Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » fredag, 31. aug, 2012 08:43

Emmy skrev:Det lugter lidt for meget af desperation når vi forsøger en byttehandel med Henderson og Dempsey. Hendo er en dygtig spiller at have i truppen og der er ingen grund til at gøre truppen smallere på midtbanen.

Helt enig. Det ser næsten ud til at nu skal der bare hentes, koste hvad det vil.

Jeg har været godt tilfreds med vinduet, indtil igår hvor vi skippede Carroll afsted uden åbenbart at have noget i baghånden.

Jeg håber da i den grad de holder hovedet koldt i dag og ikke ender i desperations handler, både ud og ind.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » fredag, 31. aug, 2012 08:47

Repsej skrev:
Emmy skrev:Det lugter lidt for meget af desperation når vi forsøger en byttehandel med Henderson og Dempsey. Hendo er en dygtig spiller at have i truppen og der er ingen grund til at gøre truppen smallere på midtbanen.

Helt enig. Det ser næsten ud til at nu skal der bare hentes, koste hvad det vil.

Jeg har været godt tilfreds med vinduet, indtil igår hvor vi skippede Carroll afsted uden åbenbart at have noget i baghånden.

Jeg håber da i den grad de holder hovedet koldt i dag og ikke ender i desperations handler, både ud og ind.
Vi ved jo reelt set ikke, om der ligger noget klar, før transfervinduet lukker til midnat.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 31. aug, 2012 08:49

@ Mambo og Hr. Drejer

Shelvey blev ganske rigtigt signet af Rafa. Sådan var det ikke med Wilson. Rafa prøvede at hente Wilson i januar, men fik angiveligt ikke lov til det, hvorefter han så blev signet af Roy for et beløb der lignede det der tidligere blev nævnt.

Det er nok Jovanovic I tænker på. Han blev hentet af Rafa.

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Reina » fredag, 31. aug, 2012 09:43

Det bliver en sindsyg spændende dag i dag. Ikke kun i Liverpool, men rundt om i hele Europa.

Der skal bare en stor handel til, så ruller hele cirkusset. Tænker stadig tilbage på den aften hvor Torres/Carroll handlerne stod på. Så det direkte på Sky der havde en journalist på stort set alle stadions/træningsanlæg i PL og det hele kørte fra det ene sted til det andet. Så havde den journalist lige set den og den spiller der og der og det var sku sjovt at se.
Nogle der ved om Sky laver samme model i år og evt kan sende et link når tiden er inde ?

Mit håb. Ud: Carroll, Adam, Spearing og Cole. Ind: Walcott, Sturidge og Huntelaar :music:
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » fredag, 31. aug, 2012 09:46

Det er jeg sikker på Reina. De har gjort det i flere år. Jeg skal i hvert fald hjem og have fundet et stream når jeg får fri.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 31. aug, 2012 10:16

Robbie_God_Fowler skrev:
Kelly skrev:Carroll ud - Llorente ind- LAD DET SKE.

Spearing, Adam ud - Walcott ind, LAD DET SKE.

Giv Cole en chance, jeg tror på ham.
Vanvittigt urealistisk scenarie - vi har slet ikke midlerne til at hente så store profiler. Jo før vores fanskare begynder at fatte dette og indstille forventninger derefter, des bedre. Hvis ovenstående mirakuløst skulle ske lover jeg, at jeg træner op til Copenhagen Marathon og løber i en LFC trøje, hvor der står 'Degen er gud' :D

Carroll er ude nu.
Adam er stort set ude nu, er til lægetjek.
Spearing er også ude.
Joe Cole tror jeg også ryger ud.

Lad det så blive Daniel S i stedet for Llorente, jeg er mere end tilfreds.
Og lad det så blive Affelay i stedet for Walcott det er også tilfredsstillende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » fredag, 31. aug, 2012 10:18

Afellay er så godt som Schalke spiller. Sport og AS melder at han har skrevet under, de to aviser plejer at ha fingeren på pulsen i Barcelona.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 31. aug, 2012 10:32

Melo19 skrev:Afellay er så godt som Schalke spiller. Sport og AS melder at han har skrevet under, de to aviser plejer at ha fingeren på pulsen i Barcelona.
Fint så tager vi Walcott
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 31. aug, 2012 10:37

Lukker vinduet ikke først den 2.????

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 31. aug, 2012 10:38

KingKenny94 skrev:Lukker vinduet ikke først den 2.????
Nej

23.00 engelsk tid, 24.00 dansk tid
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 31. aug, 2012 10:41

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -live.html

Dempsey dukker op igen, og Daniel S. Det bliver sikkert de 2 vi henter. Det er klare forstærkninger syntes jeg.

Adam for Dempsey er guld. men Dempsey er på plads i Aston Villa.
Daniel S for Carroll er guld. På lån ville være fint.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -liverpool
Llorente bliver altså nævnt.
Senest rettet af Kelly fredag, 31. aug, 2012 10:52, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zerlang7 » fredag, 31. aug, 2012 10:51

Hvor er det man finder stream til Skysports? De plejer altid at være hyggeligt at side og følge de sidste par timer af transfervinduet.
Billede

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin VP » fredag, 31. aug, 2012 11:17

Repsej skrev:
Emmy skrev:Det lugter lidt for meget af desperation når vi forsøger en byttehandel med Henderson og Dempsey. Hendo er en dygtig spiller at have i truppen og der er ingen grund til at gøre truppen smallere på midtbanen.

Helt enig. Det ser næsten ud til at nu skal der bare hentes, koste hvad det vil.

Jeg har været godt tilfreds med vinduet, indtil igår hvor vi skippede Carroll afsted uden åbenbart at have noget i baghånden.

Jeg håber da i den grad de holder hovedet koldt i dag og ikke ender i desperations handler, både ud og ind.
Uenig. Hvis vi kunne få Henderson afsted, ville det alene gøre vinduet til en succes. Teknisk og fysisk kunne han måske med lidt god vilje have potentiale til at blive en squadplayer. Men mentalt er han jo på en fem-årigs niveau. Det kommer aldrig til at gå, afsted med ham.
I like my sugar sweet

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 31. aug, 2012 11:21

#LFC assessing #deadlineday move for Leandro Damiao, @SamiMokbel81_DM reports. Would be an initial season-long loan

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zerlang7 » fredag, 31. aug, 2012 11:23

Charlie Adam til medical ved Stoke.
Kilde: Skysports news.
Billede

Besvar