Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » onsdag, 02. mar, 2011 13:28

Kristoffer skrev:Hvad siger i til ham her?

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... to-sissoko

Udover han er god i FM, så har han de gange jeg har set ham imponeret. Utroligt fysisk og fod med fødderne. På mange måder minder han om P. Viera. En spiller alle hold vel kan bruge?
Ham gad jeg virkelig godt have!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 02. mar, 2011 13:29

Fribytter skrev:
Badooo skrev:Cole og Wilson vil jeg give dig. Carroll var Spurs ikke med om til sidst, da de ikke ville betale prisen. De var da heller aldrig for alvor inde omkring Suarez?
De ville jo heller ikke betale prisen for Cole... At vinde en kamp om en spiller, fordi man betaler en højere købssum og/eller mere i løn, er en ganske normal måde at vinde en kamp om en spiller på.
Badooo skrev:Jeg er ret overbevist om, at de spillere du nævner, såfremt det står mellem Arsenal, Chelsea, Tottenham, City, Scum og Liverpool, at stort set dem alle sammen ville vælge de 5 andre klubber over Liverpool pt. Ganske enkelt fordi de 1) har mange penge 2) spiller CL eller 3) begge dele, og jeg kan ikke bebrejde dem (eller jo lidt, for de afslår min hjerteklub).
Alle fem hold spiller jo ikke CL. Og nu er alle fem hold netop ikke interesseret i alle disse spillere.

Forestil dig at Barca, RM, Inter, Man. Utd., CFC, Spurs og Man. City (Arsenal gider jo ikke betale, hvad disse spillere formentlig koster) tilsammen købte Llorente, Martinez, Mata, Hernandez, Rossi, Aguero, Banega, Pastore, Cavani, Hamsik, Sanchez, Ilicic, Hazard, M'Vila, Turan, Young, Marin, Kagawa og Götze. Tror du, at det er realistisk? Og her er der ikke engang medtaget backs og centerforsvarere.

LFC har i mange sæsoner befundet sig i lag 2, når spillere skulle vælge klub. LFC har i nyere tid ikke rigtig kunnet konkurrere med RM, Barca, Inter, Man. Utd., Man. City og CFC om spillere. Intet nyt under solen. Men det betyder ikke, at LFC ikke kan købe klassespillere. Det er nemlig ikke alle klassespillere, som de allerstørste hold har plads til (eller får øje på).
1. Jamen hvis de ikke betaler prisen, så kan man jo ikke påstå at Carroll valgte Liverpool over Tottenham, kan man?

2. Nej, det er ikke realistisk. Det er dog realistisk at vi laver en liste over spillere vi gerne vil have, og at 1.- og 2.-prioriteterne på denne liste vælger andre klubber over os. Dermed står konkurrenterne stærkere, da man må gå ud fra at dem der er højest oppe på vores liste også er de bedste spillere (self. alt efter systemet man spiller efter).

Ender vi ud med eksempelvis N'Zogbia og Elia mens vi ser Mata, Sanchez, Turan og Hazard smutte til Scum, City og Chelsea (Og ja, med Chelseas varslede oprydning ser jeg det som ganske realistisk), så er vi i mine øjne slet ikke kommet videre, da der efter min mening er en del mere kvalitet i dem vi ikke får.

Vi kan godt tiltrække spillere. Bare ikke de bedste. Eksempelvis er vi meldt interesserede i Corluka og Krancjar. Reserver for Tottenham. Var det ikke Tottenham vi var over engang? Hvorfor skal vi nu have deres reserver?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 02. mar, 2011 13:39

Jeg synes også at denne artikel som helhed beskriver, hvad jeg mener:

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool

Vi går efter at købe Corluka (Tottenham!-reserve) mens Tottenham selv går efter at købe Richards. Er det kun mig, der ikke kan se logikken? Lad dog Corluka være Corluka og køb Richards. Hvad skal vi med en ny HB? Ja, han kan også spille CB. Men Richards kan PRÆCIS det samme. Hvorfor hjælpe Tottenham til at styrke sit forsvar?

Gør vi det, erkender vi imo at Tottenham er over os, og at deres reserver er gode nok til os. Så er vi på linje med Aston Villa, Bolton, Newcastle og Wigan. Er det dét, vi vil?
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. mar, 2011 14:44

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 512081.ece

Det kan blive et vildt sommervindue ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scouser

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouser » onsdag, 02. mar, 2011 14:59

Kelly skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 512081.ece

Det kan blive et vildt sommervindue ;)
Nogen der kender til noget nærmere omkring Oscar Wendt-rygtet?

Umiddelbart synes jeg at Sissoko kunne være en fantastisk spiller at få fat i.
Han skulle efter sigende også været interesseret i at spille Premier League så jeg kan slet ikke se hvad der skulle stå i vejen for at købe ham....andet end Manu som vidst også er ude efter ham.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. mar, 2011 16:04

Badooo skrev:Jeg synes også at denne artikel som helhed beskriver, hvad jeg mener:

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool

Vi går efter at købe Corluka (Tottenham!-reserve) mens Tottenham selv går efter at købe Richards. Er det kun mig, der ikke kan se logikken? Lad dog Corluka være Corluka og køb Richards. Hvad skal vi med en ny HB? Ja, han kan også spille CB. Men Richards kan PRÆCIS det samme. Hvorfor hjælpe Tottenham til at styrke sit forsvar?

Gør vi det, erkender vi imo at Tottenham er over os, og at deres reserver er gode nok til os. Så er vi på linje med Aston Villa, Bolton, Newcastle og Wigan. Er det dét, vi vil?
Jeg tror også gerne Liverpool vil have Richards, og der går rygter om de bød ret meget for ham i januar. Men Corluka syntes jeg personligt er kanongod.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 02. mar, 2011 17:07

Kristoffer skrev: Rami ser jeg som nævnt, allerede som en stor gevinst. Valencia har et klasse mandskab, som i mine øjne, kun mangler et bedre centralt forsvar og evt en stjerne angriber.
Selvfølgelig kan det være de skal sælge lidt ud, selvom det i Spanien ikke er unormalt at køre med røde tal på bundlinjen.
Det er nok en 50-50 om Mata gider til Liverpool. Hvis jeg var i hans sted, ville jeg i hvertfald tænke en ekstra gang over det.
Jeg kunne forestille mig, at han måske valgte en sæson mere i Valencia, hvis LFC var den største klub, der var interesseret til sommer, fordi han ville til en endnu større klub.

Men hvis han var i en Suarez-situation, hvor han følte, at klubber som Barca, RM og Man. Utd. overså ham lidt, så tror jeg, at han kunne være interesseret.

Men nu får vi se. Det kan være Comolli og Dalglish har kig på helt andre spillere.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 02. mar, 2011 17:47

Badooo skrev:
Fribytter skrev:
Badooo skrev:Cole og Wilson vil jeg give dig. Carroll var Spurs ikke med om til sidst, da de ikke ville betale prisen. De var da heller aldrig for alvor inde omkring Suarez?
De ville jo heller ikke betale prisen for Cole... At vinde en kamp om en spiller, fordi man betaler en højere købssum og/eller mere i løn, er en ganske normal måde at vinde en kamp om en spiller på.
Badooo skrev:Jeg er ret overbevist om, at de spillere du nævner, såfremt det står mellem Arsenal, Chelsea, Tottenham, City, Scum og Liverpool, at stort set dem alle sammen ville vælge de 5 andre klubber over Liverpool pt. Ganske enkelt fordi de 1) har mange penge 2) spiller CL eller 3) begge dele, og jeg kan ikke bebrejde dem (eller jo lidt, for de afslår min hjerteklub).
Alle fem hold spiller jo ikke CL. Og nu er alle fem hold netop ikke interesseret i alle disse spillere.

Forestil dig at Barca, RM, Inter, Man. Utd., CFC, Spurs og Man. City (Arsenal gider jo ikke betale, hvad disse spillere formentlig koster) tilsammen købte Llorente, Martinez, Mata, Hernandez, Rossi, Aguero, Banega, Pastore, Cavani, Hamsik, Sanchez, Ilicic, Hazard, M'Vila, Turan, Young, Marin, Kagawa og Götze. Tror du, at det er realistisk? Og her er der ikke engang medtaget backs og centerforsvarere.

LFC har i mange sæsoner befundet sig i lag 2, når spillere skulle vælge klub. LFC har i nyere tid ikke rigtig kunnet konkurrere med RM, Barca, Inter, Man. Utd., Man. City og CFC om spillere. Intet nyt under solen. Men det betyder ikke, at LFC ikke kan købe klassespillere. Det er nemlig ikke alle klassespillere, som de allerstørste hold har plads til (eller får øje på).
1. Jamen hvis de ikke betaler prisen, så kan man jo ikke påstå at Carroll valgte Liverpool over Tottenham, kan man?

2. Nej, det er ikke realistisk. Det er dog realistisk at vi laver en liste over spillere vi gerne vil have, og at 1.- og 2.-prioriteterne på denne liste vælger andre klubber over os. Dermed står konkurrenterne stærkere, da man må gå ud fra at dem der er højest oppe på vores liste også er de bedste spillere (self. alt efter systemet man spiller efter).

Ender vi ud med eksempelvis N'Zogbia og Elia mens vi ser Mata, Sanchez, Turan og Hazard smutte til Scum, City og Chelsea (Og ja, med Chelseas varslede oprydning ser jeg det som ganske realistisk), så er vi i mine øjne slet ikke kommet videre, da der efter min mening er en del mere kvalitet i dem vi ikke får.

Vi kan godt tiltrække spillere. Bare ikke de bedste. Eksempelvis er vi meldt interesserede i Corluka og Krancjar. Reserver for Tottenham. Var det ikke Tottenham vi var over engang? Hvorfor skal vi nu have deres reserver?
1. Det har jeg vist heller ikke skrevet så vidt, jeg lige kan se.

2. Men sådan har det jo altid været. Og derfor kan klubben stadigvæk godt tiltrække de bedste spillere: Reina, Masch, Agger, Alonso, Torres osv. Det handler om potentiale og kvalitet, og hvad det koster.

Iøvrigt kunne Kranjcar og Corluka da være ok køb, hvis de afløste de rigtige, men det er en anden diskussion
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 02. mar, 2011 20:22

Fribytter skrev:
1. Det har jeg vist heller ikke skrevet så vidt, jeg lige kan se.
Nej, men du skriver det som modsvar til mit indspark om, at vi ville blive valgt fra af spillerne, hvis de stod over for at skulle vælge mellem de 5 jeg har nævnt + Liverpool. Dermed kan man ikke sige at hverken Carroll eller Suarez valgte Liverpool over Tottenham. De valgte Liverpool over deres respektive klubber.

Men lad det nu ligge.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 02. mar, 2011 21:33

Badooo skrev:
Fribytter skrev:
1. Det har jeg vist heller ikke skrevet så vidt, jeg lige kan se.
Nej, men du skriver det som modsvar til mit indspark om, at vi ville blive valgt fra af spillerne, hvis de stod over for at skulle vælge mellem de 5 jeg har nævnt + Liverpool. Dermed kan man ikke sige at hverken Carroll eller Suarez valgte Liverpool over Tottenham. De valgte Liverpool over deres respektive klubber.

Men lad det nu ligge.
Jeg syntes du snakker lidt nem om os, Jeg ved godt vi måske ikke stor øverst på listen hvor spillere gerne ville hen, fordi vi er stadig en nok 2 sæsoner fra at kunne være med i toppen. Der skal helst sikkert en stor udrensning til, men for mange spillere er der altså store profiler på vores hold, og med vores nye ejere i baggrunden er det også muligt at hente nye spillere.

Den trup Tottenham har bygget op blev også grundlagt inden de spilled Chl.
Juventus hentede Krasic foran Man. C
Det er lige pt. den eneste jeg kan komme på.
Men jeg syntes du skal være lidt mere optimistisk :D
Billede

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 03. mar, 2011 08:16

Badooo skrev:
Fribytter skrev:
1. Det har jeg vist heller ikke skrevet så vidt, jeg lige kan se.
Nej, men du skriver det som modsvar til mit indspark om, at vi ville blive valgt fra af spillerne, hvis de stod over for at skulle vælge mellem de 5 jeg har nævnt + Liverpool. Dermed kan man ikke sige at hverken Carroll eller Suarez valgte Liverpool over Tottenham. De valgte Liverpool over deres respektive klubber.

Men lad det nu ligge.
Det var jo også lidt pointen med at nævne alle de spillere, jeg gjorde. Jeg tvivler på, at alle de spillere, som pt. betragtes som toppen af poppen, alle sælges til sommer til "større" klubber end LFC. Og jeg tvivler på, at alle de spillere, som pt. betragtes som toppen af poppen, alle viser sig at være toppen af poppen. Og omvendt tror jeg, at der gemmer sig nogle overraskelser blandt mindre prominente navne.

Jeg er optimistisk, hvad angår sommerens vindue. LFC har jo et transferbudget - det er nye tider!
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DJ John » torsdag, 03. mar, 2011 08:59

Eden Hazard ja tak :love3:

http://www.youtube.com/watch?v=lNGr9KUpPdI

Fuck han bli'r vild!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 03. mar, 2011 15:29

Hvorfor bliver der ikke nævnt noget om Arda? :(
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 03. mar, 2011 15:49

Skovdal skrev:Hvorfor bliver der ikke nævnt noget om Arda? :(
Eller Karim Benzeman og Young ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 03. mar, 2011 16:52

Eller Karim Benzeman og Young ;)
Sporten.dk citere en spansk avis ifm med en liste over folk som Real Madrid vil af med til sommer. Angiveligt skulle Benzema's navn stå på den liste. Også Kaká bliver nævnt.

http://www.sporten.dk/fodbold/avis-udre ... eal-madrid

Besvar