Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 08. aug, 2014 13:17

ilusio skrev:
Aggerdoo skrev:Overordnet ret enig med Jesperrosendal.

Bredden er styrket, topniveauet er svækket. Samtlige køb er nogen, vi nok også ville kunne tiltrække uden CL. Vi har brugt en masse penge - uden at rykke os. I hvert fald på papiret.

Men det er noget tid tilbage endnu. Jeg kan stadig nå at blive overbevist om, at Rodgers og Ayre er kompetente hvad angår transfers.
Så:
Suarez, Aspas, Alberto, Moses > Lambert, Lallana, Markovic, Can

?

Og så har vi ikke regnet forsvaret med.
Som jeg siger: Bredden er styrket. Topniveauet er ikke.

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » fredag, 08. aug, 2014 13:26

Aggerdoo skrev:
ilusio skrev:
Aggerdoo skrev:Overordnet ret enig med Jesperrosendal.

Bredden er styrket, topniveauet er svækket. Samtlige køb er nogen, vi nok også ville kunne tiltrække uden CL. Vi har brugt en masse penge - uden at rykke os. I hvert fald på papiret.

Men det er noget tid tilbage endnu. Jeg kan stadig nå at blive overbevist om, at Rodgers og Ayre er kompetente hvad angår transfers.
Så:
Suarez, Aspas, Alberto, Moses > Lambert, Lallana, Markovic, Can

?

Og så har vi ikke regnet forsvaret med.
Som jeg siger: Bredden er styrket. Topniveauet er ikke.
Og det er netop derfor jeg er bange for at vi laver en Spurs v. 2.0

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 08. aug, 2014 13:32

Jesperrosendal skrev:
Aggerdoo skrev:
ilusio skrev:
Aggerdoo skrev:Overordnet ret enig med Jesperrosendal.

Bredden er styrket, topniveauet er svækket. Samtlige køb er nogen, vi nok også ville kunne tiltrække uden CL. Vi har brugt en masse penge - uden at rykke os. I hvert fald på papiret.

Men det er noget tid tilbage endnu. Jeg kan stadig nå at blive overbevist om, at Rodgers og Ayre er kompetente hvad angår transfers.
Så:
Suarez, Aspas, Alberto, Moses > Lambert, Lallana, Markovic, Can

?

Og så har vi ikke regnet forsvaret med.
Som jeg siger: Bredden er styrket. Topniveauet er ikke.
Og det er netop derfor jeg er bange for at vi laver en Spurs v. 2.0
Men ved Spurs forsøgte de jo at købe en hel ny Lineup.
Soldado
Chadil, Eriksen, Lamela
Paulinho, Capoue.

Vi har mistet en spiller og har stadig, stjerner gode spillere på plads, vi mangler bare en eller to for at opgradere.

Stammen hos os er stadig den samme med få ændringer, VI har stadig Sterling, Sturridge, Henderson, Gerrard og Coutinho.
Billede

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » fredag, 08. aug, 2014 13:51

Xenne skrev:Vi har mistet en spiller og har stadig, stjerner gode spillere på plads, vi mangler bare en eller to for at opgradere.

Stammen hos os er stadig den samme med få ændringer, VI har stadig Sterling, Sturridge, Henderson, Gerrard og Coutinho.
Jeg er enig. Jeg vil også vove den påstand, at Tottenham var langt mere afhængige af Bale, end vi har været af Suarez. Ikke for at negligere Suarez overhovedet, men fordi at vores offensiv trods alt ikke trængte til den samme overhaling som Spurs' gjorde.

Selvfølgelig er det ikke ensbetydende med, at man ikke kan bruge transfermidlerne forkert, men jeg frygter bare ikke at vi "laver en Tottenham", som i min optik, præcis som Xenne skriver det, er at hente 5-6 spillere ind, med det formål at de alle skal være i start 11'eren.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 08. aug, 2014 14:04

Når vi snakekr enten bredde eller topniveau, så snakker vi vel om de spillere vi har på banen og ikke kun en plads isoleret?

Derfor vælger jeg at se på forandringerne på de offensive pladser, så min sammenligning ovenfor har ikke kun noget med bredden at gøre, men også topniveauet. Sturridge, Sterling og Coutinho er jo ikke de eneste offensive spillere på banen af gangen og kan ikke spille 55+ kampe. Derfor har de nye spillere i den grad noget med topniveauet at gøre.

Når Henderson fx bruges som fløj/offensiv midt, så spilles han ude af position. Får vi en Markovic/Lallana ind i stedet (og trækker Henderson tilbage), så er vores start-ellever jo stærkere.
I alle kampe skal der roteres en smule, så når "bredden" bliver stærkere, så stiger topniveauet også, så det hænger sammen.

I min verden er de 38 start-ellever vi får næste år stærkere end de var inden dette transfervindue.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » fredag, 08. aug, 2014 14:36

Kelly skrev:
Mysjkin skrev:Jeg føler en uimodståelig trang til at være en sur :old: : vil i være så venlige at fortsætte diskussionen af manures holdopstilling i en anden og mere passende tråd?

Tak!
Enig helt ærligt....
+1
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 08. aug, 2014 15:19

richs skrev:
LFC-Aaby skrev:
richs skrev:Ved godt det er lang tid siden at Hatem ben Arfa er blevet linket til os.

Han er ved at blive frosset ud i Newcastle, han har i hvert fald ikke fået noget nr. til sæsonen. Er han virkelig blevet så ringe at ingen vil røre ham. Han er 27 år og har da før vist lækkerier, men har vel aldrig rigtigt fået fast spilletid i længere tid.

Han må være billig nu og kan vel spille begge kanter+midt = en god back up spiller !
Er vi ikke dækket fint ind med back up spillere? Og til den position har vi Lallana, Coutinho, Markovic, Sterling, Ibe, Suso. Borini og Sturridge kan vel egentlig også dække wide positionere. Det er i min optik fint til to positioner.
Jo det har du nok ret i, men undre mig bare over der hellere ikke er andre hold der vil købe - men han er måske faldet meget i kvalitet
Jeg tror ikke det er kvaliteten der fejler noget, for han er virkelig, virkelig god. Problemet ligger helt sikker i, at han verdens mest skadeplagede spiller.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 08. aug, 2014 19:30

Ifølge et link på den norske så har vi budt på Diego Lopez fra RM. Det vil da en mere end godkendt målmand at få ind istedet for Reina.

http://www.liverpool.no/rykter/Linket-F ... astle.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 08. aug, 2014 19:55

Emmy skrev:Ifølge et link på den norske så har vi budt på Diego Lopez fra RM. Det vil da en mere end godkendt målmand at få ind istedet for Reina.

http://www.liverpool.no/rykter/Linket-F ... astle.aspx
Kunne været fint. I min bog en bedre målmand en Mignolet, og det er bestemt en position, hvor vi kunne trænge til en opgradering.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » fredag, 08. aug, 2014 20:39



Man har vel lov at håbe..

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 08. aug, 2014 20:48

Aarhus skrev:

Man har vel lov at håbe..
På hvad?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 08. aug, 2014 21:04

tror du selv city vil sælge til os ? :D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 08. aug, 2014 21:15

^Stevan Jovetic

Læste også engang, at Markovic og Jovetic skulle have den samme agent, men ved ikke om det passer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 08. aug, 2014 21:19

JudgeStudge skrev:^Stevan Jovetic

Læste også engang, at Markovic og Jovetic skulle have den samme agent, men ved ikke om det passer.
Hvilket ifølge dig betyder?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 08. aug, 2014 21:46

At vi har forhandlet med ham (agenten) før. Jeeez.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar