Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 04. mar, 2025 19:00

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202503 ... 1dc9a9.png[/IMG]
Det er da et rygte der får det til at kilde lidt i tissemanden

Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 04. mar, 2025 19:57

Fowler89 skrev:
tirsdag, 04. mar, 2025 19:00

Han ville være en super løsning.
1-2 år hvor Robbo og Kerkez kan rotere lidt, før Kerkez bliver første valg.

Mon ikke det vil betyde Tsmikas exit?

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 04. mar, 2025 19:59

TG12 skrev:
tirsdag, 04. mar, 2025 19:57
Fowler89 skrev:
tirsdag, 04. mar, 2025 19:00

Han ville være en super løsning.
1-2 år hvor Robbo og Kerkez kan rotere lidt, før Kerkez bliver første valg.

Mon ikke det vil betyde Tsmikas exit?
Jo det kunne det godt tyde på. Jeg tvivler på de sælger Robbo.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 04. mar, 2025 20:49

Hvis de vurderer han er klar til at overtage tjansen, så giver det bedre mening at beholde scouseren fra Grækenland og så sælge Robbo
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 05. mar, 2025 12:36

Emmy skrev:
tirsdag, 04. mar, 2025 20:49
Hvis de vurderer han er klar til at overtage tjansen, så giver det bedre mening at beholde scouseren fra Grækenland og så sælge Robbo
Vi vinder vist flest trofæer når vi har en skotte i truppen - så vi skal købe en ny skotte før vi kan sælge Robbo.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 05. mar, 2025 13:10

TG12 skrev:
onsdag, 05. mar, 2025 12:36
Emmy skrev:
tirsdag, 04. mar, 2025 20:49
Vi vinder vist flest trofæer når vi har en skotte i truppen - så vi skal købe en ny skotte før vi kan sælge Robbo.
Så må Ben Doak steppe op ;)

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 19. mar, 2025 09:11

Det forlyder Leipzig vil sælge Simmons for €80m

Ham tog jeg gerne - særligt hvis Diaz og/eller Salah smutter.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. mar, 2025 23:49

Snart er det endnu et transfervindue med fsg ved roret. Det plejer jo at blive en skuffelse, og jeg frygter ærlig talt også dette vindue. Hughes er ikke kommet fornuftigt fra start.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 28. mar, 2025 10:33

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 26. mar, 2025 23:49
Snart er det endnu et transfervindue med fsg ved roret. Det plejer jo at blive en skuffelse, og jeg frygter ærlig talt også dette vindue. Hughes er ikke kommet fornuftigt fra start.
Ja hvem husker ikke skandale sommeren, hvor vi købte Mané, Matip og Wijnaldum eller året efter? Der fik vi kun Salah, Solanke, Robertson og Chamberlain, året efter var endnu en katastrofe med Fabinho, Shaqiri, Keita og Alisson. Sommeren med Mac Allister, Gravenberch, Szoboszlai og Endo var jo endnu en sommer til glemmebogen. Det er jo ligefør man håber, der ikke er mulighed for at købe nogen - så laver vi da ingen dårlige handler. :roll: :roll: :roll:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 28. mar, 2025 11:09

Nogle mennesker kan man ikke gøre tilfredse, de tror, at det hele foregår ligesom i Fifa og Football Manager, men rigtig fint med lidt perspektiv, så tak for det athomsen. Synes generelt også, vi har haft nogle ret gode transfervinduer med fokus på buy smart.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 28. mar, 2025 11:44

Vi har i hvert fald ikke haft samme ratio af dårlige handler som vores konkurrenter. At nogen så ønsker flere handler, det er en anden sag…

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 28. mar, 2025 13:28

athomsen skrev:
fredag, 28. mar, 2025 10:33
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 26. mar, 2025 23:49
Ja hvem husker ikke skandale sommeren, hvor vi købte Mané, Matip og Wijnaldum eller året efter? Der fik vi kun Salah, Solanke, Robertson og Chamberlain, året efter var endnu en katastrofe med Fabinho, Shaqiri, Keita og Alisson. Sommeren med Mac Allister, Gravenberch, Szoboszlai og Endo var jo endnu en sommer til glemmebogen. Det er jo ligefør man håber, der ikke er mulighed for at købe nogen - så laver vi da ingen dårlige handler. :roll: :roll: :roll:
Enig, der har været gode vinduer. Men flest vinduer, hvor vores svage positioner ikke er blevet adresseret. Eksempelvis gik vi i mange vinduer og sukkede efter en erstatning til Wijnaldum. Vi har ej heller helt lykkedes med at erstatte Mane. Indrømmet, de er gode og svære at erstatte. I sommers jagtede vi en defensiv midtbane, men fik Chiesa i stedet. Nogle gange laver vi nogle mærkelige handler. I den kategori kan vi også putte Melo.

Vinduet hvor vi udskifter hele vores midtbane med Mac Allister, Szobo, Endo og Gravenberch er fantastisk. Vi skifter en hel kæde, uden at 'ramme ved siden af'. Det er vildt!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 28. mar, 2025 14:26

Man kan da ikke sige, at vi ikke har erstattet Mané. Vi har både Diaz og Gakpo til den position, så vi har om noget erstattet Mané. Det kan så være, at du ikke mener, at de har erstattet Manés betydning, men fysisk er han blevet erstattet. Jeg synes Mané er det værst tænkelige eksempel på en position, hvor vi ikke har fundet en erstatning, for vi har hentet to.

Vi gik ikke efter en defensivmidtbanespiller i sommers, vi gik efter Zubimendi specifikt, og ham kunne vi ikke få. Der må også være lidt realitetssans. Grunden til - som også nævnes af pingel - at vi har haft væsentligt mere held/bedre ratio med vores handler end så mange konkurrenter er, at vi ikke er gået på kompromis.

At vi kun hentede Chiesa i sommers er klogt af Slot, fordi han i stedet for at ommøblere hele truppen og skabe potentiel disharmoni, giver sig selv og dem tid og ro til at lære hinanden at kende og han kunne tydeligt se, at der var masser af kvalitet i det her hold. Hvis vi havde fået Zubimendi, havde du så brokket dig over en anden position vi heller ikke fik forstærket eller går din problematik mest på, at vi ikke fik ham?

Du skriver, at transfervinduerne under FSG plejer at blive en skuffelse, det må du da gerne uddybe lidt mere udover Chiesa og Melo...for der er rigtig mange fans, der står med samme indtryk som dig, så det er interessant at få en lidt dybere forklaring.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel

Indlæg af pingel » tirsdag, 08. apr, 2025 11:28

https://www.thisisanfield.com/2025/04/l ... se-clause/

Liam Delap for 40 mill - Ja, hvorfor ikke? De penge burde vi kunne få for Darwin…

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 10. apr, 2025 12:12

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 28. mar, 2025 14:26

Du skriver, at transfervinduerne under FSG plejer at blive en skuffelse, det må du da gerne uddybe lidt mere udover Chiesa og Melo...for der er rigtig mange fans, der står med samme indtryk som dig, så det er interessant at få en lidt dybere forklaring.
Kommentaren er ikke myntet på mig, men vil alligevel give mig besyv med.

Fra mit perspektiv er problemet jeg ikke synes vi på noget tidspunkt måske udover 19/20 sæsonen har haft en trup, hvor truppen har virket "komplet". Jeg er udmærket klar over vi aldrig når en City bredde i truppen, men at have en trup på ~17 mand der har niveau til startopstilling, tænker jeg er et realistisk scenarie, og gerne et par typer ala Gini eller Milner som kan dække mange positioner for at skabe ekstra fleksiblitet.

Stortset alle vinduer uanset om vi har købt eller ikke købt, har man siddet tilbage med en følelse af det havde været helt perfekt hvis vi bare lige havde fået én mere. Den ene vi manglede afhænger lidt af hvilken sæson vi ser på, men f.eks. i 20/21 synes jeg faktisk vinudet havde været fint da sæsonen startede hvis vi havde købt en erstatning for Lovren. At der så endte med at være crazy mange skader er en anden historie. I 21/22 synes jeg ikke vi fik købt en erstatning for Gini eller Shaq. Jo Diaz kom i januar, men han blev vist også købt fordi Jota var skadet. I 22/23 fik vi lavet en fin

Så jo vi har købt spillere, men det er bare som om vi altid lige mangler den 1-2 ekstra som ville få truppen til at se "komplet" ud.

Særligt oven på CL og PL sejren synes jeg vi burde have brugt vores position som en vinder klub til at få en komplet trup.

Besvar