Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. dec, 2022 20:02


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 27. dec, 2022 21:01

Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 20:02
Lidt grus er der altid.

https://tbrfootball.com/28-games-missed ... ry-record/
Da vi skrev med Konate, havde jeg lige set en doku om LFC, hvor der blev omtalt at LFC kiggede en del på skades historik inden de signer...Så hentede vi Konate, så den politik blev åbenlyst droppet efter den doku blev vist, for Konate havde en skades historik der fik Oxlade til at virke fit. Så tvivler på en medical i LFC er til andet end for syns skyld, så https://www.liverpoolfc.com/ kan tage et par billeder.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 27. dec, 2022 21:37

Årh, hvor bliver man af og til bare småtræt af at hoppe ind på det her forum. :roll:

Intet er nogensinde godt nok og alt er ofte forkert.
Corner taken quickly...

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 27. dec, 2022 22:40

Thommo skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 21:01
Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 20:02
Lidt grus er der altid.

https://tbrfootball.com/28-games-missed ... ry-record/
Da vi skrev med Konate, havde jeg lige set en doku om LFC, hvor der blev omtalt at LFC kiggede en del på skades historik inden de signer...Så hentede vi Konate, så den politik blev åbenlyst droppet efter den doku blev vist, for Konate havde en skades historik der fik Oxlade til at virke fit. Så tvivler på en medical i LFC er til andet end for syns skyld, så https://www.liverpoolfc.com/ kan tage et par billeder.
Jeg tror Fekir er uenig med dig.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1394
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 28. dec, 2022 10:45

Fowler89 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 22:40
Thommo skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 21:01
Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 20:02
Lidt grus er der altid.

https://tbrfootball.com/28-games-missed ... ry-record/
Da vi skrev med Konate, havde jeg lige set en doku om LFC, hvor der blev omtalt at LFC kiggede en del på skades historik inden de signer...Så hentede vi Konate, så den politik blev åbenlyst droppet efter den doku blev vist, for Konate havde en skades historik der fik Oxlade til at virke fit. Så tvivler på en medical i LFC er til andet end for syns skyld, så https://www.liverpoolfc.com/ kan tage et par billeder.
Jeg tror Fekir er uenig med dig.
Og Loic Remy.

Som jeg husker Fekir historien var der meget tvivl om hans knæ, men det var hans bror, som vist nok også var hans agent, der pludselig krævede flere penge som fik handlen til at gå i vasken.
Billede
"YNWA"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. dec, 2022 22:50

Kasper88 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 21:37
Årh, hvor bliver man af og til bare småtræt af at hoppe ind på det her forum. :roll:

Intet er nogensinde godt nok og alt er ofte forkert.
Ja måske. Men spillere vi køber med en kedelig skadeshistorik får ofte en værre.

Men lad os nu se. Han har ikke været skadet i denne sæson.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 28. dec, 2022 22:51

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 14:30
Det kommer vel an på hvordan Klopp stiller op. Gakpo kan spille flere positioner.

Hvis vi spiller 4-2-3-1, hvor de to midtbane spillere kan være Fabinho og Hendo, og foran dem kan vi have Diaz-Gakpo-Salah, og med Nunez på top. Nunez og Gakpo kan også bytte plads i den formation. Så kan Thiago, Keita og Milner være back up for de to centrale midtbanepladser.

Hvis Klopp vælger 4-3-3, som var hans favorit indtil for ganske kort tid siden, så bliver vi lidt mere pressede, da vi skal bruge 3 på midtbanen, så slider lidt med alder, skader og form. Men vi har Hendo, Fabinho, Milner, Keita og Bajcetic, som vel gør det ganske godt. Han skal nurses frem, og ikke tillægges det store ansvar. Men det ved Klopp selvfølgelig. Oppe foran har vi mange muligheder Salah på den ene Nunez i midten og så Gakpo på den anden. Jota og Diaz kommer tilbage på et tidspunkt, så der bliver rift om pladserne.
I en 4-2-3-1, formation tror jeg vi vil få et problem så længe vores backs spiller så offensivt som de gør. Det vil kræve vores fløjspillere orientere sig mere defensivt, og at vores midtbane spillere har et mere defensivt fokus. Selv nu, med 4-3-3 ser vi ofte huller isære i højre siden når TAA fangesf or langt fremme.

Det næste er at i en 4-2-3-1 er den ideele profil på de to mindtbane spillere, en box-to-box type, med stort løbe pensum. Reelt har vi kun Henderson, som falder i den kategori. Fabinho kunne nok også gøre det fint, men jeg er lidt bane for han er for langsom. De andre er heller ikke just perfekte box-to-box spilelre, eller svære at bedømme grundet skader - Keita/Ox

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 29. dec, 2022 19:48

Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 12:58
texy skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 09:57
Vi skal ikke opgive at hente Bellingham eller en anden ung midtbanespiller, der er helt klar til vores niveau. Men hvis den rette spiller først kan komme til sommer, så bør vi sagtens kunne klare os indtil da. Vores midtbanespillere er ikke totalt håbløse, selvom folk af og til maler det billede.

Vi behøver i min optik dog ikke at forsøge at hente to midtbanespillere. Jeg ser helllere, at vi bruger Bajcetic mere og mere. Og helst allerede nu. Han kan blive fænomenal, hvis man viser ham tillid. Tror jeg.
Vi kan vel godt blive enige om at vi ikke har en midtbane til at kæmpe med om mesterskabet. Det er vel den dårligste i top 6.. Alder, skader og kvalitet har ramt os hårdt i denne sæson..

Jeg så gerne vi hentede en billig Tielemans ind i Januar...
Nej, det er vi ikke enige om. Nøjagtigt samme midtbane. Uden undtagelse. Den kæmpede med om mesterskabet for 6 måneder siden. I en sæson, hvor den også førte os til alle finaler. Jeg tror ikke, at den bliver uduelig på 6 måneder, men medgiver at det vil være smart med et sæt yngre ben af høj kvalitet, så niveauet også sikres over tid.

Vi kan ikke kæmpe med om mesterskabet nu. Dertil har vi smidt for mange point. Men det hænger altså ikke kun på midtbanen. Trent, Robbo og Van Dijk har haft lavere niveau i første halvdel af denne sæson end før. Og det har vores angribere også. Det hele krydret lidt med skader.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 02. jan, 2023 17:44

Der er tunge rygter om Moises Caicedo. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har lagt mærke til ham, men der skrives, at han er god.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » mandag, 02. jan, 2023 19:16

Alt kan pynte for tiden


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 02. jan, 2023 20:49

texy skrev:
torsdag, 29. dec, 2022 19:48
Oomph242 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 12:58
texy skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 09:57
Vi skal ikke opgive at hente Bellingham eller en anden ung midtbanespiller, der er helt klar til vores niveau. Men hvis den rette spiller først kan komme til sommer, så bør vi sagtens kunne klare os indtil da. Vores midtbanespillere er ikke totalt håbløse, selvom folk af og til maler det billede.

Vi behøver i min optik dog ikke at forsøge at hente to midtbanespillere. Jeg ser helllere, at vi bruger Bajcetic mere og mere. Og helst allerede nu. Han kan blive fænomenal, hvis man viser ham tillid. Tror jeg.
Vi kan vel godt blive enige om at vi ikke har en midtbane til at kæmpe med om mesterskabet. Det er vel den dårligste i top 6.. Alder, skader og kvalitet har ramt os hårdt i denne sæson..

Jeg så gerne vi hentede en billig Tielemans ind i Januar...
Nej, det er vi ikke enige om. Nøjagtigt samme midtbane. Uden undtagelse. Den kæmpede med om mesterskabet for 6 måneder siden. I en sæson, hvor den også førte os til alle finaler. Jeg tror ikke, at den bliver uduelig på 6 måneder, men medgiver at det vil være smart med et sæt yngre ben af høj kvalitet, så niveauet også sikres over tid.

Vi kan ikke kæmpe med om mesterskabet nu. Dertil har vi smidt for mange point. Men det hænger altså ikke kun på midtbanen. Trent, Robbo og Van Dijk har haft lavere niveau i første halvdel af denne sæson end før. Og det har vores angribere også. Det hele krydret lidt med skader.
Men du tænker ikke at midtbanen måske er blevet for slidt af sidste sæson? Den er ikke uduelig den har bare for mange skader og ikke alderen med sig. En midtbanens ypperste opgaver under Klopp er, at give plads til og beskytte vores backs hvor det kreative skal komme fra. Det har den ikke magtet i denne sæson skader eller ej.

Der skal nyt ind hvis vi skal i top 4.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 03. jan, 2023 09:23

Jeg tænker at to midtbanespillere ikke er nok. Det har jeg ellers troet at det var.

Milner, Keita og oxen har kontraktudløb. Mens Hendo, Thiago og Fabinho er over 30 år. Elliott, Bajcetic, Morton og Jones er for unge til at agere redningsmand for os. Det ansvar skal de ikke have. De skal nurses frem.

VVD's tid ser også ud til at være forbi. Han har desværre ikke nået sit gamle niveau før skaden.

Men alt er ikke sort i sort. Vi har nogle gode talenter i truppen Bajcetic, Elliott, Carvalho, Ramsay, Konate og nu kommer Gakpo. Fundamentet er der til endnu et storhold. Men det kræver et vindue som i 2018 og vi skal nok ud og investere omkring £ 250 M. For at være med I toppen igen.

Det bliver svært. Kun Shanks og Paisley er lykkes med at bygge to storhold.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 03. jan, 2023 11:07

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 03. jan, 2023 09:23
VVD's tid ser også ud til at være forbi. Han har desværre ikke nået sit gamle niveau før skaden.
På mig virker det som om, at VVD's udfordringer mere ligger på det mentale, med en snert af megalomi. Han har fået så meget god presse mm., som har fortalt ham, at hen er så god og så cool, at han cruiser rundt og er verdens bedste midterstopper. Han glemmer bare, at da han var verdens bedste, da investerede han langt flere løb og specielt sprints i hans spil. Dengang så vi ham løbe lige op med nogle af verdens hurtigste angribere, men det er som om han ikke "gider" bruge dette gear mere. Jeg ved ikke nok om anatomi til at vurdere, om korsbåndsskaden har kostet denne hurtighed, men min hukommelse siger mig, at vi for ikke så længe siden så en kamp, hvor det var som om den gamle VVD var tilbage, med flere sprints i sit spil. Men overordnet er det som han cruiser rundt på banen, og tænker "I'm Virgil Van Dijk, and I'm the best in the World!"..... uheldigvis uden at være verdens bedste!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 03. jan, 2023 12:16

Cynwal skrev:
tirsdag, 03. jan, 2023 11:07
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 03. jan, 2023 09:23
VVD's tid ser også ud til at være forbi. Han har desværre ikke nået sit gamle niveau før skaden.
På mig virker det som om, at VVD's udfordringer mere ligger på det mentale, med en snert af megalomi. Han har fået så meget god presse mm., som har fortalt ham, at hen er så god og så cool, at han cruiser rundt og er verdens bedste midterstopper. Han glemmer bare, at da han var verdens bedste, da investerede han langt flere løb og specielt sprints i hans spil. Dengang så vi ham løbe lige op med nogle af verdens hurtigste angribere, men det er som om han ikke "gider" bruge dette gear mere. Jeg ved ikke nok om anatomi til at vurdere, om korsbåndsskaden har kostet denne hurtighed, men min hukommelse siger mig, at vi for ikke så længe siden så en kamp, hvor det var som om den gamle VVD var tilbage, med flere sprints i sit spil. Men overordnet er det som han cruiser rundt på banen, og tænker "I'm Virgil Van Dijk, and I'm the best in the World!"..... uheldigvis uden at være verdens bedste!
VvD spillede godt nærmest hele sidste sæson. Jeg tror mere han er slidt… Han kom tilbage fra sin skade og spillede 4.620 minutter i 51 kampe. Det må sætte sine spor.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 03. jan, 2023 12:50

Cynwal skrev:
tirsdag, 03. jan, 2023 11:07
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 03. jan, 2023 09:23
VVD's tid ser også ud til at være forbi. Han har desværre ikke nået sit gamle niveau før skaden.
På mig virker det som om, at VVD's udfordringer mere ligger på det mentale, med en snert af megalomi. Han har fået så meget god presse mm., som har fortalt ham, at hen er så god og så cool, at han cruiser rundt og er verdens bedste midterstopper. Han glemmer bare, at da han var verdens bedste, da investerede han langt flere løb og specielt sprints i hans spil. Dengang så vi ham løbe lige op med nogle af verdens hurtigste angribere, men det er som om han ikke "gider" bruge dette gear mere. Jeg ved ikke nok om anatomi til at vurdere, om korsbåndsskaden har kostet denne hurtighed, men min hukommelse siger mig, at vi for ikke så længe siden så en kamp, hvor det var som om den gamle VVD var tilbage, med flere sprints i sit spil. Men overordnet er det som han cruiser rundt på banen, og tænker "I'm Virgil Van Dijk, and I'm the best in the World!"..... uheldigvis uden at være verdens bedste!
Jeg har ofte tænkt på om han er blevet gjort bedre end han i virkeligheden er. Måske har han nydt godt af, at have Gini og Fabinho foran sig, som har skærmet af for vores forsvar. Vores midtbane var god, da Gini var på toppen. Han var taktisk dygtig til at begrænse rummet for modstanderen, og det nød vores forsvar godt af. Modstanderne kom ikke til så mange chancer. I dag vælter de i chancer mod os. Brentford kunne snildt have scoret et par stykker mere. Jeg tror vores forsvar er overbebyrdet med arbejde, og det får VVD til at se sårbar ud.

Jeg håber vi går all in for en midtbanespiller i dette vindue. Jeg tror det er nødvendigt, hvis vi skal have CL bold på Anfield næste sæson. Hvis ikke vi får CL bold, så får vi heller ikke Bellingham (det bliver meget svært). Vi skal ikke lave endnu en Melo-løsning!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar