Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DJ John » tirsdag, 15. feb, 2011 12:31

pingel skrev:
Jack Cade skrev:Comolli overværede åbenbart kampen mellem Lille og Toulouse forleden. Eden Hazard please!
Han troede at Søren Larsen stadig spillede for Toulouse :dontknow:
Det er da noget pangel du skriver der pingel ;)

Ej.. spøg til side.. Det ville være vildt at få Hazard til Liverpool 8-)

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 15. feb, 2011 13:12

Elia er ikke tilfreds med livet på bænken, i mine øjne kan han gå ind og slå Kuyt, Jovanovic, Cole og Maxi af pladsen. Dog spiller han helst Venstre og ikke højre.

Holland winger Eljero Elia has admitted his frustration at not being a regular starter at Hamburg and hinted it may prompt him to seek a transfer at the end of the season.

Eljero Elia
GettyImagesEljero Elia: Attracting interest from Europe.

Elia sparkled as a half-time substitute in Oranje's 3-1 friendly win over Austria last Wednesday but was only named on the bench for Hamburg's trip to Wolfsburg on Saturday, a match Armin Veh's men won 1-0 thanks to a first-half goal from Mladen Petric.

The 24-year-old cannot understand Veh's reluctance to hand him a starting berth, especially as he feels in good form.

''Apparently there is not much confidence in me,'' he told Voetbal International. ''That hurts. I feel strong and would like to show the fans what I can do. It is very frustrating.

''I have started eight games and we have won seven of them so I cannot have done that badly. I don't know what I have done wrong, I have not been told. I know that I am not a bad player and I am in good shape.

''I am a player who needs confidence. If I play every week I will improve. No-one can accuse me of not working hard enough, I am as fit as a fiddle.''

Despite his problems this season, Elia is still regarded as one of the best young wingers in Europe and he is not short of admirers.

He added: ''Last summer, Juventus and Wolfsburg lodged bids for me and in January there was real interest from four teams in the Premier League. Hamburg did not let me go and I resigned myself to staying. I have not created any unrest. The club cannot blame me, I give more than 100% every game.

''I'll just keep working hard in training every day. I've been doing that all season and will not change. But at the end of the season we will still have to look at the situation.

''If I am still a substitute then we will sit around the table and see what the consequences might be.''

Kilde:
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... rg?cc=5739
Billede

Brugeravatar
JuhlS
Indlæg: 132
Tilmeldt: onsdag, 19. aug, 2009 21:32
Geografisk sted: Danmark
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JuhlS » tirsdag, 15. feb, 2011 18:18

Jeg tror på at Sommer-transfervinduet kommer til at gå således:

IND:
Ashley Young 15-20 £
Eljerio Elia 10-15 £
Simon Kjær 8-13 £
Charlie Adam 8-13 £
Taye Taiwo fri transfer.
Sylvain Marveaux fri transfer.
UD:
Milan Jovanovic 3-7 £
Christian Poulsen 4-7 £
Sotirios Kyrgiakos 2-5 £
Fabio Aurelio 1-4 £
Maxi Rodriguez 5-8 £
=
41-61 £ Bruges på indkøb.
15-31 £ Ind på salg.

Håber virkelig på at dette kommer til at ske, da vi virkelig ville få et hvis ikke mesterhold, så top 3 hold. Vi ville kunne stille op med følgende:

---------------REINA---------------

GLEN----KJÆR------AGGER----TAIWO

--------GERRARD--MEIRELES---------

---KUYT/ELIA---SUAREZ---YOUNG----

--------------CARROL----------------

Bænk: Jones, Skrtel, Carragher, Kelly, Adam, Lucas, Marveaux, Kuyt/Elia, Ngog.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 15. feb, 2011 18:28

JuhlS skrev:Jeg tror på at Sommer-transfervinduet kommer til at gå således:

IND:
Ashley Young 15-20 £
Eljerio Elia 10-15 £
Simon Kjær 8-13 £
Charlie Adam 8-13 £
Taye Taiwo fri transfer.
Sylvain Marveaux fri transfer.
UD:
Milan Jovanovic 3-7 £
Christian Poulsen 4-7 £
Sotirios Kyrgiakos 2-5 £
Fabio Aurelio 1-4 £
Maxi Rodriguez 5-8 £
=
41-61 £ Bruges på indkøb.
15-31 £ Ind på salg.

Håber virkelig på at dette kommer til at ske, da vi virkelig ville få et hvis ikke mesterhold, så top 3 hold. Vi ville kunne stille op med følgende:

---------------REINA---------------

GLEN----KJÆR------AGGER----TAIWO

--------GERRARD--MEIRELES---------

---KUYT/ELIA---SUAREZ---YOUNG----

--------------CARROL----------------

Bænk: Jones, Skrtel, Carragher, Kelly, Adam, Lucas, Marveaux, Kuyt/Elia, Ngog.
Dem med fed skal sælges/lejes ud efter min mening Skrtel(sælges) & N'gog(Lejes som minimum ud)

Jeg ville ønske det hold du har lavet bliver vores efter sommer transfervinduet.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 15. feb, 2011 18:36

Vi skal under ingen omstændigheder have Simon Kjær til klubben. Han er en af de mest overvurderede danske spillere de sidste mange mange år. Han flopper big time i Bundesligaen og jeg kan umuligt forestille mig at det ville gå bedre i PL.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » tirsdag, 15. feb, 2011 18:38

Emmy skrev:Vi skal under ingen omstændigheder have Simon Kjær til klubben. Han er en af de mest overvurderede danske spillere de sidste mange mange år. Han flopper big time i Bundesligaen og jeg kan umuligt forestille mig at det ville gå bedre i PL.
Jeg tænker lidt Krøldrup når jeg ser Kjær på banen. Men måske han bliver bedre i foråret når han har vænnet sig til den dårligere mad kultur.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » tirsdag, 15. feb, 2011 18:56

JuhlS skrev:Jeg tror på at Sommer-transfervinduet kommer til at gå således:

IND:
Ashley Young 15-20 £
Eljerio Elia 10-15 £
Simon Kjær 8-13 £
Charlie Adam 8-13 £
Taye Taiwo fri transfer.
Sylvain Marveaux fri transfer.
UD:
Milan Jovanovic 3-7 £
Christian Poulsen 4-7 £
Sotirios Kyrgiakos 2-5 £
Fabio Aurelio 1-4 £
Maxi Rodriguez 5-8 £
=
41-61 £ Bruges på indkøb.
15-31 £ Ind på salg.

Håber virkelig på at dette kommer til at ske, da vi virkelig ville få et hvis ikke mesterhold, så top 3 hold. Vi ville kunne stille op med følgende:

---------------REINA---------------

GLEN----KJÆR------AGGER----TAIWO

--------GERRARD--MEIRELES---------

---KUYT/ELIA---SUAREZ---YOUNG----

--------------CARROL----------------

Bænk: Jones, Skrtel, Carragher, Kelly, Adam, Lucas, Marveaux, Kuyt/Elia, Ngog.
Husk lige at Aquilani sandsynligvis bliver solgt for omkring £ 12 millioner til Juventus. Så ser regnestykket endnu mere positivt ud ;)
Næste år!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 15. feb, 2011 19:08

Elia 12M£
Coentrao 18M£
C. Adams 7M£
G.Cahill 15M£
Marveux Fri

Alt i alt = 42M£

Ud

Krygiakos 1,5M£
Poulsen 1,5M£
Jovanovic 4M£
Kuyt 7M£

Alt i alt 14 M£

Det vil sige 42 - 14 = 28M£

Jeg kunne godt forstille mig der blev købt flere spillere, nogle unge talenter. Kunne godt tænke mig en spiller der på sigt kan tage over på midten efter Gerrard.
Billede

steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » tirsdag, 15. feb, 2011 19:25

Tror ikke i skal regne med så mange spiller kommer ind i vores truppe.

Er enig med jer i vi skal ryde op i truppen. Og sælge nogle af de middel spiller vi har, dog skal vi ha lidt tilbage på bænken.. vi får ikke solgt vores græske forsvar spiller da han udløber til sommer. ngog kan godt lejes ud samt paul forsvar back skal sælges..

Realisme drenge :)

Taiwo, hvis vi kan tilbyde ham en ordenlig hyrer

tror bare vi skal se os ordenligt omkring. og satse på 2-3 nye spiller og ikke vende hele truppen rundt på 1 gang..

vores midt er jo fin nu.. Gerrad, Raul m.. backup CP, lucas.. måske hente et talent hjem.

vi mangler mere 1 Centre back .. som kan tag martin skrtl/jamie car plads.. samt når aggers skader kommer .

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 15. feb, 2011 19:49

Xenne skrev:Elia 12M£
Coentrao 18M£
C. Adams 7M£
G.Cahill 15M£
Marveux Fri

Alt i alt = 42M£

Ud

Krygiakos 1,5M£
Poulsen 1,5M£
Jovanovic 4M£
Kuyt 7M£

Alt i alt 14 M£

Det vil sige 42 - 14 = 28M£

Jeg kunne godt forstille mig der blev købt flere spillere, nogle unge talenter. Kunne godt tænke mig en spiller der på sigt kan tage over på midten efter Gerrard.

Det tror jeg faktisk på er sandsynligt, det du lister op her, helt sikkert. Dog syntes jeg vil skal have en angribere mere med. Karim Benzeman eller Young, og ellers dem du lister op. Så har vi et kanon hold, der ligeledes er blevet meget yngere. Kjær siger jeg også nej til. Der er ingen tvivl om han er et stort talent, men personligt syntes jeg han er meget overvurderet, og laver dumme fejl alt for ofte. Han satser simpelthen for meget i sine angreb. Jeg syntes vi skal gå efter en midterforsvarer med det store overblik, der kan lukke huller, og er lynhurtig. Elia er jeg lidt i tvivl om hvor god er ?. Og faktisk det samme med Marveux , men det er sikkert min uvidenhed der er skyld i det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 15. feb, 2011 22:38

Jeg må indrømme, at jeg mere forestiller mig, at vi lader Charlie Adam blive i Blackpool (eller lader ham sælge til Tottenham), og vi istedet samler en anden midtbanespiller op. Problemet er så, at der imo ikke findes skide mange af Adam-typen (dvs. Alonso-typen), der kunne tænke sig at skifte til Liverpool, idet de allerede spiller i en stor klub. Mit bedste bud er, at vi går efter Steven Defour (og det vil slet, slet ikke gøre mig noget). Han kan vel fås for 8-10 mio., og jeg synes der er mere perspektiv i en gut på 22 end en gut på 25.
Alternativet er, at vi venter til Tottenham har købt Charlie Adam og så henter vi selv Krancjar billigt. Jeg synes Krancjar ville være et rigtig fornuftigt backup-køb, især hvis vi kan få ham for 5-6 mio. pund. Det vil stadig give den fornødne bredde til midten, samtidigt med at vi vil spare penge på den front. Krancjar er bestemt heller ikke en dårlig spiller imo.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 15. feb, 2011 23:11

Xenne skrev: Elia 12M£
Aly Cissokho 12-14M£
C. Adams 7M£
G.Cahill 15M£
Marveux Fri

Alt i alt = 48M£

Ud

Krygiakos 1,5M£
Poulsen 1,5M£
Jovanovic 4M£
Kuyt 7M£
Aurelio 2M£
Skrtel 5-7M£

Alt i alt 23 M£


Det vil sige 48 - 23 = 25 M£


Jeg kunne godt forstille mig der blev købt flere spillere, nogle unge talenter. Kunne godt tænke mig en spiller der på sigt kan tage over på midten efter Gerrard.
Har lavet lidt ændringer, men er meget enig med dig, men syntes dog at 18M£ er meget for en back ;) Ellers har jeg kun tilføjet til salg listen der udover får vi med størst sandsynlig også 10 - 15 M£ for Aquilani som Juventus nok køber fri.

P.S. din købsliste giver 52M£ :D ;)

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » onsdag, 16. feb, 2011 00:06

hvis vi taler om drømmehold/signings, så ser mit sådan ud:

IND:
a. turan 15-20 £
Gourcuff 20-25 £
Miralem Pjanic 20-25 £
insua gratis.
micah richards 20-25 £.
aquilani gratis
Romelu Lukaku 20-25 £

UD:
Milan Jovanovic 3-7 £
Christian Poulsen 4-7 £
Sotirios Kyrgiakos 2-5 £
Fabio Aurelio 1-4 £
Maxi Rodriguez 5-8 £
lucas 10-15 £
ngog 10-15 £
skrtel 8-12£
jones 1-2 £
kuyt 8-10 £
=
ca 104 £ Bruges på indkøb.
ca. 67 £ Ind på salg.
ialt koster det os 37 £



---------------REINA---------------

KELLY--RICHARDS---AGGER--JOHNSON

--------AQUILANI--GOURCUFF---------

----GERRARD---PJANIC---SUAREZ-----

--------------CARROL----------------

Bænk: Hansen, Wilson, Turan, Miereles, Pacheco, Insua, Lukaku

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 16. feb, 2011 00:33

@Bondo vil det ikke sige vi skal score mindst 4-5 mål pr kamp, for at få 3 point? Det synes jeg det ser ud til, det er ren offensiv over hele linien(pånær Reina og Richards), Lucas og i særdeleshed Raul SKAL der være plads til efter min mening, også selv om hans form daler en smule. Aqua er da slet ikke i nærheden af Raul.
Verden er smask fuld af hyklere....

steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » onsdag, 16. feb, 2011 00:39

bondo, det der er en drømme verden for dig i Manager. Det her vi snakker om er realitet og ikke manager..

og vi skal ikke sælge vores bedst spillende person raul m. ?

kan dog give dig ret i vi skal sælge.. men ikke hele holdet :)

Besvar