ham. For den slags penge synes jeg også vi skal komme med et bud. Han er lidt en spiller ala Johnson efter min mening. Fantastisk god fremd, men ikke verdens bedste defensivt.
Selvom det nok er usandsynligt at Arsenal sælger ham til os, og at han selv har lyst hvis Barca også banker på.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 20. apr, 2010 17:33

Belloni skrev:Ifølge The Guardian kigger Barcelona på Clichy og vil måske byde 80 millioner for ham. For den slags penge synes jeg også vi skal komme med et bud. Han er lidt en spiller ala Johnson efter min mening. Fantastisk god fremd, men ikke verdens bedste defensivt.
Selvom det nok er usandsynligt at Arsenal sælger ham til os, og at han selv har lyst hvis Barca også banker på.
Self har barca trumfkortet for tiden og alle mulige lækre sataner, men når man egentlig kigger på vores hold, og så endda i forstærket form, kunne det da være der var en lille chance for at han ville til liverpool... Jeg beundrer bestemt clichy
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 21. apr, 2010 09:39

Liverdrengen skrev:
Belloni skrev:Ifølge The Guardian kigger Barcelona på Clichy og vil måske byde 80 millioner for ham. For den slags penge synes jeg også vi skal komme med et bud. Han er lidt en spiller ala Johnson efter min mening. Fantastisk god fremd, men ikke verdens bedste defensivt.
Selvom det nok er usandsynligt at Arsenal sælger ham til os, og at han selv har lyst hvis Barca også banker på.
Self har barca trumfkortet for tiden og alle mulige lækre sataner, men når man egentlig kigger på vores hold, og så endda i forstærket form, kunne det da være der var en lille chance for at han ville til liverpool... Jeg beundrer bestemt clichy
På den ande side er han tæt på spilletid hos os, og arsenal har jo lige solgt adebayor til city, så hvorfor ikke. Enig i at vi kun skal forstærke os med indkøb til venstre back i forsvaret, ellers skal "alle pengene" bruges til offensive kræfter. Kelly, Ayala, Darby og Mavinga er spillere, vi ser ud til at satse på forsvarsmæssigt.

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » onsdag, 21. apr, 2010 10:11

Blandt mine faste fodboldvenner er der et par Arsenal fans og de peger begge på Clichy som et svagt led i Arsenals forsvar. Jeg har altid været meget begejstret for ham, men Wenger har nu en evne til at sælge sine spillere på det helt rigtige tidspunkt.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 21. apr, 2010 11:14

YNWA skrev:Blandt mine faste fodboldvenner er der et par Arsenal fans og de peger begge på Clichy som et svagt led i Arsenals forsvar. Jeg har altid været meget begejstret for ham, men Wenger har nu en evne til at sælge sine spillere på det helt rigtige tidspunkt.
Jeg er heller ikke den store fan af Clichy. Fair nok, han er rigtig dygtig offensiv. Men defensivt er han svag. Han er en dårlig markeringsspiller, dårlig i luftduellerne og er ikke mindst placeringssvag. Han mangler meget disciplin defensivt og bliver ofte fanget højt oppe på banen, hvilket er med til at skabe ubalance i Arsenals bagkæde. En af grundene til at de mod de bedre hold bliver voldtaget (undskyld udtrykket) i omstillingerne.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 21. apr, 2010 12:34

HAHA, læste lige inde på bold at vi var interesseret i Pienar :laughin:

Han er efter min mening piv ringe, jeg vil hellere stille op med et hel hold af Dossena'er end pienar kommer på banen.
Han skal ikke spille i den røde trøje, der er kun to spillere der efter min mening er gode nok til at spille på vores hold.
Det er Arteta og Baines. Baines så jeg specielt gerne kom til vores klub :D
Billede

Brugeravatar
Drezz
Indlæg: 149
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:13
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Drezz » onsdag, 21. apr, 2010 13:00

Xenne skrev:HAHA, læste lige inde på bold at vi var interesseret i Pienar :laughin:

Han er efter min mening piv ringe, jeg vil hellere stille op med et hel hold af Dossena'er end pienar kommer på banen.
Han skal ikke spille i den røde trøje, der er kun to spillere der efter min mening er gode nok til at spille på vores hold.
Det er Arteta og Baines. Baines så jeg specielt gerne kom til vores klub :D

Arhh - synes nu også en Felliani kunne pynte inde på vores centrale midt. Han får fat i utrolig mange bolde. Derudover er han stærk med hovedet både defensivt og offensivt.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 21. apr, 2010 13:17

Drezz skrev:
Xenne skrev:HAHA, læste lige inde på bold at vi var interesseret i Pienar :laughin:

Han er efter min mening piv ringe, jeg vil hellere stille op med et hel hold af Dossena'er end pienar kommer på banen.
Han skal ikke spille i den røde trøje, der er kun to spillere der efter min mening er gode nok til at spille på vores hold.
Det er Arteta og Baines. Baines så jeg specielt gerne kom til vores klub :D

Arhh - synes nu også en Felliani kunne pynte inde på vores centrale midt. Han får fat i utrolig mange bolde. Derudover er han stærk med hovedet både defensivt og offensivt.
Så mener jeg nu Tim Cahill er noget bedre, men måske også mere offensiv anlagt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » onsdag, 21. apr, 2010 14:17

Jeg ville nu heller ikke ærge mig hvis vi fik Rodwell.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 21. apr, 2010 17:25

Nicoen skrev:Jeg ville nu heller ikke ærge mig hvis vi fik Rodwell.
Rodwell ville nok også være ok, men Felliani og Cahill, nej tak :gunfire:
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 21. apr, 2010 17:28

Det at spille fallit at gå efter Neverton spillere. Vi er sgu bedre end det og kan få ligeså gode og bedre spillere andet steds.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar