Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 15. mar, 2015 17:13

Niels K skrev:Det lyder som om, vi er i gang med et seriøst stykke arbejde for at hente Depay:

http://www.liverpool.no/rykter/Kjemper- ... ilner.aspx
Måske. Det er trods alt Mirror, der kører historien. Bild skriver om Firmino.

Men jeg må indrømme, at jeg gerne vil have Depay. Han kan i mine øjne bidrage positivt til den eksisterende trup, eller endda afløse Sterling, hvis han skal videre. Så det rygte må for min skyld gerne være sandt.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 15. mar, 2015 18:30

texy skrev:
Niels K skrev:Det lyder som om, vi er i gang med et seriøst stykke arbejde for at hente Depay:

http://www.liverpool.no/rykter/Kjemper- ... ilner.aspx
Måske. Det er trods alt Mirror, der kører historien. Bild skriver om Firmino.

Men jeg må indrømme, at jeg gerne vil have Depay. Han kan i mine øjne bidrage positivt til den eksisterende trup, eller endda afløse Sterling, hvis han skal videre. Så det rygte må for min skyld gerne være sandt.
Ja, der er gods i ham. Fart, muskler, teknik, og så har han da scoret pænt i denne sæson.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » mandag, 16. mar, 2015 13:20

Lad os hente Zlatan nu hvor han har gjort sig upopulær i Frankrig! ;)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 16. mar, 2015 19:26

Ponzac skrev:Lad os hente Zlatan nu hvor han har gjort sig upopulær i Frankrig! ;)
Spam alert...

http://metro.co.uk/2015/03/16/liverpool ... c-5106404/

:D
Kloppite

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 16. mar, 2015 21:56

Det ville sgu være lidt nice, på trods af hans alder.

steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » mandag, 16. mar, 2015 23:09

Jaa Zlatan!! :D

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 16. mar, 2015 23:10

Jaja, i skal da ha' lov at drømme :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 16. mar, 2015 23:18

Skovdal skrev:Jaja, i skal da ha' lov at drømme :D
Jeg drømmer på ingen måde om Zlatan. Hans niveau er i mine øjne hurtigt dalende, og vi skal ikke ud og betale dyrt for at opleve hans fald fra toppen på første række.

Der er mange andre angribere, som jeg langt hellere vil have. Hvis det skal være i nogenlunde samme alder, så er Tevez langt mere attraktiv for mig. Hans passer også bedre ind i vores kollektive arbejde.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 17. mar, 2015 08:39

texy skrev:
Skovdal skrev:Jaja, i skal da ha' lov at drømme :D
Jeg drømmer på ingen måde om Zlatan. Hans niveau er i mine øjne hurtigt dalende, og vi skal ikke ud og betale dyrt for at opleve hans fald fra toppen på første række.

Der er mange andre angribere, som jeg langt hellere vil have. Hvis det skal være i nogenlunde samme alder, så er Tevez langt mere attraktiv for mig. Hans passer også bedre ind i vores kollektive arbejde.
Jeg tror ikke Zlatan ville passe ind,, lidt same historie som med Balotelli, han har evnerne til at lave farlige dybdeløb, han gør det bare ikke. Ibrahimovic skal ind på et hold hvor han kan være deres helt store offensive stjerne og hvor der kan bygges op rundt om ham. Randers FC ville være et godt bud :aliboronz5:, ahh måske lidt større, men mindre end Tottenham.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 20. mar, 2015 08:27

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... stall.html

- Theo Walcott ind, mon han har hurtigheden og stabiliteten på det her stærke Liverpool-hold, der er ved og bygges op. Den er fifty-fifty, da han også har været meget skadet på det seneste i Arsenal. :violin:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » fredag, 20. mar, 2015 18:07

texy skrev:
Skovdal skrev:Jaja, i skal da ha' lov at drømme :D
Jeg drømmer på ingen måde om Zlatan. Hans niveau er i mine øjne hurtigt dalende, og vi skal ikke ud og betale dyrt for at opleve hans fald fra toppen på første række.

Der er mange andre angribere, som jeg langt hellere vil have. Hvis det skal være i nogenlunde samme alder, så er Tevez langt mere attraktiv for mig. Hans passer også bedre ind i vores kollektive arbejde.
Meget enig. Hvordan mener dem der gerne vil have Zlatan at han skulle indpasse sig til det Rodgers skaber? Et stærk kollektiv? En kultur, en holdånd? Men måske vigtigst: Hvordan passer Zlatan ind i det aggressive pres? Alle skal deltage i det for at det fungerer. Zlatans løn i PSG er gigantisk. Hvis han skifter vil han næppe gå ret meget længere ned end 40 mio. i årsløn. Hvordan man kan mene det ville være fornuftigt at betale en spiller, der bestemt stadig er god, men har har toppet og som ikke passer ret godt ind i spillestil.

Vietto ville være så meget bedre. På alle måder. Vil nærmest hellere have Vietto end alle de andre linkede. Synes også han virker væsentligt bedre end Lacazette.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » fredag, 20. mar, 2015 18:09

DAGGER! skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... stall.html

- Theo Walcott ind, mon han har hurtigheden og stabiliteten på det her stærke Liverpool-hold, der er ved og bygges op. Den er fifty-fifty, da han også har været meget skadet på det seneste i Arsenal. :violin:
Hurtigheden har han vel? Og det der ødelægger stabiliteten er vel mest alle de skader? Synes det vil være et dyrt gamble. Men ikke så håbløst som andre dyre gambles fordi han burde passe til spillestil og formentlig ville være revanche-sulten. Ville gerne have ham til Liverpool hvis transfersum og løn var rimelig.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 21. mar, 2015 01:14

Zlatan er fucking sej. Fact!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. mar, 2015 07:49

Hendo skrev:
DAGGER! skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... stall.html

- Theo Walcott ind, mon han har hurtigheden og stabiliteten på det her stærke Liverpool-hold, der er ved og bygges op. Den er fifty-fifty, da han også har været meget skadet på det seneste i Arsenal. :violin:
Hurtigheden har han vel? Og det der ødelægger stabiliteten er vel mest alle de skader? Synes det vil være et dyrt gamble. Men ikke så håbløst som andre dyre gambles fordi han burde passe til spillestil og formentlig ville være revanche-sulten. Ville gerne have ham til Liverpool hvis transfersum og løn var rimelig.
Ham vil jeg rigtig gerne have fat i. Passer perfekt i vores set up, og så kan ham og Sturridge dele kampene mellem sig, så de ikke overbelastes. Boyhood Liverpool fan er han også, så det kan ikke være meget bedre.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » lørdag, 21. mar, 2015 10:01

Emmy skrev:Zlatan er fucking sej. Fact!
Sej nok til at bruge min. 40 mil. om året, på en en stadig fremragende spiller, men en spiller der har toppet? En der ikke passer ret godt til den kultur, holdånd og særligt spillestil Roders bygger så godt, når han får lov? :)
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Besvar