Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 08. jun, 2021 14:41

Olle skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 10:20
Hvis PSG køber Donnarumma som ny målmand kunne Keylar Navas måske være en mulighed for ny reservekeeper på en 2 årig aftale. Han er 35 år gammel nu og kan måske lokkes til reservetjans. Og en opgradering i forhold til Adrian.
Selv for en 35-årig vil det immervæk være en nedgradering at gå fra fast førsteholdsbold i PSG med konstant titelhøst og lange ChL-run til LFC reservebænk; tror han vil kunne bedre tilbud andre steder fra, han er stadig en klassekeeper.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 08. jun, 2021 15:03

richs skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 13:40
Ifølge The Express har Jürgen Klopp opfordret Michael Edwards til at hente fire spillere.
Om det er sandt ved jeg ikke, men interessant er det

Youri Tielemans: 24år , dyr men afprøvet (6 mål, 4 ass.)
Yves Bissouma: Ved ikke rigtig, men er nok i den billige ende sammenlignet med de andre, ikke så mål farlig
Raphinha : 6 mål 9 ass. Brasiliansk (vi har 3 i forvejen, hvilket nok øger lysten hos Raphinha)
Patson Daka. 22år masser af mål (27 mål , 24 året før)

Alle spændende navne, skulle jeg vælge ville det blive Daka, Tielemans, Raphinha & Bissouma i nævnte række følge.

Hvis vi sælger nogle (Shaqri, Origi, Grujic, Keita, Minamino, Rhys) og lægger vores transferbudget til, er 2-3 vel ikke helt umuligt .
Det er jo dygtige spillere og hvis vi får solgt en masse spillere, så er det vel ikke en ringe indkøbsliste. Men for alle fire, så ville det nok være salg af:
AOC, Keita, Shaq, Origi, Grujic, Wilson og de fleste andre loanees.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 08. jun, 2021 18:04

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 15:03
Men for alle fire, så ville det nok være salg af:
AOC, Keita, Shaq, Origi, Grujic, Wilson og de fleste andre loanees.
Jeg ville umiddelbart ikke savne een eneste af dem du nævner.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 08. jun, 2021 21:43

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 15:03
Men for alle fire, så ville det nok være salg af:
AOC, Keita, Shaq, Origi, Grujic, Wilson og de fleste andre loanees.
Jeg ville umiddelbart ikke savne een eneste af dem du nævner.
Er fuldstændig enig Cynwal.
Afsted med dem, hvis vi kan få nogle bud!
Er ked af at Shaq aldrig slog til, da jeg godt kan li hans attitude, men det er ikke nok til en løncheck i Liverpool.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 08. jun, 2021 22:04

mortenbak skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 21:43
Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 15:03
Men for alle fire, så ville det nok være salg af:
AOC, Keita, Shaq, Origi, Grujic, Wilson og de fleste andre loanees.
Jeg ville umiddelbart ikke savne een eneste af dem du nævner.
Er fuldstændig enig Cynwal.
Afsted med dem, hvis vi kan få nogle bud!
Er ked af at Shaq aldrig slog til, da jeg godt kan li hans attitude, men det er ikke nok til en løncheck i Liverpool.


Sent from my iPhone using Tapatalk
På BR`s hold var Shaq slået til, bedre var det ikke.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 09. jun, 2021 08:19

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 15:03
Men for alle fire, så ville det nok være salg af:
AOC, Keita, Shaq, Origi, Grujic, Wilson og de fleste andre loanees.
Jeg ville umiddelbart ikke savne een eneste af dem du nævner.
Bevares. Jeg kunne også sagtens undvære dem.
Men det er vel lidt som at sige at Bilka skal sælge alle deres saltstænger inden på lørdag. Det er ikke fuldstændigt urealistisk at der står nogle mennesker og skal bruge en masse saltstænger, men det er stadig saltstænger.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 09. jun, 2021 10:05

Filos of Isk skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 08:19
Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 15:03
Men for alle fire, så ville det nok være salg af:
AOC, Keita, Shaq, Origi, Grujic, Wilson og de fleste andre loanees.
Jeg ville umiddelbart ikke savne een eneste af dem du nævner.
Bevares. Jeg kunne også sagtens undvære dem.
Men det er vel lidt som at sige at Bilka skal sælge alle deres saltstænger inden på lørdag. Det er ikke fuldstændigt urealistisk at der står nogle mennesker og skal bruge en masse saltstænger, men det er stadig saltstænger.
Enig, det er ikke "bare lige" at fordi man på Football Manager-spil manér beslutter sig for at sælge, så er det done, dusted og bogført. Skulle det - mod forventning - lykkes for Michael Edwards at afhænde 4 ud af 6 af ovenstående, til fornuftige priser for LFC, vil jeg betragte det som en fantastisk indsats, som jeg håber klubben belønner ham godt for. Prøv at tænke på, at vi engang havde Damien Comolli til at varetage den opgave, som nu er i sikre hænder hos Michael Edwards. det er igen en understregning af, at specielt på de indre linier, har FSG virkelig udviklet og styrket klubbens struktur og set up.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 09. jun, 2021 10:39

Personligt opgiver jeg aldrig Keita. Han besidder så ekstremt høj klasse, desværre ser vi det bare alt for sjældent.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 09. jun, 2021 10:49

Emmy skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 10:39
Personligt opgiver jeg aldrig Keita. Han besidder så ekstremt høj klasse, desværre ser vi det bare alt for sjældent.
true. Der var da også snak om i januar at de var i gang med at ændre nogle af hans trænings rutiner osv. Så man kan vel hænge sin hat på at det begynder at give pote efter nogle måneder.

Det er jo også en af de der, der er ikke nogen, der vil betale ham 125.000 pund om ugen plus 25 millioner i transfersum, hvis hans fremtidige skadesituation er så håbløs som de sidste tre sæsoner indikerer. Hvis udsigterner derimod er bedre end vi tror, så er 25 millioner jo alt for lav en pris.

Men lægestaben burde jo også have lidt bedre mulighed for at vurdere hans chancer for at spille 20-30 kampe på en sæson.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2116
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 09. jun, 2021 12:46

Emmy skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 10:39
Personligt opgiver jeg aldrig Keita. Han besidder så ekstremt høj klasse, desværre ser vi det bare alt for sjældent.
Jeg har også længe håbet, men må indrømme jeg har opgivet han kan blive en succes i Liverpool, nu har været ude 15 gange med skader og sygdom på 3 år, det holder bare ikke. Specielt ikke hvis man forventer man kan dække ind for tabet af Gini.

Hvis vi skal spille med om 1. pladsen igen, så er vi nødt til at få flere stabile kvalitets spillere ind i truppen fra 12 til 18 pladsen, derfor ser jeg Keita som fortid sammen med Origi og Shaq for de har ganske simpelt ikke leveret når der har været brug for dem.

Jeg tror sagtens Keita kan få stor succes i en anden liga hvor de måske spiller lidt mindre fysisk krævende. Desværre skuffede han også fælt imod Real Madrid, den kan godt være svær at komme over.
YNWA

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 09. jun, 2021 13:35

Emmy skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 10:39
Personligt opgiver jeg aldrig Keita. Han besidder så ekstremt høj klasse, desværre ser vi det bare alt for sjældent.
Det er altid godt at håbe, og selv håber jeg da også han på magisk vis bliver stabil, men engang imellem er det også bare bedst (og billigst) at erkende når en udskiftning er nødvendig og tage konsekvensen, fremfor at naivt håbe på tid/penge ændre situationen markant.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 09. jun, 2021 14:08

TG12 skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 13:35
Emmy skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 10:39
Personligt opgiver jeg aldrig Keita. Han besidder så ekstremt høj klasse, desværre ser vi det bare alt for sjældent.
Det er altid godt at håbe, og selv håber jeg da også han på magisk vis bliver stabil, men engang imellem er det også bare bedst (og billigst) at erkende når en udskiftning er nødvendig og tage konsekvensen, fremfor at naivt håbe på tid/penge ændre situationen markant.
Men det bygger jo på den her forestilling om at man bare højre clicker på Keita og ændrer status til "for sale" og så har du solgt ham tre ture senere. Jeg har meget svært ved at forestille mig hvoror andre klubber ville have travlt med at købe Keita og betale hans betragtelige hyre.
Samtidig skal det jo også være til en klub som Naby gerne vil spillefor.
Hvis jeg var ham ville jeg da hellere blive i Liverpool FC, han har jo gang på gang vist at i løbet af et par uger får han trænet sig tilbage i betragtning til førsteholdet. Altså medmindre han selv har en ide om at LFC trænerne gør et eller andet helt galt, som han gerne vil væk fra.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 09. jun, 2021 14:29

Det er bare brandærgerligt med Keita, for der er så meget klasse og uforløst potentiale. Og han og Thiago kunne formentligt lave nogle vidunderlige ting sammen.

Husker I foråret 2019, hvor han for en gangs skyld havde nogle kampe i træk og var i superform. Så kom kampen ude mod Barca, hvor han startede suverænt - for så at blive skadet. Og så var han ude resten af sæsonen...

Jeg tror ikke, han bliver solgt. Men 21/22 sæsonen er nok allersidste udkald. Kontrakten udløber i 2023. Og hvis kommende sæson ikke bliver bedre end 20/21, så tror jeg ikke, han fortsætter kontrakten ud.

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 09. jun, 2021 14:56

Filos of Isk skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 14:08
TG12 skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 13:35
Emmy skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 10:39
Personligt opgiver jeg aldrig Keita. Han besidder så ekstremt høj klasse, desværre ser vi det bare alt for sjældent.
Det er altid godt at håbe, og selv håber jeg da også han på magisk vis bliver stabil, men engang imellem er det også bare bedst (og billigst) at erkende når en udskiftning er nødvendig og tage konsekvensen, fremfor at naivt håbe på tid/penge ændre situationen markant.
Men det bygger jo på den her forestilling om at man bare højre clicker på Keita og ændrer status til "for sale" og så har du solgt ham tre ture senere. Jeg har meget svært ved at forestille mig hvoror andre klubber ville have travlt med at købe Keita og betale hans betragtelige hyre.
Samtidig skal det jo også være til en klub som Naby gerne vil spillefor.
Hvis jeg var ham ville jeg da hellere blive i Liverpool FC, han har jo gang på gang vist at i løbet af et par uger får han trænet sig tilbage i betragtning til førsteholdet. Altså medmindre han selv har en ide om at LFC trænerne gør et eller andet helt galt, som han gerne vil væk fra.
Jeg er enig langt hen af vejen, men overordnet set synes jeg også historikken overordnet set viser at der er en køber til alle spillere, uanset hvor skadesplagede de er, hvor tosset de har opført sig, eller hvor lidt de reelt har vist på senior niveau.

Muligvis må vi sælge billigere end ellers, men det som skal bære en eventuel interesse i Keita er det (stadig) uforløste potentiale, som få nok vil benægte er der.

Alle transfers er forbundet med en kalkuleret risiko, nogle klart mere end andre, men jeg er ikke i tvivl om for den rigtige pris (som jeg ikke kender) er der nogen, som er villige til at tage risikoen med Keita - pga. hans potentiale.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 09. jun, 2021 20:00

TG12 skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 14:56
Filos of Isk skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 14:08
TG12 skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 13:35
Emmy skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 10:39
Personligt opgiver jeg aldrig Keita. Han besidder så ekstremt høj klasse, desværre ser vi det bare alt for sjældent.
Det er altid godt at håbe, og selv håber jeg da også han på magisk vis bliver stabil, men engang imellem er det også bare bedst (og billigst) at erkende når en udskiftning er nødvendig og tage konsekvensen, fremfor at naivt håbe på tid/penge ændre situationen markant.
Men det bygger jo på den her forestilling om at man bare højre clicker på Keita og ændrer status til "for sale" og så har du solgt ham tre ture senere. Jeg har meget svært ved at forestille mig hvoror andre klubber ville have travlt med at købe Keita og betale hans betragtelige hyre.
Samtidig skal det jo også være til en klub som Naby gerne vil spillefor.
Hvis jeg var ham ville jeg da hellere blive i Liverpool FC, han har jo gang på gang vist at i løbet af et par uger får han trænet sig tilbage i betragtning til førsteholdet. Altså medmindre han selv har en ide om at LFC trænerne gør et eller andet helt galt, som han gerne vil væk fra.
Jeg er enig langt hen af vejen, men overordnet set synes jeg også historikken overordnet set viser at der er en køber til alle spillere, uanset hvor skadesplagede de er, hvor tosset de har opført sig, eller hvor lidt de reelt har vist på senior niveau.

Muligvis må vi sælge billigere end ellers, men det som skal bære en eventuel interesse i Keita er det (stadig) uforløste potentiale, som få nok vil benægte er der.

Alle transfers er forbundet med en kalkuleret risiko, nogle klart mere end andre, men jeg er ikke i tvivl om for den rigtige pris (som jeg ikke kender) er der nogen, som er villige til at tage risikoen med Keita - pga. hans potentiale.
£25m og et lønmatch på £120.000, tror jeg godt kan blive svært med hans skadeshistorik.

Besvar