Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 30. jul, 2021 08:57

Heller ikke helt tosset, men vil sikkert nappe den spilletid, der kunne være stillet Elliott i udsigt.

Martin Ødegaard, who spent the second half of last season on loan at Arsenal and is still only 22, is reportedly open to a move away from Real Madrid this summer as he seeks more regular first-team football.

Spanish publication Cadena SER also suggest that Norway's captain is 'unsettled' at Madrid and has been 'disconnected' from his teammates during pre-season.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 30. jul, 2021 09:10

Niels K skrev:
fredag, 30. jul, 2021 07:15
Hvis vi ikke kan napse Jude Bellingham, så er der også ham hér.

Editor’s Column: Eduardo Camavinga is the perfect Liverpool transfer option

https://www.rousingthekop.com/2021/07/2 ... in-august/
uh ja, Camavinga er rimelig hot, ville være ret vildt at lande sådan en gut.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 30. jul, 2021 12:11

Tifo football laver deres årlige "Sensible Transfers" serie, i Liverpool udgaven fokuserer de på Firmino rollen. De tager meget udgangspunkt i at forsøge at finde en spiller, der kan noget af det samme som Firmino, så der er ikke forslag til at købe en helt anden type 9'er.

De kommer med tre bud, hvor det sidste faktisk er det sjoveste IMØ:

Kelechi Iheanacho
Han fungerer ikke rigtigt som Vardys afløser, men samtidig har de James Maddison som nummer 10, så det giver ikke rigtigt mening for dem at spille med hængende angriber og de har jo hentet Daka, der er mere naturlig afløser for Vardy.

Men der passer han bedre ind som midterpunktet i den røde angribstrio.

Han er en rigtig god spiller, så det er usikkert om Leicester vil af med ham. Han er en naturlig afløser i tilfælde af et Madison salg, men omvendt vil de nok også hellere sælge ham end deres 10'er.

De to første er Daichi Kamada 24 årig japaner med 184 cm, 5 mål og 15 assist for Frankfurt sidste sæson. Dog var hans expected assist "kun" på lige under 7, så det handler muligvis om at André Silva havde et kanon år.

Den sidste er den 21-årige Nice-spiller: Amine Gouiri, der fik 12 mål og 7 assists sidste sæson. Nice har INEOS penge i ryggen, så selvom fransk fodbold er i problemer, så er han nok ikke nem at få fat i. Han er også hurtig og kan spille på kanten, hvilket kan hjælpe ham til at få lidt ekstra spilletid og i forbindelse med AFCON.

Det er ret sjove bud syntes jeg.


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 31. jul, 2021 12:54

Filos of Isk skrev:
fredag, 30. jul, 2021 12:11
Tifo football laver deres årlige "Sensible Transfers" serie, i Liverpool udgaven fokuserer de på Firmino rollen. De tager meget udgangspunkt i at forsøge at finde en spiller, der kan noget af det samme som Firmino, så der er ikke forslag til at købe en helt anden type 9'er.

De kommer med tre bud, hvor det sidste faktisk er det sjoveste IMØ:

Kelechi Iheanacho
Han fungerer ikke rigtigt som Vardys afløser, men samtidig har de James Maddison som nummer 10, så det giver ikke rigtigt mening for dem at spille med hængende angriber og de har jo hentet Daka, der er mere naturlig afløser for Vardy.

Men der passer han bedre ind som midterpunktet i den røde angribstrio.

Han er en rigtig god spiller, så det er usikkert om Leicester vil af med ham. Han er en naturlig afløser i tilfælde af et Madison salg, men omvendt vil de nok også hellere sælge ham end deres 10'er.

De to første er Daichi Kamada 24 årig japaner med 184 cm, 5 mål og 15 assist for Frankfurt sidste sæson. Dog var hans expected assist "kun" på lige under 7, så det handler muligvis om at André Silva havde et kanon år.

Den sidste er den 21-årige Nice-spiller: Amine Gouiri, der fik 12 mål og 7 assists sidste sæson. Nice har INEOS penge i ryggen, så selvom fransk fodbold er i problemer, så er han nok ikke nem at få fat i. Han er også hurtig og kan spille på kanten, hvilket kan hjælpe ham til at få lidt ekstra spilletid og i forbindelse med AFCON.

Det er ret sjove bud syntes jeg.

Interessante bud. Kender ikke de to sidstnævnte, men Kelechi Iheanacho er bestemt et interessant navn at spille på banen. Især hvis vi taler om erstatning af Origi. For hans navn er lige nu nok stadig ikke et, som man kigger på og tænker, at der er en spiller, der kan gå ind og slå Bobby af.

Vi har dog andre muligheder på den falske 9er. Jota er en af dem. Ox og Minamino prøves også af på positionen her i pre-season. Og reelt mener jeg, at både Mané og Salah også kan spille den på deres egen måde.

Jeg så en spekulation her tidligere, som ville være en fed spiller at hente. Martinez i Inter. Det skal siges, at det er et rygte totalt uden kød. Men spilleren er sgu dygtig. Lidt Suarez light i forhold til Suarez, da han var i sin prime. Og der er åbenbart lidt kontrakt-knaster i Inter lige nu.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-21192729

Modsat Iheanacho, så ville Martinez være til rådighed for os, når AFCON starter i januar.

---------------

Jeg er dog slet ikke sikker på, at vi henter flere spillere. Og hvis Hendo er klar til at ignorere kontrakt-situationen, så ser det med tilgangen af Konaté og en helt skadesfri trup ganske fornuftigt ud.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 31. jul, 2021 16:52

Nej, det er langtfra sikkert at vi gør mere i dette vindue. Konaté var vigtig at få ind.

Jeg er helt enig i at vi har muligheder o truppen til Firmino rollen. Mané er jeg særlig vild med i den rolle, hvor Salah kan spille de. som en mere ren center forward.

Lautaro Martinez ville være en vild signing.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 31. jul, 2021 17:15

Niels K skrev:Hvis vi ikke kan napse Jude Bellingham, så er der også ham hér.

Editor’s Column: Eduardo Camavinga is the perfect Liverpool transfer option

https://www.rousingthekop.com/2021/07/2 ... in-august/
Ja hvis han kan bygge assist og mål på sit spil

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 02. aug, 2021 08:43

liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 31. jul, 2021 17:15
Niels K skrev:Hvis vi ikke kan napse Jude Bellingham, så er der også ham hér.

Editor’s Column: Eduardo Camavinga is the perfect Liverpool transfer option

https://www.rousingthekop.com/2021/07/2 ... in-august/
Ja hvis han kan bygge assist og mål på sit spil

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skal en defensiv midtbane lave mål og assist?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 02. aug, 2021 08:49

YNWA! skrev:
mandag, 02. aug, 2021 08:43
Hvorfor skal en defensiv midtbane lave mål og assist?
når keeperen bidrager mål og assists, så må den defensive midt sgu også snart tage sig sammen, Salah skal altså også snart til at stramme op i offside fællen, kan ikke være rigtigt at han aldrig holder linjen :aliboronz5: .

Camavinga kan stadig udvikle sig i alle mulige retninger, så han er ikke nødvendigvis et godt køb til en ny Fabinho, hvis nu han hellere vil være den nye Henderson. Jeg finder det meget mere sandsynligt at Camavinga er en box-to-box spiller om tre år end en CDM, så ville et par mål og assist jo ikke være så skidt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 02. aug, 2021 09:58

Hvis man absolut VIL have en defensiv/central midtbanespiller, der laver mål og assists, så er Kessie i Milan nok bedste bud.

Umiddelbart lugter pre-season dog meget af, at Keita bliver givet en sidste chance. Det er i hvert fald sådan jeg læser signalerne.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. aug, 2021 11:57

Hvis det er udvalgskriteriet, så skal vi vel bare købe Tomáš Souček i West Ham?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 03. aug, 2021 22:13

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 31. jul, 2021 17:15
Niels K skrev:Hvis vi ikke kan napse Jude Bellingham, så er der også ham hér.

Editor’s Column: Eduardo Camavinga is the perfect Liverpool transfer option

https://www.rousingthekop.com/2021/07/2 ... in-august/
Ja hvis han kan bygge assist og mål på sit spil

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skal en defensiv midtbane lave mål og assist?
Fordi man vinder kampe ved at score mål og score flere mål end modstanderen.

Derudover kan vi ikke sætte vores lid til at vores 2 angribere skal score alle vores mål. Vi er simpelthen nød til at have en midtbane der samlet kan score og bidrage med mere end sammenlagt kun 10 mål inkl assist i alt.

Tror de sidste 2 sæsoner har vores midtbane lavet ca 5 mål til sammen per sæson og noget der ligner max 5 assist.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 03. aug, 2021 22:14

Nu hvor Malen og Daka handlerne ikke blev til noget. Mon ikke vi skulle sætte sejlene ind på Madueke. Han er i øvrigt englænder. Meeeeen det sker bare ikke.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. aug, 2021 06:41

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 03. aug, 2021 22:13
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 31. jul, 2021 17:15
Niels K skrev:Hvis vi ikke kan napse Jude Bellingham, så er der også ham hér.

Editor’s Column: Eduardo Camavinga is the perfect Liverpool transfer option

https://www.rousingthekop.com/2021/07/2 ... in-august/
Ja hvis han kan bygge assist og mål på sit spil

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skal en defensiv midtbane lave mål og assist?
Fordi man vinder kampe ved at score mål og score flere mål end modstanderen.

Derudover kan vi ikke sætte vores lid til at vores 2 angribere skal score alle vores mål. Vi er simpelthen nød til at have en midtbane der samlet kan score og bidrage med mere end sammenlagt kun 10 mål inkl assist i alt.

Tror de sidste 2 sæsoner har vores midtbane lavet ca 5 mål til sammen per sæson og noget der ligner max 5 assist.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
i 19/20 sæsonen lavede midtbanen (alle midtbanespillerne) 20 mål tilsammen alene i PL. 33 mål i alle turneringer. De kan altså godt lave mål. Det blev så kun til 16 tilsammen i sidste sæson, som jeg på mange måder ikke rigtig tæller med, da det var en freak season, hvor Fabinho var meget i forsvaret, hvor Hendo var meget ude, og hvor Thiago bare blev kastet for løverne.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 04. aug, 2021 10:48

Hvornår lukker vinduet?. Jeg tror de henter en sidst i vinduet når de ved, hvem der rejser.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 04. aug, 2021 11:03

Kelly skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 10:48
Hvornår lukker vinduet?. Jeg tror de henter en sidst i vinduet når de ved, hvem der rejser.
Hvis vi henter flere, så tror jeg også, at det er sådan det bliver. Hvis vi ikke føler os tvunget ud i at SKULLE have forstærkninger, så vil det ved vinduets lukketid også være de sælgende klubber, der er presset og måske står mindre fast på deres prisfastsætninger.

Der er jo mange klubber rundt om i Europa, der er reelt presset på økonomien, og har brug for at sælge ud. Med mindre de gør som en af de allerstørste og bare henter spillere uden at have råd til dem....

Kloppite

Besvar