Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 29. nov, 2012 12:32

tue69 skrev:Er ked af at agere ham den smådystre men jeg kan på ingen jordisk måde se os negle hverken Llorente eller Cavani. Det er to af de hotteste angribere i verden og vi er vel ret beset ikke attraktive nok til at matche et bud, selvom det kom fra eksempelvis Tottenham.

Det er en hed fantasi at se Cavani hos de røde, men tror ikke man skal se det som mere end det. Desværre, for han er godt en gudsbenovet angriber.

vi var da åbenbart gode nok til at få Suarez, så hvorfor skulle vi ikke være gode nok til f.eks. Cavani..

som folk skriver, så tror jeg det har utrolig stor betydning at vi har suarez og coates i truppen..

chancen for at lande ham er måske kun et sted mellem 25-40% men at sige at vi ingen chance har tror jeg er i overkanten..

til januar kommer Walcott ind.. ja både chelsea og city er interesseret. men knægten er liverpool fan.
og det har en enorm betydning. hvem ville ikke vælge sin drømmeklub hvis chancen bød sig?
plus at både chelsea og city har et overflod af spillere på de offensive pladser, så ved ikke lige hvor meget han har lyst til at tage derhen.

tror også at der kommer en rigtig goalgetter til januar. en cavani eller huntelaar kunne være klasse og drømmen. men som sagt så er det nok i den lavere ende % vis. men huntelaar kunne også sagtens overtales pga. af hans tid i ajax med suarez, så de kender hinanden utrolig godt.

til sommer kommer der 100%%%% sikkert en ny venstre back ind. det gir vist sig selv, når vi enten spiller med en højre back eller en midtbane spiller på pladsen...

og så kommer der forhåbentlig også en konkurent til lucas på den defensive midt, så vi ikke skal bruge offensive folk på pladsen i tilfælde af skader...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 29. nov, 2012 12:47

Det var nu kun halvanden sæson de spillede sammen i Ajax, og det er fire år siden de skildtes. Men hvis KJH kommer til så lad os håbe de genfinder deres stats fra dengang, for de var ikke ringe.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin VP » torsdag, 29. nov, 2012 14:12

Jeg er snart så langt ude, at jeg håber, vi får Darren Bent til januar. På lån :shock:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 29. nov, 2012 14:13

Bent kan da umulig være ringere end Downing, Henderson og hvad fyldet nu hedder.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. nov, 2012 14:17

Martin VP skrev:Jeg er snart så langt ude, at jeg håber, vi får Darren Bent til januar. På lån :shock:
Bent er uomtvisteligt en goalscorer og kan han ramme niveauet igen så er han absolut velkommen. Vi producerer masser af chancer men mangler en farlig afslutter. Han kunne godt være løsningen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 29. nov, 2012 14:34

Kan han spille på kanten?
Best in the world at everything I do.

mrwhiskey
Indlæg: 97
Tilmeldt: onsdag, 22. aug, 2012 18:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mrwhiskey » torsdag, 29. nov, 2012 14:36

Emmy skrev:
Martin VP skrev:Jeg er snart så langt ude, at jeg håber, vi får Darren Bent til januar. På lån :shock:
Bent er uomtvisteligt en goalscorer og kan han ramme niveauet igen så er han absolut velkommen. Vi producerer masser af chancer men mangler en farlig afslutter. Han kunne godt være løsningen.
Jeg kan heller ikke se hvorfor Bent evt. benævnes som et fy-ord. Hans stats fortæller jo, at han ved hvor målet står. Er det fordi han er røget ud i kulden i Aston Villa og ræsonnementet derfor bliver "hvis han ikke en gang kan starte for AV, hvad skal vi så med ham" eller er det blot fordi han ikke har et udenlandskklingende navn?

Jeg ville da også ønske, at vi kunne hente Cavani, Llorente eller Huntelaar, men vi må også bare se realiteten i øjnene, og på baggrund af dette, så tror jeg heller ikke nødvendigvis Bent ville være så tosset, selvfølgelig hvis prisen er i orden.

Men udover dette, så tilslutter jeg mig dem, der gerne så vi hentede en offensiv midtbanespiller ind, da jeg desværre er ved at indse, at Stevie G ikke længere er garant for en række mål længere :(

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 29. nov, 2012 15:43

Er jeg den eneste der sidder med følelsen af, at det her transfervindue, og forårssæsonen bliver ret så afgørende for, hvordan andre klubber og spillere vil se på Liverpool fremover? Vi skal altså snart til at have 3-4 sejre i streg, så vi kan komme væk fra den her åndssvage midter-suppedas, som vi er havnet i. For satan hvor er det bittert, at vi ikke kan finde ud af at score, når top 4 i den grad er SÅ meget inde for vores nuværende rækkevidde, når man kigger på de andre holds konstante pointtab (Manchester-klubberne fraset). Rodgers er nødt til at blande posen rigtig godt, og så må vi bare håbe, at de 2-3 mand han hiver ind, vil være nok til endelig at sætte lidt kog i scorings-gryderne. Bent, Huntelaar, Llorente, Cavani, Carroll, min tante, jeg er sådan set ligeglad med, hvem vi hiver ind. Så længe de kan supplere Suarez ordentligt, give os et målfarligt angreb og generelt skabe noget fremad banen.

Jeg tænker forresten, at Taarabt (som kan være en P.I.T.A at se på pga. hans konstante selvtrækkeri - yes, den slags, der findes i miniput fodbold) måske kunne være en mand, vi kunne bruge. Han har lidt af Suarez' fandenivoldskhed, som jeg mener vi sagtens kan bruge mere af. For det første til at forvirre forsvaret sindssygt, men også til hele tiden at jagte de der afleveringer, der måske "kun" 1/10 går angriberens vej, men som så ender i enten et friløb eller en 1on1 med en enkelt forsvarsspiller.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. nov, 2012 15:51

Alex Brockins skrev:Kan han spille på kanten?
Næh, men det kan Suarez til eksempel.

Sterling-Bent-Suarez kunne godt give mål
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 29. nov, 2012 18:02

Emmy skrev:
Alex Brockins skrev:Kan han spille på kanten?
Næh, men det kan Suarez til eksempel.

Sterling-Bent-Suarez kunne godt give mål
Gerrard kan også spille højreback.
Best in the world at everything I do.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 29. nov, 2012 18:42

Ej, kom lige Alex. Suárez spillede jo i Ajax tiden på først venstre- og senest højrekanten i deres tremandsangreb, så han er jo ikke just uvant med ideen. Javist, Eredivisie er ikke det samme som PL, men længere ude er forslaget altså ikke.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. nov, 2012 18:49

Alex Brockins skrev:
Emmy skrev:
Alex Brockins skrev:Kan han spille på kanten?
Næh, men det kan Suarez til eksempel.

Sterling-Bent-Suarez kunne godt give mål
Gerrard kan også spille højreback.
Bestemt, spændende eksperiment.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 29. nov, 2012 19:17

Angående Bent: Ja tak på lån - ville give god mening. Cavani er jo helt urealistisk. Hvis han er til salg, så kommer Chelsea, PSG og de der os klart i forkøbet. I øvrigt er Sturridge igen linket til os, han skulle angiveligt selv være meget interesseret. Bent på lån, Sturridge til 100 mio, og det ser godt ud, synes jeg. I hvert fald to meget realistiske muligheder, der stadig er spillere af kvalitet. Tror det er spillere i den rangorden, vi kan hente.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 29. nov, 2012 19:55

AJ skrev:Ej, kom lige Alex. Suárez spillede jo i Ajax tiden på først venstre- og senest højrekanten i deres tremandsangreb, så han er jo ikke just uvant med ideen. Javist, Eredivisie er ikke det samme som PL, men længere ude er forslaget altså ikke.
Hvordan var det nu BR's udtalelser om brugen af Suarez lød? Bummelum.
Best in the world at everything I do.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 29. nov, 2012 21:54

Alex Brockins skrev:
AJ skrev:Ej, kom lige Alex. Suárez spillede jo i Ajax tiden på først venstre- og senest højrekanten i deres tremandsangreb, så han er jo ikke just uvant med ideen. Javist, Eredivisie er ikke det samme som PL, men længere ude er forslaget altså ikke.
Hvordan var det nu BR's udtalelser om brugen af Suarez lød? Bummelum.
Og man kan kun spille ham på en måde, som man så skal holde fast i hver gang, eller hvad?

Besvar