Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 20. jun, 2011 13:44

Dalglish_revolution skrev:Kan se, at vi skal møde Valencia i en venskabskamp i starten af august. Gad vide, om de har aftalt det i forbindelse med mødet omkring Mata :lol:
I så fald havde det vel været mere sandsynligt den var blevet spillet i Spanien.

PFN

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af PFN » mandag, 20. jun, 2011 14:01

Mugge skrev:
Dalglish_revolution skrev:Kan se, at vi skal møde Valencia i en venskabskamp i starten af august. Gad vide, om de har aftalt det i forbindelse med mødet omkring Mata :lol:
I så fald havde det vel været mere sandsynligt den var blevet spillet i Spanien.
Man kan vel argumentere for at de kan spare en flybillet ved at spille i Liverpool... :D

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » mandag, 20. jun, 2011 14:26

Mugge skrev:
Dalglish_revolution skrev:Kan se, at vi skal møde Valencia i en venskabskamp i starten af august. Gad vide, om de har aftalt det i forbindelse med mødet omkring Mata :lol:
I så fald havde det vel været mere sandsynligt den var blevet spillet i Spanien.
Ja, ligesom sidste år, den 7 august, hvor Valencia var på besøg til en venskabskamp hos City, efter at City havde købt Silva fra Valencia.

City vandt i øvrigt 2-0
Gerrard og Agger er Liverpool

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 20. jun, 2011 14:43

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... l-interest

Kender i denne spiller fra Real M, jeg har kun set ham en gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 20. jun, 2011 15:36

Kongegaard skrev:
Mugge skrev:
Dalglish_revolution skrev:Kan se, at vi skal møde Valencia i en venskabskamp i starten af august. Gad vide, om de har aftalt det i forbindelse med mødet omkring Mata :lol:
I så fald havde det vel været mere sandsynligt den var blevet spillet i Spanien.
Ja, ligesom sidste år, den 7 august, hvor Valencia var på besøg til en venskabskamp hos City, efter at City havde købt Silva fra Valencia.

City vandt i øvrigt 2-0
Jeg skal ikke kan sige hvad Valencia har foretaget sig sidste år, men "normalt" når der aftales en kamp i forbindelse med et salg, så plejer det at være den sælgende klub der er vært. Men alt kan selvfølgelig lade sig gøre.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » mandag, 20. jun, 2011 15:41

Sålænge vi ikke inviterer Brøndby...
Up The RedMen... we go again!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 20. jun, 2011 15:43

Jan skrev:Sålænge vi ikke inviterer Brøndby...
Jep. Håber også at LFC kommer til DK på den konto.
Kloppite

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » mandag, 20. jun, 2011 16:00

Er der nogen der kender lidt til Didac Vila? Venstre back på Spaniens U21 landshold. Ejet af AC Milan, men nåede kun at spille én kamp inden han blev lejet ud til Espanyol, hvor han også kom fra.

Jeg synes han har gjort det rigtig godt i alle Spaniens kampe under U21 EM. Fysisk stærk, virker ganske hurtig samt rigtig god og sikker på bolden.

- Altså ikke en spiller jeg har set LFC rygtet sammen med, men måske en mulighed?
Billede

Brugeravatar
JuhlS
Indlæg: 132
Tilmeldt: onsdag, 19. aug, 2009 21:32
Geografisk sted: Danmark
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JuhlS » mandag, 20. jun, 2011 16:24

Mikkel K skrev:Er der nogen der kender lidt til Didac Vila? Venstre back på Spaniens U21 landshold. Ejet af AC Milan, men nåede kun at spille én kamp inden han blev lejet ud til Espanyol, hvor han også kom fra.

Jeg synes han har gjort det rigtig godt i alle Spaniens kampe under U21 EM. Fysisk stærk, virker ganske hurtig samt rigtig god og sikker på bolden.

- Altså ikke en spiller jeg har set LFC rygtet sammen med, men måske en mulighed?
Til debatten om venstreback pladsen, vil jeg igen skrive dette:

Hvad med at hente enten Nicolai Boilesen eller Ryan Bertrand (Chelsea) til venstrebacken, begge to er moderne backs, har godt nok kun set de 2 kampe, som de har spillet under U-21 EM Men begge virker rigtigt stærke! Bertrand kunne være en billig løsning, da han aldrig får spilletid på grund af Ashley Cole. Boilesen er virkelig en fighter og må da klart også være parat til venstrebacken på A-landsholdet.

Kender ikke ham Didac Vila, men han lyder da spændende og når man kan spille på det spanske U-21 landshold, kan man heller ikke være helt dårlig :D

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 20. jun, 2011 16:58

Sindssygt hemmelighedskræmmeri fra Times-drengene på Twitter. Barrett har åbenbart modtaget en besked med noget sindssygt, som Evans vælger at kommentere med:
If twitter could see the contents of @TonyBarretTimes text, it'd explode!
Lige efter kommer han med følgende Tweet:
Manchester, too! RT @AnnieEaves Something tells me it's going to be a manic couple of days. Fasten your seat-belts.
Der bliver gættet på, at der snart sker noget omkring transferne i PL. Ret sjovt at se forholdsvist seriøse kilder sidde og trippe, fordi de vel et eller andet sted har lyst til at bryde nyhederne :mrgreen:
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7338
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 20. jun, 2011 17:23

Omhandler det Liverpool? - For der er godt nok stille idag.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 20. jun, 2011 17:24

Manchester too ? Lyder ikke som om det har noget med vores transfers at gøre :/
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 20. jun, 2011 17:30

Liverdrengen skrev:Manchester too ? Lyder ikke som om det har noget med vores transfers at gøre :/
Manchester, too = "også Manchester". Evans og Barrett er begge LFC-fans, så det giver bestemt mening at det skulle have noget med os at gøre. De har nok ikke så mange Scum'ske followers, så det er måske lige et signal til Scum om, at de godt kan følge lidt med, for noget af det vedrører også dem.
Badooo siger, hvad han mener!

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » mandag, 20. jun, 2011 18:19

Hvad med at komme ind i kampen om ham her? Han er lige den type, vi mangler på kanten, og så er det en rimelig billig pris i forhold til mange andre kantspillere. Godt nok vil han ikke væk fra London, men mon ikke man kan lokke alligevel.

http://www.youtube.com/watch?v=STiWolvqEDo

http://www.bold.dk/nyt/Taarabt-Arsenal- ... teresseret

Den marrokanske playmaker Adel Taarabt er ønsket i både Arsenal og Chelsea, afslører han selv.
22-årige Adel Taarabt blev i 2007 hentet til engelsk fodbold af Tottenham, men playmakeren fik aldrig noget gennembrud på White Hart Lane. Det er derimod kommet hos QPR, der netop er rykket op i Premier League.

Men Taarabt kan være på vej videre, hævder han, selvom prisen er høj.

- QPR vil have 75 millioner kroner for mig, så lige nu sker der ikke så meget. Jeg har været i kontakt med Arsenal og Chelsea, men der lidt problemer. Arsenal har ikke fået solgt Cesc Fabregas, og Chelsea har ingen manager, så vi må se, hvad der sker, siger Taarabt til L'Equipe og tilføjer:

- Jeg vil gerne blive i London, det er verdens bedste by. Det kan godt være, jeg bliver hos QPR. Manageren har sagt til mig, at klubben gerne vil gå efter en plads i top-8.

Taarabt scorede 19 ligamål i 44 kampe i sidste sæson.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » mandag, 20. jun, 2011 18:41

sirsvansealot skrev: Manageren har sagt til mig, at klubben gerne vil gå efter en plads i top-8.
Det lader ikke til at hverken manager eller spiller er særligt begunstiget udi hjernekapacitet... og dog. QPR har en rig ejer så måske skal de også op og blande sig... tvivler dog ærligt talt på det. Til sidst er alle blevet så rige og alle vil være i top-et-eller-andet at vi er tilbage ved udgangspunktet. 1. LFC. 2. don't care 3. don't care.... 15. Bluenoses. 16. don't care...
Har set lidt Championship-bold sidste sæson og han gjorde det nu ganske okay. Men LFC-quality, nej.
Up The RedMen... we go again!

Besvar