Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 12. maj, 2021 22:14

Redtothebone skrev:
onsdag, 12. maj, 2021 17:02
Jeg tror heller ikke på transferprisen forsætter op, læste at Sancho er faldet 30-40 millioner euro i pris siden sidste sommer, der kommer til at gå lang tid før klubberne i Spanien og Italien kommer ovenpå igen efter covid, det er svært at bede spillerne gå ned i løn og samtidig fyrer en masse millioner af på transfers.

Når klubber som Tottenham, liverpool, Arsenal og Dortmund samtidig misser chl ser det ud til, så er vi måske nede på 4-5 klubber der har råd til dyre transfers, hvis man har is i maven i år så tror jeg man kan presser prisen på de fleste spillere for klubberne rundt omkring skriger efter transferindtægter i år.

Bayern afviser også at købe Haaland fordi han er for dyr.

Samtidig er det jo desværre også bare en sandhed at TV produktet i både chl og prl er blevet dårligere pga de mange kampe, så hvorfor skulle TV stationerne betale mere for et dårligere produkt ?
Problemet er jo bare for os at historien viser, at hvis der skal købes dyrt så skal der også sælges dyrt.

Så at der er penge til de helt store transfers er nok meget usandsynligt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. maj, 2021 00:14

Redtothebone skrev:
onsdag, 12. maj, 2021 17:02
Bayern afviser også at købe Haaland fordi han er for dyr.
Det er rimeligt nemt for Bayern at afvise et køb af Haaland. De har Lewandowski.
Oomph242 skrev:
onsdag, 12. maj, 2021 22:14
Problemet er jo bare for os at historien viser, at hvis der skal købes dyrt så skal der også sælges dyrt.

Så at der er penge til de helt store transfers er nok meget usandsynligt.
Enig. Jeg tror ikke vi får særligt meget for Firmino, selvom det er ham, som må være tættest på exit. Vi skal nok sælge enten Mane eller Salah, får at få råd til Sancho. Måske vi kan få prisen lidt ned, hvis rygterne om at de er interesseret i Oxen, er sande. Men det ville ikke være nok. Måske vi kan smide Keita oveni, og give Dortmund £30 M. oveni. Det kan måske lykkes.

Men han ryger sikkert til Chelsea eller Man U. De har pengene til at købe ham. Blot se Chelsea's forbrug ved sommervinduet 2020. De brugte over £200 M. mere end os. Hallo UEFA, FFP remember :silenced:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » torsdag, 13. maj, 2021 09:39

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 13. maj, 2021 00:14
Redtothebone skrev:
onsdag, 12. maj, 2021 17:02
Bayern afviser også at købe Haaland fordi han er for dyr.
Det er rimeligt nemt for Bayern at afvise et køb af Haaland. De har Lewandowski.
Oomph242 skrev:
onsdag, 12. maj, 2021 22:14
Problemet er jo bare for os at historien viser, at hvis der skal købes dyrt så skal der også sælges dyrt.

Så at der er penge til de helt store transfers er nok meget usandsynligt.
Enig. Jeg tror ikke vi får særligt meget for Firmino, selvom det er ham, som må være tættest på exit. Vi skal nok sælge enten Mane eller Salah, får at få råd til Sancho. Måske vi kan få prisen lidt ned, hvis rygterne om at de er interesseret i Oxen, er sande. Men det ville ikke være nok. Måske vi kan smide Keita oveni, og give Dortmund £30 M. oveni. Det kan måske lykkes.

Men han ryger sikkert til Chelsea eller Man U. De har pengene til at købe ham. Blot se Chelsea's forbrug ved sommervinduet 2020. De brugte over £200 M. mere end os. Hallo UEFA, FFP remember :silenced:
Ift Lewandowski i Bayern, så er han ved at nærme sig sidste holdbarhedsdato. For Bayern ville det være perfekt, at kunne skifte ham ud med Haaland.

Hvis vi skal sælge dyrt for at få plads til Halland (eller endnu bedre, Mbappe), så ser jeg kun Salah eller VvD kunne generere penge nok til at finansiere disse spillere delvist. Der er vedvarende rygter om, at PSG lurrer på Salah, og måske en byttehandel kunne komme på tale, der sender Mbappe vores vej? Jeg er klar over, at det er langt ude, men man må vel drømme lidt.

FFP??? Glem det... Det er dødt, desværre.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. maj, 2021 14:23

FFP er vel kun semi dødt, hvilket måske er endnu værre da det vel stadig kræver at FSG køber et flyselskab der så kan betale overpris for nogle sponsorater og en solid investering i advokater.

Eller vi gør ligesom Juve og Barcelona og finder en klub at bytte spillere med og så bare sige at de kostede 100 millioner pund hver.

Premier League mangler iøvrigt lige selv at finde ud at om de vil køre City-sagen; forældelsesfristen er ikke til stede i PL reglerne, så der er lidt større mulighed.
Edit:det er ikke fordi jeg har kæmpe forhåbninger til at PL “redder” os, ville bare nævne det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 13. maj, 2021 22:44

Firmino, Salah, Mane, Jota alle bliver.
Der skal hentes en klog angriber ind der allerede nu kan lære og tage over rigtig om et år. Og det samme gør de næste år.
I forsvaret håber jeg de henter Kabak han er kun 20 år og langt bedre end Gomez og Matip.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 14. maj, 2021 09:25

Kelly skrev:
torsdag, 13. maj, 2021 22:44
I forsvaret håber jeg de henter Kabak han er kun 20 år og langt bedre end Gomez og Matip.
De kan godt beholde/hente Kabak. Der er bestemt noget potentiale der.

Men i min optik er han milevidt fra Gomez og Matip i niveau.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 14. maj, 2021 09:29

Texy der er jeg langt fra enig, han er allerede bedre end Gomez og har umiddelbart en stærk psyke. Smidt Gomez til Tyrkiet midt i en sæson i krise, som 20 årige, det tror jeg vil være svært. Kabak klarer det godt i Liverpool.
Matip er bare alt for meget skadet det trækker ned.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 14. maj, 2021 10:32

texy skrev:
Kelly skrev:
torsdag, 13. maj, 2021 22:44
I forsvaret håber jeg de henter Kabak han er kun 20 år og langt bedre end Gomez og Matip.
De kan godt beholde/hente Kabak. Der er bestemt noget potentiale der.

Men i min optik er han milevidt fra Gomez og Matip i niveau.
Enig. Han er slet ikke i nærheden. Men der er muligvis potentiale for det.
Jeg håber ikke vi køber ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1611
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 14. maj, 2021 23:22

En lidt vild tanke - men Tammy Abraham er røget lidt ud i kulden siden Tuchel kom til.

Han er ung, engelsk, stærk, bevidst at han kan score mål. Han er en usleben diamant men tror Klopp vil kunne få en voldsomt go spiller ud af ham.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 15. maj, 2021 09:21

Det er slet ikke en vild tanke. Jeg har haft den mange gange denne sæson, og det kunne være yderst spændende med ham i truppen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 15. maj, 2021 09:58

TG12 skrev:
fredag, 14. maj, 2021 23:22
En lidt vild tanke - men Tammy Abraham er røget lidt ud i kulden siden Tuchel kom til.

Han er ung, engelsk, stærk, bevidst at han kan score mål. Han er en usleben diamant men tror Klopp vil kunne få en voldsomt go spiller ud af ham.
Jeg gad i høj grad godt at få Tammy Abraham til Liverpool. Han har hele pakken for en angriber i mine øjne. Fart, fysik og højde. Stadig rå, men kæmpe potentiale.

Tror dog ikke, at vi har en snebolds chance i helvede...
Kloppite

TG12
Indlæg: 1611
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » lørdag, 15. maj, 2021 10:49

texy skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 09:58
TG12 skrev:
fredag, 14. maj, 2021 23:22
En lidt vild tanke - men Tammy Abraham er røget lidt ud i kulden siden Tuchel kom til.

Han er ung, engelsk, stærk, bevidst at han kan score mål. Han er en usleben diamant men tror Klopp vil kunne få en voldsomt go spiller ud af ham.
Jeg gad i høj grad godt at få Tammy Abraham til Liverpool. Han har hele pakken for en angriber i mine øjne. Fart, fysik og højde. Stadig rå, men kæmpe potentiale.

Tror dog ikke, at vi har en snebolds chance i helvede...
Det eneste jeg ser som værende en mangel hos ham er han måske ikke arbejder hårdt nok defensivt til Klopp - særligt ikke hvis Klopp ønsker at have en der kan erstatte Firmino 1:1, men alderen taget i betragtning og hans fysisk tænker jeg han kan tilregne sig den del af spillet.

Rygterne vil Chelsea er villige til at sælge og WHU er først bejler med et prisskilt der rygtes omkring £40m mener jeg vi bør teste vandene og se om han kan overtales - selvom det er tvivlsomt at Chelsea vil sælge til os.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11222
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 15. maj, 2021 11:20

TG12 skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 10:49
texy skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 09:58
TG12 skrev:
fredag, 14. maj, 2021 23:22
En lidt vild tanke - men Tammy Abraham er røget lidt ud i kulden siden Tuchel kom til.

Han er ung, engelsk, stærk, bevidst at han kan score mål. Han er en usleben diamant men tror Klopp vil kunne få en voldsomt go spiller ud af ham.
Jeg gad i høj grad godt at få Tammy Abraham til Liverpool. Han har hele pakken for en angriber i mine øjne. Fart, fysik og højde. Stadig rå, men kæmpe potentiale.

Tror dog ikke, at vi har en snebolds chance i helvede...
Det eneste jeg ser som værende en mangel hos ham er han måske ikke arbejder hårdt nok defensivt til Klopp - særligt ikke hvis Klopp ønsker at have en der kan erstatte Firmino 1:1, men alderen taget i betragtning og hans fysisk tænker jeg han kan tilregne sig den del af spillet.

Rygterne vil Chelsea er villige til at sælge og WHU er først bejler med et prisskilt der rygtes omkring £40m mener jeg vi bør teste vandene og se om han kan overtales - selvom det er tvivlsomt at Chelsea vil sælge til os.
Vi har jo før købt "vraggods" fra Chelsea, som startede med at være en kæmpe success, men så visnede væk i skader. Jeg tænker Daniel Sturridge.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 15. maj, 2021 12:59

Cynwal skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 11:20
TG12 skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 10:49
texy skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 09:58
TG12 skrev:
fredag, 14. maj, 2021 23:22
En lidt vild tanke - men Tammy Abraham er røget lidt ud i kulden siden Tuchel kom til.

Han er ung, engelsk, stærk, bevidst at han kan score mål. Han er en usleben diamant men tror Klopp vil kunne få en voldsomt go spiller ud af ham.
Jeg gad i høj grad godt at få Tammy Abraham til Liverpool. Han har hele pakken for en angriber i mine øjne. Fart, fysik og højde. Stadig rå, men kæmpe potentiale.

Tror dog ikke, at vi har en snebolds chance i helvede...
Det eneste jeg ser som værende en mangel hos ham er han måske ikke arbejder hårdt nok defensivt til Klopp - særligt ikke hvis Klopp ønsker at have en der kan erstatte Firmino 1:1, men alderen taget i betragtning og hans fysisk tænker jeg han kan tilregne sig den del af spillet.

Rygterne vil Chelsea er villige til at sælge og WHU er først bejler med et prisskilt der rygtes omkring £40m mener jeg vi bør teste vandene og se om han kan overtales - selvom det er tvivlsomt at Chelsea vil sælge til os.
Vi har jo før købt "vraggods" fra Chelsea, som startede med at være en kæmpe success, men så visnede væk i skader. Jeg tænker Daniel Sturridge.
Hvis Abraham gad at arbejde med generes og for holdet ja tak. Men nej tak nu, han er simpelthen for doven.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 15. maj, 2021 13:16

Hvis vi kan få lige så meget ud af ham som Sturridge, vraggods, så absolut ja. Og hvis han har dovne tendenser, så skal Klopp nok få det pillet af ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar