Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af kongrasmus » tirsdag, 22. apr, 2014 18:20

Nikolai skrev:Ingen tvivl Eriksen har vist sit værd i PRL jeg ser ham dog ikke som en LFC spiller. Nok løber han meget, men hvad får han ud af de løb. Hans defensive aktioner på Anfield, var håbløse i mine øjne, så det kan godt være han positionere sig, men til hvilken nytte. For 200mil ser jeg dem gerne forstærke vores back positioner, og så mener jeg Lucas tid i Liverpool er forbi, han er i mine øjne ikke en top spiller, han var god for os da vi lå uden for top 5. Og i tanke at vi nu har Gerrard, Allen, Henderson, Coutinho, og Sterling til at dække midtbanen, mener jeg en spiller af bedre klasse er nødvendig for at dække ind for Gerrard, der ikke kan klare alle de kampe i næste sæson.

Så bliver vi nød til at skabe konkurrence på målmandsposten, jeg synes nu Mignolet er en god keeper, og han skal nok blive bedre. Ligesom Henderson, Sterling, Allan, Flannagan. Giv ham tid, men han skal ikke tro at han er sikkert valg.

Schnederlin mener jeg vil passe godt ind i vores trup, samt Nathaniel Clyne. Begge for vi nok ikke, men to gode spillere.

Bender er for mig også en mulighed.
samt konoplyanka..

Det er VM og jeg tror det bliver svært at handle, og kan blive dyrt, og pengene skal bruges fornuftigt.
Enig. Skyd lucas afsted nu, så vi stadig kan tjene på ham. Han har jo stadig gode FM stats ;)
Don't worry be happy. YNWA!

Nikolai
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 18. apr, 2014 00:42
Alder: 36

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Nikolai » tirsdag, 22. apr, 2014 18:22

Sorry, det går stærkt en gang imellem. Men du forstod jo hvad jeg mente :D :lol:
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af asger90 » tirsdag, 22. apr, 2014 20:43

Borini kårets til årets unge spiller i Sunderland. Ganske fin sæson han har haft. Uanset om vi skulle finde på ikke at beholde ham i truppen så kan vi da hvert fald glæde os over at vi formentlig kan score en fin sum hvis vi vælger at sælge ham med denne sæsons præstationer.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af thefugle » tirsdag, 22. apr, 2014 20:45

asger90 skrev:Borini kårets til årets unge spiller i Sunderland. Ganske fin sæson han har haft. Uanset om vi skulle finde på ikke at beholde ham i truppen så kan vi da hvert fald glæde os over at vi formentlig kan score en fin sum hvis vi vælger at sælge ham med denne sæsons præstationer.
Jeg ser ham stadig som den nye Kuyt, han skal bare modne lidt i vores system..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.


Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Jensen » onsdag, 23. apr, 2014 08:41




Yep, £60mio. det er ik' så ring' endda ;)


Mon Konoplyanka blir' én af de første vi henter til sommer ?


Jeg har selv en meget våd drøm om Luis Muriel :music:


...... :sign1:

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. apr, 2014 08:43

Ifølge Sky Sports får Rodgers £60 M. at købe ind for.

http://www1.skysports.com/football/news ... fer-market

Mens den norske reportere at det er £40 M.

http://liverpool.no/Nyheter/Transferbud ... n-40M.aspx

Jeg synes ikke det er meget, når man tænker på at vi er garanteret top 3 (giver gode tv penge, og CL bold, som også giver lidt mønt. Vi ved at klubber, som Chelsea, Man C og Man U vil bruge meget mere. Men vi har Rodgers, så vi må¨håbe det opvejer det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Jesper » onsdag, 23. apr, 2014 08:48

Tror trods alt man skal tage den her slags historier med et vist gran salt. Uanset kilderne. Hvorfor skulle omverdenen dog nogensinde få det at vide?

Vi har givetvis et vist budget, men da der både er FFP at tænke på - hvis UEFA holder fast i deres stramme linje, som de proklamerer - og tidligere tiders knap så heldige investeringer, tror jeg Rodgers på trods fantastiske fremskridt på banen, alligevel er sat under et vist pres på transfersiden, men det er en sidebemærkning. Så jeg tror ikke nødvendigvis at vi skal se den store shoppingtur, men mere som man fornemmede i vinter: i stedet store, konkrete investeringer og knap så meget lottokupon. Ikke sådan forstået at FSG går væk fra deres hidtidige strategi, men der er forskel på at smide forholdsvis mange penge ud til spillere fra Barcelonas B-hold eller en angriber fra et spansk bundhold, til en spiller som eks. Salah der har vist sit værd i CL eller Eriksen som har vist sit værd i PL. Prisen er anderledes, det ved jeg, men investeringen er måske også mere sikker.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af rnh » onsdag, 23. apr, 2014 09:05

Der kommer jo nok også en del ind på spiller salg og hvis det lægges oveni det beløb FSG smider så er 40-60 mil £ vil okay.
Jeg syntes bare at det er så svært at prissættelse egne spillere, hvad skal eksempelvis Lucas koste hvis vi valgte at sælge ham eller hvad med Borini. ???

bblauritzen
Indlæg: 1062
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 23. apr, 2014 10:34

rnh skrev:Der kommer jo nok også en del ind på spiller salg og hvis det lægges oveni det beløb FSG smider så er 40-60 mil £ vil okay.
Jeg syntes bare at det er så svært at prissættelse egne spillere, hvad skal eksempelvis Lucas koste hvis vi valgte at sælge ham eller hvad med Borini. ???
Jeg forventer ikke den store spillerafgang hvis jeg skal være ærlig. Cissokho og Moses ryger vel tilbage og så tror jeg Aspas, Coates og Assaidi bliver bedt om at finde en anden klub.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af JTN » onsdag, 23. apr, 2014 12:14

Barcas transferban er midlertidig ophævet

http://politiken.dk/sport/fodbold/lapri ... t-fjernet/

Det er vel en gylden mulighed for at gafle nogle gode spillere til Rodgers system og samtidig måske sælge til overpris, Reina fx.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Badooo » onsdag, 23. apr, 2014 13:24

Har Barcelona ikke, som den værst holdte hemmelighed nogensinde, allerede sikret sig ter Stegen? Ser ikke Reina indgå i den ligning. Jeg tror Rafa beholder ham i Italien.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af JTN » onsdag, 23. apr, 2014 13:39

Badooo skrev:Har Barcelona ikke, som den værst holdte hemmelighed nogensinde, allerede sikret sig ter Stegen? Ser ikke Reina indgå i den ligning. Jeg tror Rafa beholder ham i Italien.
Pinto har også kontraktudløb, så med mindre de har en Zubizarreta rendende rundt på Masia, tror jeg de skal bruge to gode målmænd. Det er har Valdes skade vel om noget mindet dem om. Desuden er Ter Stegen en lidt usikker hånd at satse alt på, alder og indeværende sæson taget i betragtning. Reina ville passe som hånd i handske til at være backup og muligvis førstevalg, hvis Ter Stegen ikke duer imo.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. apr, 2014 13:44

Hr. Drejer skrev:Ifølge Sky Sports får Rodgers £60 M. at købe ind for.

http://www1.skysports.com/football/news ... fer-market

Mens den norske reportere at det er £40 M.

http://liverpool.no/Nyheter/Transferbud ... n-40M.aspx

Jeg synes ikke det er meget, når man tænker på at vi er garanteret top 3 (giver gode tv penge, og CL bold, som også giver lidt mønt. Vi ved at klubber, som Chelsea, Man C og Man U vil bruge meget mere. Men vi har Rodgers, så vi må¨håbe det opvejer det.
Hvis man lander et sted midt i mellem, så passer det nok meget godt også set i lyset af, at vi ingen penge brugte i vinters, og sidste sommer var der vel omkring 30 mio. £, der fik lov at blive liggende i klubkassen, da vi ikke fik Willian, Mkhitarian mf. ?

Jeg tror, vi sælger Reina, Assaidi, Aspas og Coates og måske nogle yngre spillere for tilsammen ca. 20 mio. £, så det kan meget vel være 70 mio. £ vi har at gøre godt med.
Sælger vi en af vores mere etablerede spillere, så ser det jo anderledes ud.

Lige som Jensen håber jeg også, at Muriel og Konoplyanka bliver de første indkøb, og så har vi skudt de første 30-35 mio. pund / euro af.

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. apr, 2014 13:45

Illori har vist gjort det fint i det spanske. Det bliver spændende om Rodgers ser ham som en del af truppen i næste sæson. Vi har også Wisdom på lån, hvordan er det gået ham? Kan han blive en del af truppen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar