Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 29. nov, 2012 23:04

AJ skrev:
Alex Brockins skrev:
AJ skrev:Ej, kom lige Alex. Suárez spillede jo i Ajax tiden på først venstre- og senest højrekanten i deres tremandsangreb, så han er jo ikke just uvant med ideen. Javist, Eredivisie er ikke det samme som PL, men længere ude er forslaget altså ikke.
Hvordan var det nu BR's udtalelser om brugen af Suarez lød? Bummelum.
Og man kan kun spille ham på en måde, som man så skal holde fast i hver gang, eller hvad?
Fra uskarp gøgler til PL's topscorer. Men jo, dumme BR, lav om på det igen!
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 30. nov, 2012 00:09

Alex Brockins skrev:
AJ skrev:
Alex Brockins skrev:
AJ skrev:Ej, kom lige Alex. Suárez spillede jo i Ajax tiden på først venstre- og senest højrekanten i deres tremandsangreb, så han er jo ikke just uvant med ideen. Javist, Eredivisie er ikke det samme som PL, men længere ude er forslaget altså ikke.
Hvordan var det nu BR's udtalelser om brugen af Suarez lød? Bummelum.
Og man kan kun spille ham på en måde, som man så skal holde fast i hver gang, eller hvad?
Fra uskarp gøgler til PL's topscorer. Men jo, dumme BR, lav om på det igen!

Se, hvis man nu har fx Sturridge-Sterling-Suarez, så har man tre spillere der kan spille alle tre offensive pladser. Så giver man (Læs: BR) dem lov til at bytte rundt som det passer dem, og så har du lige pludseligt en vanvittig farlig offensiv. Det kræver du henter spillere der både kan spille wing samt centralt, men det lyder det jo generelt som om BR gerne vil - mht Sturridge, Walcott osv..

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 30. nov, 2012 02:05

Vores konstante interesse i Sturridge og Walcott viser jo også bare, at BR efter alt at dømme vil beholde Suarez centralt.
Best in the world at everything I do.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. nov, 2012 08:15

http://tv2sport.dk/liverpool-taet-paa-f ... terforward

Gomis og Daniel S til januar så er det mere end fint. Og en kontraktforlængelse med Sterling.

Så kan de ligge billet ind på Walcott til sommer og en kreativ playmakertype.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 30. nov, 2012 08:17

Jeg forstår ikke modviljen mod rotation og fleksibilitet herinde. Rooney scorede også knap tredive mål det ene år som angriber, for så dernæst at spille offensiv midt. Er Ferguson så dum?

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » fredag, 30. nov, 2012 09:47

Kelly skrev:http://tv2sport.dk/liverpool-taet-paa-f ... terforward

Gomis og Daniel S til januar så er det mere end fint. Og en kontraktforlængelse med Sterling.

Så kan de ligge billet ind på Walcott til sommer og en kreativ playmakertype.
Det en pålidelig Fransk kilde, så lad os se, til den pris er han mere end velkommen, selvom jeg aldrig har haft den store fidus til Gomis.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. nov, 2012 10:04

Ma Captain skrev:
Kelly skrev:http://tv2sport.dk/liverpool-taet-paa-f ... terforward

Gomis og Daniel S til januar så er det mere end fint. Og en kontraktforlængelse med Sterling.

Så kan de ligge billet ind på Walcott til sommer og en kreativ playmakertype.
Det en pålidelig Fransk kilde, så lad os se, til den pris er han mere end velkommen, selvom jeg aldrig har haft den store fidus til Gomis.
Ja det er en pålidelig kilde. Så jeg er ret sikker på at Liverpool snakker med Lyon. Jeg har altid syntes ok om Gomis. han er kropsstærk og vil give noget af det tynde som Liverpool mangler i angrebet.
Daniels S er også god, han er faktisk beste som central angriber syntes jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin VP » fredag, 30. nov, 2012 10:08

mrwhiskey skrev:
Emmy skrev:
Martin VP skrev:Jeg er snart så langt ude, at jeg håber, vi får Darren Bent til januar. På lån :shock:
Bent er uomtvisteligt en goalscorer og kan han ramme niveauet igen så er han absolut velkommen. Vi producerer masser af chancer men mangler en farlig afslutter. Han kunne godt være løsningen.
Jeg kan heller ikke se hvorfor Bent evt. benævnes som et fy-ord. Hans stats fortæller jo, at han ved hvor målet står. Er det fordi han er røget ud i kulden i Aston Villa og ræsonnementet derfor bliver "hvis han ikke en gang kan starte for AV, hvad skal vi så med ham" eller er det blot fordi han ikke har et udenlandskklingende navn?

Jeg ville da også ønske, at vi kunne hente Cavani, Llorente eller Huntelaar, men vi må også bare se realiteten i øjnene, og på baggrund af dette, så tror jeg heller ikke nødvendigvis Bent ville være så tosset, selvfølgelig hvis prisen er i orden.

Men udover dette, så tilslutter jeg mig dem, der gerne så vi hentede en offensiv midtbanespiller ind, da jeg desværre er ved at indse, at Stevie G ikke længere er garant for en række mål længere :(
Jeg ser nu heller ikke Bent som et fy-ord. Men han er vel næppe heller ligefrem top drawer? Det er ikke sådanne spillere, som man ønskede sig for bare få år siden :?
I like my sugar sweet

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 30. nov, 2012 10:20

Hvis Liverpool henter Gomis eksploderer RAWK eftersom der har været tusindvis af jokes omhandlende den transfer efter sidste januar vindue.

Gomis er en OK angriber, som har fysikken og teknikken i orden. Han scorer dog meget i stimer og er samtidig ikke angriberen, som vil diske op med 20+ scoringer på en sæson. Kan vi dog hente en kvalitetsspiller udover Gomis vil købet være fint til at styrke bredden.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2124
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 30. nov, 2012 10:25

Jeg tror heller ikke på den der Gomis-historie. Hvis ja til Gomis, hvorfor så nej til Carroll? Der er vitteligt meget store lighedspunkter mellem de to. Så hellere Bent, der også er en stor angriber, men er meget mere bevægelig. Og han er desuden en proven målscorer i PL, det må altså betyde noget.

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. nov, 2012 10:47

I 'Coates-tråden' stillede jeg spørgsmål ved om Rodgers har tillid til Coates. Carra har fået flere kampe end Coates i denne sæson. I følge Daily Fail kan Coates være på vej til Italien. Juve som ifølge avisen er på udkig efter en afløser til 34 årige Lucio, og avisen mener at Coates er svaret. Selvsamme artikel skriver at vi er interesseret i 20 årige Stefan de Vrij fra Feyenoord. En mere pålidlig kilde The Guardian skriver også om denne historie, de skriver dog der er tale om et låneophold for Coates.

Men som jeg skrev for en måned siden, så er det tydeligt at Rodgers ikke har tillid til Coates.


edit: Liverpool Echo skriver også om historien.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pongolle » fredag, 30. nov, 2012 11:14

Tom_Jorsal skrev:Jeg tror heller ikke på den der Gomis-historie. Hvis ja til Gomis, hvorfor så nej til Carroll? Der er vitteligt meget store lighedspunkter mellem de to. Så hellere Bent, der også er en stor angriber, men er meget mere bevægelig. Og han er desuden en proven målscorer i PL, det må altså betyde noget.
Nøøj hvor bliver den der "Hvorfor så nej til Carroll brugt tit og ofte".

Hvilke lighedspunkter tænker du på? Ser ingen.
Billede

Tom_Jorsal
Indlæg: 2124
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 30. nov, 2012 11:39

Men det er da et relevant spørgsmål at stille? Hvis ikke erstatningen er nævneværdigt anderledes eller bedre end spilleren vi allerede har, hvorfor så bryde kontinuiteten i truppen? Gomis er en stor stærk frontangriber, vis største styrke er hans hovedspil og hestespark. Hans scoringsrate, som vel er i underkanten af ét mål hver tredje kamp er også noget, der ligner Carrolls. Han er 27, så man må betragte ham som værende i sin bedste alder, så en mand der scorer 10-14 mål pr. sæson i Ligue 1, ser jeg ikke som løsningen på vores problemer i angrebet. Men jeg byder ham velkommen, hvis han kommer, alle tilføjelser til angrebet er nærmest en forbedring jo. Jeg tror bare, ikke han kommer.

elpistolero7
Indlæg: 176
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af elpistolero7 » fredag, 30. nov, 2012 13:13

Indtil videre har Gomis scoret 9 mål i den franske liga.

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vest » lørdag, 01. dec, 2012 22:26

Min viden omkring Gomis er ikke ret stor. I følge mine observationer er han god for et mål i en stor og vigtig kamp i den franske liga. Han er bedre end Carroll. Han vil kunne score mange mål, hvis ellers Gerrard kan servere nogle gode indlæg. Ligeledes med Enrique og Johnson.

Gomis til 60 mio? Umiddelbart et rigtig fornuftigt køb i mine øjne.

Besvar