Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » mandag, 26. dec, 2022 23:07

Liverpool er blevet enige med PSV angående Cody Gakpo. Han skifter øjeblikket til Liverpool. PSV har meldt det ud officielt nu. Lægetjekket skal selvfølgelig bestås.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mysjkin » mandag, 26. dec, 2022 23:12

Kasper88 skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:07
Liverpool er blevet enige med PSV angående Cody Gakpo. Han skifter øjeblikket til Liverpool. PSV har meldt det ud officielt nu. Lægetjekket skal selvfølgelig bestås.
Det er vildt så stærkt det går. Fuld kontrol, ingen videre rygter og bum, så er den i hus.

Nu får vi for alvor fart og power i offensiven. Det er en god signing.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 26. dec, 2022 23:17

Hr. Drejer skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:06
Der er også penge til en midtbane (ifølge Joyce og Pearce). Gakpo kan spille midterangriber, offensiv midt og venstre ving. Han kan beklæde flere positioner.
Hvis der var penge, hvorfor så først handle nu hvor mesterskabet er umuligt :dontknow:

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 26. dec, 2022 23:19

Som sædvanligt er den i boks, før journalisterne får nys om det. Same procedure as every year, James...
Salah, Nunez, Diaz, Jota, Gakpo, Firmino. Hvor sidstnævnte får en mere perifer rolle med tiden.
Så er det midtbanen - og egentlig også en back up til Trent.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 26. dec, 2022 23:33

AJJ skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:19
Som sædvanligt er den i boks, før journalisterne får nys om det. Same procedure as every year, James...
Salah, Nunez, Diaz, Jota, Gakpo, Firmino. Hvor sidstnævnte får en mere perifer rolle med tiden.
Så er det midtbanen - og egentlig også en back up til Trent.
Carvalho også, som har jo gjort det ganske udemærket.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » mandag, 26. dec, 2022 23:50

Oomph242 skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:17
Hr. Drejer skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:06
Der er også penge til en midtbane (ifølge Joyce og Pearce). Gakpo kan spille midterangriber, offensiv midt og venstre ving. Han kan beklæde flere positioner.
Hvis der var penge, hvorfor så først handle nu hvor mesterskabet er umuligt :dontknow:
Fordi vinduet først åbner nu og fordi vi i løbet af sæsonen er rendt ind i uforudsete skader. Den hurtige handel med Gakpo, kan også godt tænkes at skulle ses i lyset af, at Jota og Diaz er skadet. Især Diaz er jo blevet sidelined i lang tid, desværre, i følge forlydender.
Corner taken quickly...

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. dec, 2022 00:06

Kasper88 skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:50
Oomph242 skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:17
Hr. Drejer skrev:
mandag, 26. dec, 2022 23:06
Der er også penge til en midtbane (ifølge Joyce og Pearce). Gakpo kan spille midterangriber, offensiv midt og venstre ving. Han kan beklæde flere positioner.
Hvis der var penge, hvorfor så først handle nu hvor mesterskabet er umuligt :dontknow:
Fordi vinduet først åbner nu og fordi vi i løbet af sæsonen er rendt ind i uforudsete skader. Den hurtige handel med Gakpo, kan også godt tænkes at skulle ses i lyset af, at Jota og Diaz er skadet. Især Diaz er jo blevet sidelined i lang tid, desværre, i følge forlydender.
Midtbane problemet kommer sku da ikke som en overraskelse. Den har manglet fornyelse i flere sæsoner...

Diaz er ærgerligt og synd. Jeg synes dog ikke rigtig hans fravær har gjort os dårligere spillemæssigt...

Så er handlen vist i hus...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 27. dec, 2022 09:57

Vi skal ikke opgive at hente Bellingham eller en anden ung midtbanespiller, der er helt klar til vores niveau. Men hvis den rette spiller først kan komme til sommer, så bør vi sagtens kunne klare os indtil da. Vores midtbanespillere er ikke totalt håbløse, selvom folk af og til maler det billede.

Vi behøver i min optik dog ikke at forsøge at hente to midtbanespillere. Jeg ser helllere, at vi bruger Bajcetic mere og mere. Og helst allerede nu. Han kan blive fænomenal, hvis man viser ham tillid. Tror jeg.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 27. dec, 2022 11:17

Enig med texy
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. dec, 2022 12:58

texy skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 09:57
Vi skal ikke opgive at hente Bellingham eller en anden ung midtbanespiller, der er helt klar til vores niveau. Men hvis den rette spiller først kan komme til sommer, så bør vi sagtens kunne klare os indtil da. Vores midtbanespillere er ikke totalt håbløse, selvom folk af og til maler det billede.

Vi behøver i min optik dog ikke at forsøge at hente to midtbanespillere. Jeg ser helllere, at vi bruger Bajcetic mere og mere. Og helst allerede nu. Han kan blive fænomenal, hvis man viser ham tillid. Tror jeg.
Vi kan vel godt blive enige om at vi ikke har en midtbane til at kæmpe med om mesterskabet. Det er vel den dårligste i top 6.. Alder, skader og kvalitet har ramt os hårdt i denne sæson..

Jeg så gerne vi hentede en billig Tielemans ind i Januar...

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 27. dec, 2022 13:27

Thielemans der ikke var med Belgien til VM🫣

Vores midtbane skal bare tage sig sammen, men det så også være nu!

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. dec, 2022 14:30

Det kommer vel an på hvordan Klopp stiller op. Gakpo kan spille flere positioner.

Hvis vi spiller 4-2-3-1, hvor de to midtbane spillere kan være Fabinho og Hendo, og foran dem kan vi have Diaz-Gakpo-Salah, og med Nunez på top. Nunez og Gakpo kan også bytte plads i den formation. Så kan Thiago, Keita og Milner være back up for de to centrale midtbanepladser.

Hvis Klopp vælger 4-3-3, som var hans favorit indtil for ganske kort tid siden, så bliver vi lidt mere pressede, da vi skal bruge 3 på midtbanen, så slider lidt med alder, skader og form. Men vi har Hendo, Fabinho, Milner, Keita og Bajcetic, som vel gør det ganske godt. Han skal nurses frem, og ikke tillægges det store ansvar. Men det ved Klopp selvfølgelig. Oppe foran har vi mange muligheder Salah på den ene Nunez i midten og så Gakpo på den anden. Jota og Diaz kommer tilbage på et tidspunkt, så der bliver rift om pladserne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 27. dec, 2022 15:18

texy skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 09:57
Vi skal ikke opgive at hente Bellingham eller en anden ung midtbanespiller, der er helt klar til vores niveau. Men hvis den rette spiller først kan komme til sommer, så bør vi sagtens kunne klare os indtil da. Vores midtbanespillere er ikke totalt håbløse, selvom folk af og til maler det billede.

Vi behøver i min optik dog ikke at forsøge at hente to midtbanespillere. Jeg ser helllere, at vi bruger Bajcetic mere og mere. Og helst allerede nu. Han kan blive fænomenal, hvis man viser ham tillid. Tror jeg.
I stor grad enig, men Bajcetic skal også have noget mere muskelmasse til at klare sig i nærkampene.
.....men så er der jo basis for at trænings trekløver: Eliiot - Carvalho - Bajcetic, som kan særtræne i fællesskab. ...eller firkløver, hvis vi tager en ung, lovende Ben Doak med, selv om han godt nok ser ud til at have godt med fysik for en 17-årig.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. dec, 2022 15:56

Men tænk en gang; vi skulle bytte vores kaptajn ud med en 18-årige, før vi igen fik kontrol med kampen. Det er lidt vildt, synes jeg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 27. dec, 2022 16:11

Kan Mads Junker finde ud af, hvad han mener?Han er uforstående over for købet, da vi har Diaz og Jota. Samtidigt er Gakpo en ønskespiller for Klopp, da han kan spille alle pladser i front....
https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-12-27 ... tjernekoeb

Når man følger en klub tæt, bliver man sgu sjældent særligt imponeret over de såkaldte DK-eksperters udtalelser og vurderinger vedr. klubben.

Og ja - det er da ikke sikkert, at han hitter the ground running. Men det er da set før, vil jeg sige. Diaz som seneste eksempel.

Besvar