Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 31. maj, 2017 19:58

jensemand skrev:Der går vage rygter på Twitter og på det officielle engelske forum om at Salah har skrevet under på en 4-årig aftale og at det bliver offentliggjort fredag. Der er desuden også snak om Van Dijk og at han bliver offentliggjort indenfor de næste 10 dage. Jeg ved ikke hvor meget man skal tro på det men det ville da være en udmærket start på vinduet i mine øjne :)

Det er vel en ok signing. Personligt ville jeg dog hellere havde haft Brandt eller Balde.

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 31. maj, 2017 20:12

Jeg ville også personligt foretrække Keita, både fordi jeg tror han vil ende med at blive bedre, men også fordi at han primært har spillet venstre kant, også lidt angriber, hvorimod Salah har huseret på Manés højrekant. Salah har dog været bedre end Keita er lige nu i de kampe jeg har set, og Brandt er vel ret langt fra deres niveau, omend han muligvis er det største talent af dem alle.

Når det så er sagt, synes jeg det ville være et fremragende køb, også et det værd at bemærke at Salah har leveret flere mål og væsentligt flere assists end Keita, og flere assists og en helvedes masse flere mål end Julian Brandt, omend Salah har spillet omkring 1000 minutter mere.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 31. maj, 2017 21:08

sjampen skrev:Jeg ville også personligt foretrække Keita, både fordi jeg tror han vil ende med at blive bedre, men også fordi at han primært har spillet venstre kant, også lidt angriber, hvorimod Salah har huseret på Manés højrekant. Salah har dog været bedre end Keita er lige nu i de kampe jeg har set, og Brandt er vel ret langt fra deres niveau, omend han muligvis er det største talent af dem alle.

Når det så er sagt, synes jeg det ville være et fremragende køb, også et det værd at bemærke at Salah har leveret flere mål og væsentligt flere assists end Keita, og flere assists og en helvedes masse flere mål end Julian Brandt, omend Salah har spillet omkring 1000 minutter mere.

Keita har vel også spillet mere centralt tilbage i banen for Leipzig i de få kampe jeg har set. Jeg har ikke set ham spille på venstrekanten.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 31. maj, 2017 21:13

Oomph242 skrev:
sjampen skrev:Jeg ville også personligt foretrække Keita, både fordi jeg tror han vil ende med at blive bedre, men også fordi at han primært har spillet venstre kant, også lidt angriber, hvorimod Salah har huseret på Manés højrekant. Salah har dog været bedre end Keita er lige nu i de kampe jeg har set, og Brandt er vel ret langt fra deres niveau, omend han muligvis er det største talent af dem alle.
Når det så er sagt, synes jeg det ville være et fremragende køb, også et det værd at bemærke at Salah har leveret flere mål og væsentligt flere assists end Keita, og flere assists og en helvedes masse flere mål end Julian Brandt, omend Salah har spillet omkring 1000 minutter mere.
Keita har vel også spillet mere centralt tilbage i banen for Leipzig i de få kampe jeg har set. Jeg har ikke set ham spille på venstrekanten.
Det er Keita Baldé fra Lazio der hentydes til. Venstre kant.

https://en.wikipedia.org/wiki/Keita_Bald%C3%A9_Diao

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 31. maj, 2017 21:16

RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
sjampen skrev:Jeg ville også personligt foretrække Keita, både fordi jeg tror han vil ende med at blive bedre, men også fordi at han primært har spillet venstre kant, også lidt angriber, hvorimod Salah har huseret på Manés højrekant. Salah har dog været bedre end Keita er lige nu i de kampe jeg har set, og Brandt er vel ret langt fra deres niveau, omend han muligvis er det største talent af dem alle.
Når det så er sagt, synes jeg det ville være et fremragende køb, også et det værd at bemærke at Salah har leveret flere mål og væsentligt flere assists end Keita, og flere assists og en helvedes masse flere mål end Julian Brandt, omend Salah har spillet omkring 1000 minutter mere.
Keita har vel også spillet mere centralt tilbage i banen for Leipzig i de få kampe jeg har set. Jeg har ikke set ham spille på venstrekanten.
Det er Keita Baldé fra Lazio der hentydes til. Venstre kant.

https://en.wikipedia.org/wiki/Keita_Bald%C3%A9_Diao
Sorry var lige et andet i hovedet :D

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 31. maj, 2017 21:56

Oomph242 skrev:
jensemand skrev:Der går vage rygter på Twitter og på det officielle engelske forum om at Salah har skrevet under på en 4-årig aftale og at det bliver offentliggjort fredag. Der er desuden også snak om Van Dijk og at han bliver offentliggjort indenfor de næste 10 dage. Jeg ved ikke hvor meget man skal tro på det men det ville da være en udmærket start på vinduet i mine øjne :)

Det er vel en ok signing. Personligt ville jeg dog hellere havde haft Brandt eller Balde.
http://www.90min.com/posts/5077459-veri ... _aid=36569

Pålidelig kilde. Håber han er mere pålidelig end den armenske grønthandler fra Vesterbro i sin tid ... :lol:

Men ja. Salah og van Dijk vil være en godkendt start på vinduet. Solanke og den unge nordmand ufortalt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. maj, 2017 22:24

Min armenske ven er kioskejer! Og han er faktisk ITK, når det kommer til armensk fodbold :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. maj, 2017 23:46

Hvis vi skal købe unge talenter, så må vi gerne købe  Matthijs de Ligt, som gjorde det super i EL finalen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 31. maj, 2017 23:48

Salah og Van Dijk vil være et seriøst statement fra klubben.

Jeg har set en del kampe med Leverkusen og Roma denne sæson. Der er ingen tvivl om, at Salah i øjeblikket leverer på er højere niveau end Brandt. Sidstnævnte har dog et enormt potentiale, men er endnu meget svingende i sine præstationer. Skal vi tage endnu et skridt i den rigtige retning næste sæson, virker Salah således som det rigtige valg.

Hvis vores egne talenter ikke i mellemtiden slår til, udelukker det jo ikke, at vi henter Brandt i 2018, når vi har vundet the double.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. jun, 2017 08:07

Ifølge en norske skulle vi havde betalt £43 M. for Salah :shock:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/li ... ndt-salah/

Salah og Konyplyanka var vi tæt på at købe i 2014. Betyder det så, at vi også jagter sidstnævnte :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. jun, 2017 11:12

Atletico Madrid er tilsyneladende ude af kampen om Lacazette, mens Arsenal og Liverpool stadig skulle være i spil:

http://www.football.london/arsenal-fc/t ... e-13121337

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. jun, 2017 11:15

Niels K skrev:Atletico Madrid er tilsyneladende ude af kampen om Lacazette, mens Arsenal og Liverpool stadig skulle være i spil:

http://www.football.london/arsenal-fc/t ... e-13121337
Now you're talking. :flag5:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 01. jun, 2017 12:48

Niels K skrev:Atletico Madrid er tilsyneladende ude af kampen om Lacazette, mens Arsenal og Liverpool stadig skulle være i spil:

http://www.football.london/arsenal-fc/t ... e-13121337
En af de få topangribere, vi efter min mening har en chance for at tiltrække. Kunne være en god tilføjelse. Lacazette har selv udtalt, at hans kommende klub skal spille i CL, så hvis han virkelig mener det, må Arsenal jo være ude af billedet.

http://www.espnfc.com/story/3117906/ale ... ons-league

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. jun, 2017 13:14

Juventus er eftersigende nået til enighed med Baldé og Schick... fandens som de støvsuger Serie A og for små penge.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 01. jun, 2017 15:46

Oomph242 skrev:Juventus er eftersigende nået til enighed med Baldé og Schick... fandens som de støvsuger Serie A og for små penge.
Hvad er prisen da? Da de sidste år snuppe Pjanic og Higuain havde da tømt lommerne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Besvar