Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 03. jan, 2013 16:07

Jeg vil sige, at jeg ikke kun er imod Skrtel. Jeg har tidligere været ret meget efter Agger, der med sin skadesfrekvens, for min skyld, sagtens kunne have forladt klubben for længe siden. Agger er bare begyndt at køre uden skader, og så synes jeg han er en af vores holdepunkter. Sagen er bare, efter min mening, at når vi går ind til næste sæson, så skulle vi gerne undgå alle de der små-irriterende fejl, der fører til mål i vores ende. Skrtel er på ingen måde dårlig, men stabil i sit niveau vil jeg ikke kalde ham. Dertil har han haft for mange formdyk. Når det så er sagt, er han velkommen til at blive. Men det vil ikke genere mig, hvis vi solgte ham eller havde solgt ham i sommers, hvor rygterne gik på at Shitty gerne ville have haft ham.

Mht. Stoke-kampen så var det vist sådan ret tydeligt, at hele holdet mangler fysik til sådan en omgang. Der vil et salg af Skrtel ikke hjælpe det store.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 03. jan, 2013 16:13

Tjoh, men hvis City virkelig kan bruge ham fast på holdet (og det er rimeligt hypotetisk), så kan vi vel også?

Det er klart, at vi skal forbedre os hele tiden, men det er langt fra i midterforsvaret jeg mener vi skal prioritere vores penge. Og så er jeg ikke enig i, at Skrtel har haft mange formnedgange - jeg synes han har spillet ret stabilt over de sidste to år. De personlige fejl er mindre, og selvom det ikke er en undskyldning, vil jeg kalde den store fejl mod City en konsekvens af det (dengang) nye system. I hvert fald delvist.
Tilmed er han blevet mere målfarlig.

Anyway det var også mest for at sige, at qua hans kontraktforlængelse og BR's ros, samt de svagheder vi ellers har på andre positioner (wings, VB (måske kun backup?) og måske 10'er-playmaker), synes jeg langt fra vi skal prioritere i midterforsvaret. Som Carra har gjort det indtil nu, er han endda en god back-up der måske burde forlænge sin kontrakt med en ekstra sæson.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

12345678

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af 12345678 » torsdag, 03. jan, 2013 19:01

Det er egentlig ret simpelt, i de fysisk hårde kampe mangler vi en stor stærk neger til midten.

Brugeravatar
Kristian M
Indlæg: 264
Tilmeldt: søndag, 15. jul, 2012 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristian M » torsdag, 03. jan, 2013 20:04

Uha, indtil videre ser det ud til at blive et godt transfervindue udfra den nye udmelding om, at BR er tilfreds med den mængde penge, som han har fået tildelt.

Købet af Sturridge er fornuftigt, men samtidig også lidt af en lotto-kupon, hvor han enten kan få en enorm succes eller falde direkte til jorden og ende som en fiasko. Jeg tror dog på, at han bliver en succes i Liverpool, og som BR så rigtig nok har udtalt, er det her Sturridges sidste chance for at bevise, at han er god nok til at spille for en topklub. Helt sikkert noget, som han er interesseret i at vise.

Jeg vil indrømme, at jeg ikke er meget for købet af Ince, da Blackpool har afvist vores seneste bud og prøver, at få så mange penge ud af det som overhovedet muligt. Derudover synes jeg, vi har nok unge talenter på wingsne med Sterling og Suso. Det vil i stedet være mere oplagt at få en lidt ældre og erfaren person, som f.eks. en Bellamy- eller Rodriguez-type (personer som jeg savner på holdet). Det kunne i stedet være en David Villa på lån, som jeg tror kan tilføje en rigtig masse gode ting til vores tiki-taka spil samt give en masse viden og erfaring til Sterling og Suso. Det kunne også blive til at køb af Villa, men det skal selvfølgelig være til et fornuftig transferbeløb og løn.
Billede

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » torsdag, 03. jan, 2013 21:11

phl skrev:Det er egentlig ret simpelt, i de fysisk hårde kampe mangler vi en stor stærk neger til midten.
Haha , det skal simpelthen være en neger ??

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 03. jan, 2013 21:33

phl skrev:Det er egentlig ret simpelt, i de fysisk hårde kampe mangler vi en stor stærk neger til midten.
Tror måske du skal overveje om dit ordvalg er passende. Jeg finder det selv upassende.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 03. jan, 2013 22:08

nikand skrev:
phl skrev:Det er egentlig ret simpelt, i de fysisk hårde kampe mangler vi en stor stærk neger til midten.
Tror måske du skal overveje om dit ordvalg er passende. Jeg finder det selv upassende.
Synes nu det fremstilles positivt. Hvis det er noget, er det racisme overfor blegansigter, men det mente du måske også :dontknow: . Fordi blegansigter, ofte ikke er lige så muskuløse som negere.

P.S det er svært at skrive i denne brækfremkalende politisk korrekte verden, som få ønsker at leve i. Men som trækkes ned over halsen på flertallet *pukesmiley*
Verden er smask fuld af hyklere....

Luske-LFC
Indlæg: 131
Tilmeldt: onsdag, 25. feb, 2009 20:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Luske-LFC » torsdag, 03. jan, 2013 22:08

Ja jeg støtter også op om idéen med en stor sort mand i forsvaret. Bar' se på Chelsea i deres storhedstid. Problemet er så de væk når der er African Nations cup. Anyways så synes jeg Skrtel skal blive.

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skøtt » torsdag, 03. jan, 2013 22:20

Thommo skrev:
nikand skrev:
phl skrev:Det er egentlig ret simpelt, i de fysisk hårde kampe mangler vi en stor stærk neger til midten.
Tror måske du skal overveje om dit ordvalg er passende. Jeg finder det selv upassende.
Synes nu det fremstilles positivt. Hvis det er noget, er det racisme overfor blegansigter, men det mente du måske også :dontknow: . Fordi blegansigter, ofte ikke er lige så muskuløse som negere.

P.S det er svært at skrive i denne brækfremkalende politisk korrekte verden, som få ønsker at leve i. Men som trækkes ned over halsen på flertallet *pukesmiley*
Word Thommo... Jeg er også ved at være træt af al den politiske korrekthed og konstante racisme anklager m.m.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 03. jan, 2013 22:35

Problematikken ligger jo i, at det hele tiden bliver forbudt at bruge bestemte ord. Først så kaldte vi negerne, i dette tilfælde, sorte så blev det også forkert og nu skal de vel kaldes afroamerikanere osv. Og når der ikke er nogen som helst racistisk baggrund for ens ordvalg, har jeg også svært ved at forstå påstyret ved alle disse ordbrug.

Et andet eksempel er spanierne, som vi jo ikke længere må kalde spaniolere. Af hvilken årsag, ved de færreste af os, men ikke desto mindre, mener man, at det er forkert at kalde dem det. Det er svært at følge med i, hvad der er acceptabel påtale og hvad, der ikke er.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 03. jan, 2013 22:54

Det ændrer bare ikke på at mange folk går i små sko, undrer mig over jeg ikke har fået en påtale fra nogen, fordi jeg skrev blegansigter.
Verden er smask fuld af hyklere....

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » torsdag, 03. jan, 2013 22:56

Thommo skrev:Det ændrer bare ikke på at mange folk går i små sko, undrer mig over jeg ikke har fået en påtale fra nogen, fordi jeg skrev blegansigter.
Hvorfor skulle du få en påtale?
Fan af Manchester United

Lysholt
Indlæg: 144
Tilmeldt: lørdag, 14. jul, 2012 10:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lysholt » torsdag, 03. jan, 2013 22:59

AllanShore skrev:
Thommo skrev:Det ændrer bare ikke på at mange folk går i små sko, undrer mig over jeg ikke har fået en påtale fra nogen, fordi jeg skrev blegansigter.
Hvorfor skulle du få en påtale?
Fordi det vel kan forståes lige så racistisk som ordet Neger. :-)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 03. jan, 2013 23:01

Præcis Lysholt.
Verden er smask fuld af hyklere....

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » torsdag, 03. jan, 2013 23:40

Det synes jeg er noget af et "long-shot"
Fan af Manchester United

Besvar