Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » mandag, 30. jan, 2012 22:27

@Steven__Gerrard

Det er nu ikke fordi jeg ønsker han skal overtage Lucas' plads på holdet, men vi mangler virkelig en dygtig defensiv midtbanespillere i det næste halve år, et halvt år hvilket jeg tror bliver utrolig vigtigt for Liverpools ønske om forsat at være en topklub(måske sat lidt på spidsen, men vi må ikke komme længere bagud i forhold til konkurrenterne). Det er vigtigt at vi slutter i top 4, vinder Liga Cuppen, fortsætter succesen i FA cuppen. Det er gået godt indtil videre, men hvis Gerrard, Adam eller Henderson skulle gå hen og blive skadet ser vores midtbane ualmindelig tynd ud. Derfor ville det være en rigtig god idé at få fat i Mascherano, han tillader også andre taktiske muligheder grundet hans fart der tillader ham at ligge helt alene på den defensive midt, det synes jeg ikke Lucas magter på samme niveau som Mascherano. Kan ikke se hvorfor man kun skulle kunne have den ene i truppen næste sæson.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7367
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. jan, 2012 22:28

@ Steven_Gerrard

Jeg kan ikke holde dem ud, men det hører sig ikke til denne tråd. Jeg sympatiserer med Deportivo La Coruna og Valencia i det spanske, men følger ingen hold. Jeg følger kun et hold - LFC.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. jan, 2012 22:30

Arda skrev:@ Steven_Gerrard

Jeg kan ikke holde dem ud, men det hører sig ikke til denne tråd. Jeg sympatiserer med Deportivo La Coruna og Valencia i det spanske, men følger ingen hold. Jeg følger kun et hold - LFC.
Fair nok, men jeg forstår det bare ikke ;)
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » mandag, 30. jan, 2012 22:31

godt nok nogle vilde rygter den der footyside kan finde på, det skal nok give en masse omsætning.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. jan, 2012 22:35

Nicoen skrev:@Steven__Gerrard

Det er nu ikke fordi jeg ønsker han skal overtage Lucas' plads på holdet, men vi mangler virkelig en dygtig defensiv midtbanespillere i det næste halve år, et halvt år hvilket jeg tror bliver utrolig vigtigt for Liverpools ønske om forsat at være en topklub(måske sat lidt på spidsen, men vi må ikke komme længere bagud i forhold til konkurrenterne). Det er vigtigt at vi slutter i top 4, vinder Liga Cuppen, fortsætter succesen i FA cuppen. Det er gået godt indtil videre, men hvis Gerrard, Adam eller Henderson skulle gå hen og blive skadet ser vores midtbane ualmindelig tynd ud. Derfor ville det være en rigtig god idé at få fat i Mascherano, han tillader også andre taktiske muligheder grundet hans fart der tillader ham at ligge helt alene på den defensive midt, det synes jeg ikke Lucas magter på samme niveau som Mascherano. Kan ikke se hvorfor man kun skulle kunne have den ene i truppen næste sæson.
Ja, det kan jeg sagtens se...men synes det er pladser vi er tyndere besat, og Mascherano får os ikke i top 4. Vi har en af PL's bedste defensiver, og kan sagtens spille op med de bedste hold. Mascherano vil ikke løfte os til et nyt niveau, men han skal da være velkommen - og sikrer kvalitet på vores defensive midtbane. Og han vil stadig være en yngling, hvis han vender tilbage...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. jan, 2012 22:38

http://www.bold.dk/nyt/Travl-Dalglish-v ... te-PL-kamp

http://www1.skysports.com/football/news ... ny-request

Wolverhamptons manager påstår at Dalglish har spurgt om at få kampen flyttet en dag grundet "transfer-deadline"

Måske han alligevel har noget i ærmet ham Kenny? Finder det bare underligt med denne udtalelse som jeg fandt tidligere på dagen så:

http://www.bold.dk/nyt/Daglish-Liverpoo ... -er-lukket



!?
Senest rettet af Skovdal mandag, 30. jan, 2012 22:42, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 30. jan, 2012 22:38

Arda skrev:Footybunker gør altså, hvad de kan for at bringe lidt spænding ind et trist januar-vindue:
Footybunker skrev:Argentinian ace to make dramatic return to Liverpool

Rumours around Merseyside are rife that Javier Mascherano is in Liverpool holding talks with officials regarding a sensational £15m return to Anfield.
....
Læs mere på dette link: http://www.footybunker.com/argentinian- ... pool/15867

Jeg ville blive lykkeligt, hvis der var bare lidt hold i de rygter. Den så absolut eneste Barcelona spiller, jeg kan holde ud.
Måske er mutter-masche også utilfreds med livet i det spanske. Some people are hard to please.
Er footybunker, ikke DEN værste rygte spreder? håber dog det er sandt med dette rygte, men kan ikke forstå hvis barcelona vil af med ham, men pep har dog sagt han ikke vil have utilfreds spillere i truppen, så hvem ved. Måske han er træt af at spille forsvar, og at busquets regnes for en bedre spiller end ham selv. Hvad der ikke er et gran sandhed, efter min mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

J1

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af J1 » mandag, 30. jan, 2012 22:56

Masch drengen ville også kunne fungere som en god back-up på CB positionen. Alt i alt ville han være en fantastisk tilføjelse med hans rutine, vindermentalitet, alsidighed og kendskab til klubben og ligaen. Dog er jeg absolut sikker på at rygtet er det værste junk.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 30. jan, 2012 23:07

J1 skrev:Masch drengen ville også kunne fungere som en god back-up på CB positionen. Alt i alt ville han være en fantastisk tilføjelse med hans rutine, vindermentalitet, alsidighed og kendskab til klubben og ligaen. Dog er jeg absolut sikker på at rygtet er det værste junk.
Barca har jo et ret stort talent rendende rundt i CFC, som de kan købe tilbage for mindre end £15 mio., hvis rygterne taler sandt. Når nu Busquets er førstevalg, så ser Pep måske Masch som en halvdyr reserve og kan være fristet til at gøre en god handel. Jeg tror dog ikke, at Pep er interesseret i at gøre en god handel i januarvinduet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 31. jan, 2012 06:39

Masch og Tevez ind... Jaaaeh, det sker ikke.

Men det er den slags kvalitet der kan sikre os top4, hvilket dybest set ville være pengene værd. Men det skal selvfølgelig være under de rigtige vilkår. Spørgsmålet er også hvordan klubben er gearet til at have en spiller som Tevez. Lige pt. virker det som om der er et meget tæt sammenhold i truppen, hvilket jeg tvivler på han vil bidrage til. Men scorer han mål og afgører kampe i vores retning, så er det nok noget man kan bære over med sæsonen ud.

Jeg synes dog handlen vil give fin mening for både Liverpool og Man City. Som jeg har skrevet før, så skal vi jo alligevel ikke møde City mere i denne sæson og er ikke en trussel for dem, i de turneringer de er med i. Vi kan nærmere hjælpe dem. Tevez og Suarez i front på det gamle toilet ville godt nok være morsomt, men jeg ved godt det ikke sker. Drømmen lever dog videre nogle timer endnu...

Snart er vi klogere.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 31. jan, 2012 07:33

Måske Mascherano alligevel hørte, at han skulle komme tilbage til Liverpool, da jeg tilbage i oktober mdr var inde og se Barca, og råbte at han skulle komme tilbage til en rigtig fodbold klub :D
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. jan, 2012 07:54

Jeg hørte lige i radio Viborg at Martin Hansen er i Viborg, og bliver præsenteret senere i dag i Viborg FF.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

JimmyR
Indlæg: 165
Tilmeldt: onsdag, 26. jan, 2011 13:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JimmyR » tirsdag, 31. jan, 2012 08:20

Er der nogle som har styr på hvornår Sky Sports begynder deres deadline day sending?

Og er der nogle som ligger ind med et link til stream? :)

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 31. jan, 2012 08:23

Tevez er langt fra sandsynlig. Vi er slet ikke parat til at betale den løn, som manden kræver. Læg dertil en transfersum på ca. 200 millioner.

Til de som billiger en Tevez transfer (jeg er ikke en af dem), har i overvejet, at manden ikke har spillet/trænet i 4-5 måneder og derfor er langt fra noget som minder om kampform og formentlig også bare fysisk form.

Hans personlighed taler heller ikke for, at han kan indgå sig hos LFC. Så har han hjemve, så er han træt af at spille fodbold, så føler han ikke, at han bliver værdsat nok, og jeg kunne blive ved. Manden er en tikkende bombe, og sidst men ikke mindst kan Tevez ikke engang engelsk efter at have været i England i snart 5 år - ubegribeligt. Tevez er indiskutabelt en dygtig spiller, som måske ville kunne skabe noget succes på kort sigt efter han kom i form. Men på længere sigt tror jeg han har for mange nykker til at indordne sig hos en klub, der om nogen sætter klubben før individet.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » tirsdag, 31. jan, 2012 08:33

Jeg har en kammerat der er City fan og han siger at Tevez spiller kampe for reserverne og altså stadig træner med reserverne, når han altså ikke lige smutter en tur til Argentina.

Det er ikke det samme som kampe i PL, korrekt, men han er vel ikke helt ude af form.

Jeg ser ham gerne i klubben, men først og fremmest på en lejeaftale, så kan man vurdere igen til sommer hvad man vil gøre af det ene eller det andet.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Besvar