Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Drezz
Indlæg: 149
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:13
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Drezz » fredag, 28. dec, 2012 18:36

Synes på ingen måde, at vi skal beholde Sahin til sommer. Han er alt for langsom til det hurtige spil i PL. Derudover tjener han på rygtebasis omtrent 900.000 kr. om ugen (hvoraf Liverpool blot betaler noget af denne løn). Jeg mener oprigtigt, at Gerrard, Lucas, Shelvey, Allen og Henderson er foran ham i køen. Derudover vil jeg gerne rykke Suso længere ind i banen, hvorfor Sahin imo vil være overflødig. Derudover synes jeg klubben skal købe en back-up til Lucas, og dermed vil Sahin være endnu længere down the pecking order.

Holtby kan være spændende, men har nærmest ikke set ham spille. Nogle der kan beskrive hans styrker, svagheder og hvor han oftest spiller?

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LR75 » fredag, 28. dec, 2012 18:45

Drezz skrev:Synes på ingen måde, at vi skal beholde Sahin til sommer. Han er alt for langsom til det hurtige spil i PL. Derudover tjener han på rygtebasis omtrent 900.000 kr. om ugen (hvoraf Liverpool blot betaler noget af denne løn). Jeg mener oprigtigt, at Gerrard, Lucas, Shelvey, Allen og Henderson er foran ham i køen. Derudover vil jeg gerne rykke Suso længere ind i banen, hvorfor Sahin imo vil være overflødig. Derudover synes jeg klubben skal købe en back-up til Lucas, og dermed vil Sahin være endnu længere down the pecking order.

Holtby kan være spændende, men har nærmest ikke set ham spille. Nogle der kan beskrive hans styrker, svagheder og hvor han oftest spiller?
Vi har jo ikke set meget til Sahin, men jeg mener bestemt heller ikke, at vi har set noget tegn på, at han er gearet til PL-niveau (endnu). Med andre ord mener jeg ikke, at Sahin er bedre end det, vi allerede har i truppen. Så for min skyld kunne vi godt spare de lønkroner på et bedre alternativ.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 28. dec, 2012 21:21

LR75 skrev:
Drezz skrev:Synes på ingen måde, at vi skal beholde Sahin til sommer. Han er alt for langsom til det hurtige spil i PL. Derudover tjener han på rygtebasis omtrent 900.000 kr. om ugen (hvoraf Liverpool blot betaler noget af denne løn). Jeg mener oprigtigt, at Gerrard, Lucas, Shelvey, Allen og Henderson er foran ham i køen. Derudover vil jeg gerne rykke Suso længere ind i banen, hvorfor Sahin imo vil være overflødig. Derudover synes jeg klubben skal købe en back-up til Lucas, og dermed vil Sahin være endnu længere down the pecking order.

Holtby kan være spændende, men har nærmest ikke set ham spille. Nogle der kan beskrive hans styrker, svagheder og hvor han oftest spiller?
Vi har jo ikke set meget til Sahin, men jeg mener bestemt heller ikke, at vi har set noget tegn på, at han er gearet til PL-niveau (endnu). Med andre ord mener jeg ikke, at Sahin er bedre end det, vi allerede har i truppen. Så for min skyld kunne vi godt spare de lønkroner på et bedre alternativ.



Nej det kan ærligt talt godt undre mig lidt at vi lejer en spiller fra Real Madrid (!!!) Og så bruger ham så lidt som vi har gjort :|

Han skal selvfølgelig passe ind i den spillestil/formation, som Bredan vil spille, men alligevel?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 28. dec, 2012 21:25

Jensen skrev:


Nej det kan ærligt talt godt undre mig lidt at vi lejer en spiller fra Real Madrid (!!!) Og så bruger ham så lidt som vi har gjort :|

Han skal selvfølgelig passe ind i den spillestil/formation, som Bredan vil spille, men alligevel?
Han har været noget skadet, og har i det mindste været på bænken når han har været fit, mig bekendt. Men synes dog heller ikke han har haft så stor indflydelse som jeg regnede med, men statistikken er vist okay, mål/assist pr minut tænker jeg på
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Kristian M
Indlæg: 264
Tilmeldt: søndag, 15. jul, 2012 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristian M » fredag, 28. dec, 2012 22:02

Drezz skrev:Synes på ingen måde, at vi skal beholde Sahin til sommer. Han er alt for langsom til det hurtige spil i PL. Derudover tjener han på rygtebasis omtrent 900.000 kr. om ugen (hvoraf Liverpool blot betaler noget af denne løn). Jeg mener oprigtigt, at Gerrard, Lucas, Shelvey, Allen og Henderson er foran ham i køen. Derudover vil jeg gerne rykke Suso længere ind i banen, hvorfor Sahin imo vil være overflødig. Derudover synes jeg klubben skal købe en back-up til Lucas, og dermed vil Sahin være endnu længere down the pecking order.

Holtby kan være spændende, men har nærmest ikke set ham spille. Nogle der kan beskrive hans styrker, svagheder og hvor han oftest spiller?
Helt enig! Holtby vil virkelig være en spændende spiller at få på holdet. Hans kontrakt udløber med Schalke til sommer, og han ønsker ikke at forlænge med dem, så der er en god mulighed for at hente ham til sommer eller allerede nu til januar.

Jeg har set Holtby spille et par gange, så jeg kender lidt til ham. De gange jeg har set ham spille, har jeg været meget imponeret. Jeg vil sige, at han er en offensiv midtbanespiller, og af hvad jeg har set, kan han rent faktisk score mål, hvilket jo er en ting, som vi godt kunne bruge. Derudover laver han nogle gode løb i dybden og er rent offensiv en rigtig god spiller. Han har også et ret kraftfuldt skud, er god til at finde sine medspillere med gode 1, 2 afleveringer og er generelt bare en rigtig spændende spiller.
Hvis der skal snakkes svagheder, er han ikke så hurtig og derudover er han ikke ligefrem en spiller, som der dribler forbi hans modspillere, men det skal samtidig siges, at det på ingen måde hæmmer hans spil, da måden han kommer frem på, er at spille sin medspiller. På den måde må man sige, at han derfor vil passe perfekt ind i Rodgers tiki-taka filosofi og kan få bolden spillet rundt.

Han er 22-årig, så et talent kan man i hvert fald godt kalde ham. Personligt synes jeg, det ville være bedre, at bruge penge på en spiller som ham end f.eks. at få Sahin med en kæmpe løn eller en Eriksen til sommer for et stort transferbeløb. Jeg kunne dog godt forestille mig, at der vil være rift om ham, men Liverpool vil jo bestemt være en attraktiv klub for ham. Der er mulighed for massere af spilletid samt en god træner, der har kvaliteterne til at udvikle en ung spiller som ham

Her er lige et mål fra ham, som bare er topklasse:

http://www.youtube.com/watch?v=vB0RlyN5q5I
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 28. dec, 2012 22:08

Kristian M skrev: Han er 22-årig, så et talent kan man i hvert fald godt kalde ham.


Ikke for noget, men hvor lang tid er man talent i din optik? At bold.dk før i tiden beskrev 24 årige som talenter er ikke en grund. Og de er mig bekendt holdt med at kalde 24 årige for talenter, den ros skal de have
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Kristian M
Indlæg: 264
Tilmeldt: søndag, 15. jul, 2012 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristian M » fredag, 28. dec, 2012 22:33

Thommo skrev:
Kristian M skrev: Han er 22-årig, så et talent kan man i hvert fald godt kalde ham.


Ikke for noget, men hvor lang tid er man talent i din optik? At bold.dk før i tiden beskrev 24 årige som talenter er ikke en grund. Og de er mig bekendt holdt med at kalde 24 årige for talenter, den ros skal de have
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har gjort de store tanker om hvor grænsen går til, Thommo. For mig handler det egentlig mere om, at diskutere hvorvidt spilleren er interessant for klubben eller ej. Så for min skyld kan vi sagtens undlade at kalde Holtby for et talent, det et helt fint med mig! :-)
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 28. dec, 2012 22:41

Okay så. Min anke er at 22-25 årige, regnes for talenter, lige så vel som 27 årige engang regnes som over the hill på dette forum.

Enhver offensiv spiller med tysk A-landskampe på CV´et er for mig interresante. For der skal noget mere kvalitet til, end for at komme på moy hodgsons team, er min overbevisning.
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » fredag, 28. dec, 2012 23:56

Det er i mine øjne meget forskelligt hvor længe man kan kald den enkelte spiller et talent. Nogen kommer først sent i gang med at udvikle sig og kan i en alder af 22-23 år gå fra at være en ligegyldig breddespiller i en eller anden segundaliga til at blive en verdensstjerne på et tophold, andre viser måske i helt unge år stort talent, men får det aldrig forløst og er reelt stoppet med at udvikle sit fodboldspil som 19årig.

Det jeg mener er, hvis spilleren lader til at udvikle sig kraftigt og have en masse uforløst potentiale, så er han et talent.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » lørdag, 29. dec, 2012 15:18

Er vi linket til nogle rutinerede spillere? Udover Alonso?
De gange jeg kikker herinde synes jeg kun det er unge spillere som bliver nævnt.

Jeg tror klubben skal passe på med ikke kun at hente unge og ofte uprøvede spillere ind.
Ved godt de er billigere i løn og kan bruges i længere tid og alt det. Men nogen gange har spillerne brug for at der er en på holdet, der lige træder på bolden og får taget tempoet ud af kampen. Eller kan gå ind og sætte sig igennem på en anden måde end yngre spillere gør.
Samt de unge har nogen at lærer af.

Desværre er dem med rutinen i klubben ved at være for gamle eller uden det fornødne niveau (Eller på vej dertil inden en kort årrække): Carragher, Cole og Gerrard er vel dem der har mest rutine. Vi ved alle hvad der så småt sker med de tre.
De næste i rækken er Agger, Skrtel, Johnson og Downing som er den "næste" generation af de lidt ældre spillere. Reina formoder jeg dog har 3-4 år mere end de andre på topplan.
Der er Reina, som er midt imellem de to to aldersgrupper. Men en mand mere på hans alder vil nok kunne tilføre klubben lidt ekstra. Det behøver ikke være en spiller der går direkte i starteren. Men tit er en ældre spillere lige dét klogere end en der er ung.

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » lørdag, 29. dec, 2012 15:51

En spiller jeg godt kunne tænke mig at se Alvaro Negredo i truppen. Han er i periferien af det spanske landshold, brølestærk og overraskende hurtig for en på hans størrelse. Han kan samle mange af de løse bolde op, som Suarez skaber. Han spiller i Sevilla, som ikke ligefrem har succes for tiden. Han er nok ikke billig, men det er kvalitet.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » lørdag, 29. dec, 2012 16:31

Callesen skrev:Er vi linket til nogle rutinerede spillere? Udover Alonso?
De gange jeg kikker herinde synes jeg kun det er unge spillere som bliver nævnt.

Jeg tror klubben skal passe på med ikke kun at hente unge og ofte uprøvede spillere ind.
Ved godt de er billigere i løn og kan bruges i længere tid og alt det. Men nogen gange har spillerne brug for at der er en på holdet, der lige træder på bolden og får taget tempoet ud af kampen. Eller kan gå ind og sætte sig igennem på en anden måde end yngre spillere gør.
Samt de unge har nogen at lærer af.


Desværre er dem med rutinen i klubben ved at være for gamle eller uden det fornødne niveau (Eller på vej dertil inden en kort årrække): Carragher, Cole og Gerrard er vel dem der har mest rutine. Vi ved alle hvad der så småt sker med de tre.
De næste i rækken er Agger, Skrtel, Johnson og Downing som er den "næste" generation af de lidt ældre spillere. Reina formoder jeg dog har 3-4 år mere end de andre på topplan.
Der er Reina, som er midt imellem de to to aldersgrupper. Men en mand mere på hans alder vil nok kunne tilføre klubben lidt ekstra. Det behøver ikke være en spiller der går direkte i starteren. Men tit er en ældre spillere lige dét klogere end en der er ung.

Kan ikke være mere enig.
Hyppiä og Hamann er meget gode eksempler på netop sådanne spillere.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. dec, 2012 16:48

veffe69 skrev: Kan ikke være mere enig.
Hyppiä og Hamann er meget gode eksempler på netop sådanne spillere.
Gary Mac DET bedste eksempel....Nogensinde i hele verden ;) . Jeg gider bare ikke flere teenagere eller nær-teenagers i LFC. Fatter ikke præmisen for at være LFC emne er, at du er under 23år.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 29. dec, 2012 17:27

Holtby, Dzagoev(Som rygtes til Roma), Sturridge & Butland. Alternativt Ince.

- Det kunne være tæt på et ideelt transfervindue, i min verden :alcohol: :headbang:

& så leje Butland ud for resten af sæsonen.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2124
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 29. dec, 2012 20:07

Kan ikke forstå dem, taler mod at hente Demba Ba. Han er pivhamrende farlig på et dårligt mandskab. Hvis rygterne om hans frikøbsklausul er sande siger jeg "KØB KØB KØB for helvede!"

Besvar