Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 10. apr, 2017 17:35

Hr. Drejer skrev:Jeg tror også at Van Dijk og Lacazette ryger til større klubber. Vi skulle have købt Lacazette sidste sommer, men da havde vi vel ikke pengene. Jeg tror vi skal en hylde eller to ned før vi kan være med

Paul Joyce forventer at vi får Ryan Sessegnon, som bliver 17 år til maj. Og når vi har udviklet ham om 5-7 år, så kommer en større klub og køber ham, og giver os en masse penge, som ejerne putter ned i deres lommer, og sådan går det indtil vi får nogle ejere som er villig til at betale hvad det koster, at vinde 'skabet'. Desværre.

Giovanni Simeone, Alerio, Dolberg, Keane, Sule og Tah er vel spillere som vi reelt har en chance for, at få ind. Altså hvis FSG vil åbne portemonnæen...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 10. apr, 2017 18:04

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg tror også at Van Dijk og Lacazette ryger til større klubber. Vi skulle have købt Lacazette sidste sommer, men da havde vi vel ikke pengene. Jeg tror vi skal en hylde eller to ned før vi kan være med

Paul Joyce forventer at vi får Ryan Sessegnon, som bliver 17 år til maj. Og når vi har udviklet ham om 5-7 år, så kommer en større klub og køber ham, og giver os en masse penge, som ejerne putter ned i deres lommer, og sådan går det indtil vi får nogle ejere som er villig til at betale hvad det koster, at vinde 'skabet'. Desværre.

Giovanni Simeone, Alerio, Dolberg, Keane, Sule og Tah er vel spillere som vi reelt har en chance for, at få ind. Altså hvis FSG vil åbne portemonnæen...
Forhåbentlig ikke Dolberg. Ingen tvivl om, at han har et talent og en god koldblodighed foran kassen, men han er ikke specielt hurtig. I forhold til offensive targets, så skal fart i min optik være en af de vigtigste prioriteter.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 10. apr, 2017 18:09

texy skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg tror også at Van Dijk og Lacazette ryger til større klubber. Vi skulle have købt Lacazette sidste sommer, men da havde vi vel ikke pengene. Jeg tror vi skal en hylde eller to ned før vi kan være med

Paul Joyce forventer at vi får Ryan Sessegnon, som bliver 17 år til maj. Og når vi har udviklet ham om 5-7 år, så kommer en større klub og køber ham, og giver os en masse penge, som ejerne putter ned i deres lommer, og sådan går det indtil vi får nogle ejere som er villig til at betale hvad det koster, at vinde 'skabet'. Desværre.

Giovanni Simeone, Alerio, Dolberg, Keane, Sule og Tah er vel spillere som vi reelt har en chance for, at få ind. Altså hvis FSG vil åbne portemonnæen...
Forhåbentlig ikke Dolberg. Ingen tvivl om, at han har et talent og en god koldblodighed foran kassen, men han er ikke specielt hurtig. I forhold til offensive targets, så skal fart i min optik være en af de vigtigste prioriteter.
Det gik da meget godt med Suarez. Som heller ikke er specielt hurtig.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 10. apr, 2017 22:56

Oomph242 skrev:Giovanni Simeone, Alerio, Dolberg, Keane, Sule og Tah er vel spillere som vi reelt har en chance for, at få ind. Altså hvis FSG vil åbne portemonnæen...
Niklas Sule er solgt til Bayern fra sommerferien, så ham kan du godt strege. Men der er mange interessante emner i Bundesligaen, som Klopp jo også kender godt. Keita, Werner og Goretzka kan bl.a. også nævnes.

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 11. apr, 2017 15:52

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Giovanni Simeone, Alerio, Dolberg, Keane, Sule og Tah er vel spillere som vi reelt har en chance for, at få ind. Altså hvis FSG vil åbne portemonnæen...
Niklas Sule er solgt til Bayern fra sommerferien, så ham kan du godt strege. Men der er mange interessante emner i Bundesligaen, som Klopp jo også kender godt. Keita, Werner og Goretzka kan bl.a. også nævnes.

Øv ham tror jeg ellers, der havde mulighed for.

Keita og Werner tror jeg ryger til større klubber. Goretzka kender jeg ikke meget til.

Max Mayer eller Tielemans kunne måske tiltrækkes.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » tirsdag, 11. apr, 2017 16:46

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Giovanni Simeone, Alerio, Dolberg, Keane, Sule og Tah er vel spillere som vi reelt har en chance for, at få ind. Altså hvis FSG vil åbne portemonnæen...
Niklas Sule er solgt til Bayern fra sommerferien, så ham kan du godt strege. Men der er mange interessante emner i Bundesligaen, som Klopp jo også kender godt. Keita, Werner og Goretzka kan bl.a. også nævnes.

Øv ham tror jeg ellers, der havde mulighed for.

Keita og Werner tror jeg ryger til større klubber. Goretzka kender jeg ikke meget til.

Max Mayer eller Tielemans kunne måske tiltrækkes.
Læste i L'Equipe at han har stået for 18 scoringer og 11 assists i nuværende sæson.

Det kunne jeg da godt leve med ;)

Tottenham og især Monaco er åbenbart også ude efter ham.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 11. apr, 2017 19:50

Jensen skrev:
Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Giovanni Simeone, Alerio, Dolberg, Keane, Sule og Tah er vel spillere som vi reelt har en chance for, at få ind. Altså hvis FSG vil åbne portemonnæen...
Niklas Sule er solgt til Bayern fra sommerferien, så ham kan du godt strege. Men der er mange interessante emner i Bundesligaen, som Klopp jo også kender godt. Keita, Werner og Goretzka kan bl.a. også nævnes.

Øv ham tror jeg ellers, der havde mulighed for.

Keita og Werner tror jeg ryger til større klubber. Goretzka kender jeg ikke meget til.

Max Mayer eller Tielemans kunne måske tiltrækkes.
Læste i L'Equipe at han har stået for 18 scoringer og 11 assists i nuværende sæson.

Det kunne jeg da godt leve med ;)

Tottenham og især Monaco er åbenbart også ude efter ham.
Det er også rigtigt.

http://www.transfermarkt.com/youri-tiel ... aison=2016

Umiddelbart har jeg dog mere tro på, at en spiller som Keita (der er tre år ældre) vil kunne gøre en forskel for os i den kommende sæson. En spiller som Tielemans skal nok lige have en lille smule mere erfaring.

På den anden side, så kan det jo sagtens være en spiller på Dele Alli's niveau. Nogle spillere er tidligt klar.
Kloppite

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jeppe » onsdag, 12. apr, 2017 09:45

I forhold til vores ageren på tranfermarkedet, har Poul Tomkins begået en artikel, som giver et meget godt syn på vores situation både hvor vi står og hvad vi skal forvente.

https://tomkinstimes.com/2017/04/cheris ... entalists/
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 12. apr, 2017 11:57

Jeppe skrev:I forhold til vores ageren på tranfermarkedet, har Poul Tomkins begået en artikel, som giver et meget godt syn på vores situation både hvor vi står og hvad vi skal forvente.

https://tomkinstimes.com/2017/04/cheris ... entalists/
Fantastisk læsestof, tak for linket!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 12. apr, 2017 12:44

Har også lige tygget mig igennem den (på arbejdet) og den sætter ord på mange af de holdninger jeg også har. Super god artiklen, som mange af dem der ofte ytrer sig negativt, bør læse.

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nordjysk redman » onsdag, 12. apr, 2017 13:06

35 mil pund for the ox håber godt nok det er en kæmpe and, han har ovenikøbet kun et år tilbage på sin kontrakt i arsenal de penge kan bruges meget bedre

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 12. apr, 2017 13:18

I følge Telegraph så skulle vi være være villige til at smide £35 mill. for Oxlade-Chamberlain:

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... ain-still/

Til den pris må han forventes at skulle gå direkte ind i start 11'eren men jeg kan ikke se ham slå hverken Cou, Lallana eller Mane af. Det kan selvfølgelig også være planen at han skal trækkes længere ned i banen og konkurrere med Can, Gini og Hendo men også det vil han få svært ved efter min mening.

Han har desuden en skades frekvens der kun er overgået af Sturridge (som må være en slags uofficiel verdensrekord holder)..

Det må være et nej tak herfra.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 12. apr, 2017 14:10

Det må være hans agent som har startet disse rygter for at presse Arsenal.

Artiklen fra Telegraph er også meget spekulativ. Ingen citater.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 12. apr, 2017 14:39

nordjysk redman skrev:35 mil pund for the ox håber godt nok det er en kæmpe and, han har ovenikøbet kun et år tilbage på sin kontrakt i arsenal de penge kan bruges meget bedre
Jeg har heller aldrig set det helt store lys i Oksen. Bevares, han løber meget og man slår sig sikkert på ham, men spillemæssigt kan han ikke noget, som vores egne midtbanefolk ikke kan mindst lige så godt.

Vi kan bruge ham som breddespiller, men ikke til £35M.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 12. apr, 2017 15:05

Mads T. skrev:Har også lige tygget mig igennem den (på arbejdet) og den sætter ord på mange af de holdninger jeg også har. Super god artiklen, som mange af dem der ofte ytrer sig negativt, bør læse.
ja, super artikel, omend jeg synes, at de af os, der af og til ytrer os negativt, jo ikke gør det af ond vilje, men fordi de (vi) elsker klubben og brændende ønsker at se den returnere til fordums storhed.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar