Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Alder: 36
Re: Hvem skal ind?
Ifølge transfermarkt giver PSG 70 mio euro for Kvaratshkelia. Gav vi ikke 85 for Darwin? 
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja. Det er helt sort. Tænk, at give så mange penge for en angriber som ikke kan ramme en ladeport fra 3 meterTom_Jorsal skrev: ↑fredag, 17. jan, 2025 22:25Ifølge transfermarkt giver PSG 70 mio euro for Kvaratshkelia. Gav vi ikke 85 for Darwin?![]()

Hver gang jeg ser ham i den smukke røde trøje bobler mit blod af indestængt vrede. Jeg håber og be'r til at han sælges til sommer.
Juve vil angiveligt af med Douglas Luiz, som de købte i Aston Villa i sommer. City skulle overveje et lån.
Ville han kunne noget på vores midtbane? Kender ikke alt for meget til ham, indrømmet. Men han var meget hypet pga. sine præstationer i Villa. En ret dynamisk, no nonsense type spiller, med nogle mål i støvlen også.
https://www.givemesport.com/exclusive-m ... his-month/
Ville han kunne noget på vores midtbane? Kender ikke alt for meget til ham, indrømmet. Men han var meget hypet pga. sine præstationer i Villa. En ret dynamisk, no nonsense type spiller, med nogle mål i støvlen også.
Får vi hans irriterende bimbo kæreste med i købet?RedRedRed skrev:Juve vil angiveligt af med Douglas Luiz, som de købte i Aston Villa i sommer. City skulle overveje et lån.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hende er jeg endnu mindre bekendt med end jeg er med Luiz. Den må du uddybe?Fowler89 skrev: ↑søndag, 19. jan, 2025 11:49Får vi hans irriterende bimbo kæreste med i købet?RedRedRed skrev:Juve vil angiveligt af med Douglas Luiz, som de købte i Aston Villa i sommer. City skulle overveje et lån.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alisha_LehmannRedRedRed skrev:Hende er jeg endnu mindre bekendt med end jeg er med Luiz. Den må du uddybe?Fowler89 skrev: ↑søndag, 19. jan, 2025 11:49Får vi hans irriterende bimbo kæreste med i købet?RedRedRed skrev:Juve vil angiveligt af med Douglas Luiz, som de købte i Aston Villa i sommer. City skulle overveje et lån.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
- JudgeArdaStudge
Nej tak til Luiz og bimbovedhæng.
Vi skal sigte højere, hvis vi skal forstærke midtbanen, for det er virkelig en stærk midtbane vi har i Gravenberch, Mac Allister og Szoboszlai og Luiz skal ikke ind og tage spilletid fra Jones, Endo eller Elliott.
Vi skal sigte højere, hvis vi skal forstærke midtbanen, for det er virkelig en stærk midtbane vi har i Gravenberch, Mac Allister og Szoboszlai og Luiz skal ikke ind og tage spilletid fra Jones, Endo eller Elliott.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvem skal ind?
Både og. Luiz er en rigtig fin afbalanceret dybde liggende playmaker type som også kan spille box to box, minder lidt om Grav og Macca men mere forsvarsorienteret. Han passer rigtig godt ind i Slots spillestil og ville kunne aflaste begge spillere.JudgeArdaStudge skrev:Nej tak til Luiz og bimbovedhæng.
Venstreback er vigtigere.
- JudgeArdaStudge
Han er jo ikke god nok. Hvis han var god nok, var han allerede på øverste hylde og ikke på et skrantende Juventus hold med rod i økonomien. Vi skal ikke købe bare for at købe, vi skal tænke fornuftigt og på kontinuerlig langsigtet succes.Fowler89 skrev: ↑søndag, 19. jan, 2025 17:59Både og. Luiz er en rigtig fin afbalanceret dybde liggende playmaker type som også kan spille box to box, minder lidt om Grav og Macca men mere forsvarsorienteret. Han passer rigtig godt ind i Slots spillestil og ville kunne aflaste begge spillere.JudgeArdaStudge skrev:Nej tak til Luiz og bimbovedhæng.
Venstreback er vigtigere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Det dufter ikke ligefrem af transfers i dette vindue, hva? 
Vi henter Mbappe og Vini lige inden luk.Tom_Jorsal skrev:Det dufter ikke ligefrem af transfers i dette vindue, hva?
In FSG we trust
-
Dem gider jeg ik ha'. Så hellere være fri 

Også nej tak herfraTom_Jorsal skrev:Dem gider jeg ik ha'. Så hellere være fri

Mbappe er bare en fransk Jayden Danns og Vinicius kunne ikke slå Harvey Elliott af holdet.
Uanset hvor gode spillere de er, så ville jeg ikke kunne holde ud at se på deres attituder i en rød trøje.