Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 24. jul, 2017 13:07

Det er ikke simpelt at forudsige de isolerede effekter af kontinuitet på den ene side henholdsvis nye spillere på den anden side. For slet ikke at tale om interaktionen mellem disse to faktorer. Samt mange flere.

Jeg er med på, at Man City ser ud til at have forstærket sig. Derudover har de haft et år mere med Guardiola, og de er vant til at spille europæisk. Men ellers kan jeg ikke se, at transfervinduet skulle have skubbet os længere væk fra toppen.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jeppe » mandag, 24. jul, 2017 13:29

Hr. Drejer skrev:@AJ

Vi er i en konkurrence situation. Og derfor skal du se relationelt på vores transfervindue, og ikke isoleret på os. Det nytter jo intet at vi køber en god spiller, når andre hold på vores niveau og over, køber 3 gode spillere. Det bringer os ikke frem, tværtimod.
Nu er målet jo ikke at købe spillere, men at have det bedste hold, og flest point når sæsonen er ovre. Transfer er et middel til dette, men der er mange andre faktorer end transfers der spiller ind.

Den trup vi har nu, er mine øjne helt klar til at spille med i toppen når vi rammer topniveauet. Den periode hvor vi ramlede sammen sidste sæson, manglede vi offensive muligheder - det har vi fået med Salah.

Ja, vi kan og skal forstærkes i forsvaret, men vi står altså ikke i en situation hvor vi skal signe 5 klasse spiller for at komme til næste niveau.

Jeg tror egentlig der er langt større værdi at hente i at holde sammen på truppen.

Hvis man fik valget mellem at hente 2 og sælge 2, eller at holde på truppen uden at handle, tror jeg jeg ville vælge sidstnævnte.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 24. jul, 2017 14:46

I tidligere transfervinduer har "mode-ordet" været: "Øverste hylde". Hyldesnakken lader nu til at have overskredet sidste salgsdato - men får måske en kort revival inden det forsvinder - ligesom en elpære, der lyser stærkere op lige inden den sprænger - når de sidste 24 timer af transfervinduet sætter gang i vurderinger af dette transfervindue. Jeg har godt bemærket, at nogle er tæt på allerede nu at erklære transfervinduet for: Mislykket, dumpet, katastrofe eller andre tilsvarende synonymer, hvilket jeg mener er alt for tidligt.

Men det nye modeord er så: "Plan B"
.......Har vi ikke en Plan B? Hvad nu hvis.....? osv. ..... osv.
Bagklobskabsbetragterne står nærmest linet op med fråde om munden, klar til at kølhale Edwards og Klopp (Note: der er tale om Michael Edwards, som er klubbens sportsdirektør, og som varetager alle forhandlinger og handler, og rygterne fra Merseyside går på, at han skulle have et særdeles godt/tæt forhold til/med Klopp (Zorc / Klopp anyone?))

....og NEJ, Michael Edwards er ikke på ferie lige nu, men blev eksempelvis hjemme i England under Hong Kong turen, netop for at arbejde videre med klubbens mål transfermæssigt.

Jeg synes det er forfriskende, at klubben har haft nosser til at forfølge transfermål, selvom de er svære, når nu Klopp og Edwards er blevet enige om, at det var VvD og NK, som ville være de bedste profiler. Samtidig fornemmes det - udover spillerens evener og placering på banen - at spillerens personlighed og evner som teamplayer samt ambition om at spille for Liverpool vægtes endog rigtig højt, og dette indsnævrer altså målområdet betragteligt. Klopp vil arbejde med spillere, som begejstres af team-målsætningen om at løfte LFC tilbage til aller øverste hylde (ups, det ord er jo ikke på mode mere, men det var måske el-pæren der skinnede en sidste gang), og som samtidig også forstår, at eksponeringsmæssigt ER Liverpool på aller øverste hylde.

Så jeg vil advokere for 2 ting:
1) TÅLMODIGHED
2) Bringe en fræk "Plan C" på banen

For at forklare Plan C, vil jeg starte med at ridse op, at vi har mistet Lucas Leiva, som var alsidig nok til at spille både en defensiv midt (en position, hvor han inden knæskaden var PL's ubestridt bedste) samt vikariere i midterforsvaret.
...så hvad med at lede efter en Midterforsvarer, der både kan spille CF og DM?
Svaret for mig falder jo lige for: Davinson Sanchez fra Ajax!

Jeg ved det! Han har ikke spillet på Defensiv Midt, men det er jo også svært at nå det hele, når man kun lige er fyldt 21 år.
Han er super-atletisk, fremragende på hovestød både offensivt og defensivt og så har han en god placeringsevne. Hans boldomgang og et sæt lige gode højre/venstre poter gør, at jeg tror på han nemt kan falde ind på en defensiv midtbane. Jeg ved godt, at det NK kan tilbyde er hyper agressivitet box-to-box, men vi har i forvejen spillere, som også er skarpe ud ad den tangent i: Henderson, Can og til dels Wijnaldum. Så skulle NK handlen glippe, vil Davinson Sanchez kunne tilbyde nogle muligheder for taktisk anden afdækning af den defensive midt, end det vi har for nuværende.

Skulle VvD handlen glippe (den tror jeg dog lidt mere på for nuværende) så vil Davinson S. kunne gå ind i midterforsvaret 1:1 og erstatte

Skulle det ske, at vi køber Davinson Sanchez, og VvD og KD handlerne efterfølgende også falder på plads, så tør jeg slet ikke tænke over de taktiske muligheder Klopp vil få med alle tre i truppen. Forestil jer f.eks. en 3-back linje med:
Vvd - Matip - Sanchez
med en midtbane bestående af:
Keita - Coutinho- Henderson - Lallana
og så i angrebet:
Salah - Firmino - Mané

Vi tager den lige en gang til for Prins Knud (og bagfra ;) regnet altså):

-----------------Mignolet----------------------
---van Dijk------Matip------Sanchez---------
-----------Henderson-------------------------
--------------------------Keita-----------------
-----Coutinho-----------Lallana---------------
Salah-----------------------------------Mané
----------------Firmino-------------------------

....og ovenstående er vel at mærke kun én af flere taktiske varianter, hvor siesta-tid i Italien nu forhindrer mig i at gennemgå samtlige for jer.
Men brug jeres egen fantasi, og leg evt. med de muligheder der er med øvrige 16-20 "faste" 1. holdsspillere.

Min konklusion er, at Davinson Sanchez vil passe ind i SÅ mange planer, muligheder og opstillinger.
For dem, hvor tvivlen nager (...og det kan selvfølgelig være, at Barca allerede har ham helt nede i lommen) kan jeg anbefale denne artikel:
http://outsideoftheboot.com/2017/04/27/ ... -defender/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » mandag, 24. jul, 2017 16:19

texy skrev:
Oomph242 skrev: Er Keita klausulen, ikke kun for tyske klubber?

Vi skal spille PL, Cups og CL jeg vil mene vores trup er alt for smal. Flere kampe giver flere skader og mere trætte spillere...

Vi skal forstærke os, hvis vi igen vil i top 4 og gøre det godt i CL. Vores nærmeste konkurrenter ligger ikke på den lade side.
Jo, det var der i hvert fald en twitter-bruger, der påstod. Han konto er vist slettet nu.

Ja, vi skal spille flere kampe. Men vi har også flere spillere. Vi har hentet Salah og Solanke (som jeg ikke ved hvor meget vil blive brugt). Hendo og Mané er tilbage fra længere skadesforløb. Vi har også Ings tilbage fra skade. Grujic (hvis niveau vi ikke kender så godt) er også blevet skadesfri. Og vi kan potentielt kalde på Sakho, selvom jeg tvivler på det. Og så er der ikke AFCON til at stjæle Mané.

Så i mine øjne er der allerede en større bredde. Og så skal vi vel også i denne sæson finde ud af, om spillere som Woodburn, Wilson og Gomez skal være fremtidige Liverpool-spillere? Og det finder vi ikke ud af, hvis de ikke får spilletid.

Det kan sagtens være, at jeg tager fejl, men jeg tror altså godt, at vi kan klare os til januar, hvis vi tror, at der så til den tid vil være mulighed for at hente VVD. Hvis det ikke ligger i kortene, at vi nogensinde (eller i hvert fald så længe han har kontrakt med Soton) kan få fat i VVD, så mener jeg også, at man skal ud og finde alternativet i dette transfervindue - forudsat at man ikke tror på, at Gomez på sigt vil være løsningen. For ellers skal man give Gomez nogle chancer.
Jeg synes det er lidt selvmodsigende, at sige at vores bredde er større fordi spillerne ikke er skadede længere. Udgangspunktet må være, at vi kommer til at gå ind i ligeså skadesplagede perioder som vi var i i sidste sæson. Udgangspunktet er også, at vores manglende bredde var den direkte årsag til det lange formdyk vi ramte midt i sæsonen og som var skyld i at vi kun med nød og næppe nåede top fire. Vi havde jo i mange kampe en absurd svag bænk, hvor vi reelt ikke havde nogle muligheder fra bænken. I mange kampe havde vi kun unge spillere på bænken. Det var tydeligt, at en spiller som Woodburn ikke var klar til at starte inde for os, og derfor er det godt nok noget af at sats, at gå ud fra at de unge er løsningen på vores manglende bredde. Vi har kun købt én spiller vi med sikkerhed ved, skal kæmpe med om startpladserne og det er Salah. Robertson kommer muligvis til at presse Milner, mens vi ikke aner om Solanke er god nok.

Derfor er faktum, at der er status quo, med den forskel at vi i denne sæson får et endnu mere presset kampprogram med endnu flere vigtige kampe. Og vi er stadig ligeså afhængige af, at vores nøglespillere holder sig skadesfri. Det er altså et kæmpe problem, der skal løses i dette transfervindue.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jeppe » mandag, 24. jul, 2017 16:33

Der er vel netop ikke status quo når vi har hentet Salah, og ikke solgt af de offensive...


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 24. jul, 2017 16:49

Jeppe skrev:Der er vel netop ikke status quo når vi har hentet Salah, og ikke solgt af de offensive...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man regner antallet af mer kampe med, så kan den måske godt regnes sådan.

Vi ser også vores nærmest konkurrenter opruste mere end vi gør, vi ender igen nok med den 6 bedste i PL. Vi skal nok regne med Arsenal og Scum sejler igen i år, hvis skal opnå en 4 plads.

Men lad os håbe truppen oprustes snarest.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » mandag, 24. jul, 2017 16:54

Jeppe skrev:Der er vel netop ikke status quo når vi har hentet Salah, og ikke solgt af de offensive...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, men det er næsten status quo. Vi har i hvert fald ikke løst breddeproblemet med den ene signing. Og som Oomph242 skriver, så kommer vi til at skulle spille flere kampe.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 24. jul, 2017 17:25

Jeg synes sagtens, at man kan tale yderligere bredde, når der er hentet mindst en spiller til startopstillingen og derudover yderligere to, som nok skal få spilletid. Og så synes jeg da bestemt også, at man kan tale om, at det også lægger til bredden, når man ikke starter sæsonen med en spiller, som har en skade, der vil vare hele sæsonen (Ings).

Og så synes jeg altså, at folk ville have godt af at lytte til Klopp engang imellem. Han sagde for nylig i et interview (jeg kan ikke finde linket - beklager) noget i stil med, at det næsten virker som om folk glemmer alt om fodbold i transfervinduet, forstået på den måde, at folk lader til at tro, at et fodboldhold kun kan forbedres ved at købe nye spillere. Klopps holdning var, at man også sagtens kan udvikle på eksisterende spillere, hvilke er hans fornemmeste opgave og i øvrigt den mest effektive måde at forbedre holdet på.

Så bredden kan altså også godt blive større ved, at sidste sæson og denne pre-season er med til at gøre spillerne bedre. Og det gælder vel reelt lige så meget lidt ældre og mere etablerede spillere som Gini, Lovren, Can, ja selv Coutinho, Firmino, m.m. som det gælder de unge talenter eller lidt mere perifere spillere som Origi, Woodburn, Gomez, Grujic, Karius, TAA m.fl. Hvis Klopp pludselig mener, at de perifere spillere har bygget nok på til, at han stoler på dem, hvis de skal bruges, så er bredden blevet bedre.

Vi lægger mærke til de unge talenter, der klarer sig godt på førsteholdene i andre ligaer. Men Klopp ser heldigvis, hvordan vores egne unge spillere klarer sig imod Liverpools førsteholdsspillere på daglig basis.

Ingen tvivl om, at jeg drømmer om at få Van Dijk til klubben. Jeg mener, at han vil være en gigantisk forstærkning. Men jeg er allerede nu meget positiv i forhold til, hvad vi har at skyde med i den kommende sæson. Vi skal ikke måle op imod, hvor mange de andre køber. For vi har en dygtigere træner (tror jeg).
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 24. jul, 2017 18:06

Hørt Texy, Hørt!

Der er kun plads til 11 spillere i startopstillingen.

Ja vi kan rende ind i skadesproblemer, men det vil jo altid være en risiko. Lige nu syntes jeg at vi har to gode spillere til alle pladser og tre til nogle få.

Man kan da godt have tre til alle pladser, men hvor god er Wijnaldum, Lallana og Origi lige når de har brugt otte måneder på bænken før vi får nok skader til at de får spilletid? Gider de så overhovedet at kæmpe for de ved jo at første eller andet valget kommer tilbage før de er klar.

I min verden kommer Coutinho til at spille centralt fra nu af og Salah og Mané kommer på kanterne. Det giver en ekstra mand på midten, som var det svage led sidste år i forhold til bredden.

Når Mané er skadet er Salah allerede i form og sørger for masser af fart i forreste linje, og omvendt. Det gør det meget nemmere for Lallana, Origi eller hvem det nu kunne være, at gå ind som reserve i angreb/kant.

Edit: og med både Coutinho og Henderson på midten har vi to spillere med store playmaker egenskaber. Dermed er vi også meget bedre garderet hvis den ene er skadet.

Vores bredde er allerede meget bedre imø


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 24. jul, 2017 23:07

Aubameyang vurderes iflg italienske medier at ville tilbage til AC Milan. Man kunne overveje et forsøg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » mandag, 24. jul, 2017 23:22

texy skrev:Jeg synes sagtens, at man kan tale yderligere bredde, når der er hentet mindst en spiller til startopstillingen og derudover yderligere to, som nok skal få spilletid. Og så synes jeg da bestemt også, at man kan tale om, at det også lægger til bredden, når man ikke starter sæsonen med en spiller, som har en skade, der vil vare hele sæsonen (Ings).

Og så synes jeg altså, at folk ville have godt af at lytte til Klopp engang imellem. Han sagde for nylig i et interview (jeg kan ikke finde linket - beklager) noget i stil med, at det næsten virker som om folk glemmer alt om fodbold i transfervinduet, forstået på den måde, at folk lader til at tro, at et fodboldhold kun kan forbedres ved at købe nye spillere. Klopps holdning var, at man også sagtens kan udvikle på eksisterende spillere, hvilke er hans fornemmeste opgave og i øvrigt den mest effektive måde at forbedre holdet på.

Så bredden kan altså også godt blive større ved, at sidste sæson og denne pre-season er med til at gøre spillerne bedre. Og det gælder vel reelt lige så meget lidt ældre og mere etablerede spillere som Gini, Lovren, Can, ja selv Coutinho, Firmino, m.m. som det gælder de unge talenter eller lidt mere perifere spillere som Origi, Woodburn, Gomez, Grujic, Karius, TAA m.fl. Hvis Klopp pludselig mener, at de perifere spillere har bygget nok på til, at han stoler på dem, hvis de skal bruges, så er bredden blevet bedre.

Vi lægger mærke til de unge talenter, der klarer sig godt på førsteholdene i andre ligaer. Men Klopp ser heldigvis, hvordan vores egne unge spillere klarer sig imod Liverpools førsteholdsspillere på daglig basis.

Ingen tvivl om, at jeg drømmer om at få Van Dijk til klubben. Jeg mener, at han vil være en gigantisk forstærkning. Men jeg er allerede nu meget positiv i forhold til, hvad vi har at skyde med i den kommende sæson. Vi skal ikke måle op imod, hvor mange de andre køber. For vi har en dygtigere træner (tror jeg).
Vi aner reelt set ikke om Ings er god nok. Han har været ude i to år. Det er altså rigtigt lang tid på det niveau.

Jeg forholder mig til at vi har købt én spiller som vi med sikkerhed ved kommer til at tage en startplads. Vores trup er langt tyndere end vores konkurrenter, og med et par skader til vores nøglespillere, er der virkeligt niveaumæssigt langt ned til de næstbedste. Det blev tydeligt eksemplificeret i kampen mod Stoke, hvor vi starter med Woodburn og Alexander-Arnold. Vi skabte intet i første halvleg, hvorefter vores førstevalg skiftes ind, hvilket ændrer kampen fuldstændigt. Her vurderede Klopp, at Woodburn og Alexander-Arnold var gode nok, hvilket tydeligvis ikke var realiteterne. Tror du at spillere som Woodburn, Alexander-Arnold og de andre unge har bygget nok på henover pre-season, til at vi kan sætte vores lid til at de er tilstrækkelige alternativer for vores førstevalg?

Vi kommer med Champions League-kampe i midtugen til at komme ind i rigtigt hårde perioder med mange midtugekampe, hvilket betyder at vi skal kunne aflaste vores nøglespillere. Vi kunne ikke aflaste vores nøglespillere henover foråret i sidste sæson, fordi alternativerne ikke var gode nok. Det betød at en spiller som Firmino nærmest ingen pauser fik. Det er ikke holdbart. Mener du at indkøbet af Salah og Robertson gør, at vi har nok spillere til at kunne aflaste nøglespillere og erstatte skadede spillere i hårde skadesperioder?

Vi var ikke ekstraordinært skadesplagede sidste sæson sammenlignet med vores konkurrenter. Men hvor vi har en af ligaens bedste startopstillinger, har vi også top seks' tyndeste trup. Og jeg mener, at det er en fejl fra Klopps side, hvis han vurderer at bredden ikke behøves at forstærkes og jeg er fuldstændigt sikker på, at vi kommer til at blive straffet for det. Vi klarede os i top fire med hiv og sving. At det endte med at blive hiv og sving, skyldtes at vi ikke havde gode nok alternativer. Vi spillede vel næsten en tredjedel af sæsonen uden muligheder på bænken. Det skal der ændres på, og jeg mener ikke at købene af Salah, Robertson og Solanke er nok. Vi kommer til at stå i fuldstændigt samme situation igen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 25. jul, 2017 10:57

i forhold til bredden så syntes jeg altså at vi ser noget bedre ud end for et år siden:

angreb
16/17:
Coutinho-Firmino-Mané
reserver: Origi, Sturridge, meget skadet Ings, en ung Woodburn
17/18:
Mané-Firmino-Salah
Reserver: Origi, Sturridge, Solanke, Ings i gang med genoptræning, Woodburn + et år.

Der er kommet en mand mere på listen og Woodburn er et år ældre. Jeg tror Solanke får en rolle at spille, ellers ville han jo ikke have taget skiftet, Origi kommer nok til at være reserve for kanterne og Sturridge for Firmino. Jeg syntes også at Sturridge har vist gode takter siden midt april, jeg tror han bliver markant bedre i denne sæson.

Midtbane
16/17:
Wijnaldum-Henderson-Lallana
Reserver: Can, Lucas, Grujic og så Steward
17/18:
Wijnaldum-Henderson-Coutinho
Reserver: Can, Lallana, Grujic og så kan Milner få lov at spille på midten hvis Robertson gør det godt.
Her er vi måske lidt sårbare, især hvis man ikke rigtig tror på Grujic. Men i mine øjne er vi meget bedre stillet end sidste år. ikke kun fordi vi har en ekstra god spiller på bænken, men også fordi vi både har Coutinho og Hendo på midten, så vi har to der er rigtig gode playmakere istedet for sidste år hvor det hele blev rodet da Henderson sad udenfor med skade. Det vil være meget nemmere for reserver at komme ind på midten i denne sæson end det var i sidste.

Forsvar:
Det er stort set det samme Robertson ind, Moreno ud(tror vi da), Sakho er måske tilbage ellers er han på vej ud, men så henter vi nok en ny ind. TAA er dukket op så vi har to gode HB så det er fint.

Jeg syntes vi er ret godt stillet, der er konkurence om pladserne og med Salah har vi fået løst et problem der har fulgt os længe, nemlig at vi har haft for få hurtige folk i forreste linje.

Selvfølgelig er vi sårbare hvis Coutinho, Henderson og Lallana er skadede samtiddig, men det vil jo være en skidt situation uanset hvordan vi vender og drejer det. Men jeg tror slet ikke skader til de tre vil slå lige så hårdt som det ville sidste år.

Derfor syntes jeg at det er rigtig fornuftigt at vi er tålmodige og går målrettet efter nogle få spillere.

Jo jo, der er kommet lidt flere kampe i programmet, men det betyder også at vi kan nedprioritere cup turneringerne lidt(især liga cuppen) og bruge dem til at give spilletid til nogle af vores bænkevarmere så de også er nogenlund klar når der er brug for dem.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 25. jul, 2017 17:58

Hvad med et bud på Renato Sanchez fra FC Bayern? SÅGAR AC Milan er inde over, og de har ingen gang ChL at tilbyde.. wtf og Sanchez har god fysik og koster vidst det halve af Naby Keita... begge spillere kan dog ligge en aflevering og sætte gang i at holde på kæderne. Hvilket har været savnet i mange år, en ex Gerrard lignende tilbage i stor form aå manglet der vidst intet på det her Liverpool hold.

Han har da en hår fin balance på midtbanen. Jeg ser lige Chelsea vs Bayern, hvor de engelske mestrer bliver kørt OVER af de tyske giganter. :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 25. jul, 2017 18:23

DAGGER! skrev:Hvad med et bud på Renato Sanchez fra FC Bayern? SÅGAR AC Milan er inde over, og de har ingen gang ChL at tilbyde.. wtf og Sanchez har god fysik og koster vidst det halve af Naby Keita... begge spillere kan dog ligge en aflevering og sætte gang i at holde på kæderne. Hvilket har været savnet i mange år, en ex Gerrard lignende tilbage i stor form aå manglet der vidst intet på det her Liverpool hold.

Han har da en hår fin balance på midtbanen. Jeg ser lige Chelsea vs Bayern, hvor de engelske mestrer bliver kørt OVER af de tyske giganter. :lol:
Ja tak. Hvis Van smutter det tror jeg han gør hvad så ?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 25. jul, 2017 19:23

Det er svært at vide, hvad Renatos niveau er efterhånden. Han har ikke kunne spille sig til en plads hos Bayern og har ikke gjort det specielt godt i de kampe han trods alt har fået. Selv for Portugals U21 hold ved EM, knep det med at tilspille sig en plads på holdet og i begge kampe hvor han startede inde, blev han skiftet ud midt i anden halvleg. Han er kun 19, men han virker som en lotto-kupon og vil nok skulle have en masse kampe og en masse tillid for at udvikle sig.

Besvar