Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. jul, 2014 15:43

LFC-Aaby skrev:
Er ikke sikker på hvordan man skal forstå dette tweet. Vil han ikke til Liverpool eller vil han bare ikke være tungen på vægtskålen i handlen?

Nogen der ved om der er en økonomisk fordel ved at blive solgt, kontra at indgå i en byttehandel?

Næ men jeg ved Juventus før har betalt, store sign on fee`s til de spillere som skriver kontrakt med klubben..
Måske er det en af grundene til, han gerne vil der til..

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jul, 2014 15:56

Mambo skrev:
Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:
Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:Der må da forfanden være nogen af de helt store stjerner der er Liverpool fans og dermed er game på at give projektet en chance.

Hvem? Jeg har ingen ide om, hvem det skulle være!
Netop. Ved det heller ikke...

Hehe. Ja det ser sku noget sort ud:).
Så mange klubber, er der altså heller ikke, der kan smide 50 mio. £ på bordet for en angriber. Det er Barca og RM samt olieklubberne PSG, Monaco, City og Chelsea og måske nogle russiske/øst europæiske, og så har manure tilsyneladende også en god pose penge at handle for, men de skal også have mange spillere, og ser ud til at betale ca. 30-35 mio. max. for spillerne.

Barca har handlet Suarez, RM vil måske slet ikke handle (kæmpestort) i dette vindue, og de 4 andre klubber kan altså max. have x-antal angribere på holdet.
De tyske klubber plejer slet ikke at betale så mange penge for spillere - heller ikke BM.
At sige Liverpool er et skridt ned ad stigen ift. Dortmund finder jeg helt hen i vejret, men derfor kan en spiller da godt have en forkærlighed for klubben og Bundesligaen/Tyskland.
På hvilke parametre synes du Liverpool slår Dortmund?
Nu nærmer jeg mig de 44 år og har derfor fulgt klubben også i vores storhedstid, og hisorisk når Dortmund os til sokkeholderne, og det er jeg sikker på betyder en hel del, og de største spillere ved godt, hvilke klubber, der er toppen af poppen.
Liverpool har stadig rangeret som de allerstørste klubber selv i alle de år, vi ikke har vundet Prl eller været i Cl, når man tænker på salg af merchandise, fanbaser verden over, sponsorater, tilskuere til vores opvisningskampe osv, osv.
Dortmund nærmer sig ikke vores niveau, hvis de havde haft lige så mange sæsoner uden CL deltagelse.
Ellers rangerer jeg Prl over Bundesligaen, når man ser på ligaen som helhed og styrken på de svageste hold.
Vi har også en økonomisk større formåen end Dortmund.

Men ellers har Dortmund helt sikkert en nemmere vej til CL deltagelse hvert år ift. os, og de har fantastiske fans.
Dortmund sælger deres bedste spillere til BM, det ser jeg ikke os gøre bortset fra Torres, som dog var en fin handel for os.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » søndag, 06. jul, 2014 18:45

Niels K skrev: Nu nærmer jeg mig de 44 år og har derfor fulgt klubben også i vores storhedstid, og hisorisk når Dortmund os til sokkeholderne, og det er jeg sikker på betyder en hel del, og de største spillere ved godt, hvilke klubber, der er toppen af poppen.
Liverpool har stadig rangeret som de allerstørste klubber selv i alle de år, vi ikke har vundet Prl eller været i Cl, når man tænker på salg af merchandise, fanbaser verden over, sponsorater, tilskuere til vores opvisningskampe osv, osv.
Dortmund nærmer sig ikke vores niveau, hvis de havde haft lige så mange sæsoner uden CL deltagelse.
Ellers rangerer jeg Prl over Bundesligaen, når man ser på ligaen som helhed og styrken på de svageste hold.
Vi har også en økonomisk større formåen end Dortmund.

Men ellers har Dortmund helt sikkert en nemmere vej til CL deltagelse hvert år ift. os, og de har fantastiske fans.
Dortmund sælger deres bedste spillere til BM, det ser jeg ikke os gøre bortset fra Torres, som dog var en fin handel for os.
Jeg tvivler bare på at historien betyder særligt meget når en spiller skal vælge klub. Sportsligt har de etableret sig som en fast deltager i Champions League, mens vi først skal til at bevise at vi er tilbage som fast inventar i Champions League. Økonomisk har vi måske flere muskler at spille med, uden at vi når de helt store drenges muskler. Jeg er dog ikke klar over hvilken hyre en spiller som Reus kan trække i Dortmund.

Jeg synes da netop også, at vi ofte bliver nødt til at sælge store profiler. Du nævner selv Torres, nu kan vi snart skrive Suarez på den liste, ligesom vi før har solgt bærende kræfter som Mascherano, Xabi Alonso og hvis vi går længere tilbage Michael Owen.

Jeg ser Dortmund og Liverpool som to klubber der på mange måder minder om hinanden, men jeg har en fornemmelse af at den generelle forståelse er, at Dortmund sportsligt er et niveau over os på nuværende tidspunkt. Vi så også Henrikh Mkhitaryan foretrække Dortmund frem for os sidste sæson. Men det kan hurtigt vende. Kvalificerer vi os til CL igen i den nye sæson, så tror jeg at man begynder at opfatte Liverpool som et fast CL-hold igen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 06. jul, 2014 20:23

Markovic er klar ifølge den norske.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 06. jul, 2014 20:38

Markovic er et kæmpe talent, som jeg tidligere har skrevet ville passe perfekt ind i Rodgers system. Markovic er fuldt ud på højde med talenter som Sterling, Januzaj, Kovacic, Shaw og marquinhos, der alle også er under 21.

Som spillertype minder han lidt om Oscar fra Chelsea, da han er meget dynamisk og arbejder hårdt både med og uden bold. Markovic virker dog stadigvæk meget rå, of jeg forventer derfor, at vi yderligere henter en offensiv erstatning, hvor det forventes, at vedkommende leverer fra dag et.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14389
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 06. jul, 2014 20:40

Det lader til at det pludselig går rigtigt stærkt med Markovic nu. Han lyder som en spændende angriber/kant med nogle gode kompetencer. ærlig talt har jeg aldrig set ham spille men ser frem til at se ham i klubben.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 06. jul, 2014 20:48

Jeg er meget begejstret, hvis vi ender med at signe Markovic. Markovic var eminent mod Tottenham og Juventus i sidste års Europa League. Men han har også lidt en tendens til at forsvinde ud af kampene, hvilket jeg dog anser for at være naturlig hos så ung en spiller.

Hans spidskompetence er helt klart hans enorme drive med bolden. Når jeg ser ham løbe med bolden minder han mig om Laudrup i sin elegance, men med en fart der matcher Kaka og Reus, når de driver bolden fremad. Markovic er ikke den elegante dribler, men bruger sin fart til at gå forbi sin oppasser. Han har samtidig en god teknik og et godt blik for spillet.

Man begynder at se et mønster i de spillere, som Rodgers og trænerteamet jagter. Lallana, Can, Markovic og Sanchez er alle meget dynamiske.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 06. jul, 2014 21:02

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg er meget begejstret, hvis vi ender med at signe Markovic. Markovic var eminent mod Tottenham og Juventus i sidste års Europa League. Men han har også lidt en tendens til at forsvinde ud af kampene, hvilket jeg dog anser for at være naturlig hos så ung en spiller.

Hans spidskompetence er helt klart hans enorme drive med bolden. Når jeg ser ham løbe med bolden minder han mig om Laudrup i sin elegance, men med en fart der matcher Kaka og Reus, når de driver bolden fremad. Markovic er ikke den elegante dribler, men bruger sin fart til at gå forbi sin oppasser. Han har samtidig en god teknik og et godt blik for spillet.

Man begynder at se et mønster i de spillere, som Rodgers og trænerteamet jagter. Lallana, Can, Markovic og Sanchez er alle meget dynamiske.
Men han minder da ikke om Oscar, i min verden er han meget mere teknisk og har langt mere speed.
Billede

THE one
Indlæg: 1
Tilmeldt: søndag, 06. jul, 2014 21:10

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af THE one » søndag, 06. jul, 2014 21:14

Forsvarsspillere savnes vi kan forstærke os på alle pladser.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » søndag, 06. jul, 2014 23:18




Ser ud til at vi får en stor del spillere ind, spændende om Rodgers kan nå at få spillet holdet sammen.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 07. jul, 2014 00:24

Det bliver satme ungt, det her...
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jesse Pinkman
Indlæg: 102
Tilmeldt: mandag, 19. aug, 2013 19:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesse Pinkman » mandag, 07. jul, 2014 09:10

Hvad siger folk til at forsøg sig med Jovetic i City?
Ingen tvivl om hans kvaliteter i Firenze, med det har haltet med spilletid og skader har holdt ham tilbage i City.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 07. jul, 2014 09:24

Jesse Pinkman skrev:Hvad siger folk til at forsøg sig med Jovetic i City?
Ingen tvivl om hans kvaliteter i Firenze, med det har haltet med spilletid og skader har holdt ham tilbage i City.
Med de spillere vi har købt og tilsyneladende er ved at købe, så må det være nok med offensive spillere (hvis ellers Sanchez kommer). Synes vi skulle koncentrere os om Moreno og Lovren - når de andre handler er lukket. Jovetic synes jeg i øvrigt er uinteressant

Brugeravatar
CJohansen
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 23. maj, 2014 20:58
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CJohansen » mandag, 07. jul, 2014 09:54

Så prøver jeg lige at smide et navn. Juan Cuadrado fra Fiorentina. Jeg ved godt vi ikke er sat i forbindelse med ham. Men er sikker på han ville være god på vores hold. Hva siger folk til ham?
Liverpool FC - YNWA 96

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 07. jul, 2014 11:04

Jesse Pinkman skrev:Hvad siger folk til at forsøg sig med Jovetic i City?
Ingen tvivl om hans kvaliteter i Firenze, med det har haltet med spilletid og skader har holdt ham tilbage i City.
Kunne faktisk være en rigtig god Suarez erstatning. En jeg ikke selv lige har haft i tanker, men havde det for et års tid siden, da Suarez også var rygtet væk.

Han er lidt større i sine bevægelser, men indgår rigtig godt i småspil og har gode aflveringsegenskaber. Er også god med ryggen til mål, hvor han får vendt sin direkte modstander af. Derudover kan han spille 9'er positionen alene, men også 10'er eller avanceret kant.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar