Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. mar, 2015 08:52


Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 01. apr, 2015 09:43

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 01. apr, 2015 10:01

Jeg håber så meget de rygter der var tidligere med Depay er sande! Fart, teknik, spilforståelse, overblik, spark m.m. Han er the total package.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 01. apr, 2015 12:18

Ma Captain skrev:Jeg håber så meget de rygter der var tidligere med Depay er sande! Fart, teknik, spilforståelse, overblik, spark m.m. Han er the total package.
Helt enig. Har vi 200 mill til ham så kan han nok hentes. Jeg tror han skulle være hentet i januar
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 01. apr, 2015 12:51

Kelly skrev:
Ma Captain skrev:Jeg håber så meget de rygter der var tidligere med Depay er sande! Fart, teknik, spilforståelse, overblik, spark m.m. Han er the total package.
Helt enig. Har vi 200 mill til ham så kan han nok hentes. Jeg tror han skulle være hentet i januar
Tror, at han bliver dyrere end det.

Og så er han vel kun relevant for os, hvis vi overvejer at sælge Sterling? Ellers er der nok andre positioner, hvor det er vigtigere, at vi forstærker.

Men jeg er også vild med Depay.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 01. apr, 2015 13:15

texy skrev:
Kelly skrev:
Ma Captain skrev:Jeg håber så meget de rygter der var tidligere med Depay er sande! Fart, teknik, spilforståelse, overblik, spark m.m. Han er the total package.
Helt enig. Har vi 200 mill til ham så kan han nok hentes. Jeg tror han skulle være hentet i januar
Tror, at han bliver dyrere end det.

Og så er han vel kun relevant for os, hvis vi overvejer at sælge Sterling? Ellers er der nok andre positioner, hvor det er vigtigere, at vi forstærker.

Men jeg er også vild med Depay.
Enig. Men er han ikke bedre end Sterling.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 01. apr, 2015 15:24

Kelly skrev:
texy skrev:
Kelly skrev:
Ma Captain skrev:Jeg håber så meget de rygter der var tidligere med Depay er sande! Fart, teknik, spilforståelse, overblik, spark m.m. Han er the total package.
Helt enig. Har vi 200 mill til ham så kan han nok hentes. Jeg tror han skulle være hentet i januar
Tror, at han bliver dyrere end det.

Og så er han vel kun relevant for os, hvis vi overvejer at sælge Sterling? Ellers er der nok andre positioner, hvor det er vigtigere, at vi forstærker.

Men jeg er også vild med Depay.
Enig. Men er han ikke bedre end Sterling.
Det er han bestemt ikke, derudover skal Sterling ikke sælges.
Hvis ikke han forlænger, (hvilket jeg tror og håber) så spiller han en sæson til inden vi sælger ham, til en anden liga.
Billede

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 01. apr, 2015 15:42

Xenne skrev:Det er han bestemt ikke, derudover skal Sterling ikke sælges.
Hvis ikke han forlænger, (hvilket jeg tror og håber) så spiller han en sæson til inden vi sælger ham, til en anden liga.
Men lige i det tilfælde, ville det så være rart, hvis vi allerede nu fik erstatningen klar. Og det måtte så gerne være Depay, som i hvert fald i hollandsk fodbold kan finde ud af at ramme målet.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 02. apr, 2015 19:53

http://plbold.dk/2015/04/02/rodgers-ska ... ler-cavani

Enig hvis det kan lade dig gøre at hente to angribere fra øverse hylde spiller vi med om.mesterskabet.

Og så mangler vi noget fysik på den defensive midt. Jeg syntes br undervurderer denne position. Og det er kernen Can. Lucas eller allan er ikke løsningen. Vi blev knust der mod,scum.

Song og Vidal til midten. Sælg det tynde øl. Og to klasseangribere og sælg det tynde øl. Og vi er med om mesterskabet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 04. apr, 2015 11:19

Jeg er med på, at Daniel Wass på ingen måde er et topnavn. Han sælger ikke trøjer, og han sender ikke signaler. Men i de kampe, hvor vi vil spille 3-4-3 passer han perfekt ind på wingbacken. En plads, hvor vi ikke behøver at bruge mange penge, for at finde erstatningen for Johnson.

I mine øjne er Wass et bedre alternativ end Montoya. Og et dårligere alternativ end Milner. Det der tiltaler mig allermest ved Wass er dog nok, at vi udover at få en dygtig fremadrettet spiller også ville få løst udfordringen med, hvem der skal tage vores frispark. For lige nøjagtig i den disciplin er han altså topklasse.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-5456136

Tag rygtet for, hvad det er. Jeg kan bare ikke lade være med at smide det herinde, når det nu er en dansker. Bare vent, Simon Kjær skal også nok dukke op.
Kloppite

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af asger90 » lørdag, 04. apr, 2015 12:40

texy skrev:Jeg er med på, at Daniel Wass på ingen måde er et topnavn. Han sælger ikke trøjer, og han sender ikke signaler. Men i de kampe, hvor vi vil spille 3-4-3 passer han perfekt ind på wingbacken. En plads, hvor vi ikke behøver at bruge mange penge, for at finde erstatningen for Johnson.

I mine øjne er Wass et bedre alternativ end Montoya. Og et dårligere alternativ end Milner. Det der tiltaler mig allermest ved Wass er dog nok, at vi udover at få en dygtig fremadrettet spiller også ville få løst udfordringen med, hvem der skal tage vores frispark. For lige nøjagtig i den disciplin er han altså topklasse.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-5456136

Tag rygtet for, hvad det er. Jeg kan bare ikke lade være med at smide det herinde, når det nu er en dansker. Bare vent, Simon Kjær skal også nok dukke op.
Jeg synes ikke det er første gang jeg erindrer, at du har prøvet at sælge idéen med en nuværende eller tidligere Brøndby spiller til LFC herinde? ;) Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg synes at huske at du også før har forsøgt lignende forslag med blandt andet Hradecky og Elmander? Der er måske en lille Brøndby fan gemt i dig? :)

Til emnet kan jeg ikke se, at Daniel Wass eller Dani AlWass (ret sjovt som jeg ser det) som han kaldes på Twitter, burde være relevant for os. Hvis vi absolut skal have en højre wing back, der er uopmærksom i det defensive, så kan vi vel lige så godt beholde Johnson. Jeg er med på at han har nogle fine offensive kvaliteter, men de er i det hele taget kommet mere til sin ret for Evian på midtbanen, hvor han til gengæld har spillet rigtig godt i de få kampe jeg har set med ham i år. Netop på midtbanen mener jeg stadig ikke, at Wass vil være god nok til at spille for LFC, men han er helt sikkert god nok til et mindre Premier League hold. Det synes jeg kom ret tydeligt til sin ret i landskampen mod Frankrig, hvor han dog også spillede sin vel dårligste kamp i lang tid. Også kampen mod USA viste han sine offensive kvaliteter og defensive mangler som højre back.

Spørgsmålet er om vi leder efter en spiller til positionen? Den har jo været brugt til at give spilletid til spillere som ikke lige umiddelbart passer ind/er gode nok til at spille andre pladser som Markovic og Ibe. Samtidig har Henderson og Sterling også spillet pladsen således at andre kunne presses ind i startopstillingen efter taktik og kamp. Vi skal også huske, at det vel ret beset er Flanagans bedste position og at Manquillo også findes. Jeg går dog ud fra, at både Johnson og Manquillo er fortid til sommer og så er vi vel nødt til at handle. Her er jeg enig med dig i at Milner er et godt alternativ, men det synes jeg nu også at Montoya kunne være. Andre fine bud kunne være Serge Aurier som ikke rigtig har slået i gennem for PSG på sin låneaftale, Nathaniel Clyne, Carvajal (hvis han bliver tilgængelig nu hvor de har købt Danilo) og måske Janmaat som vel har haft en fin første sæson.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. apr, 2015 13:35

texy skrev:Jeg er med på, at Daniel Wass på ingen måde er et topnavn. Han sælger ikke trøjer, og han sender ikke signaler. Men i de kampe, hvor vi vil spille 3-4-3 passer han perfekt ind på wingbacken. En plads, hvor vi ikke behøver at bruge mange penge, for at finde erstatningen for Johnson.

I mine øjne er Wass et bedre alternativ end Montoya. Og et dårligere alternativ end Milner. Det der tiltaler mig allermest ved Wass er dog nok, at vi udover at få en dygtig fremadrettet spiller også ville få løst udfordringen med, hvem der skal tage vores frispark. For lige nøjagtig i den disciplin er han altså topklasse.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-5456136

Tag rygtet for, hvad det er. Jeg kan bare ikke lade være med at smide det herinde, når det nu er en dansker. Bare vent, Simon Kjær skal også nok dukke op.
Nej. Bare nej.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 04. apr, 2015 15:35

Vi skal bare købe Bentner. Så er mesterskabet sikret :D

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 04. apr, 2015 19:58

asger90 skrev:
texy skrev:Jeg er med på, at Daniel Wass på ingen måde er et topnavn. Han sælger ikke trøjer, og han sender ikke signaler. Men i de kampe, hvor vi vil spille 3-4-3 passer han perfekt ind på wingbacken. En plads, hvor vi ikke behøver at bruge mange penge, for at finde erstatningen for Johnson.

I mine øjne er Wass et bedre alternativ end Montoya. Og et dårligere alternativ end Milner. Det der tiltaler mig allermest ved Wass er dog nok, at vi udover at få en dygtig fremadrettet spiller også ville få løst udfordringen med, hvem der skal tage vores frispark. For lige nøjagtig i den disciplin er han altså topklasse.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-5456136

Tag rygtet for, hvad det er. Jeg kan bare ikke lade være med at smide det herinde, når det nu er en dansker. Bare vent, Simon Kjær skal også nok dukke op.
Jeg synes ikke det er første gang jeg erindrer, at du har prøvet at sælge idéen med en nuværende eller tidligere Brøndby spiller til LFC herinde? ;) Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg synes at huske at du også før har forsøgt lignende forslag med blandt andet Hradecky og Elmander? Der er måske en lille Brøndby fan gemt i dig? :)

Til emnet kan jeg ikke se, at Daniel Wass eller Dani AlWass (ret sjovt som jeg ser det) som han kaldes på Twitter, burde være relevant for os. Hvis vi absolut skal have en højre wing back, der er uopmærksom i det defensive, så kan vi vel lige så godt beholde Johnson. Jeg er med på at han har nogle fine offensive kvaliteter, men de er i det hele taget kommet mere til sin ret for Evian på midtbanen, hvor han til gengæld har spillet rigtig godt i de få kampe jeg har set med ham i år. Netop på midtbanen mener jeg stadig ikke, at Wass vil være god nok til at spille for LFC, men han er helt sikkert god nok til et mindre Premier League hold. Det synes jeg kom ret tydeligt til sin ret i landskampen mod Frankrig, hvor han dog også spillede sin vel dårligste kamp i lang tid. Også kampen mod USA viste han sine offensive kvaliteter og defensive mangler som højre back.

Spørgsmålet er om vi leder efter en spiller til positionen? Den har jo været brugt til at give spilletid til spillere som ikke lige umiddelbart passer ind/er gode nok til at spille andre pladser som Markovic og Ibe. Samtidig har Henderson og Sterling også spillet pladsen således at andre kunne presses ind i startopstillingen efter taktik og kamp. Vi skal også huske, at det vel ret beset er Flanagans bedste position og at Manquillo også findes. Jeg går dog ud fra, at både Johnson og Manquillo er fortid til sommer og så er vi vel nødt til at handle. Her er jeg enig med dig i at Milner er et godt alternativ, men det synes jeg nu også at Montoya kunne være. Andre fine bud kunne være Serge Aurier som ikke rigtig har slået i gennem for PSG på sin låneaftale, Nathaniel Clyne, Carvajal (hvis han bliver tilgængelig nu hvor de har købt Danilo) og måske Janmaat som vel har haft en fin første sæson.
Elmander ja. Efter hans første sæson i Frankrig, hvor han havde spillet fantastisk, hvilket han i den periode også gjorde for Sverige.

Hradecky har jeg, så vidt jeg erindrer aldrig prøvet at pushe. Det var FCN's målmand Jesper Hansen, der imponerede mig voldsomt i både Superligaen og CL. Paradoksalt nok er han nu i Evian.

Derudover synes jeg, at det er mærkeligt at kalde Wass for uopmærksom defensivt. Meget muligt, at han så skidt ud for landsholdet. Men det er godt nok et tyndt grundlag, hvis vurderingen kun kommer på baggrund af to optrædener på et hold, hvor træneren notorisk har prøvet alt for ikke at spille ham, og nu endelig giver ham chancen (mange år for sent) på en plads, som han så desværre ikke har spillet i mere end en sæson.

Om Wass vil være god nok til Liverpool, finder vi kun ud af, hvis vi skulle signe ham. Jeg er personligt temmelig overbevist om, at han vil være en opgradering i forhold til Johnson og Manquillo. Ibe og Markovic er måske mere tvivlsomt, men jeg ser ikke nogen af de to, som specielt fantastiske wingbacks, selvom de kan spille pladsen. De er begge mere klassiske wings i mine øjne. Og jeg er desværre stadig ikke overbevist om Markovic' kvalitet.

Uanset hvad, så er det ikke den plads, vi først skal fokusere på. Vi skal have en virkelig god angriber. En der scorer, og en som modstandene vil have lidt bekymringer om at skulle møde. Om det så kun bliver til den ene spiller, så er det der, vi må starte.

Og som vi spillede i dag mod Arsenal, så er det ikke kun Wass, men også samtlige spillere fra superligaen og ned til den danske serie 5, der kunne virke som brugbare alternativer til dem vi allerede har.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. apr, 2015 20:40

Beklager texy, men jeg kan på ingen måde tage dig seriøst når du sidder og plæderer for at Wass er bedre end de wingbacks vi har i truppen nu og at du så gerne vil have ham til klubben. Det er så langt fra virkeligheden at jeg får svært ved at tage dig seriøs fremover.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar