Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 14. apr, 2023 13:18

:lol: er det fsg's spindoktor som har skrevet et indlæg :lol:

Det indlæg er rent bullshitbingo, og det ved du AJJ!

Vi opgav Aurelien sidste år, og vi besluttede ikke at købe en erstatning fordi vi vil gemme pengene til Bellingham. Vi forhørte os om Bellingham, men fik af vide at Dortmund ikke vil sælge inden VM.

De journalister som følger Liverpool siger alle at Bellingham er/var vores transfermål nr. 1.

fsg transferstrategi har ramt dem selv i hovedet som en boomerang. De har ikke vist rettidig omhu og investeret i truppen og foretaget løbende udskiftninger. Det er amatøragtigt ud over alle grænser, jeg har ikke ord for det, og det her hjælper absolut ikke på opbakningen til fsg, som jeg tror er kraftigt faldende!

At købe dyrt ligner ikke fsg. Enig! e prøver altid at købe discount, som de kan udvikle. Nogle gange går det godt, som med Elliott, andre gange går det skidt, som med Karius. Enkelte gange har de sprængt banken - Alisson og VDV - men det har været når vi selv har solgt. Men nu har vi en ramponeret trup, hvor mange er over the hill, og ikke salgsbare, mens andre endnu ikke har slået helt igennem.

Hvis vi ender med at betale £70 M. for Mac Alister fra Brighton og £60 M. for Mount fra chelseas overskudslager, så vil jeg langt hellere have Bellingham. Og så kan vi sælge for at få en forsvarsspiller mere. Eller måske kan vi få Ward-Prowse billigt, når Soton ryger ned.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 14. apr, 2023 17:02

Hr. Drejer skrev:
fredag, 14. apr, 2023 13:18
:lol: er det fsg's spindoktor som har skrevet et indlæg :lol:

Det indlæg er rent bullshitbingo, og det ved du AJJ!

Vi opgav Aurelien sidste år, og vi besluttede ikke at købe en erstatning fordi vi vil gemme pengene til Bellingham. Vi forhørte os om Bellingham, men fik af vide at Dortmund ikke vil sælge inden VM.

De journalister som følger Liverpool siger alle at Bellingham er/var vores transfermål nr. 1.

fsg transferstrategi har ramt dem selv i hovedet som en boomerang. De har ikke vist rettidig omhu og investeret i truppen og foretaget løbende udskiftninger. Det er amatøragtigt ud over alle grænser, jeg har ikke ord for det, og det her hjælper absolut ikke på opbakningen til fsg, som jeg tror er kraftigt faldende!

At købe dyrt ligner ikke fsg. Enig! e prøver altid at købe discount, som de kan udvikle. Nogle gange går det godt, som med Elliott, andre gange går det skidt, som med Karius. Enkelte gange har de sprængt banken - Alisson og VDV - men det har været når vi selv har solgt. Men nu har vi en ramponeret trup, hvor mange er over the hill, og ikke salgsbare, mens andre endnu ikke har slået helt igennem.

Hvis vi ender med at betale £70 M. for Mac Alister fra Brighton og £60 M. for Mount fra chelseas overskudslager, så vil jeg langt hellere have Bellingham. Og så kan vi sælge for at få en forsvarsspiller mere. Eller måske kan vi få Ward-Prowse billigt, når Soton ryger ned.
Selvom Mount ikke er Bellingham niveau, og heller ikke er min drømmesigning, så synes jeg faktisk han er en go spiller.
Han scorede sidste år 11 mål i PL og lavede 10 Assist.

Ja han er røget lidt ud i kulden, men det kan sku ske for enhver når klubben man spiller i skifter træning som andre skifter underbukser.

Han er god offensivt, jeg synes han mangler noget defensivt, men det tror jeg såmænd godt Klopp kan lære ham.

For den rette pris, som jeg ikke håber er £60, med nærmere £40-50m så tror jeg han kan blive et voldsomt godt køb.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 14. apr, 2023 17:45

🥇| West Ham want at least £100m for Declan Rice and Liverpool cannot afford him at that price. @MiguelDelaney
Det er jo det glade vanvid. Priserne er stukket af. £100m, det er Rice jo aldrig værd, uanset hvor dygtig han måtte være.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 14. apr, 2023 22:21

Hr. Drejer skrev:
fredag, 14. apr, 2023 13:18
:lol: er det fsg's spindoktor som har skrevet et indlæg :lol:

Det indlæg er rent bullshitbingo, og det ved du AJJ!

Vi opgav Aurelien sidste år, og vi besluttede ikke at købe en erstatning fordi vi vil gemme pengene til Bellingham. Vi forhørte os om Bellingham, men fik af vide at Dortmund ikke vil sælge inden VM.

De journalister som følger Liverpool siger alle at Bellingham er/var vores transfermål nr. 1.

fsg transferstrategi har ramt dem selv i hovedet som en boomerang. De har ikke vist rettidig omhu og investeret i truppen og foretaget løbende udskiftninger. Det er amatøragtigt ud over alle grænser, jeg har ikke ord for det, og det her hjælper absolut ikke på opbakningen til fsg, som jeg tror er kraftigt faldende!

At købe dyrt ligner ikke fsg. Enig! e prøver altid at købe discount, som de kan udvikle. Nogle gange går det godt, som med Elliott, andre gange går det skidt, som med Karius. Enkelte gange har de sprængt banken - Alisson og VDV - men det har været når vi selv har solgt. Men nu har vi en ramponeret trup, hvor mange er over the hill, og ikke salgsbare, mens andre endnu ikke har slået helt igennem.

Hvis vi ender med at betale £70 M. for Mac Alister fra Brighton og £60 M. for Mount fra chelseas overskudslager, så vil jeg langt hellere have Bellingham. Og så kan vi sælge for at få en forsvarsspiller mere. Eller måske kan vi få Ward-Prowse billigt, når Soton ryger ned.
Robertson er vel den eneste gange under Kloop vi virkeligt har gjort et billigt scoop som har forstærket start 11eren..
Elliott spiller vel mere i mangel af bedre...

Jeg tvivler på vi ser spillere til £60-70m komme ind til sommer. Jeg tror primært der gåes efter spillere med kontrakt udløb eller nogle med snareligt kontrakt udløb. FSG vil bruge alle undskyldninger i bogen for ikke, at bruge mange penge til sommer...

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 14. apr, 2023 23:42

Ja, hvis vi ikke sælger nogle spillere, så er jeg helt enig. Hvis Newcastle stadig vil give £60 M. gor Jota, så er det afsted med det samme.

Men ja, fsg vil ikke ud i den store satsning. CL, Europæisk Superliga og en ny ejer ind, glippede alle tre. Og de vil jo ikke hive penge op af lommen.

De køber sikkert et par £30-40 M. spillere, og så får vi af vide, at de ønskede spillere ikke var tilgængelige. Men dem vi har købt er klasse, og Klopp kan udvikle dem :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. apr, 2023 15:06

Hr. Drejer skrev:
fredag, 14. apr, 2023 23:42
Ja, hvis vi ikke sælger nogle spillere, så er jeg helt enig. Hvis Newcastle stadig vil give £60 M. gor Jota, så er det afsted med det samme.

Men ja, fsg vil ikke ud i den store satsning. CL, Europæisk Superliga og en ny ejer ind, glippede alle tre. Og de vil jo ikke hive penge op af lommen.

De køber sikkert et par £30-40 M. spillere, og så får vi af vide, at de ønskede spillere ikke var tilgængelige. Men dem vi har købt er klasse, og Klopp kan udvikle dem :lol:
FSG har jo aldrig givet penge uanset hvad Klopp har udrettet. Der skal nye ejere til, hvis vi skal tilbage i toppen og true City...

Jota med alle hans skader kan vi godt undvære. Håber Newcastle sladderen holder vand.

Thiago, Gomez og Matip kan vel også give lidt mønt i kassen...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 15. apr, 2023 21:40

texy skrev:
torsdag, 13. apr, 2023 15:43
Thommo skrev:
torsdag, 13. apr, 2023 13:45
Kan huske det også skete med Dijk, og det betalte vi så transfer KASSEN for, igen efter min mening.
Det her mener jeg simpelthen ikke, at du husker korrekt Thommo. Den sag blev så offentlig, fordi vi havde "tappet" VVD op. Og det var en kombination af at holde et løfte til VVD, slippe for en "tap up" sag, og rent faktisk få fingre i den spiller, som vi ønskede os, der betød at vi endte med at betale langt mere for VVD, end tilfældet havde været, hvis vi ikke havde kvajet os.

Når det er sagt, så er Van Dijk efter min mening et skoleeksempel på, at det nogle gange er værd at betale for den dyre spiller.
Jeg mener Klopp udtalte der ikke var en b plan, Dijk var manden. alt eller intet, og tænkte så er det da "heldigt" han er født, for ellers ville han jo ikke købe en helvede dyr forsvar. Og er nok prototypen på en jyde, for er stadig ikke sikker på købet af Dijk var det mesterskab værd, for har skrevet før at LFC dermed blev en klam købeklub med det køb, uanset net spend og alt muligt andet, Det eneste gode ved at købe et one season wonder i Darwin til ny rekord pris var at så var det dog en offensiv spiller der tog transfer rekorden(dog et gegulært vanvids køb...one season wonder er vores rekord transfer....jøsses), så vidt jeg ved.Og sådan er jeg så gammeldags...Dette indlæg er skrevet fra en drejeskive tlf, til dem der kender sådan en grå sag, og det tog faktisk sin tid :D .
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. apr, 2023 22:17

Thommo skrev:
lørdag, 15. apr, 2023 21:40
texy skrev:
torsdag, 13. apr, 2023 15:43
Thommo skrev:
torsdag, 13. apr, 2023 13:45
Kan huske det også skete med Dijk, og det betalte vi så transfer KASSEN for, igen efter min mening.
Det her mener jeg simpelthen ikke, at du husker korrekt Thommo. Den sag blev så offentlig, fordi vi havde "tappet" VVD op. Og det var en kombination af at holde et løfte til VVD, slippe for en "tap up" sag, og rent faktisk få fingre i den spiller, som vi ønskede os, der betød at vi endte med at betale langt mere for VVD, end tilfældet havde været, hvis vi ikke havde kvajet os.

Når det er sagt, så er Van Dijk efter min mening et skoleeksempel på, at det nogle gange er værd at betale for den dyre spiller.
Jeg mener Klopp udtalte der ikke var en b plan, Dijk var manden. alt eller intet, og tænkte så er det da "heldigt" han er født, for ellers ville han jo ikke købe en helvede dyr forsvar. Og er nok prototypen på en jyde, for er stadig ikke sikker på købet af Dijk var det mesterskab værd, for har skrevet før at LFC dermed blev en klam købeklub med det køb, uanset net spend og alt muligt andet, Det eneste gode ved at købe et one season wonder i Darwin til ny rekord pris var at så var det dog en offensiv spiller der tog transfer rekorden(dog et gegulært vanvids køb...one season wonder er vores rekord transfer....jøsses), så vidt jeg ved.Og sådan er jeg så gammeldags...Dette indlæg er skrevet fra en drejeskive tlf, til dem der kender sådan en grå sag, og det tog faktisk sin tid :D .
`LFC dermed blev en klam købeklub`

Vi har da siden 70-80erne været en købeklub. Den gang var det bare os som lavede en M. City/Chelsea og kunne betale mere end de andre...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 15. apr, 2023 22:39

Jep, det er individuelt, den køber jeg, men for mig var det da Dijk blev købt. Derefter er min lyst til PL bold dalet, og Randers FC steget, og min lyst til pl bold var nok også for høj, så i og for sig fint nok, hvis jeg skal vende det positivt. Ath, Bilbao er velsagtens den eneste lidt større klub i Europa, der ikke har solgt sig selv til djævlen, helt så meget som mange andre....Men de er jo nok racister i nogens øjn, har jeg læst blandt feminister og veganere(formoder jeg de er)...Ikke i mine dog. Mere Bilbao, mindre kvalme og penge er min holdning...Og den står jeg altså ved, for som jeg forstår det er de bare lokalt forankret, respekt. Atl. Madrid er dog min klub i spanien, pga Hasselbaink men fred være med det.

Jeg vil også hellere vinde FA cuppen end CL idag, i 2005 og årene omkring den tid var det anderledes. Ene og alene pga pengene i FA er mindre end i CL
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. apr, 2023 06:17

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 14. apr, 2023 17:45
🥇| West Ham want at least £100m for Declan Rice and Liverpool cannot afford him at that price. @MiguelDelaney
Det er jo det glade vanvid. Priserne er stukket af. £100m, det er Rice jo aldrig værd, uanset hvor dygtig han måtte være.
Jeg har også læst at West Ham vil have MINDST £100M. for Rice.

Så vil jeg hellere have Bellingham til £130M. Men han ryger jo sikkert til Real Madid. Hvilken midtbane de får :shock:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 16. apr, 2023 16:16

Hvordan kan folk være så sikre på Bellingham, og han ydermere er et generationstalent? Alt det her blev også sagt om Sancho, inden kan skiftede til Man U sidste år, hvordan er det gået for ham? Fans elsker at puste hype ballonen op.

Bellingham er kun 20 år - jeg er med på at han viser klasse i Dortmund - men det er ikke noget han nødvendigvis også kommer til i PL (Sancho eksemplet kan endnu engang sættes ind her, eller Camavinga og Tchoumanie.)

Han er super hyped, fordi han er englænder og jeg giver Thommo 100% ret i, at der bliver skabt en stemning med, at hvis vi ikke køber ham, så er det bare ikke godt nok. Hvem gavner det? Det gavner Dortmund, og de sætter prisen endnu mere op på spilleren.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 16. apr, 2023 20:21

Fowler89 skrev:
søndag, 16. apr, 2023 16:16
Hvordan kan folk være så sikre på Bellingham, og han ydermere er et generationstalent? Alt det her blev også sagt om Sancho, inden kan skiftede til Man U sidste år, hvordan er det gået for ham? Fans elsker at puste hype ballonen op.

Bellingham er kun 20 år - jeg er med på at han viser klasse i Dortmund - men det er ikke noget han nødvendigvis også kommer til i PL (Sancho eksemplet kan endnu engang sættes ind her, eller Camavinga og Tchoumanie.)

Han er super hyped, fordi han er englænder og jeg giver Thommo 100% ret i, at der bliver skabt en stemning med, at hvis vi ikke køber ham, så er det bare ikke godt nok. Hvem gavner det? Det gavner Dortmund, og de sætter prisen endnu mere op på spilleren.
Jeg er temmelig sikker på, at Bellingham er en enestående midtbanespiller. Også hvis han kommer til PL. Modsat Sancho, så er Bellingham gået ind på det engelske landshold og vist, at han løfter et godt hold yderligere.

Men jojo. Intet er 100% sikkert. Og nu er han jo blevet irrelevant for os i LFC. Så jeg er langt mere interesseret i, hvilke andre muligheder der kunne være derude. Jeg er ikke helt overbevist om eller solgt på rygterne om Mac Allister og Caicedo. Måske det bare er mig, der ikke tror, at gode spillere i Brighton også vil være gode i Liverpool.

Personligt sidder jeg med et lille håb om, at Barcelona bliver nødt til at ofre De Jong for at kunne skrive pro kontrakt med Gavi. Ved godt at Cynwal ikke er vild med hollændere, men han er altså en dygtig spiller. Og så er jeg dybt alvorlig i forhold til mit ønske om at gøre Trent til permanent midtbanespiller. Derfor mener jeg, at der skal fokuseres på en HB også. En hurtig en af slagsen tak.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2426
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 18. apr, 2023 12:06

Hr. Drejer skrev:
fredag, 14. apr, 2023 13:18
:lol: er det fsg's spindoktor som har skrevet et indlæg :lol:

Det indlæg er rent bullshitbingo, og det ved du AJJ!

Vi opgav Aurelien sidste år, og vi besluttede ikke at købe en erstatning fordi vi vil gemme pengene til Bellingham. Vi forhørte os om Bellingham, men fik af vide at Dortmund ikke vil sælge inden VM.

De journalister som følger Liverpool siger alle at Bellingham er/var vores transfermål nr. 1.

fsg transferstrategi har ramt dem selv i hovedet som en boomerang. De har ikke vist rettidig omhu og investeret i truppen og foretaget løbende udskiftninger. Det er amatøragtigt ud over alle grænser, jeg har ikke ord for det, og det her hjælper absolut ikke på opbakningen til fsg, som jeg tror er kraftigt faldende!

At købe dyrt ligner ikke fsg. Enig! e prøver altid at købe discount, som de kan udvikle. Nogle gange går det godt, som med Elliott, andre gange går det skidt, som med Karius. Enkelte gange har de sprængt banken - Alisson og VDV - men det har været når vi selv har solgt. Men nu har vi en ramponeret trup, hvor mange er over the hill, og ikke salgsbare, mens andre endnu ikke har slået helt igennem.

Hvis vi ender med at betale £70 M. for Mac Alister fra Brighton og £60 M. for Mount fra chelseas overskudslager, så vil jeg langt hellere have Bellingham. Og så kan vi sælge for at få en forsvarsspiller mere. Eller måske kan vi få Ward-Prowse billigt, når Soton ryger ned.
Det er en imponerende indsigt, du har i Bellingham-forløbet, Drejer. Du må endelig hilse FSG og Klopp næste gang, du mødes med dem...

Den her nedsmeltning er på baggrund af noget rent medieskabt. FSG har aldrig meldt ud, at de skulle måles på, om de formåede at hente Bellingham eller ej. At det var et must buy. Det er noget, medierne har bygget op. Og man skal da have befundet sig på månen i de sidste mange år, hvis det kan komme som en overraskelse, at vi melder os ud af det race.

Bellingham var en topprioritet, men han blev for dyr. Forudsætningerne ændrede sig. Så simpelt er det. Det er meget FSG-agtigt. Selvfølgelig giver FSG ikke £ 130 mio. for en spiller.

Og du fremfører det i øvrigt som om, at hvis bare, vi hoster op med £ 130 mio., så er Bellingham vores (fordi han bare brænder for at komme til Liverpool??). Det aner vi absolut intet om! Og så kunne hele transfervinduet blive brugt på at kurtisere Bellingham, som så kunne efterlade os med en lang næse og nul tid til at hente andre til midtbanen.

Vi var i øvrigt flere, der skrev for flere måneder siden, at Bellingham nok var på vej i en prisliga, hvor han ikke var aktuel med FSG som ejere. Og VM samt de fantasillioner, Chelsea gav for Fernandez (der jo i øvrigt hverken har kunne gøre fra eller til for Chelsea i denne sæson….) gjorde det ikke ligefrem bedre.

Lev nu med det. Og så er du velkommen til at have hede drømme om nye fantastiske ejere. Men når vi debatterer transfers, skulle vi så ikke tage at forholde os til virkeligheden: Fokus for FSG er på risikoaversion og en selvfinansierende klub. Ergo - vi kommer ikke til at købe spillere i de sfærer, som Haaland, Bellingham osv. befinder sig i, med FSG som ejere.

Uanset dette så kan man godt kritisere FSG og klubben for, at vi ikke købte en erstatning for Gini. Det har vi vist begge gjort.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 18. apr, 2023 14:32

AJJ skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 12:06
Uanset dette så kan man godt kritisere FSG og klubben for, at vi ikke købte en erstatning for Gini. Det har vi vist begge gjort.
Ret enig i det meste af dit indlæg.

Dog ikke i ovenstående, hvilket vi vist også har været omkring tidligere. Thiago blev hentet som manden, der skulle afløse Gini. Gini var bare ikke klar på at forlade os samme sommer, eller også fik vi ikke det rette bud. Uanset hvad årsagen var, så var det lidt heldigt, at han blev, da hele vores forsvar og også i perioder store dele af vores midtbane (inklusiv Thiago) blev skadet i Ginis sidste sæson. Gini var som altid fit.

I min optik viste FSG/Klopp/den sportslige ledelse rettidig omhu i forhold til Gini. Og min personlige overbevisning er, at man bevidst ønskede en spiller med andre kvaliteter end Gini. Så eneste kritik jeg kan finde af den sportslige beslutning i forhold til Gini er, at man kunne have kigget efter en yngre og mere "fremtidssikret" spiller. Tror bare at prisen på Thiago kombineret med hans kvaliteter har været uimodstålig, når man vidste, at Ginis kontrakt var ved at udløbe.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2426
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 18. apr, 2023 14:43

texy skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 14:32
AJJ skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 12:06
Uanset dette så kan man godt kritisere FSG og klubben for, at vi ikke købte en erstatning for Gini. Det har vi vist begge gjort.
Ret enig i det meste af dit indlæg.

Dog ikke i ovenstående, hvilket vi vist også har været omkring tidligere. Thiago blev hentet som manden, der skulle afløse Gini. Gini var bare ikke klar på at forlade os samme sommer, eller også fik vi ikke det rette bud. Uanset hvad årsagen var, så var det lidt heldigt, at han blev, da hele vores forsvar og også i perioder store dele af vores midtbane (inklusiv Thiago) blev skadet i Ginis sidste sæson. Gini var som altid fit.

I min optik viste FSG/Klopp/den sportslige ledelse rettidig omhu i forhold til Gini. Og min personlige overbevisning er, at man bevidst ønskede en spiller med andre kvaliteter end Gini.
Ja, den runde har vi vist taget :)

Men i hvert fald kan man godt - uden at hænge det op på Gini - kritisere klubben for, at vi ikke har fået en mere harmonisk transition af vores midtbane. Sådan som vi jo faktisk har fået det med angrebet.

Besvar