Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. jul, 2014 00:18

OBI-WAN skrev:Han må gerne få 80-90k om ugen. De skal bare først udløses, når hans scoringssnit ligger på over 0,66 over 20 kampe, eller noget andet fikst. Indtil da må han få en løn, som gør vi kan slippe af med ham igen. Jeg tror ikke engang Sturrigde får så meget. Kan lige se det for mig, at vi igen skal til at betale en spiller for at forlade os.
Men jeg synes at have læst, at Rodgers og Co. i høj grad ønsker de her præstationbaserede lønninger.
Aggerdoo skrev:Bittert med de lave ambitioner, klubben har, når vi nu har fået så stor en pose penge at gøre med. Remy og Bony er i mine øjne ikke spillere, der bør sættes i forbindelse med os. Det trækker os stille og roligt ned mod middelmådigheden igen.
Remy til 8m£ er ikke uambitiøst, det er sund fornuft. Vi er nødt til at have bredde oppe foran og han har klart bevist han kan begå sig i PL. Så ind med ham og ud med Borini! Klar forstærkning. Han skal jo ikke ses som en direkte erstatning for Suarez og endeligt punktum for dette transfervindue. Så tag nu lige en dyb indånding.
Bony-interessen afhang vidst af, om vi kunne få ham til 12m£, og til den pris er det også en no brainer..
Men hvad skal vi bruge endnu en backup/breddespiller til? Vi har Sturridge, der er starter, og Lambert, der ikke bør være andet end backup. Vi skal have én ind, der virkelig kan tage kampen op med Sturridge - og også gerne være bedre. Det er altså et kæmpe hul, der skal udfyldes efter Suarez.

Remy er ikke på niveau med Sturridge. Og så er han oven i købet 27 år, så det er nok tvivlsomt, hvor meget mere han lægger på sit spil.

- Og tager man Sturridges skadeshistorik in mente, så er det særdeles vigtigt, at vi har et kvalitetsalternativ. Det har vi ikke nu, og det vil vi ikke få med Remy.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. jul, 2014 00:22

Men det ser ud til, at det er mere end bare snak med Remy.




Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 19. jul, 2014 00:25

Aggerdoo skrev:Men det ser ud til, at det er mere end bare snak med Remy.



med Borini Aspas og Luis væk skal der hentes 2 angribere. Fint med Remy som den ene ser dog gerne en bedre angriber også.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 19. jul, 2014 00:35

Ardas (angivelige) agent kommer med lidt udtalelser:

http://www.express.co.uk/sport/football ... etico-stay

Ardas agent skrev:Arda is training with his team. We aren't thinking about leaving right now, he is happy at Atletico Madrid.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. jul, 2014 00:37

Kelly skrev: med Borini Aspas og Luis væk skal der hentes 2 angribere. Fint med Remy som den ene ser dog gerne en bedre angriber også.
Det kommer vel an på om vi skal spille en ren 4-2-3-1, så har vi Sturr, Lambert og ham der franskmanden, 3 ser jeg som fint besat, hvis altså vi spiller med 1 fremme, som ikke skal flagre så meget som Sturr og Suare sidste sæson. Det er jeg er overbevist om er planen, men har før taget fejl om noget jeg var overbevist om ville blive sådan :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. jul, 2014 00:38

LR75 skrev:
texy skrev:Hvis Borini smutter til £14m, så må der efterhånden være nok penge til at byde på en eller to topspillere. Jeg ved godt, at der går ren FM i den, men det er sgu svært andet, når vi har smidt £90m i kisten.

Naturligvis fortsætter Reus med at være ønsket. Og hvorfor ikke prøve med £50-55m nu? Eller Falcao til den pris?

Alternativt, hvad med et bud på Tevez i omegnen af £20m? Ribery eller Robben til £30m? Di Maria til £30+m? Cavani til £40m?

Eller i den anden ende. Hummels til £30m? Varane til £25m? Eller helt uhørt Lahm til £20m?

Det må være muligt, at signe blot en enkelt spiller, som allerede nu befinder sig på øverste hylde. I det allermindste må vi efterhånden være i stand til at lukke Moreno-handlen. Det burde de £4m vi får i profit på Borini kunne sikre. Og det ville glæde mig enormt, hvis vi fik ham ind.
Jeg synes ikke, Di Maria vil forstærke os væsentligt. Måske ser jeg ikke nok spansk fodbold, men jeg synes bare ikke, han er SÅ god, som mange gør ham til. VM har heller ikke overbevist mig. Vi mangler bestemt ikke kvalitet på midten, og da slet ikke med købet af Lallana. Jeg så dog rigtig gerne, at vi for alvor forstærkede os på vores mest kritiske position lige nu, angrebet. Vi kan ikke erstatte Luis, men en Tevez til 20 mio., ville være en vild signing. Også selvom det kun er en kortsigtet løsning.
Hamrende, HAMRENDE uenig. Di Maria er virkelig en klassespiller, og han har blot bygget endnu mere på i denne sæson. Han har været en af Real Madrids helt store profiler i denne sæson, og han har udviklet sig til også at kunne spille en mere central rolle - og ikke kun på kanten.

Han er virkelig komplet. God fart, god teknik, aggressiv, hårdtarbejdende, målfarlig, kan gøre sine medspillere farlige.

Han vil være en kæmpe forstærkning for os - og det er den hylde, vi først og fremmest bør forsøge os på.

- Og nej, han spillede ikke nogen specielt imponerende VM-slutrunde. Men for Real har han været virkelig stærk hele den forgangne sæson.

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LR75 » lørdag, 19. jul, 2014 00:53

Aggerdoo skrev:
LR75 skrev:
texy skrev:Hvis Borini smutter til £14m, så må der efterhånden være nok penge til at byde på en eller to topspillere. Jeg ved godt, at der går ren FM i den, men det er sgu svært andet, når vi har smidt £90m i kisten.

Naturligvis fortsætter Reus med at være ønsket. Og hvorfor ikke prøve med £50-55m nu? Eller Falcao til den pris?

Alternativt, hvad med et bud på Tevez i omegnen af £20m? Ribery eller Robben til £30m? Di Maria til £30+m? Cavani til £40m?

Eller i den anden ende. Hummels til £30m? Varane til £25m? Eller helt uhørt Lahm til £20m?

Det må være muligt, at signe blot en enkelt spiller, som allerede nu befinder sig på øverste hylde. I det allermindste må vi efterhånden være i stand til at lukke Moreno-handlen. Det burde de £4m vi får i profit på Borini kunne sikre. Og det ville glæde mig enormt, hvis vi fik ham ind.
Jeg synes ikke, Di Maria vil forstærke os væsentligt. Måske ser jeg ikke nok spansk fodbold, men jeg synes bare ikke, han er SÅ god, som mange gør ham til. VM har heller ikke overbevist mig. Vi mangler bestemt ikke kvalitet på midten, og da slet ikke med købet af Lallana. Jeg så dog rigtig gerne, at vi for alvor forstærkede os på vores mest kritiske position lige nu, angrebet. Vi kan ikke erstatte Luis, men en Tevez til 20 mio., ville være en vild signing. Også selvom det kun er en kortsigtet løsning.
Hamrende, HAMRENDE uenig. Di Maria er virkelig en klassespiller, og han har blot bygget endnu mere på i denne sæson. Han har været en af Real Madrids helt store profiler i denne sæson, og han har udviklet sig til også at kunne spille en mere central rolle - og ikke kun på kanten.

Han er virkelig komplet. God fart, god teknik, aggressiv, hårdtarbejdende, målfarlig, kan gøre sine medspillere farlige.

Han vil være en kæmpe forstærkning for os - og det er den hylde, vi først og fremmest bør forsøge os på.

- Og nej, han spillede ikke nogen specielt imponerende VM-slutrunde. Men for Real har han været virkelig stærk hele den forgangne sæson.
Ja, det er muligt... som sagt ser jeg ikke nok spansk fodbold til at kunne vurdere det. Men med tilgangen af Markovic, så ser jeg bare ikke, at der er en naturlig plads til Di Maria. Jo, selvfølgelig, hvis han er så meget bedre, end det vi har. Ud fra det, jeg har set, synes jeg ikke, han har the cutting edge.

Der er dog en anden argentiner, jeg gerne ville have (tilbage), og det var Masch. Hos os var han midtbanespiller, Barcelona har gjort ham til forsvarsspiller. Til trods for lidt manglende højde, så kan han være en god stopper i 4-5 år endnu. Men måske mest i Spanien, hvor de høje indlæg ikke er så afgørende.

andeth
Indlæg: 210
Tilmeldt: søndag, 11. maj, 2008 20:41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af andeth » lørdag, 19. jul, 2014 10:36

Med den udmelding fra Mourinho, bliver det nok definitivt ikke til noget med Lukaku. Jeg tror bestemt, at han kunne blive fantastisk god for LFC, og det ville være så fedt, at se ham have stor succes hos os, mens Chelsea ikke turde satse på ham a la Sturridge, men sådan bliver det altså nok ikke i denne omgang.


http://www1.skysports.com/football/news ... e-mourinho

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. jul, 2014 11:27

Mourinho er utroværdig og fuld af bullshit så den udtalelse er intet værd. Men jeg tror de er færdige med at sælge angribere til os.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » lørdag, 19. jul, 2014 11:35

Jeg er helt enig med Aggerdoo omkring Di Maria. Han er virkelig, virkelig en klassespiller og som minimum på niveau med Reus. Som Morten Bruun rigtig nok kommenterede under en Real Madrid-kamp: "Måske Di Maria skal stoppe snakken om, at han er heldig at spille med både Messi og Ronaldo - det er vel efterhånden dem, der er heldige at spille med Di Maria". Hvis han er mulig at hente, så er det en no-brainer og en transfer, der vil slå fast, at vi er tilbage på toppen. Jeg tør dog ikke tro på det ske.
Liverpool Football Klopp

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacob-vig » lørdag, 19. jul, 2014 14:55

Manchester United skulle være tæt på at hente PSG-angriberen Edinson Cavani, der ikke er tilfreds på Parc des Princes - Express

Beklager der ikke er link men som der står er nyheden bragt af Express. Jeg faldt over den på PL bold der ikke havde noget link.

Nu til sagen. Hvis det her passer og United kan få ham kan vi også. For det første vil jeg gå så langt som at sige at jeg heller vil have Cavani end Reus. Jeg mener Reus er en bedre og mere fleksibel spiller, men der er bare mere brug for Cavani. For det andet gider Cavani ikke stå i skyggen af førsteangriberen mere. Han gør det på landsholdet (Suarez) og i PSG (Zlatan). Hvis han skifter til United vil han stærkt kæmpe med pladsen sammen med Van Persie, som allerede har høj høj status blandt fansene. Her vil han være første angriber i LFC og man vil tilpasse spillet mere efter ham ind Sturridge. Sturridge vil dog forsat starte inde. For det tredje har vi Champions League og tilbyde. For det fjerde har vi en langt mere offensiv tilgang til spillet hvor han har mulighed for at score flere mål her. For det femte vil han være 2 valg til at tage frispark og straffe for os, mens han i United vil være bag Rooney og Van Persie. Der er sikkert mange flere grunde :D

Tror desværre bare det er en and :doh1:

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 19. jul, 2014 15:23

jacob-vig skrev:Manchester United skulle være tæt på at hente PSG-angriberen Edinson Cavani, der ikke er tilfreds på Parc des Princes - Express

Beklager der ikke er link men som der står er nyheden bragt af Express. Jeg faldt over den på PL bold der ikke havde noget link.

Nu til sagen. Hvis det her passer og United kan få ham kan vi også. For det første vil jeg gå så langt som at sige at jeg heller vil have Cavani end Reus. Jeg mener Reus er en bedre og mere fleksibel spiller, men der er bare mere brug for Cavani. For det andet gider Cavani ikke stå i skyggen af førsteangriberen mere. Han gør det på landsholdet (Suarez) og i PSG (Zlatan). Hvis han skifter til United vil han stærkt kæmpe med pladsen sammen med Van Persie, som allerede har høj høj status blandt fansene. Her vil han være første angriber i LFC og man vil tilpasse spillet mere efter ham ind Sturridge. Sturridge vil dog forsat starte inde. For det tredje har vi Champions League og tilbyde. For det fjerde har vi en langt mere offensiv tilgang til spillet hvor han har mulighed for at score flere mål her. For det femte vil han være 2 valg til at tage frispark og straffe for os, mens han i United vil være bag Rooney og Van Persie. Der er sikkert mange flere grunde :D

Tror desværre bare det er en and :doh1:
Jeg giver ikke meget for Cavanis evner, hvis han selv skal være den kreative. - Jeg respektere at han kan stå de rigtige steder og lave mål, og dette element vil jeg glædeligt se i Liverpool - Men jeg er ikke videre imponeret af hans fodboldspil og ser ham ikke som en der kan vende en kamp for os, som Suarez.

På Uruguays landshold under VM, så vi intet fra Cavani, i de kampe Suarez ikke var med. Har ikke set ham ret meget i PSG, så mit grundlag er måske lidt tyndt, men syntes dog ikke jeg har set noget der skulle fortælle mig andet. Vil være glædeligt hvis der er en som følger mere eller mindre fast med i den franske liga, som kan be- eller afkræfte min teori, om at han skal have nogle til at lave det kreative for sig?

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 19. jul, 2014 16:18

jacob-vig skrev:Manchester United skulle være tæt på at hente PSG-angriberen Edinson Cavani, der ikke er tilfreds på Parc des Princes - Express

Beklager der ikke er link men som der står er nyheden bragt af Express. Jeg faldt over den på PL bold der ikke havde noget link.

Nu til sagen. Hvis det her passer og United kan få ham kan vi også. For det første vil jeg gå så langt som at sige at jeg heller vil have Cavani end Reus. Jeg mener Reus er en bedre og mere fleksibel spiller, men der er bare mere brug for Cavani. For det andet gider Cavani ikke stå i skyggen af førsteangriberen mere. Han gør det på landsholdet (Suarez) og i PSG (Zlatan). Hvis han skifter til United vil han stærkt kæmpe med pladsen sammen med Van Persie, som allerede har høj høj status blandt fansene. Her vil han være første angriber i LFC og man vil tilpasse spillet mere efter ham ind Sturridge. Sturridge vil dog forsat starte inde. For det tredje har vi Champions League og tilbyde. For det fjerde har vi en langt mere offensiv tilgang til spillet hvor han har mulighed for at score flere mål her. For det femte vil han være 2 valg til at tage frispark og straffe for os, mens han i United vil være bag Rooney og Van Persie. Der er sikkert mange flere grunde :D

Tror desværre bare det er en and :doh1:
Utroligt overvurderet spiller som der under ingen omstændigheder skal bruges penge på. Vi har en frontangriber som hedder Sturridge, og ham kan vi vidst godt stole på næste år os.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LR75 » lørdag, 19. jul, 2014 17:46

LFC_20 skrev:
jacob-vig skrev:Manchester United skulle være tæt på at hente PSG-angriberen Edinson Cavani, der ikke er tilfreds på Parc des Princes - Express

Beklager der ikke er link men som der står er nyheden bragt af Express. Jeg faldt over den på PL bold der ikke havde noget link.

Nu til sagen. Hvis det her passer og United kan få ham kan vi også. For det første vil jeg gå så langt som at sige at jeg heller vil have Cavani end Reus. Jeg mener Reus er en bedre og mere fleksibel spiller, men der er bare mere brug for Cavani. For det andet gider Cavani ikke stå i skyggen af førsteangriberen mere. Han gør det på landsholdet (Suarez) og i PSG (Zlatan). Hvis han skifter til United vil han stærkt kæmpe med pladsen sammen med Van Persie, som allerede har høj høj status blandt fansene. Her vil han være første angriber i LFC og man vil tilpasse spillet mere efter ham ind Sturridge. Sturridge vil dog forsat starte inde. For det tredje har vi Champions League og tilbyde. For det fjerde har vi en langt mere offensiv tilgang til spillet hvor han har mulighed for at score flere mål her. For det femte vil han være 2 valg til at tage frispark og straffe for os, mens han i United vil være bag Rooney og Van Persie. Der er sikkert mange flere grunde :D

Tror desværre bare det er en and :doh1:
Jeg giver ikke meget for Cavanis evner, hvis han selv skal være den kreative. - Jeg respektere at han kan stå de rigtige steder og lave mål, og dette element vil jeg glædeligt se i Liverpool - Men jeg er ikke videre imponeret af hans fodboldspil og ser ham ikke som en der kan vende en kamp for os, som Suarez.

På Uruguays landshold under VM, så vi intet fra Cavani, i de kampe Suarez ikke var med. Har ikke set ham ret meget i PSG, så mit grundlag er måske lidt tyndt, men syntes dog ikke jeg har set noget der skulle fortælle mig andet. Vil være glædeligt hvis der er en som følger mere eller mindre fast med i den franske liga, som kan be- eller afkræfte min teori, om at han skal have nogle til at lave det kreative for sig?
Der må jeg erklære mig helt enig. Cavani gjorde det fantastisk i Italien, og han har også været god i Frankrig. Premier League er dog bare noget helt andet, og ud fra dét, vi så til VM, så har Cavani i den grad brug for talent omkring sig. Det er ikke meget, han kan på egen hånd. Men han er da en verdensklassespiller, det tror jeg ikke, der er nogen tvivl om. Det viser hans stats jo også. Jeg tror bare ikke, han vil passe specielt godt ind ved os, eller i England i det hele taget.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. jul, 2014 01:20



Well, som liverpoolfan, har man jo efterhånden forbudt sig selv, at tro bare det mindste på rygter som linker de største spillere til klubben. Men i dette vindue, er rygterne der da langt om længe. :)

Besvar