Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 15. maj, 2021 18:36

Emmy skrev:Hvis vi kan få lige så meget ud af ham som Sturridge, vraggods, så absolut ja. Og hvis han har dovne tendenser, så skal Klopp nok få det pillet af ham.
Det er måske også et spørgsmål om at Abraham kun vælger Liverpool hvis han er parat til at arbejde for føden fordi han kan få mere spilletid og bedre løn andre steder.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. maj, 2021 18:45

Filos of Isk skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 18:36
Emmy skrev:Hvis vi kan få lige så meget ud af ham som Sturridge, vraggods, så absolut ja. Og hvis han har dovne tendenser, så skal Klopp nok få det pillet af ham.
Det er måske også et spørgsmål om at Abraham kun vælger Liverpool hvis han er parat til at arbejde for føden fordi han kan få mere spilletid og bedre løn andre steder.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller om Chelsea i det hele taget er interesseret i at sælge. Han er stadig ung og vil være dyrere at erstatte end at beholde.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. maj, 2021 11:35

Oomph242 skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 18:45
Filos of Isk skrev:
lørdag, 15. maj, 2021 18:36
Emmy skrev:Hvis vi kan få lige så meget ud af ham som Sturridge, vraggods, så absolut ja. Og hvis han har dovne tendenser, så skal Klopp nok få det pillet af ham.
Det er måske også et spørgsmål om at Abraham kun vælger Liverpool hvis han er parat til at arbejde for føden fordi han kan få mere spilletid og bedre løn andre steder.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller om Chelsea i det hele taget er interesseret i at sælge. Han er stadig ung og vil være dyrere at erstatte end at beholde.
Det er rigtigt, Chelsea burde kun handle til angrebet hvis de kan lande Haaland, og så skal de jo af med Werner eller Abraham, hvor Werner trods alt er bedre til at spille sammen med Haaland, både som 2-mandsangreb eller som venstrekant.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 20. maj, 2021 09:53

Real Madrid vil tilsyneladende rydde kraftigt op i truppen og Varane skulle være til salg. Jeg siger KØB!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 20. maj, 2021 10:11

Emmy skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 09:53
Real Madrid vil tilsyneladende rydde kraftigt op i truppen og Varane skulle være til salg. Jeg siger KØB!
Rygtet siger de vil havde £60m for ham. Real er altid vanvittige i deres prissætning af egne spillere.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. maj, 2021 10:44

Oomph242 skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 10:11
Emmy skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 09:53
Real Madrid vil tilsyneladende rydde kraftigt op i truppen og Varane skulle være til salg. Jeg siger KØB!
Rygtet siger de vil havde £60m for ham. Real er altid vanvittige i deres prissætning af egne spillere.
Det er fordi de ved, at de altid selv betaler alt for meget ;)
....men det er jo også nemt, når banker, Bystyret i Madrid m.fl. holder hånden over og under dem rent økonomisk
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 20. maj, 2021 12:27

Cynwal skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 10:44
Oomph242 skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 10:11
Emmy skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 09:53
Real Madrid vil tilsyneladende rydde kraftigt op i truppen og Varane skulle være til salg. Jeg siger KØB!
Rygtet siger de vil havde £60m for ham. Real er altid vanvittige i deres prissætning af egne spillere.
Det er fordi de ved, at de altid selv betaler alt for meget ;)
....men det er jo også nemt, når banker, Bystyret i Madrid m.fl. holder hånden over og under dem rent økonomisk
Det er jo en gammel kongeklubben. Franko tvangsflyttede spillere til klubben også fra Barcelona. Vild historie de har og et eller andet sted imponerende med den opbakning
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 20. maj, 2021 12:56

Kamaldeen Sulemana Kunne være spændende
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. maj, 2021 13:14

Redtothebone skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 12:56
Kamaldeen Sulemana Kunne være spændende
Er skridtet ikke for stort?'

- han er selvfølgelig ung nok til at man ville kunne bruge et år på at spille U23 eller blive lejet ud(men her kommer jo begrænsninger). Forestiller mig også at arbejdstilladelse kunne blive svær at få igennem.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 20. maj, 2021 13:25

Filos of Isk skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 13:14
Redtothebone skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 12:56
Kamaldeen Sulemana Kunne være spændende
Er skridtet ikke for stort?'

- han er selvfølgelig ung nok til at man ville kunne bruge et år på at spille U23 eller blive lejet ud(men her kommer jo begrænsninger). Forestiller mig også at arbejdstilladelse kunne blive svær at få igennem.
Ajax og united har angiveligt budt på ham allerede, og jo springet er nok stort, men tror han ender i en stor klub indenfor et par år.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. maj, 2021 14:53

Redtothebone skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 13:25
Filos of Isk skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 13:14
Redtothebone skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 12:56
Kamaldeen Sulemana Kunne være spændende
Er skridtet ikke for stort?'

- han er selvfølgelig ung nok til at man ville kunne bruge et år på at spille U23 eller blive lejet ud(men her kommer jo begrænsninger). Forestiller mig også at arbejdstilladelse kunne blive svær at få igennem.
Ajax og united har angiveligt budt på ham allerede, og jo springet er nok stort, men tror han ender i en stor klub indenfor et par år.
Hvis jeg var hans agent ville jeg nok sende ham til Ajax eller et godt Bundesligahold.

Man kunne jo godt forestille sig en verden hvor vi sælger Minamino, Origi og Shaqiri og henter en Jota-agtig spiller, der har niveauet nu til at udfordre de tre gode, og så hiver Elliott hjem og henter endnu en ung ind til den sidste plads, det kunne godt være Sulemana.
Så ville vi både have fem spillere i stand til at kæmpe om de 3 pladser og samtidig har vi to ekstra til bredden.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 20. maj, 2021 15:40

Selvom vi ikke har set Tsmikas meget, så tænker jeg alligevel Ryan Bertrand kunne være attraktiv eftersom han er gratis.

Han ville være en fin backup til Robbo, og har masser PL erfaring.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. maj, 2021 16:08

TG12 skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 15:40
Selvom vi ikke har set Tsmikas meget, så tænker jeg alligevel Ryan Bertrand kunne være attraktiv eftersom han er gratis.

Han ville være en fin backup til Robbo, og har masser PL erfaring.
tjoo, det er svært at sige. Jeg tænker vi satser på Tsimikas et år mere, allerede i november var det jo ikke længere en mulighed at give Robbo en pause fordi CB problemerne ikke tillod at vi bænkede vores mest erfarne forsvarspiller.

Gider Bertrand at være backup resten af karrieren?

Vi har også Ben Davies, der kan spille VB. Det kan selvfølgelig være at vi sælger ham med det samme, men jeg kunne egentlig godt forestille mig at vi prøver at beholde ham som 6. valg i midterforsvaret, eftersom vi har tre CB'ere der har været meget skadet denne sæson, som risikerer tilbagefald. Ihvertfald indtil januar måned.

Men hvem ved, måske Tsimikas ikke nyder sin tid i Liverpool og gerne vil videre og så kan det jo godt være vi kan sælge ham for et beskedent tab. Det ville være et fint plus at have en homegrown backup VB så vi kan bruge en HG plads på en anden position, f.eks. DM

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 20. maj, 2021 16:51

Nu melder James Pearce, at vi beholder Davies, men ikke Kabak. Og at Phillips også vil være en del af truppen i næste sæson.

Og at Klopp ser sig selv i Phillips - en spiller uden et kæmpetalent, men med en god fodboldhjerne og indstilling.

Tror også, de var/er nogenlunde lige hurtige :)

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 20. maj, 2021 17:37

AJJ skrev:
torsdag, 20. maj, 2021 16:51
Nu melder James Pearce, at vi beholder Davies, men ikke Kabak. Og at Phillips også vil være en del af truppen i næste sæson.

Og at Klopp ser sig selv i Phillips - en spiller uden et kæmpetalent, men med en god fodboldhjerne og indstilling.

Tror også, de var/er nogenlunde lige hurtige :)
Selvom Phillips er vokset og sikkert vil kunne se bedre ud ved siden af VDD så ser jeg hans hurtighed som det mest alarmerende problem.

Det slående eksempel værende duellen i går hvor Chris Wood læber fra både Nat og Rhys. Hvor den primære grund til situationen ikke blev farlig var Woods manglende teknik

Han fortjener det bedste og er vokset for mig, men med den høje forsvarslinje vi ønsker at spille med bliver han aldrig et ideelt fit grundet hans manglende fart.

Såfremt det skal fungerer skal han udvikle spilforståelsen til at forudse mere og kompencere for sin manglede Fart ved at forudsige situationerne

Besvar