Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 23. maj, 2022 18:49

Så vidt jeg har kunnet læse mig til, så ville vi (og dermed Klopp) gerne have endnu en defensiv midtbanespiller denne sommer. Og øverst på listen skulle vist have været Tchouameni.

I forhold til foryngelse af truppen giver det måske meget god mening at hente en decideret 6er som Tchouameni i stedet for en 8er som Bellingham. Især fordi det lader til, at vi har andre unge kæmpetalenter, som vi måske tror så meget på, at man ikke vil fokusere på endnu en ung 8er, som Bellingham. Tænker især på Jones, Elliott og nyindkøbte Carvalho.

Desværre ser det ud til, at Tchouameni har valgt Real Madrid, som skal bruge ham til at vaske deres skuffelse over at misse Mbappé væk.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-24031546

Jeg forestiller mig, at det dermed reelt sagtens kan ske, at vi kører videre med samme midtbanebesætning i næste sæson - med den lille forskel, at Ox udskiftes med Carvalho. Og det kan også sagtens vise sig, at være en god idé.

Men hvis vi stadig gerne vil have en 6er ind. Burde man så ikke begynde at kaste lidt kærlighed efter transferfrie Kessie i Milan? Han ligner da om nogen en "value" transfer.

Personligt ville jeg prioritere en HB og en angriber (nu hvor Origi er væk). På angriberpladsen synes jeg, at det vi så fra Darwin Nunez var spændende. Men han vil nok have mere spilletid, end han kan se frem til hos os, hvis Salah og Mané bliver en sæson mere.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 24. maj, 2022 11:21

Jeg er helt klart af den holdning at vi skal have en CDM som prioritet nummer 1.
Det må gerne være en lidt Gini/Hendo agtig spiller, der også kan spille 8'er, der passer Kessie jo meget fint ind.

https://www.empireofthekop.com/2022/05/ ... type-deal/
Sangare fra PSV er også et hot navn blandt nogle fodbold-hipster-typer. Og der dukkede lidt historier op.

Jeg mister også lidt håbet om Tchouameni. Vi er næsten blevet nævnt for meget til at jeg tror på det og jeg tænker at agenten eller AS Monaco har været i gang med at presse lidt ekstra millioner ud af Real Madrid. Den ene ting der undrer mig lidt er at Real Madrid fans er ikke tilfredse med at miste en angrebstjerne og så hente en defensiv midt i stedet.

Bellingham smutter, IMØ, først om et år. Dortmund sælger Haaland nu og så har de bedre brug for pengene næste år. Bellingham vil heller ikke risikere sin spilletid frem imod VM, men skifter han til Liverpool så kan der jo godt lige gå nogle måneder hvor han ikke spiller ret meget og så kommer han ikke med til Qatar(stakkels knægt). Det virker på mig som om alle i Dortmund er helt på linje med at de mister et stort navn per år og de har en helt fast tur ordning som alle er indforstået med. Men det passer os vel også meget fint at Thiago, Keita og Hendo er et år tættere på kontraktudløb og/eller pensionen når/hvis vi henter Bellingham, så er hans chancer for at blive et hit med det samme meget større. Samtidig kan vi se Jones, Elliott, Carvalho lidt mere an og have et bedre billede af om Bellingham virkelig er det værd.

Jeg vil også gerne have en ny HB, jeg tror Neco gerne vil videre, især hvis Wales kommer med til VM og jeg tror det er et fint tidspunkt at sælge alt i alt. Calvin Ramsay blev nævnt for et par uger siden https://www.skysports.com/football/news ... n-defender. Virker som en type vi kan gå efter, lidt en HB-Tsimikas virker det til.


Det virker til at denne, måske er sommeren hvor vi sælger Taki, jeg tænker hans 10 mål gør ham noget mere hot end for et år siden. Og jeg er helt med på at vi enten bruger pladsen på en center forward eller en venstrebenet kantspiller. Dertil har vi så jokerne i Mané, Bobby og Salah, der måske smutter nu eller om et år.
Jeg tror Nunez har for gode chancer for at få en start plads i klubber som Arsenal eller lign, tror jeg.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 24. maj, 2022 13:17

Tchouameni ryger vel til PSG. Jeg tror ikke helt på historien om Real Madrid
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 25. maj, 2022 09:38

Emmy skrev:
tirsdag, 24. maj, 2022 13:17
Tchouameni ryger vel til PSG. Jeg tror ikke helt på historien om Real Madrid
Det ser måske sådan ud ja. Det giver heller ikke mening for mig at Real vil gå i budkrig for en DM når de skal distrahere fra Mbappé. Omvendt er der nok steming i PAris for at de mangler folk, der kan tage fra defensivt efter en sæson hvor for mange offensive stjerner har arbejdet for lidt.

Real kommer til at gå efter Salah, Lewandowski, KDB, Gnabry, måske Sterling :dontknow: , Chiesa, Lautaro, Bruno Fernandes, Neymar, Fekir, Lemar eller et eller andet i den dur.

TG12
Indlæg: 1611
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 27. maj, 2022 19:24

https://www.empireofthekop.com/2022/05/ ... -transfer/

Rygter om Dirty Harry :lol:

Selvom han klart kunne give os noget vi ikke har, vil jeg dælme har svært ved at se ham i vores røde trøje...

Heldigvis sker det nok næppe..

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 27. maj, 2022 22:12

TG12 skrev:
fredag, 27. maj, 2022 19:24
https://www.empireofthekop.com/2022/05/ ... -transfer/

Rygter om Dirty Harry :lol:

Selvom han klart kunne give os noget vi ikke har, vil jeg dælme har svært ved at se ham i vores røde trøje...

Heldigvis sker det nok næppe..
Han er topspiller og hvis både Mane og Salah smutter, så har vi brug for spillere fra den allerøverste hylde. Jeg vil dog hellere have Song
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11222
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. maj, 2022 23:58

Emmy skrev:
fredag, 27. maj, 2022 22:12
TG12 skrev:
fredag, 27. maj, 2022 19:24
https://www.empireofthekop.com/2022/05/ ... -transfer/

Rygter om Dirty Harry :lol:

Selvom han klart kunne give os noget vi ikke har, vil jeg dælme har svært ved at se ham i vores røde trøje...

Heldigvis sker det nok næppe..
Han er topspiller og hvis både Mane og Salah smutter, så har vi brug for spillere fra den allerøverste hylde. Jeg vil dog hellere have Song
Son (uden "g") er meget mere Klopp-typen, men han har også nogle "film-unoder" i sig en gang imellem, eller det har måske mere været på det Koreanske landshold, at jeg blander ind i det.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 28. maj, 2022 11:02

Cynwal skrev:
fredag, 27. maj, 2022 23:58
Emmy skrev:
fredag, 27. maj, 2022 22:12
TG12 skrev:
fredag, 27. maj, 2022 19:24
https://www.empireofthekop.com/2022/05/ ... -transfer/

Rygter om Dirty Harry :lol:

Selvom han klart kunne give os noget vi ikke har, vil jeg dælme har svært ved at se ham i vores røde trøje...

Heldigvis sker det nok næppe..
Han er topspiller og hvis både Mane og Salah smutter, så har vi brug for spillere fra den allerøverste hylde. Jeg vil dog hellere have Song
Son (uden "g") er meget mere Klopp-typen, men han har også nogle "film-unoder" i sig en gang imellem, eller det har måske mere været på det Koreanske landshold, at jeg blander ind i det.
Der er selvfølgelig tale om Rigobert Song ;)
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11222
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. maj, 2022 11:13

Emmy skrev:
lørdag, 28. maj, 2022 11:02
Cynwal skrev:
fredag, 27. maj, 2022 23:58
Emmy skrev:
fredag, 27. maj, 2022 22:12
TG12 skrev:
fredag, 27. maj, 2022 19:24
https://www.empireofthekop.com/2022/05/ ... -transfer/

Rygter om Dirty Harry :lol:

Selvom han klart kunne give os noget vi ikke har, vil jeg dælme har svært ved at se ham i vores røde trøje...

Heldigvis sker det nok næppe..
Han er topspiller og hvis både Mane og Salah smutter, så har vi brug for spillere fra den allerøverste hylde. Jeg vil dog hellere have Song
Son (uden "g") er meget mere Klopp-typen, men han har også nogle "film-unoder" i sig en gang imellem, eller det har måske mere været på det Koreanske landshold, at jeg blander ind i det.
Der er selvfølgelig tale om Rigobert Song ;)
Naturligvis. Det er bare uvant for mig, at vi også diskuterer hvem vi mener Klubben skal ansætte som Kit manager el. lign. ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 29. maj, 2022 09:39

De tre finaler vi har spillet åbenbare hvad vi mangler; en måltyv. Vi har ikke været i stand til at score et eneste mål i de tre finaler, og det vildt tyndt!

En måltyv er mega dyr, så det sker nok ikke.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 29. maj, 2022 10:00

Hr. Drejer skrev:
søndag, 29. maj, 2022 09:39
De tre finaler vi har spillet åbenbare hvad vi mangler; en måltyv. Vi har ikke været i stand til at score et eneste mål i de tre finaler, og det vildt tyndt!

En måltyv er mega dyr, så det sker nok ikke.
Men hvem skulle det også være?

Økonomisk kan vi jo ikke have en topangriber siddende på bænken i 20 ud af 30 kampe, grundet han ikke passer ind i spillestilen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 29. maj, 2022 10:05

Kane, Levandowski. Haaland ryger til Man C. Andre?

Salah og Mané skal bruge 5 chancer for at score. Det er frustrerende.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 29. maj, 2022 10:08

Hr. Drejer skrev:
søndag, 29. maj, 2022 10:05
Kane, Levandowski. Haaland ryger til Man C. Andre?

Salah og Mané skal bruge 5 chancer for at score. Det er frustrerende.
Men vil de passe ind uden, at gøre vores angreb dårligere?

Vi scorer jo et hæderligt antal på pr. Sæson.

Origi på banen gjorde bestemt ikke vores spil bedre.

Julian Alvarez gad jeg godt vi var gået med i kampen om.

Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 29. maj, 2022 10:31

Ja, vi scorer mange mål. Men vi skal også bruge enorm mange chancer for at score.

Jeg savner Rush!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 29. maj, 2022 10:47

Hr. Drejer skrev:
søndag, 29. maj, 2022 10:31
Ja, vi scorer mange mål. Men vi skal også bruge enorm mange chancer for at score.

Jeg savner Rush!
Men ville en Rush type passe ind i vores spillestil?

Personligt tror jeg ikke Haaland vil gøre City bedre eller gøre at de scorer flere mål i en sæson.

Besvar