Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1294
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 10. jun, 2023 18:49

Upålidelige kilder sætter os sammen med Federico Chiesa. Det kan meget vel være fordi han gerne vil have en forbedret kontrakt i Juventus.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 10. jun, 2023 19:30

Fowler89 skrev:
lørdag, 10. jun, 2023 18:49
Upålidelige kilder sætter os sammen med Federico Chiesa. Det kan meget vel være fordi han gerne vil have en forbedret kontrakt i Juventus.
Tror ubetinget på det rygte i og med han iflg transfermarkt passer perfekt ind, da han har været skadet 373 dage de sidste 2 sæsoner.
Jeg vil bare gerne have en ind der er fit minimum 65%(shit jeg er sød, med ikke at sætte det højere ;) ) af kontrakt perioden, og scorer/assisterer for hver 70-80 min han spiller, for det er der brug for den kommende sæson
Verden er smask fuld af hyklere....

Fowler89
Indlæg: 1294
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 10. jun, 2023 20:02

Thommo skrev:
lørdag, 10. jun, 2023 19:30
Fowler89 skrev:
lørdag, 10. jun, 2023 18:49
Upålidelige kilder sætter os sammen med Federico Chiesa. Det kan meget vel være fordi han gerne vil have en forbedret kontrakt i Juventus.
Tror ubetinget på det rygte i og med han iflg transfermarkt passer perfekt ind, da han har været skadet 373 dage de sidste 2 sæsoner.
Jeg vil bare gerne have en ind der er fit minimum 65%(shit jeg er sød, med ikke at sætte det højere ;) ) af kontrakt perioden, og scorer/assisterer for hver 70-80 min han spiller, for det er der brug for den kommende sæson
Tja, egentlig mærkeligt, at de sagde nej til Fekir dengang pga en skade. Manden har spillet flere kampe for Betis end Thiago, Keita, Ox og de øvrige evig-skadede spillere har for Liverpool.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 10. jun, 2023 23:40

Fowler89 skrev:
lørdag, 10. jun, 2023 20:02
Thommo skrev:
lørdag, 10. jun, 2023 19:30
Fowler89 skrev:
lørdag, 10. jun, 2023 18:49
Upålidelige kilder sætter os sammen med Federico Chiesa. Det kan meget vel være fordi han gerne vil have en forbedret kontrakt i Juventus.
Tror ubetinget på det rygte i og med han iflg transfermarkt passer perfekt ind, da han har været skadet 373 dage de sidste 2 sæsoner.
Jeg vil bare gerne have en ind der er fit minimum 65%(shit jeg er sød, med ikke at sætte det højere ;) ) af kontrakt perioden, og scorer/assisterer for hver 70-80 min han spiller, for det er der brug for den kommende sæson
Tja, egentlig mærkeligt, at de sagde nej til Fekir dengang pga en skade. Manden har spillet flere kampe for Betis end Thiago, Keita, Ox og de øvrige evig-skadede spillere har for Liverpool.
Mig bekendt var grunden til at Fekir transferen ikke blev til noget, at hans bror som også er hans agent lige pludselig forlangede flere penge langt inde i forhandlingerne. Husker dog også der var bekymringer angående hans knæ.
Billede
"YNWA"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 12. jun, 2023 23:43

Man kan desværre aldrig rigtigt bruge rapporterne fra Spanien til noget som helst. Men jeg gad sgu godt, at der var kød på det her rygte.

Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1294
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 13. jun, 2023 15:42

texy skrev:
mandag, 12. jun, 2023 23:43
Man kan desværre aldrig rigtigt bruge rapporterne fra Spanien til noget som helst. Men jeg gad sgu godt, at der var kød på det her rygte.

Hah, no fucking way. Det er deres bedste midtbanespiller, ham sælger de ikke bare sådan.

Men han er faktisk den midtbanespiller som jeg aller helst ville se med en Liverpool trøje. Han er helt fantastisk.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 15. jun, 2023 12:52

Declan Rice på vej til Arsenal, Nicolo Barella på vej til Newcastle. Det er kun en fornemmelse, men jeg er bange for, vi er ved at sakke gevaldigt bagud i PL's hakkeorden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. jun, 2023 13:05

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 12:52
Declan Rice på vej til Arsenal, Nicolo Barella på vej til Newcastle. Det er kun en fornemmelse, men jeg er bange for, vi er ved at sakke gevaldigt bagud i PL's hakkeorden.
Det tror jeg du har ganske ret i. Selv hvis vi havde råd til Rice, tror jeg han gerne vil blive i London. Barella må gerne tage til Newcastle, da vi absolut ikke er gode til at købe italienske spillere.

Både Arsenal og Newcastle kan højst sandsynlig tilbyde mere i løn, da de begge er med i CL og Newcastle ejes af Saudierne. Det bliver interessant at følge Man U transfervindue og deres ejersituation; når den nye ejer at have indflydelse på dette transfervindue eller ej? Chelsea og Pochettino er også interessant.

Vi skal lave et perfekt transfervindue, hvis vi skal i top 4 næste sæson. Det transfervindue vi lavede sidste sommer var katastrofal, og det betalte vi en dyr pris for nu med manglende CL deltagelse. De to lottokuponer vi købte (Ramsay og Carvalho) bliver begge lejet ud. Melo fik 13 minutter. Nunez har slet ikke slået til (han kan nå det endnu).

Læg mærke til hvorfor Mac Allister valgte Liverpool; pga Klopp, Jeg frygter at den dag Klopp ikke er her mere, så ramler korthuset. Så lad os nyde det så længe det vare.

Min vurdering lige nu er at vi skal kæmpe om 3-6 pladsen. Man C og Arsenal ser stærkere ud end os, og med et par tilføjelser bliver de meget stærke. Newcastle, Man U og Chelsea er de hold vi skal slås med om CL pladserne, og det bliver en interessant kamp. Det glæder jeg mig til.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 15. jun, 2023 13:19

Inter følger jeg rimelig tæt, og Barella har været klasse de seneste sæsoner. Til den pris, synes jeg, han er et røverkøb. Og er for mig lidt ligegyldigt med vores historik ift. italienere, det er jo bare et random stat. Barella ville passe perfekt ind som 8'er i Klopps system.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. jun, 2023 13:48

Nye ejere af scum?

Arsenal ser jeg slet slet ikke som et fast top2 hold. Cheaty tager mesterskabet og så kan vi sagtens være med i puljen omkring de næste pladser.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 15. jun, 2023 15:15

Ved godt at mange Liverpool fans elsker at være pessimister, men jeg ser Liverpool som først udfordre til City næste sæson (hvilket de fleste bookmakere faktisk også gør :D)

Jeg tænker også på at United, Arsenal, og Newcastle næste år skal til forholde sig til CHL, det kommer til at trække større veksler på truppen.

Og så er der altså intet nyt i at de største stjerne ikke tager til Liverpool, sådan har det været i mange år, de største etablere stjerne Liverpool har købt er vel Thiago - alle andre er spillere som forbedre sig kraftigt når de kommer til Liverpool (Salah, Mane, Virgil, Firmino, Suarez osv. osv.)

Der er jo intet nyt i at United og Chelsea overbetaler når de køber spillere, hvilket Newcastle nok også gør, og samtidig er det jo bare naturligt at mange spillere (eller deres koner) heller vil bo i London end det kolde nord, det spillere der kommer til Liverpool kan man være ret sikre på brænder efter at vinde, det kan man ikke sige om mange andre dyre transfers i PRL

Jeg er 120% på vi ender i top 4 og sikkert også bedre - ro på det skal nok gå :headbang:
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1294
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 15. jun, 2023 17:07

Redtothebone skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 15:15
Og så er der altså intet nyt i at de største stjerne ikke tager til Liverpool, sådan har det været i mange år, de største etablere stjerne Liverpool har købt er vel Thiago - alle andre er spillere som forbedre sig kraftigt når de kommer til Liverpool (Salah, Mane, Virgil, Firmino, Suarez osv. osv.)
Tja, det er ikke fordi, at de andre klubber i PL agerer meget anderledes ift deres transferpolitik. Mudryk, Antony, Enzo alle Arsenal's indkøb osv osv er jo også "upcoming" spillere. Jeg vil mene, at Firmino, Virgil og Salah allerede var store spillere for små klubber inden de kom hen til os.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 15. jun, 2023 18:16

Jeg er helt enig med Redtothebone.

Det er for mig ret trættende at se online Liverpool-fans på Twitter forsøge at skabe dommedagsstemning, hver gang en anden klub linkes til en spiller eller køber en spiller. Som om, at det skulle være muligt at "vinde et transfervindue". Det giver jo lige så meget mening, som at afgøre sæsonen på forhånd ud fra kampprogrammet.

Vi har lige signet Mac Allister. Men når Barella efterfølgende linkes til Newcastle eller Rice til Arsenal/Man City, så sover vi i timen, smider det hele på gulvet, eller er bare ejet af nærige ejere der er ligeglade med deres klub.

Paradoksalt nok havde hysteriet med overvejende sandsynlighed været det samme, hvis vi havde købt Rice for eksempelvis £90M, men ikke Mac Allister. Så havde vi totalt overbetalt for en spiller bare fordi han var engelsk, mens Arsenal havde været intelligente nok til at hente Mac Allister billigt. Klubben kan aldrig vinde transfervinduet på de sociale medier. Og der er aldrig nogen selvransagelse, hvis holdet efterfølgende leverer en god sæson.

Jeg mindes (og ser faktisk stadig) opstandelsen over, at vi ikke hentede forstærkninger sommeren 2019 efter vores CL triumf. Jeg forstår godt idéen om at bygge på. Men for mig var det at ignorere, at der (uanfægtet at nogle af midlerne kom fra et Coutinho-salg) var hentet kvalitetsspillere for £250M til både startelver og bredde i de to foregående vinduer. Og folk, der stadig bruger det vindue til at påpege udfordringerne i denne sæson, ignorerer i min optik, at vi gik hen og vandt vores første PL titel på bagkant af det vindue med en suveræn trup i total harmoni. Måske endda netop på grund af den disposition om trup-kontinuitet.

Det står også stadig lysende klart for mig, hvordan folk skældte ud til højre og venstre, da Leicester hentede Patson Daka for £23M. Frustrationerne over, at vi bare lod andre signe den nye Haaland var ved at koge over. To sæsoner, 53 PL kampe, 9 mål og 7 assists senere kan de fleste nok godt se, hvor tåbeligt hysteriet var.

Jeg er ikke i tvivl om, at Man City, Arsenal, Newcastle, Man Utd, Spurs og Chelsea kommer til at hente nogle klassespillere. Også spillere, som jeg gerne havde set i Liverpool. Men jeg er lige så sikker på, at Liverpool henter de bedste spillere, vi kan få fat i og ikke sidder og sover i timen. Ligeledes er jeg sikker på, at vi kommer styrket ud af transfervinduet. Og så er jeg overbevist om, at vi har den bedste manager på posten. Så selvom jeg også sidder og laver mine små realistiske og urealistiske FM lister over transfers til Liverpool, ser på transfer-vinduet med helt rolig spænding

Min største transfer-drøm lige nu er, at vi signer en vanvittigt god højre back. For jeg ser Trent, som manden der kan få en Pirlo/Gerrard agtig indflydelse på vores midtbane. Kan desværre ikke selv komme på, hvem den back kunne være, udover Reece James som vi aldrig kommer i nærheden af.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 15. jun, 2023 19:58

Fowler89 skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 17:07
Redtothebone skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 15:15
Og så er der altså intet nyt i at de største stjerne ikke tager til Liverpool, sådan har det været i mange år, de største etablere stjerne Liverpool har købt er vel Thiago - alle andre er spillere som forbedre sig kraftigt når de kommer til Liverpool (Salah, Mane, Virgil, Firmino, Suarez osv. osv.)
Tja, det er ikke fordi, at de andre klubber i PL agerer meget anderledes ift deres transferpolitik. Mudryk, Antony, Enzo alle Arsenal's indkøb osv osv er jo også "upcoming" spillere. Jeg vil mene, at Firmino, Virgil og Salah allerede var store spillere for små klubber inden de kom hen til os.
Bestemt. Men det er da også tilfældet med de spillere du nævner (Mudryk, Antony, Enzo...)?

Hvis man skal finde et stærkt køb, der måske ikke ligefrem stod som en decideret "stor" spiller i en lille klub, da vi købte ham, så må Robbo være skoleeksemplet.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1294
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 15. jun, 2023 22:45

texy skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 19:58
Fowler89 skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 17:07
Redtothebone skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 15:15
Og så er der altså intet nyt i at de største stjerne ikke tager til Liverpool, sådan har det været i mange år, de største etablere stjerne Liverpool har købt er vel Thiago - alle andre er spillere som forbedre sig kraftigt når de kommer til Liverpool (Salah, Mane, Virgil, Firmino, Suarez osv. osv.)
Tja, det er ikke fordi, at de andre klubber i PL agerer meget anderledes ift deres transferpolitik. Mudryk, Antony, Enzo alle Arsenal's indkøb osv osv er jo også "upcoming" spillere. Jeg vil mene, at Firmino, Virgil og Salah allerede var store spillere for små klubber inden de kom hen til os.
Bestemt. Men det er da også tilfældet med de spillere du nævner (Mudryk, Antony, Enzo...)?
Det synes jeg ikke. Enzo havde været i Benfica i blot et halvt år, han havde en god VM. Mudryk kommer fra den ukrainske liga og Antony kommer fra Holland - en liga hvor de fleste spillere brillierer.

Besvar