Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 19. aug, 2012 20:48

Hvis vi havde en type som RvP i går så havde han jo lavet 4 kasser. suarez har jo reelt 3 fuldstændige frie chancer fra 5 meters afstand
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 19. aug, 2012 20:48

ScouserTommy skrev:
LFC Transfer Speculations
According to The Mirror Nuri sahin has agreed to join Arsenal on Season long loan.

Meanwhile, Duncan Jenkins has left twitter.
Det var vel så det. Find en anden.
Latterligt, hvis det er sandt. Gooners er long gone, dead meat.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 19. aug, 2012 20:57

Arda skrev:
ScouserTommy skrev:
LFC Transfer Speculations
According to The Mirror Nuri sahin has agreed to join Arsenal on Season long loan.

Meanwhile, Duncan Jenkins has left twitter.
Det var vel så det. Find en anden.
Latterligt, hvis det er sandt. Gooners er long gone, dead meat.
Hvis det er sandt, så er det nok delvis selvforskyldt. Præstationen i går var ikke den bedste reklame.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » søndag, 19. aug, 2012 20:59

Det kunne tænkes, at vi ligesom vi gjorde med Dempsey bare fulgte situationen uden rent faktisk at være interesseret. Dempsey blev udråbt til Liverpool-spiller af Echo, Skysport og BBC, så vidt jeg husker. Det har så vist sig, at vi ikke engang har forsøgt os med et bud!

Adam Johnson var forresten ikke på bænken i dag!
Jeg synes, at de sidste par dage har været stille mht. til Liverpool-rygter.

Brugeravatar
Bob
Indlæg: 92
Tilmeldt: fredag, 03. jun, 2011 14:03
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bob » søndag, 19. aug, 2012 21:26

JØ skrev:Det kunne tænkes, at vi ligesom vi gjorde med Dempsey bare fulgte situationen uden rent faktisk at være interesseret. Dempsey blev udråbt til Liverpool-spiller af Echo, Skysport og BBC, så vidt jeg husker. Det har så vist sig, at vi ikke engang har forsøgt os med et bud!

Adam Johnson var forresten ikke på bænken i dag!
Jeg synes, at de sidste par dage har været stille mht. til Liverpool-rygter.
Tror diverse journalister mm. er blevet lidt forsigtige med at spå for meget om Liverpool, efter de alle blev snydt med Assaidi handlen.

Lysholt
Indlæg: 144
Tilmeldt: lørdag, 14. jul, 2012 10:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lysholt » søndag, 19. aug, 2012 21:45

Taget fra Liverpool FC Supporters :

FSG have reported given Brendan Rodgers 25-35m to spend on a high-class striker. This could make Rodgers' 4th signing this transfer period.
So it is true,i guess he'll try and buy a defender as well in that money because without Enrique,we don't have any established LB in the team!!


Hvis det passer, Hvem tænker i så?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 19. aug, 2012 21:53

Lysholt skrev:Taget fra Liverpool FC Supporters :

FSG have reported given Brendan Rodgers 25-35m to spend on a high-class striker. This could make Rodgers' 4th signing this transfer period.
So it is true,i guess he'll try and buy a defender as well in that money because without Enrique,we don't have any established LB in the team!!


Hvis det passer, Hvem tænker i så?
Falcao, Hulk, Huguain, Benzema, Gomez. Åh ja, Gomez
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 19. aug, 2012 21:55

det tror jeg bare 0 % på. fordi du kan købe stortset hvilken striker du vil for 35m HVIS DU ER DEN RIGTIGE KLUB og FSG har ingen penge.

problemet er at ingen verdensklasse angriber vil til liverpool uden at få mega overbetaling.

hvis jeg selv kunne vælge vil jeg tage Edinson Cavani, for den rigtige pris tror jeg godt han vil kunne hentes af liverpool, mest pga suarez og coates

men han bliver dyr i drift + koster nok 30+
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 19. aug, 2012 22:04

Cavani... Drømmesigning! Napoli kan vel heller ikke tilbyde ChL i år?
Men mon ikke det er ren bullshit med med de penge.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Lysholt
Indlæg: 144
Tilmeldt: lørdag, 14. jul, 2012 10:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lysholt » søndag, 19. aug, 2012 22:11

Wormie skrev:det tror jeg bare 0 % på. fordi du kan købe stortset hvilken striker du vil for 35m HVIS DU ER DEN RIGTIGE KLUB og FSG har ingen penge.

problemet er at ingen verdensklasse angriber vil til liverpool uden at få mega overbetaling.

hvis jeg selv kunne vælge vil jeg tage Edinson Cavani, for den rigtige pris tror jeg godt han vil kunne hentes af liverpool, mest pga suarez og coates

men han bliver dyr i drift + koster nok 30+

Du har nok ret i at det nok højest sandsynligt ikke passer!
Men det ville godt nok hjælpe med en der kunne få netmaskerne til at blafre!

Oomph242
Indlæg: 5692
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. aug, 2012 22:19

Taget fra Liverpool FC Supporters :

FSG have reported given Brendan Rodgers 25-35m to spend on a high-class striker. This could make Rodgers' 4th signing this transfer period.
So it is true,i guess he'll try and buy a defender as well in that money because without Enrique,we don't have any established LB in the team!!


Hvis det passer, Hvem tænker i så?

Ahh mon ikke bare det er et rygte, ovenpå gårsdagens skræmmende ringe præstation.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 19. aug, 2012 23:22

Mancini har givet Sheldon Cooper lov til at kigge efter en ny klub:
Roberto Mancini skrev:"Adam is a young guy, he is a good player and he wants to play," said Mancini.

"In these 10 days, if we find a good solution for him and he can go to play, maybe it is better.

"I don't know about a loan. We have two or three situations. We are talking with him about this.

"But if he stays here I don't have a problem."

Liverpool, Tottenham, Everton and Sunderland are among a host of clubs linked with the 25-year-old.

http://www1.skysports.com/football/news/11669/8004861/
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 20. aug, 2012 01:29

Lysholt skrev:Taget fra Liverpool FC Supporters :

FSG have reported given Brendan Rodgers 25-35m to spend on a high-class striker. This could make Rodgers' 4th signing this transfer period.
So it is true,i guess he'll try and buy a defender as well in that money because without Enrique,we don't have any established LB in the team!!


Hvis det passer, Hvem tænker i så?
Det lyder næsten for godt, til at være sandt. Ikke desto mindre, er det dét, der skal til. Suarez er ikke typen, der scorer +20 kasser på en sæson - dertil brænder han simpelthen for mange chancer. Suarez til passe perfekt til kanten i Rodgers' system, og jeg kan godt leve med, at han måske ikke yder så meget defensivt. Det gør Ronaldo heller ikke på hans kant i Real :geek:

Af navne som kunne være interessant og realistiske, falder mine tanker på bl.a. Cavani og Leandro Damiao. De vil kunne tilføre noget, vi mangler. Jeg tror ikke på spillere som Levandowski, Hulk eller Falcao, selvom det må være drømmen. Dertil kan er vi ikke attraktive nok.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 20. aug, 2012 01:39

Aggerdoo skrev:
Lysholt skrev:Taget fra Liverpool FC Supporters :

FSG have reported given Brendan Rodgers 25-35m to spend on a high-class striker. This could make Rodgers' 4th signing this transfer period.
So it is true,i guess he'll try and buy a defender as well in that money because without Enrique,we don't have any established LB in the team!!


Hvis det passer, Hvem tænker i så?
Det lyder næsten for godt, til at være sandt. Ikke desto mindre, er det dét, der skal til. Suarez er ikke typen, der scorer +20 kasser på en sæson - dertil brænder han simpelthen for mange chancer. Suarez til passe perfekt til kanten i Rodgers' system, og jeg kan godt leve med, at han måske ikke yder så meget defensivt. Det gør Ronaldo heller ikke på hans kant i Real :geek:

Af navne som kunne være interessant og realistiske, falder mine tanker på bl.a. Cavani og Leandro Damiao. De vil kunne tilføre noget, vi mangler. Jeg tror ikke på spillere som Levandowski, Hulk eller Falcao, selvom det må være drømmen. Dertil kan er vi ikke attraktive nok.
Måske ikke, men stod vi ikke i samme situation da vi signede Suarez. Synes der er mange sammenligningspunkter imellem de tre nævnte og Suarez og han skiftede jo alligevel til os. Hulk virker dog for mig mest urealitisk af de nævnte spillere. Soldado har jo desværre lige forlænget med Valencia, så han er nok heller ikke en mulighed. Jeg så gerne, vi forsøgte et frækt bud på Ricky van Wolfswinkel - et bud der vel at mærke ikke er imellem £25-35 mio.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 20. aug, 2012 01:48

@Arda

Der er den markante forskel, at Suárez af en eller anden grund ikke var ret hyped, da vi hentede ham (måske fordi han var midt i sin kanibal-karantæne), hvilket bestemt ikke kan siges om hverken Hulk eller Falcao. Lewandowski lever en lidt mere stille tilværelse, men har stadig været rygtet til flere store klubber henover sommeren.

Ricky Van Wolfswinkel ville være et herligt køb. Til dels fordi han er en ganske spændende spiller, men primært fordi han har jordens nok sejeste navn.

Besvar