Jeg synes at vi skal styrke vores backpositioner samt vores vings og angreb.
Mine ønsker:
Rafinha: En brasiliansk back, som er god i det defensive

Micah Richards: Ja, jeg ved man city ikke ville sælge, men måske kan vi lave en byttehandel med Crouch. Han er ung, rutineret, stærk og hurtig. De gange jeg har set ham, har han været god med bolden.
McGeady: Fremragende dribler og vant til fysisk hårdt spil fra SPL. Han er dygtig til at sætte sig selv i scene, men kan også give den oplæggerens rolle. Har også spillet C.L.
fodbold.
Silva: Driblestærk og er vant til at spille i teknisk stærk liga. Spiller overfor gode modstandere. Men mangler lidt fysik til at begå sig i P.L. Men det skal nok komme. Talentet er ikke til at tage fejl af ( et billigere alternativ til Silva er Capel fra Sevilla).
Goran Pandev: Hvis vi beholder vores nye system i næste sæson, kunne en 10'er være ganske interessant, med Gerrard lidt længere tilbage på banen. Her passer Pandev ind. Han er god mellem midtbane og angreb, har et godt skud og er god i og omkring feltet (et alternativ kan være Nasri fra Marseille)
Fabiano: Hvorfor ikk'? En smule dyr, men han er en type som kan give fantasi og kreativitet i vores angreb. Det kunne være interessant, at se ham sammen med Torres (et alternativ, hmm kan ikke komme på nogen)
...og vi taler selvfølgelig ikke om pris