Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 15. jun, 2023 23:07

texy skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 18:16
Jeg er helt enig med Redtothebone.

Det er for mig ret trættende at se online Liverpool-fans på Twitter forsøge at skabe dommedagsstemning, hver gang en anden klub linkes til en spiller eller køber en spiller. Som om, at det skulle være muligt at "vinde et transfervindue". Det giver jo lige så meget mening, som at afgøre sæsonen på forhånd ud fra kampprogrammet.

Vi har lige signet Mac Allister. Men når Barella efterfølgende linkes til Newcastle eller Rice til Arsenal/Man City, så sover vi i timen, smider det hele på gulvet, eller er bare ejet af nærige ejere der er ligeglade med deres klub.

Paradoksalt nok havde hysteriet med overvejende sandsynlighed været det samme, hvis vi havde købt Rice for eksempelvis £90M, men ikke Mac Allister. Så havde vi totalt overbetalt for en spiller bare fordi han var engelsk, mens Arsenal havde været intelligente nok til at hente Mac Allister billigt. Klubben kan aldrig vinde transfervinduet på de sociale medier. Og der er aldrig nogen selvransagelse, hvis holdet efterfølgende leverer en god sæson.

Jeg mindes (og ser faktisk stadig) opstandelsen over, at vi ikke hentede forstærkninger sommeren 2019 efter vores CL triumf. Jeg forstår godt idéen om at bygge på. Men for mig var det at ignorere, at der (uanfægtet at nogle af midlerne kom fra et Coutinho-salg) var hentet kvalitetsspillere for £250M til både startelver og bredde i de to foregående vinduer. Og folk, der stadig bruger det vindue til at påpege udfordringerne i denne sæson, ignorerer i min optik, at vi gik hen og vandt vores første PL titel på bagkant af det vindue med en suveræn trup i total harmoni. Måske endda netop på grund af den disposition om trup-kontinuitet.

Det står også stadig lysende klart for mig, hvordan folk skældte ud til højre og venstre, da Leicester hentede Patson Daka for £23M. Frustrationerne over, at vi bare lod andre signe den nye Haaland var ved at koge over. To sæsoner, 53 PL kampe, 9 mål og 7 assists senere kan de fleste nok godt se, hvor tåbeligt hysteriet var.

Jeg er ikke i tvivl om, at Man City, Arsenal, Newcastle, Man Utd, Spurs og Chelsea kommer til at hente nogle klassespillere. Også spillere, som jeg gerne havde set i Liverpool. Men jeg er lige så sikker på, at Liverpool henter de bedste spillere, vi kan få fat i og ikke sidder og sover i timen. Ligeledes er jeg sikker på, at vi kommer styrket ud af transfervinduet. Og så er jeg overbevist om, at vi har den bedste manager på posten. Så selvom jeg også sidder og laver mine små realistiske og urealistiske FM lister over transfers til Liverpool, ser på transfer-vinduet med helt rolig spænding

Min største transfer-drøm lige nu er, at vi signer en vanvittigt god højre back. For jeg ser Trent, som manden der kan få en Pirlo/Gerrard agtig indflydelse på vores midtbane. Kan desværre ikke selv komme på, hvem den back kunne være, udover Reece James som vi aldrig kommer i nærheden af.
Jeg er fuldstændig uenig med dig.

Eksemplet med, at hvis vi hentede Rice for 90, og Arsenal hentede Mac Allister for 35, er set udelukkende fra et Liverpool fan POV. Fans fra de andre klubber misunder også, at vi har fået Mac Allister for 35. Det er ikke kun en Liverpool-tendens.

Det var også en fejl fra ledelsens side, at der ikke blev hentet forstærkninger efter CL triumfen i 2019. Det var decideret uambitiøst.

I min optik skal topklubber altid være dynamiske og forny sig selv. Vores konkurrenter har Julian Alvarez, Phil Foden, Akanji, Kyle Walker osv. på bænken, mens vi må tænke os om mange gange, hvis Salah eller TAA pådrog sig en langvarig skade. Vi har ikke rigtig nogen alternativer. Derfor koster det os titler, placeringer og mere, når vores nøglespillere bliver skadede. Og bare fordi man vandt CL i sidste sæson, skåner det ikke nogen for at hente forstærkninger. Tværtimod skader den selvtilfredshed klubben. Der skal hele tiden arbejdes på at forbedre og forbedre og forbedre - og det er her, FSG fejler. De viser ikke nok ambition i forhold til konkurrenterne.

Historisk set er Liverpool Englands største klub, og derfor forventer jeg også, at der handles derefter - også i transfervinduet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. jun, 2023 23:16

Emmy skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 13:48
Nye ejere af scum?
Sheikh Jassim nærmer sig køb af man u. Ifølge Reuters har Sheikh Jassim lagt et bud på $ 6 Milliarder for klubben, og han har fået eksklusiv forhandlingsrettigheder. Suk endnu en sheikh i Premier League :roll:
texy skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 18:16
Jeg forstår godt idéen om at bygge på. Men for mig var det at ignorere, at der (uanfægtet at nogle af midlerne kom fra et Coutinho-salg) var hentet kvalitetsspillere for £250M til både startelver og bredde i de to foregående vinduer.
Det værste du kan gøre som klub er at stå stille og ikke investere i truppen, som vi så sidste sommer. Det fik den katastrofale konsekvens at vi for første gang i 8 år ikke er med i CL. En kæmpe katastrofe for os, som ikke har en sheikh i baghånden. Vi gjorde det også i 2019/20, hvor vi kun hentede Elliott, Minamino, Adrian, Sepp Van Der Berg og Joe Hardy. Vi brugte ca. £10 M. og fik ca. £ 40 M. ind i kassen. Men her var vores trup stadig ung og konkurrencedygtig, så det fik ingen umiddelbar konsekvens.

Men dette vindue er begyndt fænomenal med en spiller som jeg vurderer til at være tæt på dobbelt så dyr end det vi betalte for ham.
Senest rettet af Hr. Drejer fredag, 16. jun, 2023 07:12, rettet i alt 2 gange.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. jun, 2023 01:03

En sheikh med falske motiver eller ej, Man United har en net spend på svimlende £1.2 b. over det seneste årti. Det er kun City der også har krydset den grænse. Til sammenligning har vi en net spend på omkring £240m. i samme årti.

Deres narrativ om, at Glazers er forfærdelige og gemene, må de gerne køre løs med, men faktum er, at det i hvert fald ikke er på transferdelen og lønningsdelen, at de mangler at bruge penge.

I øvrigt ganske passende, at rygterne om Jassim eskalerer på en dag, hvor det også er kommet frem, hvordan Qatar ikke har holdt en eneste af de aftaler de lavede med immigrantarbejderne i forberedelse til VM.
Senest rettet af JudgeArdaStudge fredag, 16. jun, 2023 11:43, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 16. jun, 2023 09:00

Fowler89 skrev:
torsdag, 15. jun, 2023 23:07
Jeg er fuldstændig uenig med dig.

Eksemplet med, at hvis vi hentede Rice for 90, og Arsenal hentede Mac Allister for 35, er set udelukkende fra et Liverpool fan POV. Fans fra de andre klubber misunder også, at vi har fået Mac Allister for 35. Det er ikke kun en Liverpool-tendens.

Det var også en fejl fra ledelsens side, at der ikke blev hentet forstærkninger efter CL triumfen i 2019. Det var decideret uambitiøst.

I min optik skal topklubber altid være dynamiske og forny sig selv. Vores konkurrenter har Julian Alvarez, Phil Foden, Akanji, Kyle Walker osv. på bænken, mens vi må tænke os om mange gange, hvis Salah eller TAA pådrog sig en langvarig skade. Vi har ikke rigtig nogen alternativer. Derfor koster det os titler, placeringer og mere, når vores nøglespillere bliver skadede. Og bare fordi man vandt CL i sidste sæson, skåner det ikke nogen for at hente forstærkninger. Tværtimod skader den selvtilfredshed klubben. Der skal hele tiden arbejdes på at forbedre og forbedre og forbedre - og det er her, FSG fejler. De viser ikke nok ambition i forhold til konkurrenterne.

Historisk set er Liverpool Englands største klub, og derfor forventer jeg også, at der handles derefter - også i transfervinduet.
Du er i din gode ret til at være uenig.

Du skriver, at ledelsen er og var uambitiøs (lige inden deres beslutninger førte til første PL titel i 30 år). Du skriver vores konkurrenter, og nævner så kun Man City spillere. Og du skriver, at FSG fejler.

Jeg har et par opklarende spørgsmål for at se, om jeg kan forstå din utilfredshed.

Når du nævner konkurrenter. Er det så kun Man City?

Går din utilfredshed på, at vi under FSG på 12 sæsoner "kun" har vundet: 1 Community Shield Cup, 2 EFL Cups, 1 UEFA Super Cup, 1 FIFA Club World Cup, 1 FA Cup, 1 Champions League og 1 PL titel? Altså forstået sådan, at du mener, vi er så store, at der skal mere end 2 store trofæer og 6 mindre i banken over sådan en tidsperiode?

Eller går din utilfredshed på, at der generelt ikke bruges nok penge i forsøget på at vinde? Forstået sådan, at du godt kan acceptere ikke at vinde, hvis der bare gøres et tilstrækkeligt inversteringsmæssigt forsøg på det?

Mest af alt, så er mit altovervejende spørgsmål nok, om du hellere ville have, at Liverpool var ejet af Qatar, Saudi Arabien, eller en anden diktaturstat, hvis det betød større transfers og potentielt flere trofæer?

Til det sidste er mit eget utvetydige svar: NEJ. Jeg vil hellere se mit hold spille Sunday League fodbold, end jeg vil se holdet brugt som et marketingredskab for moderne slaveri, menneskeundertrykkelse og en verdensanskuelse, som jeg håber aldrig kommer til at få fodfæste i den verden, som mine børn skal vokse op i.

FSG er ikke perfekte for mig. Men jeg har svært ved at se andre ejere i PL, som jeg hellere ville have. Og det har i min optik været totalt fedt at være Liverpool-fan siden 2012 (tager lige Kennys EFL triumf med). Under Klopp har vi nået mindst en finale gennemsnitligt hvert andet år. Og udover den ene gang vi vandt PL, har vi yderligere tre gange stået med chancen for at vinde titlen på sidste spilledag. Det er gennemsnitligt hvert tredje år under FSG, at vi har været med til sidste spilledag, hvilket er nærmest uforståligt, hvis man ser på den butik, de overtog. Og det er næsten hvert andet år under Klopp, hvilket siger alt om den mands helt enorme kvalitet.

Vi gør tingene på vores (FSGs) måde. I moderne fodbold er det for mig den mest rigtige. Og det gør mig kun yderligere stolt over at være fan af netop denne klub. Også når vi ikke vinder.
Kloppite

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 16. jun, 2023 12:32

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 16. jun, 2023 01:03
En sheikh med falske motiver eller ej, Man United har en net spend på svimlende £1.2 b. over det seneste årti. Det er kun City der også har krydset den grænse. Til sammenligning har vi en net spend på omkring £240m. i samme årti.

Deres narrativ om, at Glazers er forfærdelige og gemene, må de gerne køre løs med, men faktum er, at det i hvert fald ikke er på transferdelen og lønningsdelen, at de mangler at bruge penge.

I øvrigt ganske passende, at rygterne om Jassim eskalerer på en dag, hvor det også er kommet frem, hvordan Qatar ikke har holdt en eneste af de aftaler de lavede med immigrantarbejderne i forberedelse til VM.
Er du misundelig på United ? de havde 6 millioner £ i banken da Glazers tog over i dag har de gæld på over 500 millioner £ i gæld, samtidig har ejere siden overtagelsen tjent over 500 millioner £ i renter, gebyrer og aktie salg. På trods af de overtog de største brand i england, er de nu blevet overhalet af City og Liverpool i indtjening. Samt de har mange spiller som slet ikke kan leve op til deres pris

Samtidig står klubben med et forældet træning anlæg, et stadion der er ved at falde fra hinanden, som de nu taler om helt at rive ned. Glazers har kun haft et formål det er dels at malke klubben og pumpe falske værdier ind i holdet, for lånte penge, med alt for dyre transfers og spillerlønninger, så de kan score kassen ved et salg. Hvor mange titler har de fået ud af det ?

FSG reddede LIverpool fra konkurs, har bragt dem tilbage til toppen af engelsk og europæisk fodbold, bygget nyt træningsanlæg, udvidet og fornyet stadion, og de penge de har lånt til klubben har været til meget lave renter. Alle indtægts kilder går bare op og klubben er nu i stand til at betale konkurrencedygtige lønninger, alt er blevet gjort på en økonomisk ansvarlig måde.

At sammenligne klubber på net spend er simpelthen så dumt, hvis man ønsker Liverpool skal kaste penge om sig som PSG, Barcelona, Chelsea og United så kan det kun gøres ved at øge klubbens gæld, eller håber på en sugardaddy sheik kommer og overtager og betaler gælden. Og når klubben så går ud og skyder penge efter Nunez så er der sgu også brok.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. jun, 2023 12:52

@redbone:

Misundelig på Manchester United? Du må meget gerne uddybe, hvor du læser det.

- Jeg anfægter kraftigt det verserende narrativ fra deres fans om, at de vil have en ejer, der bruger penge. Sådan en ejer har de allerede. Dem der vil have Glazers ud pga. alt det andet, er mere forståeligt.

I al det her ulidelige ejerskabssnak, deler jeg mest mening med texy. Jeg mener langt fra, at FSG er fejlfrie, det er ingen ejer, og de er også under massiv kritik fra Red Sox fans, men hvis alternativet er at blive til et sportswashing projekt, så vil jeg hellere vi forbliver under amerikansk hedgefond ejerskab.

Og jeg er stadig fortrøstningsfuld mht. sommerens transfervindue. Mac Allister er allerede en fed handel og Thuram rygtet tager til. Så mangler vi en mere til midtbanen og et spændende navn til forsvaret, hvad enten det bliver en med CB/RB potentiale eller en venstrebenet midterforsvarer.

Jeg kunne selvfølgelig også bare have fattet mig i korthed: Jeg kommer ALDRIG til at misunde Manchester United.

Net spend er i øvrigt aldrig dumt at sammenligne, især ikke når man kigger på, hvor købekraftige klubber er. Men at du læser ind i det, at man misunder dem, må være dit eget bord. Jeg har flere gange taget afstand fra tanken om at se LFC blive ejet af en oligark og "forsvaret" FSG med, at vi har grønne tal på bundlinjen og styr på infrastrukturen.
Senest rettet af JudgeArdaStudge fredag, 16. jun, 2023 15:00, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 16. jun, 2023 14:59

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 07. jun, 2023 10:09
@Thommo

Jeg tror også du er den eneste herinde som går ind for kvalitet er vigtigere en crazy money. De fleste herinde går nemlig ind for at bruge crazy money på alt andet end kvalitet.
Texy gør vist også, ud fra det han skriver. Jeg undrer mig bare over det er sådan.

Og formoder du er sarkastisk, og fred være med det . For virkeligheden på forum virker til at, net spend, balance og alt muligt andet er vigtigere end kvalitet på spillere.
Personligt vil jeg eksempelvis hellere have Macca end Rice, i og med han er bedre frem af banen fornemmer jeg, uden at følge nogle af de to spillere intenst, men også fordi han er langt billigere.

Jeg hader som jeg tidligere har skrevet, stadig Dijk købet pga prisen, så det er umuligt at gøre alle tilfreds er jeg med på.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. jun, 2023 15:07

I øvrigt interessante udtalelser fra Virgil og Konaté:

Virgil:
"He’s [Mac Allister] a very good player. He’s what we need. It’s a good start to the transfer window. Hopefully, we can get a few more quality additions."
Konaté:
"I think we have four players leaving this season, Ox, Keita, Milner and Firmino. We are obliged to replace them. If we don't replace them, how do we do it? We are understaffed and we lack quality? We can't play with young people at this level."
Især Konaté lægger ikke skjul på sin mening om vores hold i nuværende forfatning.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 16. jun, 2023 16:25

Enig med VVD og Konate. Vi mangler i den grad kvalitet. Det kommer jo af, at vi har mistet em del vinduer efterhånden.

FSG bliver mere og mere presset i takt med at der kommer flere sheiker ind i PL. De kan ikke følge med økonomisk. Derfor søger de investorer.

@Thommo

Ja, jeg var sarkastisk. Jeg vil også klart hellere have Mac Allister end Rice. By far!

Jeg ved ikke om net spend er vigtig. Men med flere sindssyg rige ejere i PL vil det presse prisen op, og det er et problem for os. Vi er dygtige til affinde kvalitet for få penge. Men den strategi er sårbare overfor fejlagtig rekruttering. Se blot Keita. Ham hang vi på i 5 år, selvom det hurtig stor klart at han ikke havde niveauet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 16. jun, 2023 23:51

Come on Drejer, du leder efter hår i suppen. Keita var “the shit” da vi købte ham, og når han spillede kunne han noget som vi manglede. Vi ventede p ham og gav ham 5 år - det var den rigtige beslutning på det tidspunkt. At forløbet så gik som det gjorde🤷‍♂️ Det havde ingen jo kunne forudse. Og at han så blev svær at sælge, ja det var ærgerligt - men at sige han ikke havde niveauet - det er jeg uenig i!

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 22. jun, 2023 13:08

Intet nyt under solen.

Med den økonomiske ramme, vi har, så må vi gå efter de næste stjerner/spillere, der går lidt under radaren. VvS og Alisson var absolutte undtagelser. Thiago var opportunisme.

Derfor er vi selvfølgelig heller ikke med i racet om Declan Rice - som Abu Dhabi nu ser ud at snuppe for næsen af Arsenal.

Mac Allister virker som en god handel - overraskende lav transfersum egentlig - efter VM-hypen osv. Men nu skal han jo lige bevise sig hos en topklub først.

Kan Klopp gøre det igen? Det er en anden bane, vi spiller på nu:

Man U er i bedring, Arsenal har rejst sig.

Og så er der de tre skandaleklubber selvfølgelig (måske snart fire...):

Abu Dhabi, Saudi A og Clearlake-Chelsea med sin PIF-forbindelse.

Det bliver svært - og hvis Man U sælger sin sjæl også, så gider man da snart ikke at følge det sportwashing-cirkus mere:


Fowler89
Indlæg: 1293
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 22. jun, 2023 16:30

Texy:
Når du nævner konkurrenter. Er det så kun Man City?
Der er mange konkurrenter i en liga som PL, men de største af dem alle, og dem som truer os mest er City.
Går din utilfredshed på, at vi under FSG på 12 sæsoner "kun" har vundet: 1 Community Shield Cup, 2 EFL Cups, 1 UEFA Super Cup, 1 FIFA Club World Cup, 1 FA Cup, 1 Champions League og 1 PL titel? Altså forstået sådan, at du mener, vi er så store, at der skal mere end 2 store trofæer og 6 mindre i banken over sådan en tidsperiode?
Min utilfredshed handler ikke så meget om trofæerne men tilgangen. Ledelsen er "tilfreds" og bygger ikke videre på succesen. Meget af den succes vi har er ikke på grund af FSG's ledelsesmetode men fordi, at de har ansat Klopp som vores træner. Hvis Klopp ikke var tilgængelig i 2015, og klubben ansatte en anden, havde vi så stadig vundet pokaler? Det tror jeg næppe. Jeg anerkender, at de har gjort et godt stykke arbejde med at ansætte Klopp, men alt der fra er ham og Michael Edwards arbejde. FSG har absolut ikke givet klubben de samme midler som de andre klubber i ligaen stiller til rådighed.
Eller går din utilfredshed på, at der generelt ikke bruges nok penge i forsøget på at vinde? Forstået sådan, at du godt kan acceptere ikke at vinde, hvis der bare gøres et tilstrækkeligt inversteringsmæssigt forsøg på det?
Der skal bruges flere penge på transfers, det er helt sikkert. Jeg har 100 gange her på forum skrevet at, vores trup afhænger af et par individers performance som feks Salah og Van Dijk og når de ikke præsterer fejler vi. De andre konkurrenter, ja feks City kan rotere med topspillere i deres mandskab, vores alternativer er Fabio Carvalho, Joe Gomez osv.
Mest af alt, så er mit altovervejende spørgsmål nok, om du hellere ville have, at Liverpool var ejet af Qatar, Saudi Arabien, eller en anden diktaturstat, hvis det betød større transfers og potentielt flere trofæer?
Stråmandsargument som jeg ikke engang gider at svare på.

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 23. jun, 2023 09:33

Kritikken af FSG når nye surrealistiske højder: "Nuvel de fik Klopp ombord, men hvis ikke de havde ansat ham, så var det nok ikke gået så godt, hva'?" Det er mageløst...

Alle de succesrige klubber har i virkeligheden været dårligt drevet, for hvis ikke de havde ansat Shankly, Paisley, Trapattoni, Cruyff, Capello, Ferguson, Wenger, Mourinho, Pep m.fl. - så var det ikke gået lige så godt. :lol:

Kritikerne går og venter på et fatamorgana af en retskaffen ny ejer, som gerne vil bruge flere penge end FSG, men samtidigt ikke er en diktaturstat, en mystisk ansigtsløs kapitalfond eller en milliardær, der bare skal have et legetøj. Og det skal i øvrigt heller ikke være som Glazers, der ganske vist har brugt uhyrligt med penge på transfers, men har været katastrofale ejere på alle andre parametre.

Og imens kan man så fortsætte sin kritik af den økonomisk ramme under FSG.

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 23. jun, 2023 10:22

AJJ skrev:
fredag, 23. jun, 2023 09:33
Kritikken af FSG når nye surrealistiske højder: "Nuvel de fik Klopp ombord, men hvis ikke de havde ansat ham, så var det nok ikke gået så godt, hva'?" Det er mageløst...

Alle de succesrige klubber har i virkeligheden været dårligt drevet, for hvis ikke de havde ansat Shankly, Paisley, Trapattoni, Cruyff, Capello, Ferguson, Wenger, Mourinho, Pep m.fl. - så var det ikke gået lige så godt. :lol:

Kritikerne går og venter på et fatamorgana af en retskaffen ny ejer, som gerne vil bruge flere penge end FSG, men samtidigt ikke er en diktaturstat, en mystisk ansigtsløs kapitalfond eller en milliardær, der bare skal have et legetøj. Og det skal i øvrigt heller ikke være som Glazers, der ganske vist har brugt uhyrligt med penge på transfers, men har været katastrofale ejere på alle andre parametre.

Og imens kan man så fortsætte sin kritik af den økonomisk ramme under FSG.
Husk nu FSG ville sælge prompte hvis det rette bud kom. Hvem budet kommer fra rager dem helt sikkert, bare de har pengene. De er her for ussel mammon og lukrere værdimæssigt på de pengene diktaturstaterne og kapitalfondene pumper ligaen op med. Uden disse havde FSG heller ikke været i ligaen.

Det er beskidt hele vejen rundt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. jun, 2023 11:08

Oomph242: du skal ikke vække AJJ op fra hans Tornerose søvn. AJJ troede at det kun er de andre som er beskidte, ikke FSG. Nu har du bragt uorden i hans univers, som var ordnet i sort og hvid. Det kan du ikke være bekendt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar