Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11343
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 13. jul, 2017 06:25

texy skrev:Jeg kan altså ikke lade være med at håbe på, at vi her imens alle kun snakker om Keita og Van Dijk, pludselig ud af det blå præsenterer Tierney, som jeg tror kunne være vores faste venstre back i det næste årti.

Det er ham her: https://www.thisisanfield.com/2017/06/c ... liverpool/

Ved godt, at Robertson nok er mere sandsynlig, men det er altså Tierney, som jeg har størst tiltro til vil kunne skille sig markant ud fra den grå masse af udmærkede men ikke exceptionelle venstre backs.

Men dem fornemmelse havde jeg så også i forhold til Moreno.
....og rent statistisk skal vi jo have en skotte på holdet for at blive mestre ;)
Din afsluttende bemærkning er dog ikke ligefrem "salgsfremmende" Men mon ikke det er umuligt at finde flere venstrebacks, som er ligeså dårligt taktisk udrustede som Moreno?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » torsdag, 13. jul, 2017 17:34

Jeg fatter ingenting af de beløb der bliver nævnt i det her transfervindue! Jeg mener at vi igennem de seneste år har haft et årligt mereforbrug på 20mio£ I sommerens transfervindue, nu virker det som om at vi er klar til at smide 150 mio afsted for tre spillere.

Overvej samtidig lige at vi købte Coutinho for 8.5mio
Gerrard og Agger er Liverpool

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 13. jul, 2017 17:49

Kongegaard skrev:Jeg fatter ingenting af de beløb der bliver nævnt i det her transfervindue! Jeg mener at vi igennem de seneste år har haft et årligt mereforbrug på 20mio£ I sommerens transfervindue, nu virker det som om at vi er klar til at smide 150 mio afsted for tre spillere.

Overvej samtidig lige at vi købte Coutinho for 8.5mio

Lad os nu se hvor meget FSG er parat til, at spendere når det kommer til stykket. muligvis venter de med indkøb til vi evt. Har kvalificeret os til CL.

cyj71
Indlæg: 16
Tilmeldt: lørdag, 26. jul, 2014 22:15

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af cyj71 » fredag, 14. jul, 2017 12:53

KØB Aubameyang NU INDEN ANDRE KØBER HAM!!!!!!!!!!!!!!!!

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. jul, 2017 13:58

Det er en smule bekymrende at der ikke er skred i vores handler. Der må gerne ske noget positivt - og det må gerne gå stærkt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 16. jul, 2017 14:12

Hr. Drejer skrev:Det er en smule bekymrende at der ikke er skred i vores handler. Der må gerne ske noget positivt - og det må gerne gå stærkt.
Forstår ikke hvorfor du har så travlt Drejer. Der er altså halvanden måned tilbage, og jeg er ret sikker på klubben er i fuld sving med at hente spillere. Tålmodighed :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. jul, 2017 14:23

YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:Det er en smule bekymrende at der ikke er skred i vores handler. Der må gerne ske noget positivt - og det må gerne gå stærkt.
Forstår ikke hvorfor du har så travlt Drejer. Der er altså halvanden måned tilbage, og jeg er ret sikker på klubben er i fuld sving med at hente spillere. Tålmodighed :)
Jeg vil bare gerne have den Keita handel lukket. Og så vil jeg have en super god opstart for hele truppen - også de nye.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. jul, 2017 15:21

Hr. Drejer skrev:
YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:Det er en smule bekymrende at der ikke er skred i vores handler. Der må gerne ske noget positivt - og det må gerne gå stærkt.
Forstår ikke hvorfor du har så travlt Drejer. Der er altså halvanden måned tilbage, og jeg er ret sikker på klubben er i fuld sving med at hente spillere. Tålmodighed :)
Jeg vil bare gerne have den Keita handel lukket. Og så vil jeg have en super god opstart for hele truppen - også de nye.

Jo længere tid som går med, at Keita handlen ikke kommer hjem og RB ikke køber en erstatning. Jo sværere bliver handlen, at få i hus. Med vores historik på transferfronten, er man vel også kronisk nervøs når handlerne trækker ud.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » søndag, 16. jul, 2017 22:45

Sker der ikke snart noget?! Jeg keder mig!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 16. jul, 2017 23:07

Oomph242 skrev: Jo længere tid som går med, at Keita handlen ikke kommer hjem og RB ikke køber en erstatning. Jo sværere bliver handlen, at få i hus.
Hvorfor, om det er den 16/7 eller 11/8 er vel næsten tomato tomat. Der sker vel faktisk ofte mere de sidste par dage, end hele resten af vinduet. Så tvivler umiddelbart på sandheden i det du skriver. Og fordi holdet er på træningslejr, ændrer jo intet i forhold til køb.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. jul, 2017 23:13

Hvis ikke vi får Keita i dette vindue, så tror jeg ikke han kommer til Liverpool. Han er super god, men der er ikke bud efter ham fra andre klubber. De mangler nemlig ikke den type spiller her og nu. Men det kan nå at ændre sig til næste vindue. Luk nu den handel!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. jul, 2017 23:16

Thommo skrev:
Oomph242 skrev: Jo længere tid som går med, at Keita handlen ikke kommer hjem og RB ikke køber en erstatning. Jo sværere bliver handlen, at få i hus.
Hvorfor, om det er den 16/7 eller 11/8 er vel næsten tomato tomat. Der sker vel faktisk ofte mere de sidste par dage, end hele resten af vinduet. Så tvivler umiddelbart på sandheden i det du skriver. Og fordi holdet er på træningslejr, ændrer jo intet i forhold til køb.
Ja hvis RB ikke får en erstatning, så sælger de nok ikke til os. Penge mangler de jo ikke. Samt er de nok ikke en klub med stor tiltrækningskraft, så det bliver nok ikke nemt for dem selv med CL i vente....

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. jul, 2017 23:16

Hr. Drejer skrev:Hvis ikke vi får Keita i dette vindue, så tror jeg ikke han kommer til Liverpool. Han er super god, men der er ikke bud efter ham fra andre klubber. De mangler nemlig ikke den type spiller her og nu. Men det kan nå at ændre sig til næste vindue. Luk nu den handel!
Nyrige Inter har vist meldt sig på banen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. jul, 2017 23:20

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis ikke vi får Keita i dette vindue, så tror jeg ikke han kommer til Liverpool. Han er super god, men der er ikke bud efter ham fra andre klubber. De mangler nemlig ikke den type spiller her og nu. Men det kan nå at ændre sig til næste vindue. Luk nu den handel!
Nyrige Inter har vist meldt sig på banen.
Serie A lokker ikke rigtigt for tiden. Men det kan jo ændre sig om et par år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. jul, 2017 23:56

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis ikke vi får Keita i dette vindue, så tror jeg ikke han kommer til Liverpool. Han er super god, men der er ikke bud efter ham fra andre klubber. De mangler nemlig ikke den type spiller her og nu. Men det kan nå at ændre sig til næste vindue. Luk nu den handel!
Nyrige Inter har vist meldt sig på banen.
Serie A lokker ikke rigtigt for tiden. Men det kan jo ændre sig om et par år.
Desværre ser det ud til Serie A klubberne alligevel, får lokket et nogle gode spillere til. Milan har sku købt godt ind og de har hverken CL eller spil om mesterskab, at tilbyde næste sæson..

Besvar