Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. jan, 2017 19:46

MP skrev:
AndreasN skrev:Det var lige godt satans. Kan vi transferorakler fra dette danske Liverpoolforum ikke på en eller anden måde få gjort Liverpools cheftræner opmærksom på, at stjernerne altså er tilgængelige for klubben, hvis de blot gider hente dem? Det ville være strålende nyheder for hele familien Liverpool.
Er egentlig meget enig.
På mange herinde lyder det sgu som om de har spillet for meget FM. Vi kan IKKE hente spillere som Dahoud, Pulisic, Brandt, Tah, Van Dijk osv osv i det her transfer vindue, så hvad er det folk vil have?? At vi henter nogen fra den Græske anden division som ingen aner hvem er? Før de er spillet ind i systemet så har vi spillere som Mané tilbage og ja så kan de agere backup i tilfælde af skader eller bruges i de næste 2 FA cup kampe.
Til sommer skal vi så alligevel ud og forstærke start 11'eren hvilket betyder at nuværende spillere såsom Lovren, Milner, Can, Gini, Origi og Sturridge måske er på bænken og hvad er vores nyindkøbs' position i klubben så??
Så ved jeg godt at vi måske sælger spillere såsom Sturridge, men pointen er at vores bænk nok også bliver stærkere til sommer. Og med mindre det så, imod alle odds, er den nye Lewandowski vi har hentet op af slummen, ja så har det jo været en fuldstændig ligegyldig transfer.
Jeg tror nu nok at klubben har været ude efter potentielle handler her i januar, men når ikke de targets som rent faktisk kan forstærke os er tilgængelige, hvorfor så købe bare for at købe.

Når Mané er tilbage i næste måned kan vi atter stille i stærkeste opstilling! Alle holder sig skadesfrie resten af sæsonen og vi nupper en tredjeplads! Til sommer får vi så styrket start 11'eren samt den bredde på truppen som der efterspørges til at kunne spille europæisk.
Det behøver ikke være sort hvid. Historien viser de har lavet glimrende handler i januar. Udfordringen kan måske være at alle klubber har boksen i pl. Men uden for pl kan der vel hentes. I Portugal, Holland, Italien, sikkert også i Tyskland og Frankrig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 24. jan, 2017 20:08

Hvorfor er det ikke os som laver disse spændende talenthandler...


http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-01-23- ... k-teenager

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nordjysk redman » tirsdag, 24. jan, 2017 21:33

Oomph242 skrev:Hvorfor er det ikke os som laver disse spændende talenthandler...


http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-01-23- ... k-teenager
Ja man bliver sq lidt misundelig på dortmund når de laver den her slags køb, Dortmund kan i det hele taget endne med et ondt hold om et par år også med de mange indkøb af de aller største talenter som de gjorde i sommer med blandt andre Mor og Dembele

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. jan, 2017 22:45

nordjysk redman skrev:
Oomph242 skrev:Hvorfor er det ikke os som laver disse spændende talenthandler...


http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-01-23- ... k-teenager
Ja man bliver sq lidt misundelig på dortmund når de laver den her slags køb, Dortmund kan i det hele taget endne med et ondt hold om et par år også med de mange indkøb af de aller største talenter som de gjorde i sommer med blandt andre Mor og Dembele
Helt enig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 25. jan, 2017 17:39

http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... kender-ham

se denne sjove liste. og tjek hvem der er nr. 10.

Lacarette gad jeg godt se i Liverpool. Jeg tror han vil passe godt ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 25. jan, 2017 20:56

Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... kender-ham

se denne sjove liste. og tjek hvem der er nr. 10.

Lacarette gad jeg godt se i Liverpool. Jeg tror han vil passe godt ind.
Jeg bed mest mærke i forfatteren til artiklen. ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 25. jan, 2017 21:00

:D
ilusio skrev:
Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... kender-ham

se denne sjove liste. og tjek hvem der er nr. 10.

Lacarette gad jeg godt se i Liverpool. Jeg tror han vil passe godt ind.
Jeg bed mest mærke i forfatteren til artiklen. ;)
:D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » torsdag, 26. jan, 2017 02:35

Kelly skrev::D
ilusio skrev:
Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... kender-ham

se denne sjove liste. og tjek hvem der er nr. 10.

Lacarette gad jeg godt se i Liverpool. Jeg tror han vil passe godt ind.
Jeg bed mest mærke i forfatteren til artiklen. ;)
:D
Jeg vil nu sige jeg meget heller vil have ham som ligger nummer 9 på den list til Liverpool. Så er jeg sikker på at vi vil havde blevet mester i år og vundet begge cups. Men det kommer desværre ikke til ske :(

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 26. jan, 2017 07:53

Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... kender-ham

se denne sjove liste. og tjek hvem der er nr. 10.

Lacarette gad jeg godt se i Liverpool. Jeg tror han vil passe godt ind.
Det tror jeg egentlig også. Og nu er han i gang med på fjerde sæson at levere mange mål i den franske liga. Der lader til at være noget stabilitet over hans præstationer.

Men jeg forestiller mig, at Lacazette ender i en klub som Arsenal eller måske Real Madrid, hvor der er større tradition for at hente franske spillere.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 26. jan, 2017 13:02

Det må i hvert fald være tid til at bytte Sturridge ud med en ny model til sommer. Lacazette minder vel ret meget om Sturridge, som han var i sin storhedstid, så det kunne måske være et godt match. Ved dog ikke om han arbejder nok til Klopps spillestil.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. jan, 2017 13:25

Ja, jeg er stor fan af Sturridge specielt i 2014 udgaven. Men han virker til at have mistet noget fart og han når ikke i balance til at hans afslutninger bliver af stor kvalitet.

Hvis vi kan få £25 M. for ham, så skal han sælges. Jeg ved ikke med Lacazette. Han var hot for et par år siden, men jeg undrer mig over hvorfor en af de store spanske eller engelske klubber ikke har købt ham endnu. Hvad med Aubemayang? Klopp har gode forbindelse til Dortmund. Han vil blive dyr, men hvis vi ikke bruge penge i januar og sælger Sturridge, så håber jeg vi kan ligge de ca. £60 M. jeg vil tro han vil koste.

Hvad med Gabriel Boschilia? Han er offensiv midtbane, men kan også spille angreb. Han er ung og brasilianer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 26. jan, 2017 15:56

Hr. Drejer skrev:Ja, jeg er stor fan af Sturridge specielt i 2014 udgaven. Men han virker til at have mistet noget fart og han når ikke i balance til at hans afslutninger bliver af stor kvalitet.

Hvis vi kan få £25 M. for ham, så skal han sælges. Jeg ved ikke med Lacazette. Han var hot for et par år siden, men jeg undrer mig over hvorfor en af de store spanske eller engelske klubber ikke har købt ham endnu. Hvad med Aubemayang? Klopp har gode forbindelse til Dortmund. Han vil blive dyr, men hvis vi ikke bruge penge i januar og sælger Sturridge, så håber jeg vi kan ligge de ca. £60 M. jeg vil tro han vil koste.

Hvad med Gabriel Boschilia? Han er offensiv midtbane, men kan også spille angreb. Han er ung og brasilianer.
Lacazette er stadig hot men dyr, Aubemayang kommer vi ikke i nærheden af og Boschilia vil vi nok skulle kæmpe med alle de store i Europa om. Desværre.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. jan, 2017 07:56

Ifølge den norske følger vi Durmisi. £17 M. skulle han eftersigende koste. :roll:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 27. jan, 2017 12:39

Jeg har egentlig altid synes, at Durmisi har et kæmpe potentiale. Men han minder mig faktisk enormt meget om Moreno i spillestil. Ved ikke, om hans defensive placeringsevne er bedre.

Men det rygte kommer fra Express, så ro på :D

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... a-liga-ace
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 27. jan, 2017 13:42

En dårligere udgave af Moreno. Det rygte giver ingen mening overhovedet. Jeg siger " rap rap"
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar