Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 28. maj, 2017 11:32

Mads T. skrev:
Jeg er ret sikker på at vi har flere penge at rutte med, hvis der skal blive behov for det. Jeg har set det dobbelte beløb nævnt flere gange, men det er selvfølgelig aldrig til at vide om det er med eller uden spillersalg.
Var det ikke ret hurtigt efter, at det her beløb med 200 millioner pund + salg kom frem, at de mere pålidelige kilder, primært James Pearce, kom frem og sagde at budgettet var omkring 100 millioner pund, og at det var medregnet forventelige salg?
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 28. maj, 2017 11:40

nikand skrev:Ang Lewandowski så har jeg læst hvad flere af medspillerne i Bayern München siger om hans arbejdsradius, og det er ikke imponerende og slet ikke ift Manzukic som flere faktisk foretrak at spille med fordi de altid vidste hvor og hvordan han brugte sit pres i defensive. Det gjorde bare de andres arbejde meget lettere var konklusion.
Denne konklusion kender LFC vidst alt til med Sturridge og fx Origi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er overraskende. Jeg synes han er enormt arbejdsom og presser forsvaret konstant. Under alle omstændigheder er han en klart bedre angriber og afslutter og også derfor Bayern solgte manzukic.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. maj, 2017 11:41

sjampen skrev:
Mads T. skrev:
Jeg er ret sikker på at vi har flere penge at rutte med, hvis der skal blive behov for det. Jeg har set det dobbelte beløb nævnt flere gange, men det er selvfølgelig aldrig til at vide om det er med eller uden spillersalg.
Var det ikke ret hurtigt efter, at det her beløb med 200 millioner pund + salg kom frem, at de mere pålidelige kilder, primært James Pearce, kom frem og sagde at budgettet var omkring 100 millioner pund, og at det var medregnet forventelige salg?
Sådan huskede jeg det også. Forventet £60m i spiller salg og £40m netspend.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 28. maj, 2017 12:40

Emmy skrev:
nikand skrev:Ang Lewandowski så har jeg læst hvad flere af medspillerne i Bayern München siger om hans arbejdsradius, og det er ikke imponerende og slet ikke ift Manzukic som flere faktisk foretrak at spille med fordi de altid vidste hvor og hvordan han brugte sit pres i defensive. Det gjorde bare de andres arbejde meget lettere var konklusion.
Denne konklusion kender LFC vidst alt til med Sturridge og fx Origi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er overraskende. Jeg synes han er enormt arbejdsom og presser forsvaret konstant. Under alle omstændigheder er han en klart bedre angriber og afslutter og også derfor Bayern solgte manzukic.
Det er også min opfattelse af Lewandowski. Baseret på hans tid i både Dortmund og Bayern.

Og jeg synes også, at du er inde på det mest essentielle ved hele debatten omkring angriberpositionen - bliver bolden sparket i nettet. Som det for en årrække siden var tilfældet med tiki-taka og posession orienterede fanatikere, bliver der fokuseret for meget på angriberes rolle, når disse ikke er på bolden. Herunder evnen til at presse op på boldholder. Debatten kører da også efter bedste velbefindende herinde, hvor Origi tales op med afsæt i hans arbejdsomhed. På bekostning af den mindre arbejdsomme Sturridge.

Selvfølgelig ville det være ideelt at have en hårdtarbejdende og aggressiv angriber, der er garant for mål. Men der findes ikke mange angribere som Luis Suarez, eller Harry Kane for den sags skyld.

Der er gået mode i at fokusere på angriberen som første forsvarsskanse. Ikke at der er noget forkert i denne opfattelse. Men det bør være sekundært i forhold til angriberens bidrag, når denne og holdet er i boldbesiddelse. Placerer angriberen sig korrekt, kan denne sagtens yde stor hjælp i defensiven uden at skulle begive sig ud i konstant boldjagt.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. maj, 2017 13:52

Hr. Drejer skrev:Ja, som både Barca, Real Madrid, Bayern München og Man U var ude efter. Men vi slog dem alle :lol: :lol: :lol:

Jeg fandt ham :D navnet er Dawid Kownacki....

Fanme imponerende, at Lewandowski`s samlede transfer sum kun er €5.15m.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » søndag, 28. maj, 2017 15:49

Oomph242 skrev:
sjampen skrev:
Mads T. skrev:
Jeg er ret sikker på at vi har flere penge at rutte med, hvis der skal blive behov for det. Jeg har set det dobbelte beløb nævnt flere gange, men det er selvfølgelig aldrig til at vide om det er med eller uden spillersalg.
Var det ikke ret hurtigt efter, at det her beløb med 200 millioner pund + salg kom frem, at de mere pålidelige kilder, primært James Pearce, kom frem og sagde at budgettet var omkring 100 millioner pund, og at det var medregnet forventelige salg?
Sådan huskede jeg det også. Forventet £60m i spiller salg og £40m netspend.
Men kræver 30 for Sahko, 40-50 for Sturridge, 10-12 for Moreno. Så er det edermageme et slapt og uambitiøst budget

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » søndag, 28. maj, 2017 17:14

Jeg helt overbevist om at vi kommer langt over 100 mil i indkøb og er faktisk lige så overbevist om at det bliver tæt på 150mil.
Jeg syntes også at det er hvad der forventes hvis man lytter til nogle at de engelske podcast.
City har vil brugt 100mil på dagen hvor vinduet officielt åbner og det tror jeg faktisk vil være en fordel for os, da det er et så tydeligt signal om hvad der skal til og hvad vores konkurrenter er klar til at bruge.
Champions leauge penge, pence fra tv aftaler, pence for 4 plads og 2 vinduer hvor klopp jo stortset ikke har brugt penge.
Jeg tror vi kommer til at bruge rigtig mange penge i det her vindue.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 28. maj, 2017 18:16

rnh skrev: Jeg tror vi kommer til at bruge rigtig mange penge i det her vindue.
Det er desværre en sang vi har hørt rigtig mange gange efterhånden. Derudover er der jo også den anden del der går ud på rent faktisk at købe noget kvalitet, ikke at købe 18 spillere som Bertrand, Redmond, Sarder Azmoun etc. Når det så er sagt, kunne jeg godt nøjes med nogle færre signinger, også for færre penge, hvis vi så rent faktisk er villige til at betale den løn som topspillere kræver og kigger væk fra enten 17 eller 38 årige, spillere som Klavan og Manninger der åbenlyst ikke er gode nok til noget som helst andet end at være bænkspiller på en skadesramt kampdag eller spillere fra obskure ligaer.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. maj, 2017 20:13

Det er klart at vi ikke kommer i nærheden af de to Manchester klubber, Arsenal, Chelsea (og måske Spurs). Men Klopp får det største transferbudget i klubbens historie. James Pearce mener at det er mellem £120-130 og det er inklusiv salg af spillere som Sakho og Strridge som Pearce mener vil indbringe ca. £50 M. og spillere som Markovic, Stewart, Moreno vil også genere midler. Vi har også forbedret os, når vi skal sælge. Det kan godt være vi er en sælgende klub, men de skal betale ved kasse 1!

Jeg vil mene at Klopp får £50 M. i hånden, og resten skal han hente ind via salg.

http://www.empireofthekop.com/2017/05/1 ... during-qa/

Selvsamme Pearce har talt om at han regner med at Klopp henter 4-5 spillere, dvs. at hvis vi regner med at Klopp har £120 M til sin rådighed, så vil det give en gennemsnitspris på ca. £25 M. pr. spiller (ved køb af 5) og ca. £30 M pr. spiller (ved køb af 4).

Vi er blevet heftigt linket til Van Dijk (£50 M.), Keita (£40 M.), Sessegnon (£15 M.). Det giver et forbrug på £ 105 M. Og alt efter om vi har £120 eller 130 til rådighed, så hvis vi skal have en spiller mere, så vil der være £15-25 M.

Det er et flot budget, men selvfølgelig ikke helt deroppe hvor vi kan byde £70/80/90 M. for en spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 28. maj, 2017 20:56

Jeg er fuldstændig sikker på, at der er mere end det til rådighed. Og James Pearce, som vel nærmest er Liverpools skjulte talerør i pressen, går jo ikke ud og råber op om, at Liverpool har £200 mil. at købe ind for. Det vil jo være direkte selvmord i forhold til fremtidige handler.

Om vi så bruger så mange penge, afhænger jo selvfølgelig af, om de rette spillere er til rådighede til den rette pris.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » søndag, 28. maj, 2017 21:18

sjampen skrev:
rnh skrev: Jeg tror vi kommer til at bruge rigtig mange penge i det her vindue.
Det er desværre en sang vi har hørt rigtig mange gange efterhånden. Derudover er der jo også den anden del der går ud på rent faktisk at købe noget kvalitet, ikke at købe 18 spillere som Bertrand, Redmond, Sarder Azmoun etc. Når det så er sagt, kunne jeg godt nøjes med nogle færre signinger, også for færre penge, hvis vi så rent faktisk er villige til at betale den løn som topspillere kræver og kigger væk fra enten 17 eller 38 årige, spillere som Klavan og Manninger der åbenlyst ikke er gode nok til noget som helst andet end at være bænkspiller på en skadesramt kampdag eller spillere fra obskure ligaer.[/quote

Det er jo lige netop ikke er en sang vi har hørt mange gange før.
I år er det jo netop udtalt fra så mange troværdige kilder at vi er klar til indkøb og at pengene er der.
Det er jo ikke bare forhåbninger fra fans. Men vi må jo se hvad der sker, jeg er bare helt personlig ret sikker på at vi kommer til at bruge usædvanlig mange penge.
Så må vi bare håbe at Klopp bruger dem på de rigtige spillere.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 28. maj, 2017 21:45

Emmy skrev:
nikand skrev:Ang Lewandowski så har jeg læst hvad flere af medspillerne i Bayern München siger om hans arbejdsradius, og det er ikke imponerende og slet ikke ift Manzukic som flere faktisk foretrak at spille med fordi de altid vidste hvor og hvordan han brugte sit pres i defensive. Det gjorde bare de andres arbejde meget lettere var konklusion.
Denne konklusion kender LFC vidst alt til med Sturridge og fx Origi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er overraskende. Jeg synes han er enormt arbejdsom og presser forsvaret konstant. Under alle omstændigheder er han en klart bedre angriber og afslutter og også derfor Bayern solgte manzukic.
Ja, det er overraskende og nok også derfor jeg bed mærke i det. Nu er Mario Manzukic også virkelig en hårdt arbejdende holdspiller, hvor imod Lewa også arbejder men ikke i samme omdrejning til gengæld scorer Lewa flere kasser.
Jeg er fortaler for en torjäger. Selvom en knokler som Manzukic / Kuyt er en fornøjelse på et hold.



Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 28. maj, 2017 22:04

rnh skrev:
Det er jo lige netop ikke er en sang vi har hørt mange gange før.
I år er det jo netop udtalt fra så mange troværdige kilder at vi er klar til indkøb og at pengene er der.
Det er jo ikke bare forhåbninger fra fans. Men vi må jo se hvad der sker, jeg er bare helt personlig ret sikker på at vi kommer til at bruge usædvanlig mange penge.
Så må vi bare håbe at Klopp bruger dem på de rigtige spillere.
Vi hørte den da i hvert fald sidst vi kvalificerede os til CL, og det blev da skudt i overdrive da Suarez så blev solgt hvorefter vi endte med Lallana, Lovren, Balotelli, Markovic og Emre Can og brugte ca. 120 millioner pund, men til gengæld også solgte for 85, næsten udelukkende igennem Suarez.
Også værd at bemærke at vi året efter smed 40 millioner pund efter Benteke efter allerede at have smidt samme beløb for Firmino.

Man kan så sige, at vi trods alt har købt ind, Mané var heller ikke billig, så hvis vi bare "gør som vi plejer", bortset fra at vi rent faktisk køber godt ind og ikke køber Balotelli og Markovic, og vores "dårlige køb" i stedet blive minimum solide som Clyne eller Lallana så hjælper det selvfølgelig på sagerne.

Truppen er jo som sådan nogenlunde på plads, måske med undtagelse af forsvaret. Det handler vel mere om, at vi nu finder de enkelte spillere der kan sende os tættere på toppen end at bygge en ny stamme op.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. maj, 2017 23:16

sjampen skrev:
rnh skrev:
Det er jo lige netop ikke er en sang vi har hørt mange gange før.
I år er det jo netop udtalt fra så mange troværdige kilder at vi er klar til indkøb og at pengene er der.
Det er jo ikke bare forhåbninger fra fans. Men vi må jo se hvad der sker, jeg er bare helt personlig ret sikker på at vi kommer til at bruge usædvanlig mange penge.
Så må vi bare håbe at Klopp bruger dem på de rigtige spillere.
Vi hørte den da i hvert fald sidst vi kvalificerede os til CL, og det blev da skudt i overdrive da Suarez så blev solgt hvorefter vi endte med Lallana, Lovren, Balotelli, Markovic og Emre Can og brugte ca. 120 millioner pund, men til gengæld også solgte for 85, næsten udelukkende igennem Suarez.
Også værd at bemærke at vi året efter smed 40 millioner pund efter Benteke efter allerede at have smidt samme beløb for Firmino.

Man kan så sige, at vi trods alt har købt ind, Mané var heller ikke billig, så hvis vi bare "gør som vi plejer", bortset fra at vi rent faktisk køber godt ind og ikke køber Balotelli og Markovic, og vores "dårlige køb" i stedet blive minimum solide som Clyne eller Lallana så hjælper det selvfølgelig på sagerne.

Truppen er jo som sådan nogenlunde på plads, måske med undtagelse af forsvaret. Det handler vel mere om, at vi nu finder de enkelte spillere der kan sende os tættere på toppen end at bygge en ny stamme op.
Vores gennemsnitlige netspend har under FSG været ca. £26m. Så vi smider ikke ligefrem bunker af penge på, at komme til tops i PL. Hvis vi både skal klare os godt i PL og i CL, så tror jeg FSG skal op med pungen for alvor... vores trup skal være stærkere, bredere, og bedre forberedt på skader til næste sæson.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 29. maj, 2017 09:44

Oomph242 skrev:
sjampen skrev:
rnh skrev:
Det er jo lige netop ikke er en sang vi har hørt mange gange før.
I år er det jo netop udtalt fra så mange troværdige kilder at vi er klar til indkøb og at pengene er der.
Det er jo ikke bare forhåbninger fra fans. Men vi må jo se hvad der sker, jeg er bare helt personlig ret sikker på at vi kommer til at bruge usædvanlig mange penge.
Så må vi bare håbe at Klopp bruger dem på de rigtige spillere.
Vi hørte den da i hvert fald sidst vi kvalificerede os til CL, og det blev da skudt i overdrive da Suarez så blev solgt hvorefter vi endte med Lallana, Lovren, Balotelli, Markovic og Emre Can og brugte ca. 120 millioner pund, men til gengæld også solgte for 85, næsten udelukkende igennem Suarez.
Også værd at bemærke at vi året efter smed 40 millioner pund efter Benteke efter allerede at have smidt samme beløb for Firmino.

Man kan så sige, at vi trods alt har købt ind, Mané var heller ikke billig, så hvis vi bare "gør som vi plejer", bortset fra at vi rent faktisk køber godt ind og ikke køber Balotelli og Markovic, og vores "dårlige køb" i stedet blive minimum solide som Clyne eller Lallana så hjælper det selvfølgelig på sagerne.

Truppen er jo som sådan nogenlunde på plads, måske med undtagelse af forsvaret. Det handler vel mere om, at vi nu finder de enkelte spillere der kan sende os tættere på toppen end at bygge en ny stamme op.
Vores gennemsnitlige netspend har under FSG været ca. £26m. Så vi smider ikke ligefrem bunker af penge på, at komme til tops i PL. Hvis vi både skal klare os godt i PL og i CL, så tror jeg FSG skal op med pungen for alvor... vores trup skal være stærkere, bredere, og bedre forberedt på skader til næste sæson.
Netop derfor kæmper vi heller ikke seriøst for at være medaljekandidat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Besvar