Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. sep, 2022 12:02

richs skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 11:38
pingel skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 11:24
Han hjælpe os med ikke at komme bagud i hver eneste kamp, som jeg ser det…
Det må vi da håbe.
På Juventus fora går snakken mest på st de ærger sig over det kun er lån og ikke et salg - ikke en højt ratet spiller , må håbe klopp ved hvad han laver
Et panik lejemål. Men måske det ikke er helt skidt…

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » torsdag, 01. sep, 2022 12:37

pingel skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 09:12
Krydser fingre for Douglas Luiz - ligner en typisk Liverpoolhandel… Ikke et førstevalg på nogen måde, men kan komme ind fra dag 1 - og med potentiale for udvikling.
Ham ville jeg også gerne se på vores midtbane. synes han fint ligner en der gå direkte ind på vores midtbane og han har PL erfaring. Kender ikke hans skadeshistorik.
Men det bliver sikkert Arsenal, der løber med ham, hvis vi vælger at leje Melo.....

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 01. sep, 2022 12:52

Jeg synes det lyder helt fornuftigt, det er den defensive midtbane hvor vi er mest på røven hvis Fabinho bliver skadet, Henderson kan spiller der men ikke på samme niveau. Han har samtidig teknik til at afdrible en mand og fører spillet frem, måske er han endda lidt bedre end Fabinho på det punkt.

Jeg er ikke i tvivl om at klubben har forsøgt mange ting med Bellingham, Tchouaméni osv. men hvis de ikke er tilgængelige så bør vi vel heller ikke købe på anden eller tredje hylde.

Der kommer et vanvittigt tæt program frem mod VM så vigtig vi fik en spillere mere ind. Med Henderson ude kan han allerede komme i kamp mod Everton.

Jeg er forsigtig optimist med ham her :D
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. sep, 2022 13:01

Det her vindue er tæt på en katastrofe. Vi er ikke blevet forstærket, snarere tværtimod. Og nu laver vi et panik-lån ala Ozan Kabak. Det er simpelthen ikke godt nok. Jeg må nok tilstå at Julian Ward har dumpet med et brag.

Inden transfervindue havde vi et midtbaneproblem, og så er der nogle der mener vi har forsøgt. Nuvel, men vi har stadig et midtbaneproblem. Det går ikke væk, hvis man blot har forsøgt :wall:

Vi har en midtbane som er skadesplaget, og samtidig er en ældrebyrde for resten af holdet. Men måske har de fået lovning på Bellingham til januar. Man kan kun håbe.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 01. sep, 2022 13:43

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 13:01
Det her vindue er tæt på en katastrofe. Vi er ikke blevet forstærket, snarere tværtimod. Og nu laver vi et panik-lån ala Ozan Kabak. Det er simpelthen ikke godt nok. Jeg må nok tilstå at Julian Ward har dumpet med et brag.

Inden transfervindue havde vi et midtbaneproblem, og så er der nogle der mener vi har forsøgt. Nuvel, men vi har stadig et midtbaneproblem. Det går ikke væk, hvis man blot har forsøgt :wall:

Vi har en midtbane som er skadesplaget, og samtidig er en ældrebyrde for resten af holdet. Men måske har de fået lovning på Bellingham til januar. Man kan kun håbe.
Vil sige der trods alt er ret langt fra Kabak til Arthur Melo og konsekvensen for slet ikke at gøre noget er meget mildere end Rhys Williams I midterforsvaret. Men ok overdrivelse fremmer forståelsen. For ikke at tale om at Kabak først kom ind da skaden først var sket, nu kommer Melo da i tid til at vi kan rotere Fabinho lidt mere løbende.

Bellingham på den anden side af VM kunne måske være en mulighed, hvis Dortmund ikke har så megt tilbage at spille for, men tror planen er at han smutter til sommer. det løser ikke problemet med at vi ikke har nok rugbrød på midten. Men ok, det kan være en spændende spiller som Sangaré også først skifter næste sommer, siden der heller ikke er andre der har snuppet ham.

Men nej, det er sgu ikke det fedeste vindue.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 01. sep, 2022 13:52

Det giver Nuri Sahin vibes.

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. sep, 2022 13:53

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 13:01
Det her vindue er tæt på en katastrofe. Vi er ikke blevet forstærket, snarere tværtimod. Og nu laver vi et panik-lån ala Ozan Kabak. Det er simpelthen ikke godt nok. Jeg må nok tilstå at Julian Ward har dumpet med et brag.

Inden transfervindue havde vi et midtbaneproblem, og så er der nogle der mener vi har forsøgt. Nuvel, men vi har stadig et midtbaneproblem. Det går ikke væk, hvis man blot har forsøgt :wall:

Vi har en midtbane som er skadesplaget, og samtidig er en ældrebyrde for resten af holdet. Men måske har de fået lovning på Bellingham til januar. Man kan kun håbe.
Bellingham er meget ung og svingende i præstationer. Jeg tror ikke han alene kan løse vores problemer på midten.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 01. sep, 2022 14:02

Fowler89 skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 13:52
Det giver Nuri Sahin vibes.
Nuri Sahin var ret god da han spillede for Klopp :ugeek:

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 01. sep, 2022 14:37

Det sjovt at mange give 100 mio euro for en 19 årig Bellingham vil løse alle problemer, mens flere mener at Curtis, Elliot og Carvalho ikke er klar til fast spilletid.

Jeg synes også Bellingham er en spændende spiller, men det er noget af et sats at giver så meget for en ung spiller der ikke har prøvet PRL.
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 01. sep, 2022 15:11

Redtothebone skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 14:37
Det sjovt at mange give 100 mio euro for en 19 årig Bellingham vil løse alle problemer, mens flere mener at Curtis, Elliot og Carvalho ikke er klar til fast spilletid.

Jeg synes også Bellingham er en spændende spiller, men det er noget af et sats at giver så meget for en ung spiller der ikke har prøvet PRL.
Bellingham har spillet 95 kampe for nummer to i Tyskland, hvor han har været en bærende kraft, omtrent det samme som en vis Nordmand, spillede for samme klub, før han tog til PL. Denne Nordmand har indtil videre i alt beskedenhed gjort det ganske fint i PL. Dertil har Bellingham også 15 A-landskampe for England og spillede en rolle i EM sølvet.

Jones har til sammenligning 75 kampe for os, og ingen A-landskampe, og er to år ældre.

Bellingham er markant længere fremme og et mere modent produkt end de tre nævnte.

Om han løser alle problemer - det tvivler jeg såmænd på, da jeg mener vi mangler to mindtbane spillere, men han vil ihvertfald dække det ene af de to huller på midten, og jeg tror såmænd han nok skal starte som førnævnte Nordmand.
Jeg ville såmænd også ligeså gerne have Declan Rice - men han er formentligt endnu dyrere end Bellingham..

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 01. sep, 2022 15:37

Hr. Drejer skrev:Det her vindue er tæt på en katastrofe. Vi er ikke blevet forstærket, snarere tværtimod. Og nu laver vi et panik-lån ala Ozan Kabak. Det er simpelthen ikke godt nok. Jeg må nok tilstå at Julian Ward har dumpet med et brag.

Inden transfervindue havde vi et midtbaneproblem, og så er der nogle der mener vi har forsøgt. Nuvel, men vi har stadig et midtbaneproblem. Det går ikke væk, hvis man blot har forsøgt :wall:

Vi har en midtbane som er skadesplaget, og samtidig er en ældrebyrde for resten af holdet. Men måske har de fået lovning på Bellingham til januar. Man kan kun håbe.
Helt enig. Som jeg også har skrevet tidligere, så er dette transfer vindue en kæmpe skuffelse og fiasko.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 01. sep, 2022 15:46

Redtothebone skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 14:37
Det sjovt at mange give 100 mio euro for en 19 årig Bellingham vil løse alle problemer, mens flere mener at Curtis, Elliot og Carvalho ikke er klar til fast spilletid.

Jeg synes også Bellingham er en spændende spiller, men det er noget af et sats at giver så meget for en ung spiller der ikke har prøvet PRL.
Jeg bruger nogle gange Bellingham som eksempel på en dyr spiller, hvis jeg f.eks. er mere interesseret i at diskutere strategien bag at undlade at købe en ok spiller nu, for at købe en rigtig god spiller senere. For Bellinghams kvaliteter og deres værd bliver jo også ret ofte diskuteret, så det sker sjældent at nogen bringer nye argumenter for eller imod.

Men jeg er enig i at Bellingham virker dyr og jeg frygter at man betaler 40% for evner og 60% for endnu uopfyldt potentiale.
Jeg frygter også at han efterhånden også kommer med et ret stort lønkrav. Det er jo den samlede pakke der er vigtig, Nunez er langt billigere end Haaland, selvom hans transfersum er noget dyrere. Og høj løn hæmmer også re-sale value rigtig meget, som Barcelona har opdaget med FdJ denne sommer.

Men jeg er da heller ikke i tvivl om at Bellingham er rigtig god til at spille fodbold og at han kan blive bedre endnu. Hvis klubben tror at Bellingham er den bedste tilgængelige unge spiller på markedet de næste 2-3 år, fornemmer at han passer ind i gruppen både mentalt og spillemæssigt, så syntes jeg det er super fint at de gerne vil brænde en masse penge af i den retning i stedet for at bruge dem på en ny Donny van de Beek hvert år i tre år indtil en af dem virker. Det er den rigtige strategi, i mine øjne.

Jeg må også sige at rent sportsligt er jeg mere nervøs for at vores midtbane, som førhen var overbefolket af stærke rugbrødsfolk, så syntes jeg nogle gange at vi har svært ved at finde to at sende på banen samtidig, og rotation af dem er lidt en by i Rusland. Derfor kan det selvfølgelig stadig være klogt nok at bruge den store sum penge på en som Bellingham og så måske finde en billigere defensiv midt eller sågar hutle os videre med u23 spillere. Jeg tror trods alt at Fabinho holder flere år end Henderson og Thiago og med to 8'ere og behov for rotation så kan der stadig være plads til 2/3 af Elliott, Carvalho og Jones.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 01. sep, 2022 18:24

Emmy skrev:
torsdag, 01. sep, 2022 15:37
Hr. Drejer skrev:Det her vindue er tæt på en katastrofe. Vi er ikke blevet forstærket, snarere tværtimod. Og nu laver vi et panik-lån ala Ozan Kabak. Det er simpelthen ikke godt nok. Jeg må nok tilstå at Julian Ward har dumpet med et brag.

Inden transfervindue havde vi et midtbaneproblem, og så er der nogle der mener vi har forsøgt. Nuvel, men vi har stadig et midtbaneproblem. Det går ikke væk, hvis man blot har forsøgt :wall:

Vi har en midtbane som er skadesplaget, og samtidig er en ældrebyrde for resten af holdet. Men måske har de fået lovning på Bellingham til januar. Man kan kun håbe.
Helt enig. Som jeg også har skrevet tidligere, så er dette transfer vindue en kæmpe skuffelse og fiasko.
Der er da ikke mange point for den kunstneriske udførelse. Men skal vi ikke lige give manden en chance, før faklerne og høtyvene kommer frem?

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 01. sep, 2022 23:11

Handlen er vel ikke blevet til noget, der står ihvertfald ikke noget nogen steder

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 01. sep, 2022 23:14

Så kom den 2 min efter 😀

Melo får nr 29

Besvar