Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Lemmiwinks
Indlæg: 325
Tilmeldt: mandag, 20. sep, 2010 20:35
Geografisk sted: Randers
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 01. okt, 2010 15:14

Xenne skrev:Jeg vil have en venstre back, så kan Konchesky godt smutte igen.

Taiwo
Criscito Eller
Coentrao.
Det er nogle venstre backs vi kan bruge så syntes jeg ikke der skal sparres mere på den position.
Men skal jeg være ærlig så mangler vi jo nye spillere til næsten samtlige spillere.
Ja tak, han er fandme ringe. Aurélio er heller ikke just bedre.
Vi har bare brug for en decideret klassespiller, i stedet for alle de der fesne middelmådige spillere, som f.eks Konchesky... Men er godt nok svært når klubkassen er gabende tom :shock:

Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DJ John » fredag, 01. okt, 2010 17:46

hvad med en spiller som Aly Cissokho (staveplade?) fra Lyon ?

Brugeravatar
Lemmiwinks
Indlæg: 325
Tilmeldt: mandag, 20. sep, 2010 20:35
Geografisk sted: Randers
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lemmiwinks » fredag, 01. okt, 2010 18:52

Scaniaboy skrev:hvad med en spiller som Aly Cissokho (staveplade?) fra Lyon ?
Han er sgu et godt bud på en kommende stjerne-back! Ville være en fantastisk tilføjelse til truppen.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. okt, 2010 00:15

Remember96 skrev:
Scaniaboy skrev:hvad med en spiller som Aly Cissokho (staveplade?) fra Lyon ?
Han er sgu et godt bud på en kommende stjerne-back! Ville være en fantastisk tilføjelse til truppen.
Han var for dyr for Milan, og så er han nok også for dyr for LFC. Hvis bare Insua var blevet var alt godt på vnstre back, efter min mening. Men sådan skulle det ikke gå :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

xman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af xman » lørdag, 02. okt, 2010 02:48

Så vidt jeg forstod så var det ikke fordi han var for dyr, at han ikke røg til Milan. De var blevet enige om en pris (mener det var omkring 100-110 mio kr.), men han dumpede lægetjekker pga. et problem med hans tænder.
At han nok stadig ville være for dyr til LFC er så en anden sag.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. okt, 2010 12:54

xman skrev:Så vidt jeg forstod så var det ikke fordi han var for dyr, at han ikke røg til Milan. De var blevet enige om en pris (mener det var omkring 100-110 mio kr.), men han dumpede lægetjekker pga. et problem med hans tænder.At han nok stadig ville være for dyr til LFC er så en anden sag.
De kunne (eller ham selv - han tjener vel ok) vel bare have betalt for et tandlæge besøg? Det lyder som and.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 02. okt, 2010 14:17

Nej, den er god nok. Cissokhos tænder var grunden til, at han dumpede lægeundersøgelsen hos AC Milan. Det skyldes, at de mente, at tænderne havde en vis forbindelse til nogle andre knogler, hvilket kunne være en risiko.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. okt, 2010 15:11

Hmm troede det var prisen der stoppede handlen, så blev jeg lidt klogere. Apropos tandproblemet, kan huske en spiller døjede med knæet igennem noget tid, så fandt de ud af det måske var pga en visdomstand, og efter den blev flået ud, var knæ problemet pludselig i bedring. Lyder som voodoo og hekseri, men den er god nok. Har selv prøvet noget lignende på egen krop, dog ikke med og få rykket tænder ud.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 02. okt, 2010 15:17

Thommo skrev:Hmm troede det var prisen der stoppede handlen, så blev jeg lidt klogere. Apropos tandproblemet, kan huske en spiller døjede med knæet igennem noget tid, så fandt de ud af det måske var pga en visdomstand, og efter den blev flået ud, var knæ problemet pludselig i bedring. Lyder som voodoo og hekseri, men den er god nok. Har selv prøvet noget lignende på egen krop, dog ikke med og få rykket tænder ud.
Fik du så revet benet af for at slippe for smerten i munden?

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 02. okt, 2010 15:19

Var det ikke også Lars Jacobsen, der fik løst et skadesproblem ved at få rykket en tand ud?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. okt, 2010 15:31

Alonso skrev:
Thommo skrev:Hmm troede det var prisen der stoppede handlen, så blev jeg lidt klogere. Apropos tandproblemet, kan huske en spiller døjede med knæet igennem noget tid, så fandt de ud af det måske var pga en visdomstand, og efter den blev flået ud, var knæ problemet pludselig i bedring. Lyder som voodoo og hekseri, men den er god nok. Har selv prøvet noget lignende på egen krop, dog ikke med og få rykket tænder ud.
Fik du så revet benet af for at slippe for smerten i munden?
:lol: klasse, Alonso.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. okt, 2010 15:33

:D Præcis
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. okt, 2010 20:04

Valencia full-back Miguel has hinted that he would relish a move to Liverpool.

The Portuguese defender has revealed his admiration for the Merseyside club, who have recently signed his friend Raul Meireles.

But the 30-year-old right-back insists he wants to win silverware with Valencia.

"Liverpool are a team that I admire and I have a friend there now in Raul Meireles," Miguel told Superdeporte.

"Liverpool have always been my favourite English team and I have a lot of passion for them.

"I'm fine here and hope everything goes well for Valencia and we can win some trophies this year."
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 23,00.html

Er han god? Eller spurgt på en helt anden måde, er han bedre end dem vi har?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 02. okt, 2010 21:26

AJ skrev:Nej, den er god nok. Cissokhos tænder var grunden til, at han dumpede lægeundersøgelsen hos AC Milan. Det skyldes, at de mente, at tænderne havde en vis forbindelse til nogle andre knogler, hvilket kunne være en risiko.
Måske vi skulle ryde kæften, på samtlige LFC spillere.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » lørdag, 02. okt, 2010 21:57

LFC Søren skrev:
AJ skrev:Nej, den er god nok. Cissokhos tænder var grunden til, at han dumpede lægeundersøgelsen hos AC Milan. Det skyldes, at de mente, at tænderne havde en vis forbindelse til nogle andre knogler, hvilket kunne være en risiko.
Måske vi skulle ryde kæften, på samtlige LFC spillere.
Nej, nej. Det kan kun løse helbredsproblemer, ikke præstationsproblemer.
On this train faith will be rewarded

Besvar