Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 04. apr, 2023 18:24

Fowler89 skrev:
tirsdag, 04. apr, 2023 16:09
Jeg synes ikke Mount har udviklet sig specielt meget i de sidste par år.
Jeg er med på, at Mount har haft det svært i denne sæson. Om der er mere eller mindre valide årsager til hans under par sæson kan måske diskuteres. Jeg er ikke i stand til at vurdere, hvordan det påvirker spiller/manager/hold forholdet, når forhandlinger går lidt i hårdknude. Jeg er heller ikke i stand til at vurdere, om Mount er en spiller, der lader sig påvirke af ændringer/uroligheder som dem, der var i Chelsea op til Tuchels fyring i september (masser af nyindkøb kombineret uenigheder mellem ejer og manager).

Men Mount er kun lige fyldt 24 år. Og i sidste sæson var han både Chelseas bedste spiller og deres topscorer. Så hvis det er en mulighed, er han en spiller, som jeg på klubbens vegne godt tør tage en chance på. Især hvis vi stadig også ville få Bellingham.

Om vi kan finde en spillestil, der virker for os med de to (Bellingham og Mount) på banen samtidig, ved jeg ikke. Jeg tror, at vores backs i givet fald skulle fokusere lidt mere baglæns, end tilfældet hidtil har været under Klopp Men på papiret ligner det lidt af en drømme-midtbane for mig.

Det sagt, så tror jeg desværre ikke på Bellingham. I de sidste 30+ år er det kun lykkedes os at hente den transfer, jeg ønskede mig mest 2 gange. Torres og Van Dijk. Der er mange, der er undsluppet. David Silva og Aguero for at nævne et par stykker med succes hos en af rivalerne.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 04. apr, 2023 20:47

Jeg ser ikke Bellingham som en drømmesigning.
Han kan næsten kun skuffe.
Han er pustet op i medierne og blandt fodboldfans.
Det er vel kun Pelé og Maradona, der har kunnet opfylde de forventninger nogensinde.

Jeg håber vi bruger pengene anderledes.
Vi kan få et halvt hold af dygtige fodboldspillere for samme pris.

Og sælg Salah, hvis der er hold i rygterne om at han er ønsket andetsteds.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 04. apr, 2023 20:55

texy skrev:
tirsdag, 04. apr, 2023 18:24
Fowler89 skrev:
tirsdag, 04. apr, 2023 16:09
Jeg synes ikke Mount har udviklet sig specielt meget i de sidste par år.
Jeg er med på, at Mount har haft det svært i denne sæson. Om der er mere eller mindre valide årsager til hans under par sæson kan måske diskuteres. Jeg er ikke i stand til at vurdere, hvordan det påvirker spiller/manager/hold forholdet, når forhandlinger går lidt i hårdknude. Jeg er heller ikke i stand til at vurdere, om Mount er en spiller, der lader sig påvirke af ændringer/uroligheder som dem, der var i Chelsea op til Tuchels fyring i september (masser af nyindkøb kombineret uenigheder mellem ejer og manager).

Men Mount er kun lige fyldt 24 år. Og i sidste sæson var han både Chelseas bedste spiller og deres topscorer. Så hvis det er en mulighed, er han en spiller, som jeg på klubbens vegne godt tør tage en chance på. Især hvis vi stadig også ville få Bellingham.

Om vi kan finde en spillestil, der virker for os med de to (Bellingham og Mount) på banen samtidig, ved jeg ikke. Jeg tror, at vores backs i givet fald skulle fokusere lidt mere baglæns, end tilfældet hidtil har været under Klopp Men på papiret ligner det lidt af en drømme-midtbane for mig.

Det sagt, så tror jeg desværre ikke på Bellingham. I de sidste 30+ år er det kun lykkedes os at hente den transfer, jeg ønskede mig mest 2 gange. Torres og Van Dijk. Der er mange, der er undsluppet. David Silva og Aguero for at nævne et par stykker med succes hos en af rivalerne.
Der kommer uden tvivl brandudsalg hos Chelsea til sommer, og der ku' jeg godt tro, at Conor Gallgher kunne være et godt køb. Han kan noget med bolden, og har en fight/vildskab i sit spil, som kan være med til at få andre til at trække i arbejdstøjet. Han kunne godt trænge til at få karrieren tilbage på ret køl som da han spillede for Palace.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 04. apr, 2023 21:20

Cynwal skrev:
texy skrev:
tirsdag, 04. apr, 2023 18:24
Fowler89 skrev:
tirsdag, 04. apr, 2023 16:09
Jeg synes ikke Mount har udviklet sig specielt meget i de sidste par år.
Jeg er med på, at Mount har haft det svært i denne sæson. Om der er mere eller mindre valide årsager til hans under par sæson kan måske diskuteres. Jeg er ikke i stand til at vurdere, hvordan det påvirker spiller/manager/hold forholdet, når forhandlinger går lidt i hårdknude. Jeg er heller ikke i stand til at vurdere, om Mount er en spiller, der lader sig påvirke af ændringer/uroligheder som dem, der var i Chelsea op til Tuchels fyring i september (masser af nyindkøb kombineret uenigheder mellem ejer og manager).

Men Mount er kun lige fyldt 24 år. Og i sidste sæson var han både Chelseas bedste spiller og deres topscorer. Så hvis det er en mulighed, er han en spiller, som jeg på klubbens vegne godt tør tage en chance på. Især hvis vi stadig også ville få Bellingham.

Om vi kan finde en spillestil, der virker for os med de to (Bellingham og Mount) på banen samtidig, ved jeg ikke. Jeg tror, at vores backs i givet fald skulle fokusere lidt mere baglæns, end tilfældet hidtil har været under Klopp Men på papiret ligner det lidt af en drømme-midtbane for mig.

Det sagt, så tror jeg desværre ikke på Bellingham. I de sidste 30+ år er det kun lykkedes os at hente den transfer, jeg ønskede mig mest 2 gange. Torres og Van Dijk. Der er mange, der er undsluppet. David Silva og Aguero for at nævne et par stykker med succes hos en af rivalerne.
Der kommer uden tvivl brandudsalg hos Chelsea til sommer, og der ku' jeg godt tro, at Conor Gallgher kunne være et godt køb. Han kan noget med bolden, og har en fight/vildskab i sit spil, som kan være med til at få andre til at trække i arbejdstøjet. Han kunne godt trænge til at få karrieren tilbage på ret køl som da han spillede for Palace.
Ja ham er jeg også lidt varm på Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 04. apr, 2023 21:33

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
tirsdag, 04. apr, 2023 17:25
Hvis alle er klar og i topform, så ville jeg starte med Diaz, Nunez og Salah.
Enig! ....men meget gerne på den der "frit roterende" måde, som Mané, Firmino og Salah spillede på, da de var allermest frygtet. Som forsvarer for modstanderen anede du aldrig, hvor du havde dem, og den rykken rundt gjorde ofte forsvaret møre, så der pludselig var én eller flere, som svigtede enten zonen eller manden, afhængig af forsvarstypen.
Egentlig ville jeg nok allerhelst starte med Jota, hvis han kan ramme formen igen. Den bedste presspiller vi har og ufattelig målfarlig. Så vil det blive på bekostning af Salah, som jeg tror kan være på vej videre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 04. apr, 2023 21:41

Tror det vil være det helt rette tidspunkt at sende ham videre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 05. apr, 2023 14:16

Jeg gad godt, vi kiggede mod nogle folk, som ikke er dem, Real og City osv. kigger mod. En mand som Orkun Kökcü gør det virkelig godt i Feyenoord, og er sådan en type, der fylder meget på midten, men også kan slå en milimeterpræcis lang aflevering og også scorer godt med mål. Det skal dog tages med i regningen, at han også sparker straffe for Feyenoord, men han knalder den også ind fra udenfor feltet en gang i mellem.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » onsdag, 05. apr, 2023 18:08

Tom_Jorsal skrev:Jeg gad godt, vi kiggede mod nogle folk, som ikke er dem, Real og City osv. kigger mod. En mand som Orkun Kökcü gør det virkelig godt i Feyenoord, og er sådan en type, der fylder meget på midten, men også kan slå en milimeterpræcis lang aflevering og også scorer godt med mål. Det skal dog tages med i regningen, at han også sparker straffe for Feyenoord, men han knalder den også ind fra udenfor feltet en gang i mellem.
Jeg håber også vi kigger andre steder og ikke kaster os ud i budkrig med olieselskaberne og den spanske stat.
Der findes så mange dygtige spillere derude, der vil kunne forstærke os.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 05. apr, 2023 23:14

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 05. apr, 2023 14:16
Jeg gad godt, vi kiggede mod nogle folk, som ikke er dem, Real og City osv. kigger mod. En mand som Orkun Kökcü gør det virkelig godt i Feyenoord, og er sådan en type, der fylder meget på midten, men også kan slå en milimeterpræcis lang aflevering og også scorer godt med mål. Det skal dog tages med i regningen, at han også sparker straffe for Feyenoord, men han knalder den også ind fra udenfor feltet en gang i mellem.
Han er faktisk et af de mest eftertragtede spillere for tiden. Marca har lige lavet en start 11 med de bedste spillere som spillede uden for top 5 liga, hvor Orkun var med.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 07. apr, 2023 15:09

Er der nogle, der kan bakke rygterne op om, at Paul Joyce skulle have udtalt, at Jude Bellingham skulle være meget interesseret i et skifte til Liverpool? Når det kommer fra Joyce, så plejer der at være meget sandhed i det, ellers udtaler han sig sjældent. Husker også hvorledes han breakede blandt andet van Dijk handlen ved at udtale lignende.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 07. apr, 2023 15:23

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 07. apr, 2023 15:09
Er der nogle, der kan bakke rygterne op om, at Paul Joyce skulle have udtalt, at Jude Bellingham skulle være meget interesseret i et skifte til Liverpool? Når det kommer fra Joyce, så plejer der at være meget sandhed i det, ellers udtaler han sig sjældent. Husker også hvorledes han breakede blandt andet van Dijk handlen ved at udtale lignende.
Ja, jeg postede på foregående side disse link.

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/4 ... l-bla-opp/

https://www.thetimes.co.uk/article/at-t ... -d7rlb8kvq
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 07. apr, 2023 19:32

Mølby snakker jævnligt om at LFC tror på en Jude B handel, hvor meget insider han har aner jeg dog ikke
Verden er smask fuld af hyklere....

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 07. apr, 2023 20:57

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 07. apr, 2023 15:09
Er der nogle, der kan bakke rygterne op om, at Paul Joyce skulle have udtalt, at Jude Bellingham skulle være meget interesseret i et skifte til Liverpool? Når det kommer fra Joyce, så plejer der at være meget sandhed i det, ellers udtaler han sig sjældent. Husker også hvorledes han breakede blandt andet van Dijk handlen ved at udtale lignende.
Synes ikke, der er andre end Fabrizio Romano, som er troværdig i rygtebørsen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 09. apr, 2023 10:23

Når det kommer til Liverpool, er Joyce meget troværdig.

Her er et link, hvor Romano fortæller om LFC g Bellingham.

https://www.teamtalk.com/liverpool/fabr ... l-transfer
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 09. apr, 2023 12:52

Romanos troværdighed har jeg aldrig helt forstået. For det første, så har han rygter om nærmest alle tænkelige klubber og spillere og for det andet, så virker han for mig mere som en slags Guillem Balague, der minglerer lidt med lidt spillere, laver lidt interviews og virkelig slår sig an på at blive kendt via sociale medier og komme i TV.

Paul Joyce er min go to guy mht. Liverpool-rygter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar