Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 04. aug, 2021 13:01

Der bliver helt sikkert arbejdet på flere handler og jeg tror også der kommer en midtbane og en angriber til. Det hele afhænger dog af, at vi får solgt spillere, særligt Shaqiri og Origi, da vi simpelthen ikke har plads til flere spillere i truppen (med mindre vi lader Origi og Shaqiri rådne op hos reserverne).

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 04. aug, 2021 14:04

Mads T. skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 13:01
Der bliver helt sikkert arbejdet på flere handler og jeg tror også der kommer en midtbane og en angriber til. Det hele afhænger dog af, at vi får solgt spillere, særligt Shaqiri og Origi, da vi simpelthen ikke har plads til flere spillere i truppen (med mindre vi lader Origi og Shaqiri rådne op hos reserverne).
Det tænker jeg også er tilfældet. Vi vil ikke lade deres løn gå til spilde uden at få nogen værdi ud af dem. Eller ihvertfald meget nødigt. Det afhænger jo lidt af hvad vi kan få ind af transfers.

Det kan da være at Barcelona de kan nå at sælge Depay for en slik og betale noget af hans løn?
Det tæller vel ikke med i deres salary cap hvis de ikke registrerer ham?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 04. aug, 2021 18:18

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 03. aug, 2021 22:13
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 31. jul, 2021 17:15
Niels K skrev:Hvis vi ikke kan napse Jude Bellingham, så er der også ham hér.

Editor’s Column: Eduardo Camavinga is the perfect Liverpool transfer option

https://www.rousingthekop.com/2021/07/2 ... in-august/
Ja hvis han kan bygge assist og mål på sit spil

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skal en defensiv midtbane lave mål og assist?
Fordi man vinder kampe ved at score mål og score flere mål end modstanderen.

Derudover kan vi ikke sætte vores lid til at vores 2 angribere skal score alle vores mål. Vi er simpelthen nød til at have en midtbane der samlet kan score og bidrage med mere end sammenlagt kun 10 mål inkl assist i alt.

Tror de sidste 2 sæsoner har vores midtbane lavet ca 5 mål til sammen per sæson og noget der ligner max 5 assist.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Liverpool's plan er ikke at målene skal komme fra midtbanen. De skal rydde op. Forventer du også at Fabinho skal lave masser af mål og assist? Det er jo slet ikke hans rolle på holdet.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 05. aug, 2021 09:33

Nu hvor Villa har købt Ings, så har jeg et lille håb om at han er købt, fordi vi er ved at købe Watkins. Har ingen rygter læst - det er bare mit lille håb.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. aug, 2021 09:52

athomsen skrev:Nu hvor Villa har købt Ings, så har jeg et lille håb om at han er købt, fordi vi er ved at købe Watkins. Har ingen rygter læst - det er bare mit lille håb.
Det er lidt sjovt fordi Ings forlod jo Liverpool fordi han ikke forventede at få spilletid, på trods af at jeg syntes det så ud til at han vat godt i gang med at overhale Sturridge og Origi i takt med at hans form blev bedre.

Så kunne jo godt være at Ings ved noget vi ikke ved. Men det kan ende ligesom dengang Ward to til Leicester imens det så ud til at Chelsea ville hente Schmeichel.

Watlins bliver til gengæld møg dyr, £60 millioner?
Mere?


Sent from my iPhone using Tapatalk

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 05. aug, 2021 11:02

Filos of Isk skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 09:52
athomsen skrev:Nu hvor Villa har købt Ings, så har jeg et lille håb om at han er købt, fordi vi er ved at købe Watkins. Har ingen rygter læst - det er bare mit lille håb.
Det er lidt sjovt fordi Ings forlod jo Liverpool fordi han ikke forventede at få spilletid, på trods af at jeg syntes det så ud til at han vat godt i gang med at overhale Sturridge og Origi i takt med at hans form blev bedre.

Så kunne jo godt være at Ings ved noget vi ikke ved. Men det kan ende ligesom dengang Ward to til Leicester imens det så ud til at Chelsea ville hente Schmeichel.

Watlins bliver til gengæld møg dyr, £60 millioner?
Mere?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han bliver dyr - men om det £60 mio. tvivler jeg på. Omvendt så er han noget yngre end Ings, der kostede dem £30 mio.

Ser bare Watkins som en spiller, der er perfekt afløser for Firmino. En ny Firmino om man vil - forskellen er bare målene Watkins scorer

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 05. aug, 2021 13:30

athomsen skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 11:02
Ser bare Watkins som en spiller, der er perfekt afløser for Firmino. En ny Firmino om man vil - forskellen er bare målene Watkins scorer
Watkins bedste sæson i PL kontra Firminos dårligste og der er 5 måls forskel på de to (14 mod 9). Tager man mål og assist pr. minut spillet, så ligger de begge omkring 175 min./GA, så output er faktisk identisk på de to.

Watkins er en spændende spiller i sin bedste alder (26 sidst på året), men jeg håber alligevel, at vi sigter lidt højere end det.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 05. aug, 2021 14:50

Mads T. skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 13:30
athomsen skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 11:02
Ser bare Watkins som en spiller, der er perfekt afløser for Firmino. En ny Firmino om man vil - forskellen er bare målene Watkins scorer
Watkins bedste sæson i PL kontra Firminos dårligste og der er 5 måls forskel på de to (14 mod 9). Tager man mål og assist pr. minut spillet, så ligger de begge omkring 175 min./GA, så output er faktisk identisk på de to.

Watkins er en spændende spiller i sin bedste alder (26 sidst på året), men jeg håber alligevel, at vi sigter lidt højere end det.
Synes bare Watkins er opadgående, mens Firmino er nedadgående.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 05. aug, 2021 21:12

Lad os nappe Messi :alcohol:
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 05. aug, 2021 21:31

Redtothebone skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 21:12
Lad os nappe Messi :alcohol:
Lad PSG eller City om den sag.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » torsdag, 05. aug, 2021 21:47

Dagens melding kan betyde: Messi til Paris, Mbappe til Liverpool, Firmino sælges.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 05. aug, 2021 21:51

STMO skrev:
torsdag, 05. aug, 2021 21:47
Dagens melding kan betyde: Messi til Paris, Mbappe til Liverpool, Firmino sælges.
Ja drømme har man lov at have :lol:

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » fredag, 06. aug, 2021 10:43

Jeg har hele tiden håbet at vi signer Mbappe. Jeg håber at vi købte Konate fordi det var en red-alert situation, men at vi ellers samler penge ind til at give Mbappe en konge-kontrakt - deraf vores manglende ageren mht transfers.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 06. aug, 2021 10:50

Messi på en ét- max 2-årig kontrakt?
Nahh, han passer vel ikke så godt ind i Klopps planer om at angriberne lægger det første (og ofte største) pres efter boldtab.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 06. aug, 2021 12:10

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 03. aug, 2021 22:13
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 31. jul, 2021 17:15
Niels K skrev:Hvis vi ikke kan napse Jude Bellingham, så er der også ham hér.

Editor’s Column: Eduardo Camavinga is the perfect Liverpool transfer option

https://www.rousingthekop.com/2021/07/2 ... in-august/
Ja hvis han kan bygge assist og mål på sit spil

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skal en defensiv midtbane lave mål og assist?
Fordi man vinder kampe ved at score mål og score flere mål end modstanderen.

Derudover kan vi ikke sætte vores lid til at vores 2 angribere skal score alle vores mål. Vi er simpelthen nød til at have en midtbane der samlet kan score og bidrage med mere end sammenlagt kun 10 mål inkl assist i alt.

Tror de sidste 2 sæsoner har vores midtbane lavet ca 5 mål til sammen per sæson og noget der ligner max 5 assist.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Liverpool's plan er ikke at målene skal komme fra midtbanen. De skal rydde op. Forventer du også at Fabinho skal lave masser af mål og assist? Det er jo slet ikke hans rolle på holdet.
Nej det er jeg godt klar over. Men at vi har 3 centrale midtbane spillere plus 2 på bænken der til sammen laver 5 mål. Det er bare ikke godt nok. Det så vi i sidste sæson. Der manglede vi også kreativitet, hvor alt var overladt til de 3 forreste.

Jeg er squ godt klar over Fab ikke laver 5-10 mål når han ligger som oprydder, men har vi en midtbane på 3 mand, bør en eller 2 af dem bidrage med noget kreativt og til sammen ca 15 mål på 3 mand. Det bør en midtbane kunne klare på et top 4 hold

Som en af de kloge skrev længere oppe, lavede vores midtbane i mesterskabs sæsonen ca. 20 mål. Det var også med til at sikre vi blev mestre. At alle mål ikke skal laves af 3 mand og når bolden er på vores fødder, at vi formår at spille kreativt og åben modstanderens forsvar. Det forstod vi ikke at gøre i sidste sæson.

Så der skal vi tilbage til tidligere og udvikle os igen på midtbanen og offensivt/ kreativt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar