Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » tirsdag, 16. nov, 2010 19:19

De navne der er nævnt er heldigvis kun rygter, for det er godt nok noglemiddel spillere.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 16. nov, 2010 19:31

Taget fra Østers link:
Bacinovic, 21, is a Slovenian international who moved to the Italian Serie A side this summer in August from former club NK Maribor, and the tough tackiling midfielder has impressed drawing scouts from across Europe.
Det lyder som en Mascherano-type, der ikke trækker sig fra en tackling. Han lyder som en af de dér spillere, der gør nas at duellere mod gennem en hel kamp. Jeg var af den opfattelse at Lucas skulle overtage for Mascherano mens Roy bare gerne ville sikre CP økonomisk, så det virker vel som et farvel til Lucas? Medmindre Roy og Comolli faktisk kan se, at det styrker holdet at skille sig af med CP og have Armin som den defensive midtbane der ødelægger modstanderens spil(lere) :laughin: med Lucas som backup.

Det er nogle meget spændende navne der af og til trækkes frem. Jeg ser bare frem til ord bliver til handling, og vi viser at vi er på transfermarkedet for at styrke holdet væsentligt. Jeg aner ikke, hvem jeg regner med at se. Jeg ved, hvem jeg håber at se, men halvdelen af de spillere er vi desværre ikke rygtet til.
Badooo siger, hvad han mener!

vomming

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vomming » tirsdag, 16. nov, 2010 22:11

Nej hvor ville jeg blive glad hvis vi hentede Adam Johnson, også selvom han er dyr. Ung, engelsk og fremragende spiller!
Det eneste minus ved ham, er at han har spillet i Shitty, men jeg kunne hurtigt tilgive ham hvis jeg så ham bombe for vores elskede klub.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 16. nov, 2010 22:19

Badooo skrev:Taget fra Østers link:
Bacinovic, 21, is a Slovenian international who moved to the Italian Serie A side this summer in August from former club NK Maribor, and the tough tackiling midfielder has impressed drawing scouts from across Europe.
Det lyder som en Mascherano-type, der ikke trækker sig fra en tackling. Han lyder som en af de dér spillere, der gør nas at duellere mod gennem en hel kamp. Jeg var af den opfattelse at Lucas skulle overtage for Mascherano mens Roy bare gerne ville sikre CP økonomisk, så det virker vel som et farvel til Lucas? Medmindre Roy og Comolli faktisk kan se, at det styrker holdet at skille sig af med CP og have Armin som den defensive midtbane der ødelægger modstanderens spil(lere) :laughin: med Lucas som backup.

Det er nogle meget spændende navne der af og til trækkes frem. Jeg ser bare frem til ord bliver til handling, og vi viser at vi er på transfermarkedet for at styrke holdet væsentligt. Jeg aner ikke, hvem jeg regner med at se. Jeg ved, hvem jeg håber at se, men halvdelen af de spillere er vi desværre ikke rygtet til.
Christian Poulsen takler ikke mange modstandere i Premier League, for han er alt for langt fra situationerne, blandt andet på grund af hans manglende hurtighed, men også på grund af hans manglende evner i at læse spillet.

Christian Poulsen var god i Sevilla, men mest og alt fordi han magtede at dække af for en yderst offensiv højre back i Dani Alves.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » tirsdag, 16. nov, 2010 22:52

BBC Sport "Liverpool want Fanni"

Don't we all.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 16. nov, 2010 22:54

http://www.clickliverpool.com/sport/liv ... nuary.html

Han kan jo kun gøre det bedre end Konchesky, udemærket nyhed hvis det er sandt.
Billede

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 16. nov, 2010 22:57

Hekkem skrev:
Badooo skrev:Taget fra Østers link:
Bacinovic, 21, is a Slovenian international who moved to the Italian Serie A side this summer in August from former club NK Maribor, and the tough tackiling midfielder has impressed drawing scouts from across Europe.
Det lyder som en Mascherano-type, der ikke trækker sig fra en tackling. Han lyder som en af de dér spillere, der gør nas at duellere mod gennem en hel kamp. Jeg var af den opfattelse at Lucas skulle overtage for Mascherano mens Roy bare gerne ville sikre CP økonomisk, så det virker vel som et farvel til Lucas? Medmindre Roy og Comolli faktisk kan se, at det styrker holdet at skille sig af med CP og have Armin som den defensive midtbane der ødelægger modstanderens spil(lere) :laughin: med Lucas som backup.

Det er nogle meget spændende navne der af og til trækkes frem. Jeg ser bare frem til ord bliver til handling, og vi viser at vi er på transfermarkedet for at styrke holdet væsentligt. Jeg aner ikke, hvem jeg regner med at se. Jeg ved, hvem jeg håber at se, men halvdelen af de spillere er vi desværre ikke rygtet til.
Christian Poulsen takler ikke mange modstandere i Premier League, for han er alt for langt fra situationerne, blandt andet på grund af hans manglende hurtighed, men også på grund af hans manglende evner i at læse spillet.

Christian Poulsen var god i Sevilla, men mest og alt fordi han magtede at dække af for en yderst offensiv højre back i Dani Alves.
Vi er enige. Det jeg siger er, at da Lucas var udset som Mascheranos afløser, og CP lige er kommet til klubben samt Roy tilsyneladende elsker CP højt, så er det vel Lucas der står for skud, hvis en ny, tacklende defensiv midt hives ind.
Derudover er jeg overbevist om, at CP var tiltænkt en tacklende rolle, hvor han, som du rigtigt nok siger, har fejlet.
Xenne skrev:http://www.clickliverpool.com/sport/liv ... nuary.html

Han kan jo kun gøre det bedre end Konchesky, udemærket nyhed hvis det er sandt.
Han skal være hjerteligt velkommen tilbage. Den mand har potentiale, hvis han får tillid. Men får han mon det? Konchesky er Roys opfindelse. Hvis han OGSÅ ryger af, hvad ligner Roy så?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DJ John » onsdag, 17. nov, 2010 09:33

Callesen skrev:
BBC Sport "Liverpool want Fanni"

Don't we all.

:clap:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 17. nov, 2010 10:06

Mit håb til næste transfervindue er en ny manager, som får lov at købe, hvad han mener er nødvendigt nu og her, men at vi ellers gemmer de fleste penge til sommerens transfervindue.

Her vil jeg gerne se følgende scenarie udspille sig:

Salg eller udlejning (sparede lønninger) af:

Brad Jones - vi har rigeligt med målmænd (1)
Konchesky - Ikke god nok (2)
Agger - Konstant skadet - desværre (5)
Aurelio - Samme som Agger (0)
Babel - Det bliver aldrig rigtig godt (8)
CP - Duer ikke (2)
Itandje (0)
Darby (1)
Skrtel - Ikke nok bold i ham (5)
El Zhar (1)
Degen (1)
Jovanovic - Vi skal have hurtige fløje fra nu (3)

Så skal vi have Aquilani, Insua og Ayala hjem, hvorefter vi skal bygge videre på denne trup. Spillere nævnt i () er talenter + ældre tæt på udløbsdato:

MM: Reina, (Hansen)
VB: Insua, (Robinson)
MF: (Carra, Sotos, Wilson, Ayala)
HB: Johnson, Kelly

Til forsvaret skal købes en rutineret, rigtig god VB samt en spillende MF, der er god for en håndfuld mål på en sæson.

HM: Kuyt, Maxi
VM: Cole
DM: Lucas, (Spearing)
OM: Stevie, Aquilani, Meireles, (Shelvey)

Vores midtbanespillere er næsten alle box-box spillere, og der kan laves et utal af varianter, og vi behøver ikke flere. En hurtig, driblestærk winger med gode indlæg og målnæse fra øverste hylæde, skal vi have. Kuyt, Maxi og Cole kan også spille andre pladser.

AN: Torres, N'Gog, (Pacheco)

Pacheco som hængende, hvor Stevie, Kuyt, Cole og andre også kan spille. Vi skal have en angriber mere.

Dvs. vi har 13 spillere, som er super dygtige og 11 spillere, som er gode nok, rutinerede nok, talentfulde nok til at være supplementer, og så skal vi have tilført:

1 central forsvarer
1 venstre back
1 winger
1 angriber

Alle fra øverste skuffe.

Vi skulle kunne få ca. £ 29 mio. for alle spillere til salg, hvilket kan dække de 2 forsvarere, og skal NESV/klubben have penge op ad lommen til en winger og en angriber.

Så opererer vi med en 28 mands trup, der ser særdeles spændende ud efter min mening.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 17. nov, 2010 11:30

Niels K skrev: 1 central forsvarer
1 venstre back
1 winger
1 angriber
Mexes (Phil Jagielka)
Coentrao (Filipe Luis, Aly Cissokho, Taye Taiwo)
Adam Johnson (Ashley Young, Charles N'Zogbia)
Fernando Llorente (Edin Dzeko, Mario Gomez)

MM: Reina, (Hansen)
VB: Coentrao, (Insua)
MF: Mexes, Carra, (Sotos, Wilson, Ayala)
HB: Glen Johnson, (Kelly)
HM: Kuyt, (Maxi)
VM: Adam Johnson, (Joe Cole)
DM: Lucas, (Spearing)
OM: Gerrard, Aquilani, (Meireles, Shelvey)
AN: Torres (Llorente, N'Gog, Pacheco)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 17. nov, 2010 11:38

Vi snakker om, at vi vil hente unge talenter. Her er mine bud på hvem der kunne være rigtig gode køb!. Priser og bud er hvad jeg tror er realistisk

Cesc Fàbregas 23 år ( 300.000.000 + Lucas )

Juan Manuel Mata 22 år. ( 200.000.000 + Babel )

Giovani dos Santos 21 år . ( 150.000.000 )

Nicklas Bendtner 22 år . ( 100.000.000 + Ngog )


Hvad siger I?
Gerrard og Agger er Liverpool

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » onsdag, 17. nov, 2010 11:50

Kongegaard skrev:Vi snakker om, at vi vil hente unge talenter. Her er mine bud på hvem der kunne være rigtig gode køb!. Priser og bud er hvad jeg tror er realistisk

Cesc Fàbregas 23 år ( 300.000.000 + Lucas )

Juan Manuel Mata 22 år. ( 200.000.000 + Babel )

Giovani dos Santos 21 år . ( 150.000.000 )

Nicklas Bendtner 22 år . ( 100.000.000 + Ngog )


Hvad siger I?

Klart ja tak.

sorknu9

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sorknu9 » onsdag, 17. nov, 2010 12:05

Kongegaard skrev:Vi snakker om, at vi vil hente unge talenter. Her er mine bud på hvem der kunne være rigtig gode køb!. Priser og bud er hvad jeg tror er realistisk

Cesc Fàbregas 23 år ( 300.000.000 + Lucas )

Juan Manuel Mata 22 år. ( 200.000.000 + Babel )

Giovani dos Santos 21 år . ( 150.000.000 )

Nicklas Bendtner 22 år . ( 100.000.000 + Ngog )


Hvad siger I?
Trods alt dejligt at se nogle optimister i disse tider, men come on; Fábregas? Hvorfor skal vi ikke også bare gå efter Messi?

Chris R.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris R. » onsdag, 17. nov, 2010 12:21

Kongegaard skrev:Vi snakker om, at vi vil hente unge talenter. Her er mine bud på hvem der kunne være rigtig gode køb!. Priser og bud er hvad jeg tror er realistisk

Cesc Fàbregas 23 år ( 300.000.000 + Lucas )

Juan Manuel Mata 22 år. ( 200.000.000 + Babel )

Giovani dos Santos 21 år . ( 150.000.000 )

Nicklas Bendtner 22 år . ( 100.000.000 + Ngog )


Hvad siger I?
Fabregas... Hvis han endelig skulle skifte klub bliver det til Barca, helt sikkert ikke os. Urealistisk.

Mata virker realistisk, hvis altså han ikke underskriver en ny kontrakt med Valencia, som der har været rygter om. Helt sikkert en ønskespiller at få.

Santos overvurderer du meget imo. Var det ikke omkring 45.000 mil dkk spurs betalte? Han har overhovedet ikke slået igennem i Spurs, så kan ikke se hvorfor han lige pludselig skulle være så meget værd.

Bendtner kunne være sjov at få, og han ville kunne tilføre vores angreb en ekstra dimension. Men jeg tror ikke Arsenal har lyst til at få N'Gog i bytte.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1402
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 17. nov, 2010 12:26

Kongegaard skrev:Vi snakker om, at vi vil hente unge talenter. Her er mine bud på hvem der kunne være rigtig gode køb!. Priser og bud er hvad jeg tror er realistisk

Cesc Fàbregas 23 år ( 300.000.000 + Lucas )
Ikke realistisk - og vil gerne beholde Lucas
Juan Manuel Mata 22 år. ( 200.000.000 + Babel )
Et godt køb, tror endda han kan erhvervs billigere
Giovani dos Santos 21 år . ( 150.000.000 )
Fint køb, hvis prisen er lidt lavere (hvilket den formodenligt er?)
Nicklas Bendtner 22 år . ( 100.000.000 + Ngog )
Ikke realistisk og for meget skadet
Hvad siger I?
Mine gæt med blåt
Senest rettet af richs onsdag, 17. nov, 2010 12:31, rettet i alt 3 gange.

Besvar