Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11249
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 26. maj, 2017 17:40

Aggerdoo skrev:
YNWA! skrev:
Når det kommer til Bundesligaen, må jeg bare stole på, at Klopp og hans team ved, hvad de laver. (Og så ikke et ord om Karius)
Jeg tror, Karius blev ramt af nerver / sceneskræk, som han aldrig nåede at blive helt fri af. Håber og tror, at det er alt for tidligt at afskrive ham, men ellers er delmål: "Få Mignolet presset og gjort væsentlig bedre" da bestået med UG kryds og slange (hvis I forstår sådan en "Den Sorte SKole" terminologi)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 26. maj, 2017 18:33

Cynwal skrev:
Aggerdoo skrev:
YNWA! skrev:
Når det kommer til Bundesligaen, må jeg bare stole på, at Klopp og hans team ved, hvad de laver. (Og så ikke et ord om Karius)
Jeg tror, Karius blev ramt af nerver / sceneskræk, som han aldrig nåede at blive helt fri af. Håber og tror, at det er alt for tidligt at afskrive ham, men ellers er delmål: "Få Mignolet presset og gjort væsentlig bedre" da bestået med UG kryds og slange (hvis I forstår sådan en "Den Sorte SKole" terminologi)
Det har du sikkert ret i, men det psykiske er jo også en ikke uvæsentlig del af scouting af nye spillere. Men nu skal denne tråd ikke handle om Karius.

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » lørdag, 27. maj, 2017 08:23

YNWA! skrev:Havde håbet vi havde gået efter Bernardo Silva... Nu ender han vidst i City, han er fandeme god. Nuvel, rygterne på twitter siger at Leipzig vil have £50M for Keita. Nogen der har fulgt Leipzig i denne sæson der kan sige om han er det værd?
I dagens marked virker £40M for Bernardo Silva nærmest som et røverkøb. Han var eminent i sidste sæson.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 27. maj, 2017 09:05

Janse skrev:I dagens marked virker £40M for Bernardo Silva nærmest som et røverkøb. Han var eminent i sidste sæson.
Ja, jeg læste så sent som i går om en pris på godt £60m. Han har været fremragende længe. Bl.a. i 2015-udgaven af CL, hvor Monaco slog Arsenal ud, og blev slået knebent af Juventus. Og i øvrigt ved det efterfølgende U21-EM, hvor Portugal uheldigt tabte finalen til Sverige.

Oomph242
Indlæg: 5663
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 27. maj, 2017 09:42

Fanme ærgerligt, hvis Milan løber med Morata. Ham gad jeg godt se i vores trøje.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 27. maj, 2017 09:47

YNWA! skrev:Havde håbet vi havde gået efter Bernardo Silva... Nu ender han vidst i City, han er fandeme god. Nuvel, rygterne på twitter siger at Leipzig vil have £50M for Keita. Nogen der har fulgt Leipzig i denne sæson der kan sige om han er det værd?
Jeg har set Leipzig i en række kampe denne sæson.

Keita er en dygtig spiller, der formentlig vil spille sig i start 11'eren, skulle det lykkedes at hente ham. Han besidder mange af de kvaliteter, som Klopp efterspørger. Han er alsidig, dynamisk, hårdtarbejdende og samtidig sikker på bolden.

Jeg kunne forestille mig, at Klopp har i sinde at benytte Keita som boks til boks spiller. Det ser ud til at være hans foretrukne position, selvom Keita er alsidig nok til også at kunne spille med mere defensivt eller offensivt orienteret udgangspunkt.

Umiddelbart ser jeg Keita som en opgradering på Winajldum's position. Efter min mening vil det ikke være en markant forstærkning. De rapporterede 50 millioner pund lyder derfor voldsomt. Der er et stort udviklingspotentiale, men Keita har kun vist sit værd en enkelt sæson på den store scene. Beløb af den størrelsesorden smides som regel efter verdensklassespillere, medmindre du hedder Manchester City.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 27. maj, 2017 10:52

Robbie_God_Fowler skrev:
YNWA! skrev:Havde håbet vi havde gået efter Bernardo Silva... Nu ender han vidst i City, han er fandeme god. Nuvel, rygterne på twitter siger at Leipzig vil have £50M for Keita. Nogen der har fulgt Leipzig i denne sæson der kan sige om han er det værd?
Jeg har set Leipzig i en række kampe denne sæson.

Keita er en dygtig spiller, der formentlig vil spille sig i start 11'eren, skulle det lykkedes at hente ham. Han besidder mange af de kvaliteter, som Klopp efterspørger. Han er alsidig, dynamisk, hårdtarbejdende og samtidig sikker på bolden.

Jeg kunne forestille mig, at Klopp har i sinde at benytte Keita som boks til boks spiller. Det ser ud til at være hans foretrukne position, selvom Keita er alsidig nok til også at kunne spille med mere defensivt eller offensivt orienteret udgangspunkt.

Umiddelbart ser jeg Keita som en opgradering på Winajldum's position. Efter min mening vil det ikke være en markant forstærkning. De rapporterede 50 millioner pund lyder derfor voldsomt. Der er et stort udviklingspotentiale, men Keita har kun vist sit værd en enkelt sæson på den store scene. Beløb af den størrelsesorden smides som regel efter verdensklassespillere, medmindre du hedder Manchester City.
Van Dijk rygtes til de samme penge, og han har heller ikke været på den helt store scene. Jeg synes dog, at de begge ser meget lovende og overbevisende ud, og jeg synes, at man kan se, at de har talentet til at kunne blive bærende og fremherskende spillere for os i en årrække frem.

Det gode ved Keita er vel netop hans alsidighed, dvs. han kan gå direkte i startopstillingen, og han kan spille den defensive men samtidig også erstatte en type som Lallana, hvis han bliver utilgængelig. Lallana og Keita på banen samtidig vil ligge et stort pres på ethvert forsvar. Han ser også ud til at være så godt som 2-fodet, når han spiller rundt med bolden, men højrebenet bruges til afslutninger generelt.

Can/Hendo bagerst med Lallana og Keita bag 3 offensive folk lyder giftigt.

Keita bagerst med Coutinho og Lallana bag 3 offensive lyder dødbringende :D Vi skal dog passe på luftangrebene med 3 så små spillere på midten...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 27. maj, 2017 11:08

Når det kommer til angriberen, så ser det ud til at Lacazette og Luan står på Klopp's ønskeliste:

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... rgen-Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 27. maj, 2017 11:25

Hvem og hvor mange behøver vi til næste sæson, og tør vi stole på spillere med skrøbelige helbred som Hendo, Ings og Sturridge ?

http://anfieldindex.com/28080/fitness-d ... needs.html

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 27. maj, 2017 12:15

Niels K skrev:Når det kommer til angriberen, så ser det ud til at Lacazette og Luan står på Klopp's ønskeliste:

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... rgen-Klopp
Skal vinikke være lidt mere seriøst med de kilder, vi henviser til? Der er så mange useriøse rygter fra dårlige kilder derude.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 27. maj, 2017 12:16

Oomph242 skrev:Fanme ærgerligt, hvis Milan løber med Morata. Ham gad jeg godt se i vores trøje.
Han passer ikke ret godt til Klopps spillestil. Ham er jeg sikker på, at vi ikke er interesserede i.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 27. maj, 2017 12:43

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Når det kommer til angriberen, så ser det ud til at Lacazette og Luan står på Klopp's ønskeliste:

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... rgen-Klopp
Skal vinikke være lidt mere seriøst med de kilder, vi henviser til? Der er så mange useriøse rygter fra dårlige kilder derude.
Er det The Mirror, du mener skal fjernes fra listen over "troværdige" kilder ?

Lacazette har været rygtet til os mange gange og sikkert fra en del forskellige kilder.

Her i Echo fortæller Luan's agent, at han har været i dialog med Liverpool:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-13037065

Oomph242
Indlæg: 5663
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 27. maj, 2017 12:56

Aggerdoo skrev:
Oomph242 skrev:Fanme ærgerligt, hvis Milan løber med Morata. Ham gad jeg godt se i vores trøje.
Han passer ikke ret godt til Klopps spillestil. Ham er jeg sikker på, at vi ikke er interesserede i.

Hvorfor gør han ikke det? Han kæmper godt og teknikken fejler ikke noget.

http://www.kopsource.com/will-morata-make-pl-move/

Benjastilling
Indlæg: 44
Tilmeldt: lørdag, 22. apr, 2017 14:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Benjastilling » lørdag, 27. maj, 2017 14:03

Kunne godt tænke mig der snart skete noget, City har allerede hentet en klassespiller ind. Og det ville bare give noget til fans, og rivaler rundt omkring at man er tidligt ude og har alle spillere klar til Pre-season! Så holdet kan blive spillet sammen til de vigtige kval kampe.

Jeg håber virkelig snart vi lander en spiller som kan gå direkte ind i start 11.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 27. maj, 2017 15:43

Benjastilling skrev:Kunne godt tænke mig der snart skete noget, City har allerede hentet en klassespiller ind. Og det ville bare give noget til fans, og rivaler rundt omkring at man er tidligt ude og har alle spillere klar til Pre-season! Så holdet kan blive spillet sammen til de vigtige kval kampe.

Jeg håber virkelig snart vi lander en spiller som kan gå direkte ind i start 11.
Ja, det er jo altid et puslespil. Købte vi eks en spiller fra Dortmund, så vil de jo også have en afløser. Vi har desuden spillere, vi vil have solgt, så mon ikke der foregår et nonstop spil i baggrunden
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar