Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 30. apr, 2021 22:42

Tænk hvis vi kunne signe to topspillere til vores forsvar til næste sæson. Den våde drøm er Van Dijk, som jeg mener er verdens bedste forsvarspiller. Ved siden af ham, så jeg gerne at vi hentede en spiller som Gomez. Forholdsvis ung, stærk og ganske hurtig. Med de to i forsvaret, ville det skabe ro på midtbanen, hvor Fabinho kunne få sin defensive midtbane-plads tilbage mens de to øvrige midtbaner kunne koncentrere sig om at presse og stresse modstanderen og servicere vores fronttrio.

Henter vi de to, og lidt offensivt talent, så er jeg overbevist om, at vi er tilbage i toppen igen i næste sæson.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 01. maj, 2021 21:29

Flere af nedenstående har jeg tidligere nævnt, men gør det lige igen, da der kommer lidt rygter om dem nu.

Uden at sprænge banken bør vi kunne hente nedenstående. Ikke dem alle, men for pokker flere af dem ville pynte.

Depay, Malen, Daka. Woow for en offensiv.

Neuhaus, Gravenberch, Raphinha, Bissouma.
Vildt midtbane. Både defensivt og offensivt.

Konate
Kabak(hvad er alternativet til ham) han er billig og ung og fyldt med potentiale og væsentligt mindre skadet end alle de andre forsvars spillere vi har).
Ganske fint forsvars forstærkning

Gider ikke linke til alle rygterne, men vi er linket til dem alle.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. maj, 2021 06:16

Jeg er ret sikker på du rammer præcis på de navne du nævner, det bliver blandt dem de signer er mit personlige bud.
Forsvar Kabak og Konate ind. Matip ud.
Hvem der kommer ind og ud på midten og til angrebet bliver spændende, men de navne du nævner er uden undtagelse de samme jeg vil tro det bliver blandt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. maj, 2021 10:31

liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 01. maj, 2021 21:29
Flere af nedenstående har jeg tidligere nævnt, men gør det lige igen, da der kommer lidt rygter om dem nu.

Uden at sprænge banken bør vi kunne hente nedenstående. Ikke dem alle, men for pokker flere af dem ville pynte.

Depay, Malen, Daka. Woow for en offensiv.

Neuhaus, Gravenberch, Raphinha, Bissouma.
Vildt midtbane. Både defensivt og offensivt.

Konate
Kabak(hvad er alternativet til ham) han er billig og ung og fyldt med potentiale og væsentligt mindre skadet end alle de andre forsvars spillere vi har).
Ganske fint forsvars forstærkning

Gider ikke linke til alle rygterne, men vi er linket til dem alle.
Tænker helt sikkert det bliver der omkring vi handler, meget sandsynligt at du har nævnt to Liverpool spillere til 21/22 sæsonen. Det er spillere, der er gode nok til at spiller for Liverpool FC inden for en overskuelig fremtid, men samtidig stadig har plads til at udvikle sig og blive bedre.

Jeg tænker at Gravenberch får et trinbræt først, ikke mindst fordi Mino Raiola er blevet svært glad for at sende sine guldfugle forbi mellemstore klubber, så de får et større sign-on fee og har især haft så stor med det med Haaland at jeg tror han vil fortsætte ned af den vej, så jeg tror han skifter til Dortmund og tager et par år inden han har stjerne status nok til at spadsere direkte ind i start 11'eren i en storklub. Pricipielt er det jo også sådan fodboldpyramiden burde fungere, minus den overbetalte agent.

omvendt så står vi i en position, hvor Gini formentlig ryger og med ham den mest skadesstabile midtbanespiller, dermed kunne vi måske overtale Raiola til at Gravenberch ville få gode muligheder. :dontknow: - jeg tvivler.

Udover ham, så tænker jeg at du har ret.
Konate, Kabak, Bissouma og Raphina ind uden nogle stjerner ud ville også være et kæmpe vindue omstændighederne taget i betragtning.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 03. maj, 2021 12:33

Filos of Isk skrev:
mandag, 03. maj, 2021 10:31
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 01. maj, 2021 21:29
Flere af nedenstående har jeg tidligere nævnt, men gør det lige igen, da der kommer lidt rygter om dem nu.

Uden at sprænge banken bør vi kunne hente nedenstående. Ikke dem alle, men for pokker flere af dem ville pynte.

Depay, Malen, Daka. Woow for en offensiv.

Neuhaus, Gravenberch, Raphinha, Bissouma.
Vildt midtbane. Både defensivt og offensivt.

Konate
Kabak(hvad er alternativet til ham) han er billig og ung og fyldt med potentiale og væsentligt mindre skadet end alle de andre forsvars spillere vi har).
Ganske fint forsvars forstærkning

Gider ikke linke til alle rygterne, men vi er linket til dem alle.
Tænker helt sikkert det bliver der omkring vi handler, meget sandsynligt at du har nævnt to Liverpool spillere til 21/22 sæsonen. Det er spillere, der er gode nok til at spiller for Liverpool FC inden for en overskuelig fremtid, men samtidig stadig har plads til at udvikle sig og blive bedre.

Jeg tænker at Gravenberch får et trinbræt først, ikke mindst fordi Mino Raiola er blevet svært glad for at sende sine guldfugle forbi mellemstore klubber, så de får et større sign-on fee og har især haft så stor med det med Haaland at jeg tror han vil fortsætte ned af den vej, så jeg tror han skifter til Dortmund og tager et par år inden han har stjerne status nok til at spadsere direkte ind i start 11'eren i en storklub. Pricipielt er det jo også sådan fodboldpyramiden burde fungere, minus den overbetalte agent.

omvendt så står vi i en position, hvor Gini formentlig ryger og med ham den mest skadesstabile midtbanespiller, dermed kunne vi måske overtale Raiola til at Gravenberch ville få gode muligheder. :dontknow: - jeg tvivler.

Udover ham, så tænker jeg at du har ret.
Konate, Kabak, Bissouma og Raphina ind uden nogle stjerner ud ville også være et kæmpe vindue omstændighederne taget i betragtning.
Vi skal overhovedet ikke købe spillere, der har den mand som agent. For mig at se, er han symbolet på alt (næsten i hvert fald), der er gået/går galt i moderne fodbold.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. maj, 2021 12:42

athomsen skrev:
Filos of Isk skrev:
mandag, 03. maj, 2021 10:31
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 01. maj, 2021 21:29
Flere af nedenstående har jeg tidligere nævnt, men gør det lige igen, da der kommer lidt rygter om dem nu.

Uden at sprænge banken bør vi kunne hente nedenstående. Ikke dem alle, men for pokker flere af dem ville pynte.

Depay, Malen, Daka. Woow for en offensiv.

Neuhaus, Gravenberch, Raphinha, Bissouma.
Vildt midtbane. Både defensivt og offensivt.

Konate
Kabak(hvad er alternativet til ham) han er billig og ung og fyldt med potentiale og væsentligt mindre skadet end alle de andre forsvars spillere vi har).
Ganske fint forsvars forstærkning

Gider ikke linke til alle rygterne, men vi er linket til dem alle.
Tænker helt sikkert det bliver der omkring vi handler, meget sandsynligt at du har nævnt to Liverpool spillere til 21/22 sæsonen. Det er spillere, der er gode nok til at spiller for Liverpool FC inden for en overskuelig fremtid, men samtidig stadig har plads til at udvikle sig og blive bedre.

Jeg tænker at Gravenberch får et trinbræt først, ikke mindst fordi Mino Raiola er blevet svært glad for at sende sine guldfugle forbi mellemstore klubber, så de får et større sign-on fee og har især haft så stor med det med Haaland at jeg tror han vil fortsætte ned af den vej, så jeg tror han skifter til Dortmund og tager et par år inden han har stjerne status nok til at spadsere direkte ind i start 11'eren i en storklub. Pricipielt er det jo også sådan fodboldpyramiden burde fungere, minus den overbetalte agent.

omvendt så står vi i en position, hvor Gini formentlig ryger og med ham den mest skadesstabile midtbanespiller, dermed kunne vi måske overtale Raiola til at Gravenberch ville få gode muligheder. :dontknow: - jeg tvivler.

Udover ham, så tænker jeg at du har ret.
Konate, Kabak, Bissouma og Raphina ind uden nogle stjerner ud ville også være et kæmpe vindue omstændighederne taget i betragtning.
Vi skal overhovedet ikke købe spillere, der har den mand som agent. For mig at se, er han symbolet på alt (næsten i hvert fald), der er gået/går galt i moderne fodbold.
Det er så en anden ting, men jeg orkede ikke helt den debat igen, så jeg dansede rundt om den, problemet er at jeg så åbenbart ikke er så god til at danse.

Tror egentlig også klubben går langt for at undgå det allerede.
Men det plejer også at give sig selv, Raiola klienter er så dyre at Mbappé ser billig ud til sammenligning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » tirsdag, 04. maj, 2021 12:29

Mads T. skrev:
fredag, 30. apr, 2021 22:42
Tænk hvis vi kunne signe to topspillere til vores forsvar til næste sæson. Den våde drøm er Van Dijk, som jeg mener er verdens bedste forsvarspiller. Ved siden af ham, så jeg gerne at vi hentede en spiller som Gomez. Forholdsvis ung, stærk og ganske hurtig. Med de to i forsvaret, ville det skabe ro på midtbanen, hvor Fabinho kunne få sin defensive midtbane-plads tilbage mens de to øvrige midtbaner kunne koncentrere sig om at presse og stresse modstanderen og servicere vores fronttrio.

Henter vi de to, og lidt offensivt talent, så er jeg overbevist om, at vi er tilbage i toppen igen i næste sæson.
jeg tror der er mange der dele dine drømme om VVD og Gomez. jeg gør i hvert fald. Men var jeg Klopp, så ville jeg gå næste sæson i møde med livrem og seler i forhold til at midterforsvaret. Sikre at der er bredde, og kvalitet til at forsvaret kan forblive en vigtig del at spillestilen. Der er selvfølgelig ingen garantier, men med Konate og gerne Kabak, så vi dækket ind på bredde og kvalitet.

Efter denne sæson, så vil jeg nødig være i en situation hvor jeg over tid er afhængig af Gomez (eller Matip). Og Hvad med VVD, er han tilbage som verdens bedste igen? kan han spille 30-40-50 kampe?
Det bliver så fedt de kommer retur, men jeg ville nu købe godt ind til forsvaret

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 04. maj, 2021 16:58

Rasputin skrev:
tirsdag, 04. maj, 2021 12:29
Mads T. skrev:
fredag, 30. apr, 2021 22:42
Tænk hvis vi kunne signe to topspillere til vores forsvar til næste sæson. Den våde drøm er Van Dijk, som jeg mener er verdens bedste forsvarspiller. Ved siden af ham, så jeg gerne at vi hentede en spiller som Gomez. Forholdsvis ung, stærk og ganske hurtig. Med de to i forsvaret, ville det skabe ro på midtbanen, hvor Fabinho kunne få sin defensive midtbane-plads tilbage mens de to øvrige midtbaner kunne koncentrere sig om at presse og stresse modstanderen og servicere vores fronttrio.

Henter vi de to, og lidt offensivt talent, så er jeg overbevist om, at vi er tilbage i toppen igen i næste sæson.
jeg tror der er mange der dele dine drømme om VVD og Gomez. jeg gør i hvert fald. Men var jeg Klopp, så ville jeg gå næste sæson i møde med livrem og seler i forhold til at midterforsvaret. Sikre at der er bredde, og kvalitet til at forsvaret kan forblive en vigtig del at spillestilen. Der er selvfølgelig ingen garantier, men med Konate og gerne Kabak, så vi dækket ind på bredde og kvalitet.

Efter denne sæson, så vil jeg nødig være i en situation hvor jeg over tid er afhængig af Gomez (eller Matip). Og Hvad med VVD, er han tilbage som verdens bedste igen? kan han spille 30-40-50 kampe?
Det bliver så fedt de kommer retur, men jeg ville nu købe godt ind til forsvaret
Ligesom alle andre LFC-fans krydser jeg alt hvad krydses kan for at VvD kommer tilbage på sit gamle niveau. Men indtil det måtte blive bevist på banen, så har jeg desværre mine tvivl, for historien rummer desværre alt for mange eksempler, at det aldrig bliver helt det samme efter knæskader som den Virgil blev ramt af. Matip har beklageligvis forlængst vist sig ude af stand til at holde sig på benene ret mange kampe i træk, og det samme har Gomez vel egentlig.

Jeg håber og tror at Klopp er sig disse ting bevidst, men næste sæsonstart bliver godt nok en nervøs omgang, hvor man kommer til at sidde med livet i hænderne hver gang vores cf´ere går ind i en hård nærkamp...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 04. maj, 2021 17:50

VVD har den fordel at han er meget atletisk og meget smidig. Men enig i at skaden var af sådan karakter, at det er overvejende sandsynligt, at han ikke når sit topniveau fra før, og dertil skal også lægges at han er 30 lige om lidt.

Jeg håber vi har VVD på topplan et par sæsoner mere. Så kan Gomez, Kabak og måske også Konate lærer lidt om forsvarsspil fra mesteren selv.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 04. maj, 2021 21:50

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 04. maj, 2021 17:50
VVD har den fordel at han er meget atletisk og meget smidig. Men enig i at skaden var af sådan karakter, at det er overvejende sandsynligt, at han ikke når sit topniveau fra før, og dertil skal også lægges at han er 30 lige om lidt.

Jeg håber vi har VVD på topplan et par sæsoner mere. Så kan Gomez, Kabak og måske også Konate lærer lidt om forsvarsspil fra mesteren selv.
30 er da ingen alder for en type som VvD. Og da slet ikke som CB. Og så vil jeg gerne være lidt optimistisk omkring tilbagevenden til samme niveau. Nu når ingen andre vil :-) Der er altså eksempler herpå.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 04. maj, 2021 22:48

AJJ skrev:
tirsdag, 04. maj, 2021 21:50
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 04. maj, 2021 17:50
VVD har den fordel at han er meget atletisk og meget smidig. Men enig i at skaden var af sådan karakter, at det er overvejende sandsynligt, at han ikke når sit topniveau fra før, og dertil skal også lægges at han er 30 lige om lidt.

Jeg håber vi har VVD på topplan et par sæsoner mere. Så kan Gomez, Kabak og måske også Konate lærer lidt om forsvarsspil fra mesteren selv.
30 er da ingen alder for en type som VvD. Og da slet ikke som CB. Og så vil jeg gerne være lidt optimistisk omkring tilbagevenden til samme niveau. Nu når ingen andre vil :-) Der er altså eksempler herpå.
Jeg er da yderst positiv. 8-)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 05. maj, 2021 00:07

Måske der skal eksperimenteres med et tremands forsvar næste år....
YNWA

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » onsdag, 05. maj, 2021 08:58

Jeg kunne godt tænke mig, at Klopp og Edwards så lidt nærmere på Ollie Watkins. Jeg har set 9-10 Aston Villa kampe i sæsonen, og han har imponeret mig i dem alle. Ikke mindst imod os, specielt i den første kamp (om end det var et lidt tyndt grundlag). Han er meget aggressiv i sit presspil, og virker dygtig i den deciplin. Han er fysisk stærk, hurtig, teknisk dygtig, og så er han en naturlig afslutter. Hans placeringsevner kan forbedres, men med den rette vejledning af Klopp og co. vil det helt sikkert også ske. Der er næsten altid kvalitet i hans afslutninger, og det er noget vi i den grad har manglet i denne sæson. Desuden virker han stadig helt utroligt sulten for at bevise sig på højeste niveau.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 05. maj, 2021 12:26

Niche skrev:Jeg kunne godt tænke mig, at Klopp og Edwards så lidt nærmere på Ollie Watkins. Jeg har set 9-10 Aston Villa kampe i sæsonen, og han har imponeret mig i dem alle. Ikke mindst imod os, specielt i den første kamp (om end det var et lidt tyndt grundlag). Han er meget aggressiv i sit presspil, og virker dygtig i den deciplin. Han er fysisk stærk, hurtig, teknisk dygtig, og så er han en naturlig afslutter. Hans placeringsevner kan forbedres, men med den rette vejledning af Klopp og co. vil det helt sikkert også ske. Der er næsten altid kvalitet i hans afslutninger, og det er noget vi i den grad har manglet i denne sæson. Desuden virker han stadig helt utroligt sulten for at bevise sig på højeste niveau.
Spændende tanke.

Han er en type, der kan true Firminos plads og virkelig give ham noget at se til, men uden at vi skal fundamentalt ændre måden vi spiller på.

Der kan selvfølgelig være en værdi i at ændre spillestil som tiden går, men så skal det jo helst være fordi klopp har set lyset og ikke fordi han får en ny Benteke han ikke havde bedt om.

Bliver dog ikke billig


Sent from my iPhone using Tapatalk

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » onsdag, 05. maj, 2021 22:34

Filos of Isk skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 12:26
Niche skrev:Jeg kunne godt tænke mig, at Klopp og Edwards så lidt nærmere på Ollie Watkins. Jeg har set 9-10 Aston Villa kampe i sæsonen, og han har imponeret mig i dem alle. Ikke mindst imod os, specielt i den første kamp (om end det var et lidt tyndt grundlag). Han er meget aggressiv i sit presspil, og virker dygtig i den deciplin. Han er fysisk stærk, hurtig, teknisk dygtig, og så er han en naturlig afslutter. Hans placeringsevner kan forbedres, men med den rette vejledning af Klopp og co. vil det helt sikkert også ske. Der er næsten altid kvalitet i hans afslutninger, og det er noget vi i den grad har manglet i denne sæson. Desuden virker han stadig helt utroligt sulten for at bevise sig på højeste niveau.
Spændende tanke.

Han er en type, der kan true Firminos plads og virkelig give ham noget at se til, men uden at vi skal fundamentalt ændre måden vi spiller på.

Der kan selvfølgelig være en værdi i at ændre spillestil som tiden går, men så skal det jo helst være fordi klopp har set lyset og ikke fordi han får en ny Benteke han ikke havde bedt om.

Bliver dog ikke billig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, han bliver ikke billig, og det er måske ikke muligt at lokke AV til at sælge, men jeg kan bare rigtig godt lide ham som type. Han ville kunne gå direkte ind på Firminos plads, og jeg kunne godt tænke mig at se Bobby noget mere på 8er positionen. Han er i hvert fald en noget anden type end Salah, Mané og Jota. Watkins kommer med noget mere fysik, og det mangler vi i feltet.

Besvar