Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 30. aug, 2013 21:48

Jesper skrev:Skal vi lave en tråd hvor vi evaluerer vinduet eller holde det i denne tråd?
Det synes jeg er en god idé. Det vil gøre det overskueligt at diskutere hele vinduet som helhed - alternativ kunne tråden "Forventninger til sæsonen 2013-14" bruges, når nu vi efter vinduet har bedre udgangspunkt for at diskutere forventninger.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » fredag, 30. aug, 2013 22:42

Vi kunne også bruge tråden med bekræftede handler?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 22:47

Er jeg den eneste, der synes, at det vil være overkill at hente både Ilori og Sakho?

Vi har for pokker da kun brug for en af dem med Agger, Toure, Skrtel, Wisdom, Kelly og den skadede Coates alle stadig i klubben. Selv hvis vi sælger Skrtel, synes jeg stadig kun, at vi har brug for en af de to i en sæson, hvor vi ikke deltager i Europa.

Og så krydser jeg alt hvad jeg har for, at vi ikke henter Moses.
Kloppite

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 30. aug, 2013 22:48

texy skrev:Er jeg den eneste, der synes, at det vil være overkill at hente både Ilori og Sakho?

Vi har for pokker da kun brug for en af dem med Agger, Toure, Skrtel, Wisdom, Kelly og den skadede Coates alle stadig i klubben. Selv hvis vi sælger Skrtel, synes jeg stadig kun, at vi har brug for en af de to i en sæson, hvor vi ikke deltager i Europa.

Og så krydser jeg alt hvad jeg har for, at vi ikke henter Moses.
Skrtel er på vej ud. Coates er på vej ud. Wisdom skal lejes ud. Kelly opfattes som back. Det efterlader Agger og Toure.

Ilori er derudover nok ikke klar til at være noget nær førsteholdsfodbold i den første sæson umiddelbart.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 30. aug, 2013 22:54

Kolo Touré er stadig et usikkert kort for mig, selvom han er startet godt. Hvor længe kan han holde niveauet? I de fem topklubber i ligaen ville han i hvert fald ikke være at finde blandt de tre foretrukne midtstoppere. Coates og Skrtel er vel begge på vej ud? Wisdom og Kelly betragter jeg som det rene ingenting til midterforsvaret. Det er vel kun Agger, der virkelig har hele pakken, og ham er man/jeg konstant bange for løber ind i en skade.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » fredag, 30. aug, 2013 22:59

ThunderZtorm skrev:
texy skrev:Er jeg den eneste, der synes, at det vil være overkill at hente både Ilori og Sakho?

Vi har for pokker da kun brug for en af dem med Agger, Toure, Skrtel, Wisdom, Kelly og den skadede Coates alle stadig i klubben. Selv hvis vi sælger Skrtel, synes jeg stadig kun, at vi har brug for en af de to i en sæson, hvor vi ikke deltager i Europa.

Og så krydser jeg alt hvad jeg har for, at vi ikke henter Moses.
Skrtel er på vej ud. Coates er på vej ud. Wisdom skal lejes ud. Kelly opfattes som back. Det efterlader Agger og Toure.

Ilori er derudover nok ikke klar til at være noget nær førsteholdsfodbold i den første sæson umiddelbart.
+ Kolo er vel ikke starterpotentiale mere end 2 sæsoner? (Logisk set)

:dontknow:

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 30. aug, 2013 23:01

Du kan vel kun bedømme spillere ud fra det niveau de viser. Kolo Toure har været fremragende. Hvis Toure på det niveau han har vist, ikke kan starte for nogle af top5 holdene, så har flere af deres midterforsvarere godt nok løftet niveauet indenfor den seneste uges tid.

Agger, Sakho, Toure og Ilori vil være rigtig godt. Wisdom har brug for at spille kampe, så han opgraderer sit taktiske niveau markant. Tydeligt han har været vant til at dominere på sine atletiske kvaliteter på ungdomsniveau, så det aldrig har været vigtigt at time sine indgreb og positionere sig korrekt.

Hvad angår Moses, så er han stadig bedre end både Sterling og Ibe, så jeg håber så afgjort vi får ham eller en anden der er bedre end de to.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 30. aug, 2013 23:03

det var 110 mil pund som tottenham har brugt? :D splash dat cash, kunne være sjovt nu hvis real madrid spiller hardball med Tottenham og trækker tilbudet og kun vil give 60 mil eller noget i den stil .
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 30. aug, 2013 23:07

I Man City var han jo fjerdevalg. I Man Utd ville han ikke komme foran Ferdinand, Vidic eller Evans. Det kan jeg selvfølgelig ikke bevise, men det tror jeg, og han er da også dårligere end dem i min optik. Chelsea har både Terry, Cahill, Luiz og for den sags skyld Ivanovic. I Arsenal og Spurs ville han måske være tredjevalg (måske fordi Vermaelen og Kaboul stadig er skadede/ude af form, mens Chiriches er helt ny), men han ville ikke komme i start 11'eren. Jeg vil egentlig også mene, at der hos os er mere perspektiv i Sakho, hvis vi henter ham, men så er der spørgsmålet om to venstrebenede, som dog burde kunne lade sig gøre.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 23:08

ThunderZtorm skrev:
texy skrev:Er jeg den eneste, der synes, at det vil være overkill at hente både Ilori og Sakho?

Vi har for pokker da kun brug for en af dem med Agger, Toure, Skrtel, Wisdom, Kelly og den skadede Coates alle stadig i klubben. Selv hvis vi sælger Skrtel, synes jeg stadig kun, at vi har brug for en af de to i en sæson, hvor vi ikke deltager i Europa.

Og så krydser jeg alt hvad jeg har for, at vi ikke henter Moses.
Skrtel er på vej ud. Coates er på vej ud. Wisdom skal lejes ud. Kelly opfattes som back. Det efterlader Agger og Toure.

Ilori er derudover nok ikke klar til at være noget nær førsteholdsfodbold i den første sæson umiddelbart.
Hvis vi sælger Skrtel, så giver det måske mening. Forstår dog ikke, hvorfor vi vil af med Skrtel. Synes, at han er langt bedre, end mange lige nu giver ham kredit for.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 23:13

Alonso skrev: Hvad angår Moses, så er han stadig bedre end både Sterling og Ibe, så jeg håber så afgjort vi får ham eller en anden der er bedre end de to.
Det kan du påstå lige så mange gange du vil, men jeg køber den aldrig.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 30. aug, 2013 23:16

AJ skrev:I Man City var han jo fjerdevalg. I Man Utd ville han ikke komme foran Ferdinand, Vidic eller Evans. Det kan jeg selvfølgelig ikke bevise, men det tror jeg, og han er da også dårligere end dem i min optik. Chelsea har både Terry, Cahill, Luiz og for den sags skyld Ivanovic. I Arsenal og Spurs ville han måske være tredjevalg (måske fordi Vermaelen og Kaboul stadig er skadede/ude af form, mens Chiriches er helt ny), men han ville ikke komme i start 11'eren. Jeg vil egentlig også mene, at der hos os er mere perspektiv i Sakho, hvis vi henter ham, men så er der spørgsmålet om to venstrebenede, som dog burde kunne lade sig gøre.
Ved ikke hvad der gik galt i Man City, men gode spillere er før blevet isoleret der. Det var vel først efter dopingdommen han røg af holdet?

Hvad angår Sakho, så er jeg ret sikker på han, som udgangspunkt, er købt ind til at starte. Hvorfor udskifte bænken i PSG med bænken i Liverpool? Ikke at Toure og Agger kan spille alle kampe, men uden Europa har vi ikke så meget at give af, hvis vi undgår skader.

Sakho skal naturligvis gøre sig fortjent til pladsen i kampene og på træningsbanen, men tvivler på vi betaler +100 mio. kroner og sikkert en god løn for en spiller der primært skal varme bænk.

@texy
Hvordan bedømte du Ibe imod Notts County?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 30. aug, 2013 23:18

@ Alonso

Jeg vil mene at både Kompany, Nastasic og Lescott var bedre. Men nok om det.

Vi er helt enige om, at Sakho må være tiltænkt startopstillingen, men det bliver interessant at se.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 23:34

Alonso skrev:@texy
Hvordan bedømte du Ibe imod Notts County?
Som en spiller, der faldt helt igennem. Sterling var blandt de tre bedste på banen.

Jeg hr sgu også set Moses spille dårlige kampe. Har aldrig set ham totalt præge en kamp. En lidt dårligere version af Downing.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 30. aug, 2013 23:36

texy skrev:En lidt dårligere version af Downing.
Det svarer i min verden til at sige, at Christian Poulsen er bedre end Lucas. Men det her er nok en diskussion, vi aldrig bliver enige om. ;-)
Liverpool Football Klopp

Besvar