Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » fredag, 18. jul, 2014 19:51

Liverpool 1 2014/2015:
-----------------Mignolet
Johnson-NY(Lovren)-Sahko-NY(Rodrigues)
-------------Henderson-Gerrard
Markovic------NY(Reus)-------Sterling
----------------Sturridge

Liverpool 2 2014/2015:
------------------Reina
Flanagan-Skrtel-Agger-Enrique
------------Can-Allen
Lallana-------Lambert-------Coutinho
----------------NY(Remy)

Ekstra reserver: Lucas-Ilori-Borini-Suso-Kelly-Robinson-Teixeira-Ibe-Wisdom

Sælges: Toure-Coates-Aspas-Alberto-Assaidi

Med de allerede foretagne indkøb + de helt rigtige (dem jeg har skitseret eller lignende) resterende indkøb kan man virkelig sige at BR har adresseret svagheden i den manglende bredde så vi nærmest vil have 2 næsten lige gode hold.....sådan har det ikke set ud i Liverpool siden de glade 80ere.....og dengang var det endda ikke lige så udtalt. Så jeg er meget spændt på om det lykkes BR at købe Reus/Vidal/Isco og Hummels/Varane/Lovren, en venstre back og så røverkøbet Remy eller Bony. Det kan dog godt være at det bliver nødvendigt at sælge 1 eller 2 mere for at finansiere de 4 indkøb jeg nævner. I så fald vil jeg ikke have noget imod at vi sælger Lucas, Reina og Skrtel. Men sælger vi sidstnævnte skal vi gerne have 2 nye centrale forsvarere....

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 18. jul, 2014 19:55

LFC_20 skrev:

Remy som supplement, til Studge, sammen med Lambert - ville være ganske fint.
Nogen idé hvad han kræver i løn?

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » fredag, 18. jul, 2014 20:08

JudgeStudge skrev:Liverpool transfer hit-list now includes Arturo Vidal, Paul Pogba and Marco Reus

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... zg.twitter
Brendan Rodgers skrev:“The signings we have made have no relation to Luis going. Absolutely. These are players that were always earmarked to come in."
Reus har selvfølgelig været nævnt i et stykke tid, så at hans navn dukker op igen kan ikke overraske. Men Vidal og Pogba er nye på listen. Jeg tror ikke rigtig på det. Vil helst have Reus af de 3. Vidal har gjort det godt i Serie A, jeg tror ikke på ham på samme måde i Premier League. Pogba er et kæmpe talent og ham så jeg da gerne i Liverpool men tror ikke på at han kommer.
Billede

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » fredag, 18. jul, 2014 20:21

OBI-WAN skrev:
LFC_20 skrev:

Remy som supplement, til Studge, sammen med Lambert - ville være ganske fint.
Nogen idé hvad han kræver i løn?

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 18. jul, 2014 20:25

Puha, hvor jeg dog håber, det er en and med Remys løn...
Det kan simpelthen ikke passe.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » fredag, 18. jul, 2014 20:34

ElTorro skrev:Puha, hvor jeg dog håber, det er en and med Remys løn...
Det kan simpelthen ikke passe.
Tror sgu nok det skal passe.

Da QPR købte ham, lå de til en stensikker nedrykning i PrL og der var interesse fra andre og større PrL-klubber, heriblandt Newcastle. Men han valgte, det til trods, QPR. Angiveligt fordi de gav ham en pæn løn.

Så kan sagtens se hvorfor han skulle være så løntung.

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » fredag, 18. jul, 2014 21:33

http://www.youtube.com/watch?v=rlYrndbblKk Prøv lige at se videoen.
Reus, vil du ikke nok komme til Liverpool. Og Liverpool, smid nu forhelvede et bud efter ham, det værste er et nej, det bedste er et ja, hvis de blot beder om flere penge skal vi da gøre det.

Hvad med et frækt bud på Piszczek. Han kan måske lokke Reus med. Piszczek levere altid stabilt og kan sagtens deltage i det offensive.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 18. jul, 2014 21:38

Bittert med de lave ambitioner, klubben har, når vi nu har fået så stor en pose penge at gøre med. Remy og Bony er i mine øjne ikke spillere, der bør sættes i forbindelse med os. Det trækker os stille og roligt ned mod middelmådigheden igen.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 18. jul, 2014 21:39

Han må gerne få 80-90k om ugen. De skal bare først udløses, når hans scoringssnit ligger på over 0,66 over 20 kampe, eller noget andet fikst. Indtil da må han få en løn, som gør vi kan slippe af med ham igen. Jeg tror ikke engang Sturrigde får så meget. Kan lige se det for mig, at vi igen skal til at betale en spiller for at forlade os.
Men jeg synes at have læst, at Rodgers og Co. i høj grad ønsker de her præstationbaserede lønninger.
Aggerdoo skrev:Bittert med de lave ambitioner, klubben har, når vi nu har fået så stor en pose penge at gøre med. Remy og Bony er i mine øjne ikke spillere, der bør sættes i forbindelse med os. Det trækker os stille og roligt ned mod middelmådigheden igen.
Remy til 8m£ er ikke uambitiøst, det er sund fornuft. Vi er nødt til at have bredde oppe foran og han har klart bevist han kan begå sig i PL. Så ind med ham og ud med Borini! Klar forstærkning. Han skal jo ikke ses som en direkte erstatning for Suarez og endeligt punktum for dette transfervindue. Så tag nu lige en dyb indånding.
Bony-interessen afhang vidst af, om vi kunne få ham til 12m£, og til den pris er det også en no brainer..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 18. jul, 2014 22:51

Hvis Borini smutter til £14m, så må der efterhånden være nok penge til at byde på en eller to topspillere. Jeg ved godt, at der går ren FM i den, men det er sgu svært andet, når vi har smidt £90m i kisten.

Naturligvis fortsætter Reus med at være ønsket. Og hvorfor ikke prøve med £50-55m nu? Eller Falcao til den pris?

Alternativt, hvad med et bud på Tevez i omegnen af £20m? Ribery eller Robben til £30m? Di Maria til £30+m? Cavani til £40m?

Eller i den anden ende. Hummels til £30m? Varane til £25m? Eller helt uhørt Lahm til £20m?

Det må være muligt, at signe blot en enkelt spiller, som allerede nu befinder sig på øverste hylde. I det allermindste må vi efterhånden være i stand til at lukke Moreno-handlen. Det burde de £4m vi får i profit på Borini kunne sikre. Og det ville glæde mig enormt, hvis vi fik ham ind.
Kloppite

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 18. jul, 2014 23:00

texy skrev:Hvis Borini smutter til £14m, så må der efterhånden være nok penge til at byde på en eller to topspillere. Jeg ved godt, at der går ren FM i den, men det er sgu svært andet, når vi har smidt £90m i kisten.

Det må være muligt, at signe blot en enkelt spiller, som allerede nu befinder sig på øverste hylde. I det allermindste må vi efterhånden være i stand til at lukke Moreno-handlen. Det burde de £4m vi får i profit på Borini kunne sikre. Og det ville glæde mig enormt, hvis vi fik ham ind.
Jeg er helt overbevist om, at vi vil gå efter en absolut topspiller, men det skal vel stadig være den rigtige og ikke bare en vilkårlig fra den såkaldt øverste hylde. Det er allerede udtalt, at pengene fra Suarez' salg ryger direkte over transferbudgettet. Så er spørgsmålet bare, om det kan lade sig gøre for os at hente spiller fra øverste hylde.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 18. jul, 2014 23:25

med de targets vi går efter har vi for mange penge tilbage. ellers skal vi købe 10 spillere :)

vi har reelt 110 mil pund og købe spillere for og klubben har sagt at de har tænkt sig at bruge hver en øre, specielt også fordi vi ikke har brugt all de penge vi kunne de sidste 2 vinduer

Tror vi alle ønsker Reus

Håber vi henter Raphaël Varane & moreno

selv med de 3 spillere bør vi ikke komme meget over 110 mil pund
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LR75 » fredag, 18. jul, 2014 23:33

texy skrev:Hvis Borini smutter til £14m, så må der efterhånden være nok penge til at byde på en eller to topspillere. Jeg ved godt, at der går ren FM i den, men det er sgu svært andet, når vi har smidt £90m i kisten.

Naturligvis fortsætter Reus med at være ønsket. Og hvorfor ikke prøve med £50-55m nu? Eller Falcao til den pris?

Alternativt, hvad med et bud på Tevez i omegnen af £20m? Ribery eller Robben til £30m? Di Maria til £30+m? Cavani til £40m?

Eller i den anden ende. Hummels til £30m? Varane til £25m? Eller helt uhørt Lahm til £20m?

Det må være muligt, at signe blot en enkelt spiller, som allerede nu befinder sig på øverste hylde. I det allermindste må vi efterhånden være i stand til at lukke Moreno-handlen. Det burde de £4m vi får i profit på Borini kunne sikre. Og det ville glæde mig enormt, hvis vi fik ham ind.
Jeg synes ikke, Di Maria vil forstærke os væsentligt. Måske ser jeg ikke nok spansk fodbold, men jeg synes bare ikke, han er SÅ god, som mange gør ham til. VM har heller ikke overbevist mig. Vi mangler bestemt ikke kvalitet på midten, og da slet ikke med købet af Lallana. Jeg så dog rigtig gerne, at vi for alvor forstærkede os på vores mest kritiske position lige nu, angrebet. Vi kan ikke erstatte Luis, men en Tevez til 20 mio., ville være en vild signing. Også selvom det kun er en kortsigtet løsning.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 18. jul, 2014 23:35

hvis vi ikke henter moreno ind pga vi ikke vil betale 3 mil pund og så ikke henter en klasse venstre back og er dårlige på den position næste season, så må der altså rulle hoveder
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » lørdag, 19. jul, 2014 00:09

LR75 jeg er så glad for dit indlæg, for hvor er jeg dog enig i din vurdering af Di Maria og det er sku dejligt at blive bekræftet i at man ikke er den eneste der ikke vurdere en spiller til at være hvad der ofte bliver skrevet.
PS. Ikke relevant. Har det på samme måde med David Luis. :roll:
Tevez og Reus ja så er vi sku klar til en ny sæsons. :D

Besvar