Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 06. jan, 2022 07:09

Interessant tanke. Det er lige før jeg tror mere på Eriksen end Coutinho, hvis vi skulle overveje midlertidig forstærkning. Jeg tænker lidt at han bør tage et halvt år på et lidt lavere niveau for at komme i gang


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 06. jan, 2022 09:03

Oomph242 skrev:
onsdag, 05. jan, 2022 22:08
Men mon ikke også Tottenham er ude med snøren her.
Det vil nok være det mest naturlige sted for ham.

Man var det ikke Conte, der ikke rigtigt ville bruge ham i Inter?
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 06. jan, 2022 09:10

The forgotten Liverpool midfield target that could return to the radar

Though Jurgen Klopp has maintained he is happy with the midfield options at his disposal, there is a chance summer target Florian Neuhaus remains on the radar.

https://www.thisisanfield.com/2022/01/t ... the-radar/

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 06. jan, 2022 09:30

Filos of Isk skrev:Interessant tanke. Det er lige før jeg tror mere på Eriksen end Coutinho, hvis vi skulle overveje midlertidig forstærkning. Jeg tænker lidt at han bør tage et halvt år på et lidt lavere niveau for at komme i gang


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du mener Christian? For han kan umuligt ramme noget der ligner topformen før om adskillige måneder. Uanset hvor meget han end har selvtrænet hist og pist, så er han med sikkerhed ikke klar til at spille i PL foreløbigt. Og Coutinho skal bare smutte til Newcastle.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 06. jan, 2022 09:54

Emmy skrev:
torsdag, 06. jan, 2022 09:30
Filos of Isk skrev:Interessant tanke. Det er lige før jeg tror mere på Eriksen end Coutinho, hvis vi skulle overveje midlertidig forstærkning. Jeg tænker lidt at han bør tage et halvt år på et lidt lavere niveau for at komme i gang


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du mener Christian? For han kan umuligt ramme noget der ligner topformen før om adskillige måneder. Uanset hvor meget han end har selvtrænet hist og pist, så er han med sikkerhed ikke klar til at spille i PL foreløbigt. Og Coutinho skal bare smutte til Newcastle.
underspillede det nok, men jeg tror Eriksen skal genstarte på et lavere niveau. Liverpools interesse i at snuppe ham nu ville være med den eventualitet for øje at han kunne blive brugbar i næste sæson.

Om begge to så tror jeg at det kun giver mening hvis de er vildt motiverede for at spille i rødt og er villig til at gå markant ned i løn.
begge er for langsomme på kanten og det er tvivlsomt om de har motoren til den centrale midtbane.
Men nej det er sandsynligt at han ville skulle bruge et halvt års tid på reserveholdet. Men man kan meget hvis man har motivationen for det.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 06. jan, 2022 10:04

I forhold til Eriksen kan man naturligvis kun gisne om form efter selvtræning i Odense og Schweiz.

Men manden har ikke været længere ude fra fodbold, end eksempelvis Van Dijk, Gomez, Ox og mange andre har været. Og med den erfaring, som han har, så er det mit personlige gæt, at han vil kunne bidrage til den klab, han havner i hurtig. Kan slet ikke se, hvorfor der skulle gå et halvt år.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 06. jan, 2022 10:26

texy skrev:
torsdag, 06. jan, 2022 10:04
I forhold til Eriksen kan man naturligvis kun gisne om form efter selvtræning i Odense og Schweiz.

Men manden har ikke været længere ude fra fodbold, end eksempelvis Van Dijk, Gomez, Ox og mange andre har været. Og med den erfaring, som han har, så er det mit personlige gæt, at han vil kunne bidrage til den klab, han havner i hurtig. Kan slet ikke se, hvorfor der skulle gå et halvt år.
det er rigtigt, vi kan kun gisne.
Jeg tillod mig at lave et indkørings tillæg, hvilket plejer at være et par måneder for en ny LFC spiller, uanset om han kom fra et højt niveau, medmindre en spiller bare er født til at spille den rolle han hentes ind til. Hvis vi havde købt ham lige fra Tottenham havde jeg måske gættet på at han var god i april-maj måned, nu blev det lige lidt længere og så kommer sommerferien på. Men så var jeg også for hurtigt ude, for Conte fik ham jo skolet ind i en lidt anderledes midtbanerolle og det gør at Eriksen jo nok vil have nemmere ved tilpasningen end jeg troede for en time siden. Det er jo også ret sejt at han røg lidt ud pga. en ny træner og nyt system, men så fik kæmpet sig ind igen(indsæt sammenligning med Coutinho).

Nej jeg aner ikke hvor hans niveau er, er Eriksen for stor til at komme til prøvetræninger eller lave fitnesstests?
Man kan jo heldigvis måle sig ud af en del af denne spekulation.

timingen med bolden kommer jo helt sikkert hvis den fysiske form er god nok.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jan, 2022 18:52

Der kommer ingen nye ind i anuar så var de erfaringsmæssig på plads. De betyder corona som de ikke har kunne styre åbentbart (undervurderet) og de afrikanske mesterskaber sender Liverpool til sandsynligvis tælling.
Jeg mener begge dele er direkte til fyringsgrund. Enhver der ikke fatter corona kræver ekstrem meget påpasselighed for at blive i samfundet, har en iq på 5-10.
Og at de ikke forbereder sig på exit til afrikanske spillere viser de ikke vil vinde pl.
Med andre ord lige nu opfører de sig som en pinlig serieklub.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2122
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 06. jan, 2022 19:40

Kelly skrev:
torsdag, 06. jan, 2022 18:52
Der kommer ingen nye ind i anuar så var de erfaringsmæssig på plads. De betyder corona som de ikke har kunne styre åbentbart (undervurderet) og de afrikanske mesterskaber sender Liverpool til sandsynligvis tælling.
Jeg mener begge dele er direkte til fyringsgrund. Enhver der ikke fatter corona kræver ekstrem meget påpasselighed for at blive i samfundet, har en iq på 5-10.
Og at de ikke forbereder sig på exit til afrikanske spillere viser de ikke vil vinde pl.
Med andre ord lige nu opfører de sig som en pinlig serieklub.
Har du haft en dårlig dag :mrgreen:
YNWA

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bøgvad » torsdag, 06. jan, 2022 21:49

Redtothebone skrev:
torsdag, 06. jan, 2022 19:40
Kelly skrev:
torsdag, 06. jan, 2022 18:52
Der kommer ingen nye ind i anuar så var de erfaringsmæssig på plads. De betyder corona som de ikke har kunne styre åbentbart (undervurderet) og de afrikanske mesterskaber sender Liverpool til sandsynligvis tælling.
Jeg mener begge dele er direkte til fyringsgrund. Enhver der ikke fatter corona kræver ekstrem meget påpasselighed for at blive i samfundet, har en iq på 5-10.
Og at de ikke forbereder sig på exit til afrikanske spillere viser de ikke vil vinde pl.
Med andre ord lige nu opfører de sig som en pinlig serieklub.
Har du haft en dårlig dag :mrgreen:
Den tid på måneden 👍

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 08. jan, 2022 08:06

Liverpool følger Frankrikes nye store midtbanehåp

De røde erstattet ikke Gini Wijnaldum da han forlot klubben i fjor sommer. Til sommeren ligger det an til at midtbanen forsterkes.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/1 ... tbanehaap/

Han ser brølstærk ud.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 08. jan, 2022 08:21

Aurelien Tchouameni Tror jeg ikke på.

Jeg håber de henter Bissouma
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 09. jan, 2022 12:46

Niels K skrev:
lørdag, 08. jan, 2022 08:06
Liverpool følger Frankrikes nye store midtbanehåp

De røde erstattet ikke Gini Wijnaldum da han forlot klubben i fjor sommer. Til sommeren ligger det an til at midtbanen forsterkes.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/1 ... tbanehaap/

Han ser brølstærk ud.
Bliver lidt træt af den generelt forfejlede og sløve journalistik, der fortsat fortæller den forkerte historie om, at Gini ikke blev erstattet. Jo, det gjorde han. Han blev bare erstattet en sæson før, han smuttede. Af Thiago. Der blev ikke solgt ud af andre bærende midtbanespillere den sommer, så det var helt klart forberedelsen på, at man havde Gini rendende tæt på kontraktudløb og uden interesse i det tilbud, som han havde fået.

At Thiago har haft mange skader og ikke har været til rådighed i samme omfang ændrer ikke på, at han var erstatningen.

Dermed ikke sagt, at der ikke er brug for nyt blod på midten til sommer. Det er der helt sikkert, da Milner stopper. Og Ox sælges muligvis også (hvilket måske bare betyder, at Elliott tager den plads). Keita ved man heller ikke helt med. Så jo, der skal helst hentes en til sommer, der har så højt niveau, at Hendo måske tvinges til at overtage Milner-rollen som holdets alt-muligt-mand.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. jan, 2022 00:17

Sælg Keita, Thiago, Oxen og Milner kan smutte på en fri. Sats på Elliott, Jones, Morton, Fabinho og Hendo. Og køb Bellingham og køb måske en til. Men hvis Bellingham kommer, så vil jeg være tilfreds.

Angrebet er en anden sag. Er Gordon så langt i sin udvikling, at han kan være stand in for Salah og Mane? Skal Origi erstattes (tror han smutter)?

Jeg tror og håber vi går en spændende sommer i møde, når det gælder transfer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » mandag, 10. jan, 2022 03:30

Hvorfor skulle vi dog sælge Thiago?🤨

Besvar