Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 27. okt, 2010 10:15

AJ skrev:Eller potentielt større sandsynlighed for at Huntelaar slår til, da han allerede har erfaringen fra to store ligaer? Hulk har ingen. Det er simpelthen umuligt at argumentere på den måde.

Igen, Ian Rush duede i England, men ikke i Italien.
Van Nistelrooy duede i både England og Spanien.
Morientes duede i Spanien, men ikke i England.

Sådan er der så meget. Det er helt individuelt hvornår en spiller slår til, og det ene udelukker nødvendigvis ikke det andet
Enigheden kan bestå i, man ikke aner det før det er afprøvet.

Ganske som Martin Kelly blev prøvet af, og bestod, som venstre back og i sin tid også som højre back da han fik debut. Egentlig er (var) han jo central forsvarsspiller, men blev af nød brugt på backen, og er vel nu back i stedet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. okt, 2010 10:21

Fra den norske:

Neppe storsigneringer i januar
Ifølge Daily Telegraph kommer Roy Hodgson trolig ikke til å få hente noen storsigneringer i januar. NESV ønsker ikke å fortsette det de karakteriserer som uanstendige pengebruk, noe har hindret klubbens utvikling de seneste årene.
Av Frank H. Larsen


NESV skal være bekymret for alle millionene av pund som har blitt brukt på spilleroverganger og lønninger de seneste årene. Rafael Benítez brukte £230M på overganger i løpet av seks år, men mesteparten ble likevel hentet inn på spillersalg. I sommer kjøpte Raul Meireles, Christian Poulsen, Brad Jones og Paul Konchesky for totalt £25M. Flere av de eldre spillerne er dessuten på lukrative langtidskontrakter. Daily Telegraph mener NESV neppe hadde tillatt kjøp av Konchesky, Poulsen, Roy Keane, Maxi Rodriguez og Alberto Aquilani, og trolig heller ikke forlenget kontrakten til Jamie Carragher.



Roy Hodgson vil ikke få lov til å hente inn nye spillere uten å redusere spillerstallen. Liverpools har det fjerde største lønnsbudsjettet i Premier League, på £107M i 2009. NESV skylder ikke på Hodgson for lagets svake start, men mener det er bevis på at spillerne ikke lever opp til sitt rykte eller lønninger. Spillerlønningene stå i stil til tabellplasseringen.

NESV har imidlertid frigjort £36M i året som tidligere har blitt brukt til å betjene Liverpools gjeld. De nye eierne vil ha valuta for pengene både når det gjelder spillerkjøp og lønninger. John W Henry vil ha en aktiv rolle når det gjelder å overse Hodgsons mulige transfermål og sette opp et budsjett for midler til å fornye spillernes kontrakter.
- Vi må være smarte, uttalte John W Henry da overtagelsen av Liverpool FC var et faktum.

- Vi må være mer effektive. Når vi bruker en dollar, må det være klokt. Vi har ikke råd til spillerkontrakter som ikke kan forsvares langsiktig. Vi må være lure, dristige og aggressive. Det er en stor utfordring.

Klubben kommer kanskje til å følge Arsenals modell, som NESV skal være en stor beundrer av, eller Manchester Uniteds eksempel, der store transfersummer bare betales for unge spillere med potensial for videresalg.
- I Boston Red Sox investerer mye i ledelse og speideravdeling, uttalte NESV-formann Tom Werner.

- Vi mener grunnlag for en sportsklubb må være erfaring, verdsetting og speiderforståelse, så vi vil investere i det også.

Spillerne som Roy Hodgson og hans speideravdeling har fulgt den seneste tiden inkluderer Standard Lieges midtbanespiller og kaptein Steven Defour. 22-åringen kan komme til å koste £12M. PSV Eindhovens 24-årige kantspiller Ibrahim Afellay er en annen spiller, mens et 19-årige Lille-spilleren Eden Hazard er et dyrere alternativ. Sistnevnte vil koste så mye som £18M, og storklubber som Barcelona, Real Madrid, arsenal, Manchester United og Chelsea skal også være interessert.Kilde: Daily Telegraph


27.10.2010 09:36
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DJ John » onsdag, 27. okt, 2010 10:44

Man kan vel ikke sige andet end, at de har ret?

Jeg tror, uden at vide særlig meget om det, at hele LFC som virksomhed, trænger til en effektivisering. Det kan jo ikke være rigtigt, at man har et af de største lønbudgetter og så alligevel ligger og roder rundt i midten af tabellen, som vi gjorde sidste år og med en ikke godkendt sæsonstart, ligger som vi gør nu.
Så jeg kunne forvente, at NESV vil bruge denne sæson på, at kigge hele klubben i sømmene og samtidig effektivisere den, og forhåbentligt gøre os endnu mere konkurrencedygtige i fremtiden.


Jeg tror vi skal være glade for, at det var NESV der købte klubben.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 27. okt, 2010 10:56

Hekkem skrev:
Fribytter skrev: Nu tror jeg, at 'long term sense' først og fremmest skal forstås som, at de køb, man foretager, skal indeholde et perspektiv, der rækker udover lappeløsningshorisonten. Poulsen og Konchesky er lappeløsninger, da de er middelmådige og i bedste fald kun var en lille opgradering i forhold til de spillere, som de skulle erstatte i startopstillingen (Lucas og Insua/Aurelio). Det er for uambitiøst og kortsigtet.
Du er for god af dig, ved at kalde Poulsen og Konchesky opgraderinger. Det er absolut nedgraderinger, der har kostet alt for meget.

Stor logik i at lade andre forholde sig til transfers, når manageren har handlet så inkompetent som det har vist sig være tilfældet i hans første transfervindue. Han har brugt £25 mio på ingenting. Insua kunne vi have beholdt og sparet Konchesky. Aquilani kunne vi have beholdt og sparet Meireles. Ydermere findes der bedre alternativer til $4,5 mio på den centrale midtbane end Christian Poulsen.

Ærgrer mig over vi har ladet en defensive midtbane i verdensklasse smutte. Vi havde den perfekte konstellation med Xabi Alonso og Mascherano. Der var aggressivitet, teknik, taktisk kløgtighed, flair, hurtighed, nærkampstyrke. I Premier League er det ofte slaget på midtbanen, der kan være afgørende for udfaldet af hvem der har overtaget i kampene. Nu er Meireles her og han er ganske dygtig, og håber han kan spilles ind på den centrale midtbane, så omdrejningspunkt ala Xabi Alonso, hvor det kan være Lucas opgave at agere skraldemand.
Hehe. Jeg mente, at de nok (fejlagtigt) blev anset for forstærkninger, men at man selv i den perfekte verden, hvor de var forstærkninger, må have været klar over, at de ikke var væsentlige forstærkninger, men blot spillere, der skulle tilføre en smule stabilitet. Men jeg er enig i, at de ikke er forstærkninger.

Jeg tror iøvrigt ikke, at Meireles var Hodgsons idé. Jeg tror, det var Macias.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 27. okt, 2010 11:06

Daily Telegraph mener NESV neppe hadde tillatt kjøp av Konchesky, Poulsen, Roy Keane, Maxi Rodriguez og Alberto Aquilani(...)
Nej, da forhåbentlig ikke.

Spøg til side. Det lyder kun fornuftigt ikke at satse på ældre spillere.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 27. okt, 2010 11:22

AJ skrev:
Daily Telegraph mener NESV neppe hadde tillatt kjøp av Konchesky, Poulsen, Roy Keane, Maxi Rodriguez og Alberto Aquilani(...)
Nej, da forhåbentlig ikke.

Spøg til side. Det lyder kun fornuftigt ikke at satse på ældre spillere.
Originalartiklen begrunder købet af Maxi som et dårligt køb i NESVs model, da Maxi skulle få en ugeløn på £70.000. Var det ikke noget med, at Maxi blev nødt til at gå ned i løn for at skifte? Jeg mener, at der blev nævnt en ugeløn på £30.000-40.000 dengang.

Aquilani-købet begrundes som et usandsynligt køb i NESV-modellen pga. hans skadeshistorik. Men nu var det jo så ikke skaderne, der gjorde, at man valgte at leje ham ud.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 27. okt, 2010 11:38

Fornuftigt at få luet lidt ud i vores klub. Der er for mange med for lidt fremtid og som aldrig vil komme i spil til vores 1. hold.
Hvis vi skal fokusere på ungdom, kræver det en træner der er villig til at benytte disse spillere. Altså ligesom vi ser med Wenger, for ellers er idéen efter min mening intet værd.
Af de navne vi bliver sat i forbindelse med, er jeg mest tændt på Defour. En virkelig dygtig spiller der kan begge veje og med fremtiden foran sig. Noget NESV nok vægter højt.
70.000 £ i ugen til Maxi er jo sindsygt. Han er reserve for Kuyt og selvom han er hentet gratis, burde sådan nogle lønninger ikke være mulige!
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. okt, 2010 12:19

Fribytter skrev:NESV er slet ikke så dumme.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 17523.html

De er nok ikke helt begejstrede for kontrakterne til Jovanovic, Carra, Poulsen og Konchesky - måske heller ikke Cole og Kuyt.

."
[/quote]

Det er de absolut ikke ene om, ikke en eneste af de 4 ville vel ikke engang komme på bænken i Arsenal,scum,chelsea eller Spurs.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 27. okt, 2010 12:35

Kristoffer skrev:Fornuftigt at få luet lidt ud i vores klub. Der er for mange med for lidt fremtid og som aldrig vil komme i spil til vores 1. hold.
Hvis vi skal fokusere på ungdom, kræver det en træner der er villig til at benytte disse spillere. Altså ligesom vi ser med Wenger, for ellers er idéen efter min mening intet værd.
Af de navne vi bliver sat i forbindelse med, er jeg mest tændt på Defour. En virkelig dygtig spiller der kan begge veje og med fremtiden foran sig. Noget NESV nok vægter højt.
70.000 £ i ugen til Maxi er jo sindsygt. Han er reserve for Kuyt og selvom han er hentet gratis, burde sådan nogle lønninger ikke være mulige!
Jeg tror altså, at Maxis løn må være en fejl. Derimod tror jeg, at Jovanovic trækker en temmelig høj løn. Jeg mener at have læst, at han skulle tjene en ugeløn på £60.000 - med en SOF så kunne man argumentere for, at Jovanovic set over hele perioden koster £70.000 i ugen (det vil svare til en SOF på £1,5 mio.).
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » onsdag, 27. okt, 2010 13:35


Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 27. okt, 2010 13:52

Jeg kan godt lide NESV ide med at bringe unge folk ind i stedet for at købe gamle nisser som Konchesky, Jovanovic og CP.
Hvis vi havde haft lidt flere penge og en god politik kunne de spillere ha heddet, Coentrao, Arda og Javi Martinez. Det er sådan nogle spiller der kan få os tilbage i toppen og ikke de 3 første nævnte.
Billede

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » onsdag, 27. okt, 2010 14:50

Xenne skrev:Jeg kan godt lide NESV ide med at bringe unge folk ind i stedet for at købe gamle nisser som Konchesky, Jovanovic og CP.
Hvis vi havde haft lidt flere penge og en god politik kunne de spillere ha heddet, Coentrao, Arda og Javi Martinez. Det er sådan nogle spiller der kan få os tilbage i toppen og ikke de 3 første nævnte.
Helt enig, lad tiden arbejde for os. Men et par profiler skal vi dog bruge her og nu, men de kan også være unge. Jeg tror i øvrigt også de vil forsøge at sælge spillere.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 27. okt, 2010 14:56

Øster skrev:
Xenne skrev:Jeg kan godt lide NESV ide med at bringe unge folk ind i stedet for at købe gamle nisser som Konchesky, Jovanovic og CP.
Hvis vi havde haft lidt flere penge og en god politik kunne de spillere ha heddet, Coentrao, Arda og Javi Martinez. Det er sådan nogle spiller der kan få os tilbage i toppen og ikke de 3 første nævnte.
Helt enig, lad tiden arbejde for os. Men et par profiler skal vi dog bruge her og nu, men de kan også være unge. Jeg tror i øvrigt også de vil forsøge at sælge spillere.
Det er klart for alle at se at vi har et par ældre herre som ikke er vinder materiale.
Hvis det stod til mig;
Carra, Konchesky, CP, Jova, Babel, Aurellio, Kyrgiakos, Itandje.
Spillere der er på lån som skal sælges; Degen, El zhar, Insua.
Ser gerne vi beholder Aqua, men ved ikke om det kan lade sig gøre.
Billede

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » onsdag, 27. okt, 2010 15:39

Xenne skrev:
Øster skrev:
Xenne skrev:Jeg kan godt lide NESV ide med at bringe unge folk ind i stedet for at købe gamle nisser som Konchesky, Jovanovic og CP.
Hvis vi havde haft lidt flere penge og en god politik kunne de spillere ha heddet, Coentrao, Arda og Javi Martinez. Det er sådan nogle spiller der kan få os tilbage i toppen og ikke de 3 første nævnte.
Helt enig, lad tiden arbejde for os. Men et par profiler skal vi dog bruge her og nu, men de kan også være unge. Jeg tror i øvrigt også de vil forsøge at sælge spillere.
Det er klart for alle at se at vi har et par ældre herre som ikke er vinder materiale.
Hvis det stod til mig;
Carra, Konchesky, CP, Jova, Babel, Aurellio, Kyrgiakos, Itandje.
Spillere der er på lån som skal sælges; Degen, El zhar, Insua.
Ser gerne vi beholder Aqua, men ved ikke om det kan lade sig gøre.

Jeg er fuldstændig enig.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7299
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 27. okt, 2010 17:33

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar