Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 01. feb, 2021 13:29

Der ligger en 09:19 min. "Welcome to Liverpool 2021"-video på Youtube.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 01. feb, 2021 13:38

Godt at klubben ser ud til at foretage sig noget i forsvaret. Bedre sent end aldrig. Det skulle være sket i oktober.

Også fedt at der arbejdes på at hente to ind - det er ikke én for meget i vores situation.

Om niveauet hos Ben Davies og Kabak, som der arbejdes på, er højt nok, det må tiden vise. Kabak virker spændende og som en spiller, vi har fulgt længe. Davies er jeg lidt skeptisk omkring, men hvis han i det mindste er et niveau over Phillips og Rhys, så er det vel okay til de penge.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. feb, 2021 13:40

Han er åbenbart i gang med medicinsk test i Tyskland, pga. tidspres. Det er Max Bielefeld som rapporterer det. han breakede også Tuchel til Chelsea.

[Tweet]https://twitter.com/Sky_MaxB[/Tweet]
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » mandag, 01. feb, 2021 13:51

Aggerdoo skrev:
mandag, 01. feb, 2021 13:38
Godt at klubben ser ud til at foretage sig noget i forsvaret. Bedre sent end aldrig. Det skulle være sket i oktober.

Også fedt at der arbejdes på at hente to ind - det er ikke én for meget i vores situation.

Om niveauet hos Ben Davies og Kabak, som der arbejdes på, er højt nok, det må tiden vise. Kabak virker spændende og som en spiller, vi har fulgt længe. Davies er jeg lidt skeptisk omkring, men hvis han i det mindste er et niveau over Phillips og Rhys, så er det vel okay til de penge.

Ja hvis Kabak er en spiller Klopp længe har ønsket, så er jeg mere tryg - da det ikke er grebet i ren panik.

Med hensyn til Davies er det vel hellere ikke helt skidt, i værste fald er han ikke helt god nok og så kan vi sælge ham igen uden det vilde tab (måske endda med gevinst).

Det optimale er vel at en af de to levere fornuftigt og Matip så bliver klar ved siden af = Fabinho og Henderson op på midten.
Måske nogle Matip's skader skyldes at han starter for tidligt hver gang - håber jeg :dontknow:

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. feb, 2021 13:56

Vi betaler £2.5 M. i lån for ham. Vi forpligter os på at købe ham til sommer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 01. feb, 2021 14:00

Hr. Drejer skrev:
mandag, 01. feb, 2021 13:56
Vi betaler £2.5 M. i lån for ham. Vi forpligter os på at købe ham til sommer.
den efterhånden klassiske FFP undvigemanøvre med at forpligte sig til at købe 8-).

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 01. feb, 2021 14:14

CALETA-CAR TO LIVERPOOL CALLED OFF LAST NIGHT

Liverpool’s attentions returned last night to Ozan Kabak after efforts to land Marseille’s Duje Caleta Car came to an end.

The 24-year old was at Marseille’s Mairgnane airport last night ready to fly via private jet to Manchester to complete a deadline day permanent move to the Premier League champions, according to reports in France.

However, the player never boarded the plane.

It’s believed the two clubs had agreed a fee, but Marseille’s concerns over finding a replacement centre-back in time before tonight’s deadline brought the deal to an end.
https://www.skysports.com/transfer-centre

Det er vildt hvis det passer at fordi Arsenals fejlkøb(Mustafi) kom fra bundesligaen og gerne ville tilbage, at det så koster Caleta Car hans måske bedste og eneste chance for at skifte til Liverpool :o.
Hodgson kunne da godt lige have solgt dem Sakho!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » mandag, 01. feb, 2021 17:19

Men der står jo, at Marseille ikke kan finde en afløser tidsnok til, at de kan acceptere et salg af spilleren. Var Marseille interesseret i Mustafi siden du kobler ham sammen med dette rygte?

Er Kabak lige så god til at lave lange afleveringer som Caleta-Car? For det er jo blevet en fast del af spillet og spillestilen under Klopp, især via van Dijk.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 01. feb, 2021 17:44

Hr. Drejer skrev:
mandag, 01. feb, 2021 13:56
Vi betaler £2.5 M. i lån for ham. Vi forpligter os på at købe ham til sommer.


Vi forpligter os ikke. Edwards masterclass igen hvis han er ringe.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 01. feb, 2021 19:01

Ingen af spillerne ændrer vel på at Fabinho er fanget i midterforsvaret resten af sæsonen. For vi kan ikke regne med Matip, og de to nye skal vel næppe danne makkerpar. Så medmindre de er markant bedre end hvad vi allerede har, så gør det ikke rigtig nogen forskel.
Det gør dog selvfølgelig den markante forskel at Hendo kan komme op på sin vante plads og det er en markant forstærkning.
"We're not racist, we only hate the mancs"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 01. feb, 2021 19:35

Emmy skrev:
mandag, 01. feb, 2021 19:01
Ingen af spillerne ændrer vel på at Fabinho er fanget i midterforsvaret resten af sæsonen. For vi kan ikke regne med Matip, og de to nye skal vel næppe danne makkerpar. Så medmindre de er markant bedre end hvad vi allerede har, så gør det ikke rigtig nogen forskel.
Det gør dog selvfølgelig den markante forskel at Hendo kan komme op på sin vante plads og det er en markant forstærkning.
Fint du lige korrigerer dig selv ved at modsige dig selv

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 01. feb, 2021 20:49

athomsen skrev:
Emmy skrev:
mandag, 01. feb, 2021 19:01
Ingen af spillerne ændrer vel på at Fabinho er fanget i midterforsvaret resten af sæsonen. For vi kan ikke regne med Matip, og de to nye skal vel næppe danne makkerpar. Så medmindre de er markant bedre end hvad vi allerede har, så gør det ikke rigtig nogen forskel.
Det gør dog selvfølgelig den markante forskel at Hendo kan komme op på sin vante plads og det er en markant forstærkning.
Fint du lige korrigerer dig selv ved at modsige dig selv
Ja pisse morsomt

Jeg kom i tanke om det da jeg skrev indlægget.

Så vi er potientielt styrket på midten hvis Hendo kan komme væk fra forsvaret. Og det er godt.

Men jeg ser os ikke styrket i midterforsvaret. Så samlet set kan vi vel godt se det som en forstærkning.
"We're not racist, we only hate the mancs"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 01. feb, 2021 21:04

Emmy skrev:
mandag, 01. feb, 2021 20:49
athomsen skrev:
Emmy skrev:
mandag, 01. feb, 2021 19:01
Ingen af spillerne ændrer vel på at Fabinho er fanget i midterforsvaret resten af sæsonen. For vi kan ikke regne med Matip, og de to nye skal vel næppe danne makkerpar. Så medmindre de er markant bedre end hvad vi allerede har, så gør det ikke rigtig nogen forskel.
Det gør dog selvfølgelig den markante forskel at Hendo kan komme op på sin vante plads og det er en markant forstærkning.
Fint du lige korrigerer dig selv ved at modsige dig selv
Ja pisse morsomt

Jeg kom i tanke om det da jeg skrev indlægget.

Så vi er potientielt styrket på midten hvis Hendo kan komme væk fra forsvaret. Og det er godt.

Men jeg ser os ikke styrket i midterforsvaret. Så samlet set kan vi vel godt se det som en forstærkning.
Bortset fra 2-7 blamagen (hvor VvD i øvrigt spillede) har forsvaret ikke været et problem. Problemet har været, at der har været fjernet utrolig stærke midtbanespillere fra midten og sat ned i forsvaret. Kan de komme tilbage til vante pladser, så tror jeg på markant forbedring af spil og resultater.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. feb, 2021 09:32

Emmy skrev:
athomsen skrev:
Emmy skrev:
mandag, 01. feb, 2021 19:01
Ingen af spillerne ændrer vel på at Fabinho er fanget i midterforsvaret resten af sæsonen. For vi kan ikke regne med Matip, og de to nye skal vel næppe danne makkerpar. Så medmindre de er markant bedre end hvad vi allerede har, så gør det ikke rigtig nogen forskel.
Det gør dog selvfølgelig den markante forskel at Hendo kan komme op på sin vante plads og det er en markant forstærkning.
Fint du lige korrigerer dig selv ved at modsige dig selv
Ja pisse morsomt

Jeg kom i tanke om det da jeg skrev indlægget.

Så vi er potientielt styrket på midten hvis Hendo kan komme væk fra forsvaret. Og det er godt.

Men jeg ser os ikke styrket i midterforsvaret. Så samlet set kan vi vel godt se det som en forstærkning.
Det kræver jo at mindst en af de to unge gutter får hurtigt gang i det gode spil. Det er altid et problem spørg bare Havertz. Kabak kan godt være lidt ramt på selvtilliden af at spille på et dårligt schalke hold og Davies kan få det svært ved niveau forskellen.

Men nej jeg tror da også at Fabinho er bundet til det forsvar indtil Van Dijk er tilbage. Men vi kan bygge en midtbane hvor Thiago, Gini og Hendo altid vil optage mindst to af de tre pladser resten af sæsonen, med mulighed for st Shaq, Milner, Jones, Keita el. AOC tager den tredje plads og det tror jeg kan gøre en stor forskel.

Desværre bliver det svært at få dem i gang i tide til Man City kampen, men nu må vi se.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 02. feb, 2021 10:23

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 02. feb, 2021 09:32
Emmy skrev:
athomsen skrev:
Emmy skrev:
mandag, 01. feb, 2021 19:01
Ingen af spillerne ændrer vel på at Fabinho er fanget i midterforsvaret resten af sæsonen. For vi kan ikke regne med Matip, og de to nye skal vel næppe danne makkerpar. Så medmindre de er markant bedre end hvad vi allerede har, så gør det ikke rigtig nogen forskel.
Det gør dog selvfølgelig den markante forskel at Hendo kan komme op på sin vante plads og det er en markant forstærkning.
Fint du lige korrigerer dig selv ved at modsige dig selv
Ja pisse morsomt

Jeg kom i tanke om det da jeg skrev indlægget.

Så vi er potientielt styrket på midten hvis Hendo kan komme væk fra forsvaret. Og det er godt.

Men jeg ser os ikke styrket i midterforsvaret. Så samlet set kan vi vel godt se det som en forstærkning.
Det kræver jo at mindst en af de to unge gutter får hurtigt gang i det gode spil. Det er altid et problem spørg bare Havertz. Kabak kan godt være lidt ramt på selvtilliden af at spille på et dårligt schalke hold og Davies kan få det svært ved niveau forskellen.

Men nej jeg tror da også at Fabinho er bundet til det forsvar indtil Van Dijk er tilbage. Men vi kan bygge en midtbane hvor Thiago, Gini og Hendo altid vil optage mindst to af de tre pladser resten af sæsonen, med mulighed for st Shaq, Milner, Jones, Keita el. AOC tager den tredje plads og det tror jeg kan gøre en stor forskel.

Desværre bliver det svært at få dem i gang i tide til Man City kampen, men nu må vi se.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men CB er heldigvis ikke den sværeste plads at blive spillet ind på, og det understreges jo også af, at ganske ordinære (og uerfarne) - kan man vel godt sige - spillere som Phillips og Rhys faktisk glider ret ubesværet ind. De er langsomme, men ellers fungerer det jo meget godt. Vi har spillet med et utal af formationer dernede, og vi lukker ikke mange mål ind.
De nye spillere er begunstiget af en meget dygtig målmand og rigtig gode medspillere, så selvom de skal lære meget nyt om system, medspillere, modspillere og ligaen, så bør de kunne falde hurtigt til, hvis de altså har det rette niveau og indstilling.

Besvar