Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 17. jan, 2025 22:25

Ifølge transfermarkt giver PSG 70 mio euro for Kvaratshkelia. Gav vi ikke 85 for Darwin? 😭

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 18. jan, 2025 02:20

Tom_Jorsal skrev:
fredag, 17. jan, 2025 22:25
Ifølge transfermarkt giver PSG 70 mio euro for Kvaratshkelia. Gav vi ikke 85 for Darwin? 😭
Ja. Det er helt sort. Tænk, at give så mange penge for en angriber som ikke kan ramme en ladeport fra 3 meter :shock:

Hver gang jeg ser ham i den smukke røde trøje bobler mit blod af indestængt vrede. Jeg håber og be'r til at han sælges til sommer.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » søndag, 19. jan, 2025 11:37

Juve vil angiveligt af med Douglas Luiz, som de købte i Aston Villa i sommer. City skulle overveje et lån.

Ville han kunne noget på vores midtbane? Kender ikke alt for meget til ham, indrømmet. Men han var meget hypet pga. sine præstationer i Villa. En ret dynamisk, no nonsense type spiller, med nogle mål i støvlen også.

https://www.givemesport.com/exclusive-m ... his-month/

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 19. jan, 2025 11:49

RedRedRed skrev:Juve vil angiveligt af med Douglas Luiz, som de købte i Aston Villa i sommer. City skulle overveje et lån.

Ville han kunne noget på vores midtbane? Kender ikke alt for meget til ham, indrømmet. Men han var meget hypet pga. sine præstationer i Villa. En ret dynamisk, no nonsense type spiller, med nogle mål i støvlen også.

Får vi hans irriterende bimbo kæreste med i købet?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » søndag, 19. jan, 2025 13:24

Fowler89 skrev:
søndag, 19. jan, 2025 11:49
RedRedRed skrev:Juve vil angiveligt af med Douglas Luiz, som de købte i Aston Villa i sommer. City skulle overveje et lån.
Hende er jeg endnu mindre bekendt med end jeg er med Luiz. Den må du uddybe? :dontknow: :lol:

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » søndag, 19. jan, 2025 14:52

RedRedRed skrev:
Fowler89 skrev:
søndag, 19. jan, 2025 11:49
Hende er jeg endnu mindre bekendt med end jeg er med Luiz. Den må du uddybe? :dontknow: :lol:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alisha_Lehmann

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 19. jan, 2025 15:46

Nej tak til Luiz og bimbovedhæng.

Vi skal sigte højere, hvis vi skal forstærke midtbanen, for det er virkelig en stærk midtbane vi har i Gravenberch, Mac Allister og Szoboszlai og Luiz skal ikke ind og tage spilletid fra Jones, Endo eller Elliott.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89

Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 19. jan, 2025 17:59

JudgeArdaStudge skrev:Nej tak til Luiz og bimbovedhæng.

Vi skal sigte højere, hvis vi skal forstærke midtbanen, for det er virkelig en stærk midtbane vi har i Gravenberch, Mac Allister og Szoboszlai og Luiz skal ikke ind og tage spilletid fra Jones, Endo eller Elliott.
Både og. Luiz er en rigtig fin afbalanceret dybde liggende playmaker type som også kan spille box to box, minder lidt om Grav og Macca men mere forsvarsorienteret. Han passer rigtig godt ind i Slots spillestil og ville kunne aflaste begge spillere.

Venstreback er vigtigere.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 19. jan, 2025 18:25

Fowler89 skrev:
søndag, 19. jan, 2025 17:59
JudgeArdaStudge skrev:Nej tak til Luiz og bimbovedhæng.

Både og. Luiz er en rigtig fin afbalanceret dybde liggende playmaker type som også kan spille box to box, minder lidt om Grav og Macca men mere forsvarsorienteret. Han passer rigtig godt ind i Slots spillestil og ville kunne aflaste begge spillere.

Venstreback er vigtigere.
Han er jo ikke god nok. Hvis han var god nok, var han allerede på øverste hylde og ikke på et skrantende Juventus hold med rod i økonomien. Vi skal ikke købe bare for at købe, vi skal tænke fornuftigt og på kontinuerlig langsigtet succes.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 24. jan, 2025 13:13

Det dufter ikke ligefrem af transfers i dette vindue, hva? 😅

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » fredag, 24. jan, 2025 15:06

Tom_Jorsal skrev:Det dufter ikke ligefrem af transfers i dette vindue, hva? Billede
Vi henter Mbappe og Vini lige inden luk.

In FSG we trust

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 24. jan, 2025 15:23

Dem gider jeg ik ha'. Så hellere være fri :D

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 24. jan, 2025 19:44

Tom_Jorsal skrev:Dem gider jeg ik ha'. Så hellere være fri :D
Også nej tak herfra Billede

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » fredag, 24. jan, 2025 22:05

Mbappe er bare en fransk Jayden Danns og Vinicius kunne ikke slå Harvey Elliott af holdet.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 25. jan, 2025 07:34

Uanset hvor gode spillere de er, så ville jeg ikke kunne holde ud at se på deres attituder i en rød trøje. :evil:

Besvar